Keeway ARN 125-Nautilus

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#26 Príspevok od užívateľa Nautilus » Po Sep 09, 2013 3:20 pm

no myslel som olej nie vo variatori ale na prevode na oske kolesa, tam idu mozno nejake 2 deci. jasne variator je suchy keby bol v oleji tak mozem tocit motor donekonecna :D

hadice mam uz vymenene a su tam kvalitne pevne a su postahovane objimkami nie tymi srandami co na tom boli, to ako keby tam nic nebolo :D
skrutky tiez budem pomaly riesit ale dobre si mi poradil za ten zaves motora, ten som nepozeral ale mam v plane ked budem davat dole dekel variatora ze tam dam poriadne sroby a na imbus nech to aj vyzera :) ale to zavesenie motora si skontrolujem ;) dakujem

Užívateľov profilový obrázok
capitan94
skútrista
skútrista
Príspevky: 313
Dátum registrácie: Št Apr 22, 2010 4:50 pm
Skúter: Aprilia Atlantic 250
Bydlisko: Gbely

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#27 Príspevok od užívateľa capitan94 » Po Sep 09, 2013 7:27 pm

Nemaj strach a neber to až tak vážne s tú starostlivosťu:)
Ja som bol taký istý ako ty, že sem všetko chcel mať v top stave kupoval som vždy najdrahšie veci na skútra chcel som tiež meniť veci popredu len preto aby sa nepokazili a časom som zistil že to nemá cenu:) a že to čo tam je mi absolutne stačí a hlavne to spolahlivo jazdí.
Nerieš nejaké nové veci voz sa a rob len základnú údržbu nikdy som sním nemal žiadne väčšie problémy takže ja som ešte ani plasty poriadne dolu nemal ventily som nenastavoval pretože mi to nemal kto urobiť..
Ale teraz som našiel mechanika v mojom okolí a na jaro to dám všetko porobiť..
Inak skontroluj hlavne remeň lebo mne pri 5400 km sa roztrhol čo som absolutne nečakal ale teraz ho mením vždy po 5 - 6 tisíc (stojí 18€) a nemám problem. Treba si uvedomiť, že je to čína ale svoj účel maximálne splní je to nenáročný a spolahlivý skúter pre človeka čo veľa od toho neočakáva a potrebuje sa prepraviť s bodu A do B. Nech ti slúži keby si mal nejaké otázky čo som kedy menil tak ss:)
Keeway Arn 125 :-) 24 5000Km - No Problem (r.v. 2008) Maximálna spokojnosť PREDANÉ

Aprilia Atlantic 250

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#28 Príspevok od užívateľa Nautilus » Po Sep 09, 2013 7:50 pm

dnes som sa nudil tak som dal dole dekel z variatora, tak nejaky bordel z remena tam bol ale nevyzeral nejak moc opotrebovany este, ked nabeham nejake kilometre tak to este raz otvorim. mam aj cislo toho remena 20,1x828 znacka mitsuboshi :) ked som to otvaral tak som sa zlakol ze nedajboze mam v tom remen od mitsubishi :D
takze som to vsetko dobre vystriekal a vycistil sprejom a poskladal. na tie ventile sa vrhnem v najblizsje dobe ked budem mat cas.

ok dakujem, ked nebudem vediet nieco, napisem ti :)

Užívateľov profilový obrázok
capitan94
skútrista
skútrista
Príspevky: 313
Dátum registrácie: Št Apr 22, 2010 4:50 pm
Skúter: Aprilia Atlantic 250
Bydlisko: Gbely

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#29 Príspevok od užívateľa capitan94 » Po Sep 09, 2013 10:17 pm

hej mitshuboshi to je originál:) ten tam mam aj ja mal som aj naraku ale myslím, že je to uplne jedno:D
a tie ventile klidne porob až cez zimu teraz ešte jazdi a jazdi:)
Keeway Arn 125 :-) 24 5000Km - No Problem (r.v. 2008) Maximálna spokojnosť PREDANÉ

