Keeway ARN 125-Nautilus
Moderátor: Moderators
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Ked zatiahnes skrutku bohatosti, tak tam nejde ziaden benzin vieš? To je 4t nie 2t. Navyse na 4t ťažko nieco zo sviecky zistis. Skrutku bohatosti nastav tak ako treba, tj na klapke nastav najnizsie otacky nech to neskapina a skrutkou bohatosti nastav co najvysie otacky bez vynechavania. To opakuj dokedy bude mozne nastavit vyssie otacky skrutkou bohatosti zmesy. Nenamontoval si opacne piest? Trysku daj kludne 115 aj tak ze je moc benzinu zistis az pri plnom plyne a to bude az po 700km
Natoc video co oklepe?
Natoc video co oklepe?
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
No tak tam mam teda prvu chybu s tym nastavenim zmesy. Piest je namontovany dobre, isiel sipkou smerom nahor. Tazko opisat zvuk, ide o klepkavo zvonivy zvuk, no povedal by som ze zvuk detonacneho spalovania. skusim nahrat video ale neviem ci to bude platne. je to pocut v zavyslosti od otacok a zatazenia motora.
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Si pouzil povodnu hlavu ze? Aky kompresny pomer? Ma povodny motor? Casovanie mas dobre, napinak si povolil zalozil a uvolnil aby napol retaz?
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Ano hlava je povodna, pri vymene tohto valca hlava zostava povodna. Seriovy motor ma kompresny pomer 9,5:1. Casovanie je nastavene dobre. Ano napinak som nanovo "nastavil"
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Paierove tesnenie si dal? Medzi motor a valec? V spravnej hrubke? Casovanie si nastavoval na znacke T a aj ta znacka sedi s uvratou piesta lebo boli pripady ked to nesedelo. Asi ti neostane ine len to rozobrat a vsetko skontrolovat a zmerat.
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Šipka na pieste by mala byť orientovaná smerom ku kolenu výfuku a to máš predsa dole, nie?!Nautilus napísal:Piest je namontovany dobre, isiel sipkou smerom nahor.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Myslim ze skor je tam znacka IN a ta ma smerovat k saciemu ventilu tj hore.
Okrem toho na pieste je vybranie pre ventily a saci je vecsi, tak ze vecsie vybranie smerom hore. Z fotky to vyzera ze to ma asi zle ale moze klamat fotka.
Okrem toho na pieste je vybranie pre ventily a saci je vecsi, tak ze vecsie vybranie smerom hore. Z fotky to vyzera ze to ma asi zle ale moze klamat fotka.
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Sipka dole je na 2T, je to kvoli zamkom na pieste. Tu na 4T bola znacka aj na povodnom pieste hore.
Dusan, tesnenia som daval tie, ktore boli v baleni, cize papierove pod valec a plechove po hlavu. Hrubka by mala byt teda v poriadku ked to bolo pribalene uz od vyrobcu a teda na pohlad boli zhodne s povodnym. Nastavenie rozvodov mi sedi, mne to T presne nesedelo ani pred tym ked som kontroloval volu ventilov. T nie je presne na milimeter strede toho vyrezu ale riska na vacke licuje s hranou hlavy. tak isto som to nastavil aj teraz a teda ked bola hlava dole tak som sa aj uistil kde je horna uvrat a sedi to.
Este sa teda skusim pohrat s tou zmesou a uvidim. Neviem co by som tam take nasiel keby som to rozobral.
Dusan, tesnenia som daval tie, ktore boli v baleni, cize papierove pod valec a plechove po hlavu. Hrubka by mala byt teda v poriadku ked to bolo pribalene uz od vyrobcu a teda na pohlad boli zhodne s povodnym. Nastavenie rozvodov mi sedi, mne to T presne nesedelo ani pred tym ked som kontroloval volu ventilov. T nie je presne na milimeter strede toho vyrezu ale riska na vacke licuje s hranou hlavy. tak isto som to nastavil aj teraz a teda ked bola hlava dole tak som sa aj uistil kde je horna uvrat a sedi to.
Este sa teda skusim pohrat s tou zmesou a uvidim. Neviem co by som tam take nasiel keby som to rozobral.