Aprilia Atlantic 250

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#30 Príspevok od užívateľa Nautilus » Ut Sep 10, 2013 4:26 pm

no ved to neni az taka strasna robota, akurat tam je malo miesta na ruky a bude treba povolit zadny tlmic aby si to viac sadlo a pustilo ma k demontazi veka ventilov. to sfuknem za hodinku v pohode :)

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#31 Príspevok od užívateľa Nautilus » Št Júl 30, 2015 10:21 pm

Ahojte, po dlhej dobre prikladam nieco z mojho skutrika. Nic sa zatial nepokazilo tak som spokojny :) mam nabehanych uz 6700km a zatial vsetko klape. Caka ma vymena oleja pri 7 tisic.
Nedavno som menil remen variatora a voditka, no sice remen bolo zbytocne menit asi ale tak mam pokoj. Valceky som si pekne kupil popredu vsade bolo pisane ze tam idu 18x14 13g no ked som to rozhodil tak 21x18 11g takze potesilo :D
Dnes som sa konecne dostal k nastavovaniu ventilov. Malo to byt uz 2x urobene no ked servis nebol schopny a ja som na to minuly rok kaslal tak tento rok som to vyriesil lebo uz bolo aj pocut cvakanie. Saci bol na 0,1m a vyfukovy som ani nemeral no povedal by som ze 0,15 mal urcite. Nastavil som ich na 0,08 obidva no a nechcel som sa krcit pri tom tak motor som vytiahol cely von :)

inak ked tak poslucha tak mu asi kupim Leo Vince vyfucik, ma s tym niekto skusenost? ja viem vykon ziadny len pekny rachot, ale ide o ten dizajn, lebo vyfuk ktory tam je by sa mohol hanbit ako vyzera...
Prílohy
11823870_10207459912004160_222193151_n.jpg
11824182_10207459911564149_713198819_n.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#32 Príspevok od užívateľa Nautilus » St Aug 12, 2015 3:00 pm

Chlapi mam otazku, chcem si overit ci som urobil blbost. Nastavoval som volu ventilov. Dal som vyfuk na 0,08mm a saci na 0,05. Mal by byt aj saci 0,08 ale docital som sa ze davali ludia aj saci 0,05 a vyfuk 0,1. Mam problem ze motor mierne zvoni vo vysokych otackach, neda viac ako 100 co pred tym ked boli vole rozhasene dal skuter necelych 120 tachometrickych. Volnobeh je slaby musel som riadne pridat na nom lebo motor mal tendenciu zhasnut. Je teda problem ze vola na sacom ventili po zohriati zmizne a mam mierne otvoreny ventil a stracam kompresiu? Chod motora je inak pekny rovnomerny a nic nestriela, netrha ani neskapina. Ide pekne za plynom len maximalka klesla. Dakukem za reakcie :)

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#33 Príspevok od užívateľa Dusan » St Aug 12, 2015 8:18 pm

Vyrobca pisal 0,08 tam konci diskusia, inak sa to dava mierne na tesno, radsej nech to klepe ako mas podpalit ventili

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#34 Príspevok od užívateľa Nautilus » St Aug 12, 2015 10:39 pm

jasnee,, dosral som to :(

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#35 Príspevok od užívateľa Nautilus » Pi Aug 14, 2015 2:56 pm

Dnes som to nastavil tak ako sa patri tak je po probleme :)

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#36 Príspevok od užívateľa Nautilus » Po Apr 11, 2016 8:40 pm

Tak uprava sa moze zacat :) Hlavnym cielom je vymenit valec, bude to 150tka a na tento motor je vhodný len AIRSAL. ak by niekto upravoval motor gy6 153QMI tak Naraku valce nepasuju udajne kvoli rozteci stiftov, ale mam doma valec na 152QMI a jedine co sa nezhoduje je vonkajsi priemer vlozky valca, cize by bol problem osadit valec z 152 do bloku 153. Uz ked bude dole hlava tak este vybrusim a vylestim kanaliky a vylestim ventile. Objednal som z číny výfuk, videl som taky uz namontovany tak myslim ze bude to dobre. je antikorovy s DB killerom. ta nalepka pojde asi dole lebo je to smiesne ked to nie je original :D dalsou vecou bude filter. nez sa rozbehne debata o filtri tak podotknem ze som ho trosku poupravil. samozrejme ze nechcem aby mi to hucalo a aby som nemusel davat zbytocne velku trysku kvoli tomu tak som do filtra vsunul pás ANS peny a z antikoroveho kuchynskeho sitka som vyrobil "lievik" ktory som vsunul dovnutra aby pena dokonale prilahla na vnutorny obvod filtra. prietok vzduchu by mal byt teda spomaleny a hluk trosku zredukovany. uvidim ako sa to prejavi v praxi. chcel by som ho tam mat hlavne kvoli vzhladu, ale ked to nebude dobre vratim tam airbox.
Prílohy
IMG_20160411_195603.jpg
IMG_20160329_141826.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#37 Príspevok od užívateľa Dusan » Po Apr 11, 2016 9:32 pm

Tak vyfuk dajme tomu, filter zbytocna vec staci ten co tam je origo. Daj foto valca tam kde ide napinak retaze a hned ti poviem ze nie najlepsie si kupil.

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#38 Príspevok od užívateľa Nautilus » Po Apr 11, 2016 9:52 pm

takto si to chcel?
Prílohy
IMG_20160411_214934.jpg
IMG_20160411_214948.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#39 Príspevok od užívateľa Dusan » Ut Apr 12, 2016 12:17 am

Toho som sa bal. Toto je davno prekonany system rebrovania ide o to ze valec neje chladeny kedze vzduch zle prudi okolo valca res je zabrzdeny a nema kam ist leebo naraza priamo do ustia napinaka. Hlavne ze som tu daval odkaz na gy6.de kde je popis motorov a maju dobre tunningove veci. Na tych lepsich valcoch je rebrovanie sikme a ta cast valca je chladena.

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#40 Príspevok od užívateľa Nautilus » Ut Apr 12, 2016 8:28 am

Chapem, vdaka za info. Ale je takto rieseny aj original valec a motory bezia tak nebojim sa ze by sa tomu nieco stalo. Na tejto strane kde je napinak sa vzduch uz viri a je tam priestor pre retaz takze tak ci tak sa tato strana okolo vlozky uz tazsie chladi. Mozno by bolo sikme rebrovanie efektivnejsie ale urcite to nie je az taka zla kupa. Navyse nie je tych valcov pre tento motor vela na vyber. Keeway ma motor 153qmi a nezhoduju sa niektore diely z ostatnych motorov GY6.

Užívateľov profilový obrázok
Look
moderátor
moderátor
Príspevky: 1161
Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
Skúter: -TUNING.SK
Bydlisko: Banská Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#41 Príspevok od užívateľa Look » Ut Apr 12, 2016 6:08 pm

Nieje to dokonaly system a na 153qmi ani nikdy nebude, no dokaze este chladit aj 170cc

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#42 Príspevok od užívateľa Nautilus » Ut Apr 12, 2016 7:19 pm

ARN sa vyrába myslím že od 2003 a odvtedy sa na tých skútroch veľa nezmenilo. ja som potreboval zdvihnúť výkon a potreboval som valec ktorý tam sadne. jasná volba bol airsal. vcera som porovnával čínsky valec a tento španielský. je o niečo tahsi ale je to hlavne kvoli materiálu vložky. piest je o 6g lahší a vrch je pekný hladký, čínsky je zvrchu nahrubo odliaty takže tam sa bude karbon lahko ukladat. nikdy som od toho skutra necakal zazraky ale viem si pomoct sam s tym vykonom a mozem pracovat len s tym co je dostupne.