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Na povodnom pieste bola znacka IN ale vyrezy na pieste sa nedali identifikovat, to keby ste videli, proste cina. tie vyrezy boli sikmo a zasahovali aj mimo hranu piestu. Ale tu moze byt problem. orientovasl som sa na tu sipku ale je pravda ze vacsi vyrez mam dole.
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Tak ze to budes musit rozhodit a otocit piest, otazka je ci nebude troska ohoblovany. Ale to uvidis
http://s26.postimg.org/nylkb7iyh/20160414_105946.jpg
http://s26.postimg.org/nylkb7iyh/20160414_105946.jpg
Naposledy upravil/-a Dusan v So Apr 23, 2016 10:56 am, upravené celkom 2 krát.
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Piest by som kupil ked tak novy lebo tak ci tak by som zase objednaval nove tesnenia. Ale nejde mi to do hlavy teda s tou znackou.. v prilozenom manuali nebolo nic nakreslene ohladne tohoto a druha vec, povodny piest mal vyrezy uplne od veci, neboli rovnobezne s osou piestneho capu.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Detonacne spalovanie môže spôsobovať aj velký predzápal na volnobehu, S tým si nič nerobil ...rotor cievka a pod veci okolo magneta.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Nie nie, toho som sa ani nechytal.
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Tak je to vyriesene, nakoniec bol ten piest opacne, no hold neskladam motory kazdy den a aj ked si pamatam z 2T ze sipka isla vzdy dole tu som sa nechal oklamat znackou na povodnom pieste. Skody nenastali ziadne okrem maleho odtlacku na pieste. Dnes som motor osadil do ramu nastavil karbes a isiel som sa previezt.
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
A co zvuk ok?
Inak kruzky si dal dobre? Lebo na moj vkus je ten piest hodne zakarbonovany....
Inak kruzky si dal dobre? Lebo na moj vkus je ten piest hodne zakarbonovany....
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Kruzky su dobre dobre, tie boli pooznacovane a daval som ich podla navodu takze je to ok.
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
A zvuk je uz ok?
Uz yo neklepe?
Uz yo neklepe?
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Ano, zvuk je v poriadku neklepe to tak dufam ze uz budem len jazdit. Po 500km vymenim olej a skontrolujem volu venrilov.
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Aku mas trysku? Ked ides ustalenou rychlostou 75km/h a naplno pridas nemas tam dieru ze to netaha?
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
tryska je tam 115tka, povodna bola 112 a ked pridam tak pekne potiahne, ziadna diera v plyne tam nie je. dnes som to skusil na chvilu potiahnut a islo to tych 85 realnych a potom vyssie tam uz mal trosku problem potreboval by viac tocit a viac casu ale nechcel som ho nahanat iba som vyskusal. uvidim ked sa zabehne. zatial mozem povedat ze v tych spodnych otackach je to dost citit, taha to pekne.
So, v kontakte s jednym panom co ma Keeway F-act 125 tiez s airsal 150 valcom a on ma trysku 116tku ale ma na tom malossi šišku. bohuzial nevieme porovnat motory lebo on to ma robene do mesta takze prevody ma robene viacmenej na akceleraciu ako na maximalku.
Inak mam este jednu otazku. Remen som dal pri 7tisic km novy. ten stary nebol este moc zodraty ale nevedel som co to vydrzi a servisna prirucka odporucala vymenu. Vtedy mi ten skuter pri 125tkovom valci isiel v dobrych podmienkach 120 tachometrickych co je u tohoto skutra asi 110 realnych. s novym remenom to tak uz nechodilo. valceky zostali povodne, original mali 11,5g a mne navazilo 11g na kazdom. neviem ale teda ci vaha ukazuje na 2 stotiny alebo zaokruhluje pri jednej desatine. motor mi vtedy isiel aj lepsie do otacok v tej maximalke. urobila tam zmenu širka noveho a stareho remena?
So, v kontakte s jednym panom co ma Keeway F-act 125 tiez s airsal 150 valcom a on ma trysku 116tku ale ma na tom malossi šišku. bohuzial nevieme porovnat motory lebo on to ma robene do mesta takze prevody ma robene viacmenej na akceleraciu ako na maximalku.
Inak mam este jednu otazku. Remen som dal pri 7tisic km novy. ten stary nebol este moc zodraty ale nevedel som co to vydrzi a servisna prirucka odporucala vymenu. Vtedy mi ten skuter pri 125tkovom valci isiel v dobrych podmienkach 120 tachometrickych co je u tohoto skutra asi 110 realnych. s novym remenom to tak uz nechodilo. valceky zostali povodne, original mali 11,5g a mne navazilo 11g na kazdom. neviem ale teda ci vaha ukazuje na 2 stotiny alebo zaokruhluje pri jednej desatine. motor mi vtedy isiel aj lepsie do otacok v tej maximalke. urobila tam zmenu širka noveho a stareho remena?
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
150 uz tak do otac9k nepojde. Idealne by bolo osadit tazsi prevod o 10% do rychla. Maximum krutiaceho momentu sa ti posunulo do nizsich otacok tak ze je zbytocne to vytacat. Prave ze novsi remen by mal byt sirsi tak ze by to malo chodit rychlejsie pri nizsich otackach. Ono variator je strasny kompromis. Maximalku vahou valcekou neovplyvnis velmi ale daju sa vyladit pre jazdu do kopca. Musis to skusat na tom istom useku stale bez vetra, a vela robi aj zjazdena pneumatika
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
No zatial to musim zabehnt a uvidim ako to bude jazdit, mne sa jedna o to aby to tych 90 v pohode islo a dosiahlo to tu rychlost hladsie ako pred tym a jazdime na tom obcas s frajerkou tak aby to malo silu. to s tym krutiacim momentom sedi, taha to krasne v spodnych otackach na rozbeh tomu staci malo plynu. casom uvidim ci sa pustim do variatora alebo do prevodu. je problem ze na Keeway sa tazko zhanaju diely lebo nepasuje to z inych GY6 motorov. uz som pozeral aj po J.costa variatoroch ale to ma este cas. A viem ze ked sa pustim do ladenia variatora tak to bude beh na dlhe trate a na nervy
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Dnes cely den straveny pri scoote. Myslel som ze to bude šup šup no nakoniec robota na cely den. Samozrejme koleno zo starsieho modelu ARN nepasovalo tak som musel prevarat ruru na prirube no a potom vyroba redukcie medzi kolenom a vyfukom a nakoniec vyroba drziaka vyfuku a drziaka blatnika. Co poviete?
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Ahoj.
Citam tu tvoje upravy na Keeway arn 125. Ak je to mozne poprosil by som Ta o radu. Tiez mam tento skuter a dnes som sa odhodlal, ze skontrolujem po x rokoch co mam tento skuter remen variatora. ROzobral som teda kryt. Remen bol v poriadku, len neviem teraz zlozit ozubene kolieska na manualne nastartovanie skutra. Vedel by si mi poradit nejaky manual alebo poradit ako to mam zlozit, aby bolo vsetko tak ako ma byt?
Vopred dakujem.
Rasto
Citam tu tvoje upravy na Keeway arn 125. Ak je to mozne poprosil by som Ta o radu. Tiez mam tento skuter a dnes som sa odhodlal, ze skontrolujem po x rokoch co mam tento skuter remen variatora. ROzobral som teda kryt. Remen bol v poriadku, len neviem teraz zlozit ozubene kolieska na manualne nastartovanie skutra. Vedel by si mi poradit nejaky manual alebo poradit ako to mam zlozit, aby bolo vsetko tak ako ma byt?
Vopred dakujem.
Rasto
- Nautilus
- st. kolobežkár
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: Ut Apr 23, 2013 7:16 pm
- Skúter: Keeway ARN 125
- Bydlisko: Malacky
Re: Keeway ARN 125-Nautilus
Ahoj Rasťo
Posli mi mail do spravy a preposlem ti nieco co by ti mohlo pomoct. Inak preco si rozoberal to štartovanie ked si chcel len pozriet remen?
Posli mi mail do spravy a preposlem ti nieco co by ti mohlo pomoct. Inak preco si rozoberal to štartovanie ked si chcel len pozriet remen?