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#43 Príspevok od užívateľa Dusan » Št Apr 14, 2016 1:16 pm

Hlavne osad C segerky na cap nie ze tam namontujes G ckove. Segerku orientuj medzerou bud k piestu alebo kluke

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#44 Príspevok od užívateľa Keejwak » Št Apr 14, 2016 4:01 pm

nedavaju sa segerky tak ze medzera smeruje kolmo hore v smere pohybu piestu? :)
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

icask
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 220
Dátum registrácie: Ne Jún 28, 2015 9:20 pm
Skúter: Kymco Downtown 125i ABS
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#45 Príspevok od užívateľa icask » Št Apr 14, 2016 5:53 pm

Tak ma napadlo, ked ten vyfuk nie je original, tak mu mali dat nalepku Atrapovic. :)

sprry za reakciu odveci.
Kymco Downtown 125 i ABS od 6.5.2015

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#46 Príspevok od užívateľa Nautilus » Pi Apr 15, 2016 8:47 am

Segerky som daval C čkove, boli aj v baleni takze bolo o starost menej. daval som ich medzerou smerom ku kluke. valec mam uz osadený a zaaretovaný a chcem poriesit tu hlavu ale trosku ma brzdí stahovanie ventilov. nemám na to dobrý prípravok tak skusím ho poupravit alebo nieco podobné vyrobit. kvoli jednorazovej montazi nechcem kupovat nový stahovak, pripadne skocim do moto servisu ci mi to nestiahnu.

No a výfuk "atrapovic" samozrejme tiez robi problem, koleno výfuku nesedi dobre, co som cakal kedze je to na 152QMI, je tam iný sklon pri prírube a je o nieco kratsie takze budem to musiet rozrezat a prisposobit to trosku. No co uz je to čína :D
Prílohy
motor ARN.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#47 Príspevok od užívateľa Nautilus » Po Apr 18, 2016 10:18 pm

Tak dnes som dokoncil pracu. Motor som osadil do ramu, nechal som ho klepat na volnobeh asi hodinu a isiel som sa previezt. Prve pocity velmi dobre, motor ma sice este taky tupy zvuk ale tak to si musi sadnut ale jazdi to dobre, je to celkom dost citit hlavne zvysenie krutiaceho momentu :) za tie peniaze celkom dobry pokrok.
Prílohy
IMG_20160418_151815.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#48 Príspevok od užívateľa Dusan » Ut Apr 19, 2016 7:04 pm

Zbytocne si ho tural na volno beh. Hlavne nech ti to dlho jazdi

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#49 Príspevok od užívateľa Nautilus » St Apr 20, 2016 2:38 pm

Nechcel som ho hned hnat, nechal som ho klepat, az take teplo nebolo, mal tam pusteny ventilator aby sa vzduch rychlejsie vymienal. Ale dakujem :)

Užívateľov profilový obrázok
Nautilus
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
Skúter: Keeway ARN 125
Bydlisko: Malacky

Re: Keeway ARN 125-Nautilus

#50 Príspevok od užívateľa Nautilus » Pi Apr 22, 2016 9:32 pm

Chlapi, mal by som este otazku ohladom nastavenia karburatora. povodna tryska bola udajne podla vyrobcu M5 112. dal som tam 115tku. po nastartovani pekne drzi volnobeh aj na sytici aj bez neho. pri nizsich otackach ide pekne, zabieham to tak ze jazdim na maly plyn a maximalne 70km/h. Odjazdil som 160km a motor ma stale klepotavy zvuk, zvuk sa stupnuje spolu s otackami, na volnobeh ma normalny zvuk. vybral som sviecku a izolator je sivy cize je to chudobne, tak isto ked som to skusil potiahnut do vykonu tak nechcelo to tahat vo vyssich otackach. do vyfuku ale nestriela. na karburatori som nastavil pomer vzduchu a benzinu tak aby davalo benzin na maximum, cize srob je zatiahnuty na doraz a stale je to malo. pomohlo by mi este zdvihnutie ihli alebo skusim dat vacsiu trysku? pytam sa preto, lebo raz som skusil tam dat 115tku trysku pri 125kovom valci a bolo to uz vela, nechcelo to ani tahat kolko mu tam valilo benzinu a neslo mi to ani naladit. Neviem sa nikde dopatrat aka tryska by tam mala byt a na ktorom zarezi by mala byt ihla pri 150tkovom valci.
btw myslel som ze klepanie robia ventile, dnes som ich znova nastavoval, boli malinko vacsie tie vole ale po nastaveni motor stale klepka.

Dakujem

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"