Honda SH 125i - potapac

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#176 Príspevok od užívateľa potapac » Št Sep 25, 2014 7:54 pm

To BAndita:

väčšinou máš pravdu.. skús si naštelovať tlmiče, majú 5 polôh.. samozrejme optimálny je stred na naše cesty (záleží aj na váhe).
Veľké GIVI mám už zakúpené, akurát som ho v lete nedával.. predsa len "..vítr ve vlasech.." v horúcom lete je na nezaplatenie :-)
Tá tvrdosť je naozaj pri dlhom cestovaní nepríjemná a ja som už uvažoval o poduške z pamäťovej peny. Poloha nôh ťa prinúti po cca 100 - 150km dať zdravotnú
prestávku a po 300 tankuješ :-).
Na cestu som sa ešte nevydal, nemal som toľko dovolenky a nestihol som si urobiť "A"-čko. Ale budúci rok to už dám.. možno aj s nejakým parťákom ak bude záujem. Ale ja nemám zdravotný stav na šialenstvá typu 800 km denne.
Ináč pekná recenzia.
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Honda SH 125i - potapac

#177 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 26, 2014 7:33 am

potapac napísal: Veľké GIVI mám už zakúpené, akurát som ho v lete nedával.. predsa len "..vítr ve vlasech.." v horúcom lete je na nezaplatenie :-)
Sorry že sa miešam.....tento rok bolo leto??? :pardon: :unknown:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#178 Príspevok od užívateľa potapac » Pi Sep 26, 2014 5:04 pm

Leto je vždy ked si ho spravíš
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Honda SH 125i - potapac

#179 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 26, 2014 8:05 pm

Áno aj nie....budeš sa kúpať a opalovať ak je vonku 22 a pod mrakom a voda má 16? Ja nie... :beer: Leda tak sedieť dakde pri pivku .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

BAndita
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Po Sep 22, 2014 9:27 pm
Skúter: Honda SH 125i

Re: Honda SH 125i - potapac

#180 Príspevok od užívateľa BAndita » Pi Sep 26, 2014 11:20 pm

Pre:Potapac
Zadne tlmice som zhodil na "najlahsiu" polohu este ked som viezol skuter domov. Ani ked jazdim s ladvinkou nechytame dorazy (mam asi 75kg). Hladal som aj na nete, ci sa nepredava nieco ako set "maksich" pruzin alebo ci z origos pruzin niekto nezobral "1 otacku" karbinou :-) Ale nic som nenasiel. Nemal niekto vacsie stastie?

Pre: Čeme, VLADY: Ohladne zasuvky: vdaka za pripomienku, nerad by som prisiel o zaruku. Ohladne vykonu - myslim, ze je to cisty alibizmus vyrobcu. V malej masine bude asi rovnaka baterka ako vo velkom Chopperi - aspon neviem o tom, ze by sa baterky do motoriek robili vo viacerych rozmeroch. Mozno ma nizsiu kapacitu ale to nie je dovod tam zakazat pripojit zasuvku. Navyse SHcko s motorom ESP (motor vyvinuty pre PCX co sa do SH montuje od roku 2013) ma alternator priamo na klukovke a ten sluzi zaroven aj ako starter - takze ak ako starter zvladne startovaci prud, zvladne ako alternator pri nastartovanej masine uzivit aj zasuvku (jedine, ze by mali poddymenzovanu kabelaz, co sa mi nechce verit). Zasuvku aj rukovate dam cez relatko, aby som si baterku nechtiac nevymlatil pri vypnutej masine (hlavne zabudnute vyhrievanie nejednemu chlapovi narobilo vrasky :doh:). Ale radsej sa opytam Hondakov kvoli zaruke ohladne tych vyhrievanych rukovati - tie mi zeru 40W na velkej masine... Navyse treba stiahnut originalne gripy z rukovati, co sa uz asi neda vratit.

Pre: Čeme - Origos Honda plexi je asi aj kvalitnejsie ako Givi - neviem ale posudit - nevidel som ho. Podla fotky sa mi ale Givi zda sirsie takze teoreticky menej moknem ale ma to zase vacsi aerodynamicky odpor. To je ale jedno, lebo pre Givi sa asi rozhodne ten, co ma hlbsie do vrecka. Z mojej skusenosti neurobi chybu (skusenost som popisal) a plexi rovno chrani aj ruky takze netreba priplacat. Ale ako som uz pisal, ja som ho uz dostal v cene jazdenky takze som moc nevyberal :)

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Honda SH 125i - potapac

#181 Príspevok od užívateľa VLADY » So Sep 27, 2014 10:17 am

S GIVI plexi mám rozporuplnú skúsenosť...Oproti originálu lepšie kryje a chráni , je širšie mám vysúvaciu verziu. Aj hlučnosť poklesla oproti origo. Ale odolnosť proti poškrabaniu nula bodov.
Na rozdiel od pôvodného...Príde mi jak keby GIVI nemalo tvrdenú vrstvu.

A k výkonu alternátoroštartéra. Netreba zabúdať na podstatnú vec pri štarte ide cez vinutia síce nepomerne vyšší prúd na rozdiel od stavu počas chodu motora a teda v čase ak funguje ako alternátor. Ale časovo je to nepomer pretože štart trvá zopár sekúnd ale pri jazde sú to aj hodiny.Takže to zrovnávať nemožno. A treba brať do úvahy aj iné obmedzenia z konštrukčného a obvodového riešenia nabíjania a celej zdrojovej sústavy. Ale ak som už písal istá rezerva je vždy. Príklad z veľkých scootrov skoro všetky majú písaný maximálny výkon alternátora cca 300w a reálna spotreba je pri jazde a zapnutých svetlách možno polovičná.
Viem že 125ka nemá moc výkonu na rozdávanie takže tam tie alternátory tých 300w nemávajú, a ani 200w nie.
Ale ak si človek ráta tak na osvetlenie treba možno 70-80w a niečo na nabíjanie a zapalovanie tak celkový odber bude asi tak kúsok cez 100w.Čo je cca 8A. Tam sa nejaká 5w nabíjačka od mobilu stratí. Ale s odberom 40w na ohrev heftov by som si nebol tak moc istý. Chcelo by to zmerať....napätie na baterke aby sa nestalo že ju nebude stíhať dobíjať. Na volnobehu samozrejme nebude ale aby skrátka pri jazde bolo plné napätie a teda aspoň tých 14V. Takže to by som bral za smerodatné. 40w výkonu je reálne navýšenie prúdovo asi o 3A
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#182 Príspevok od užívateľa potapac » So Sep 27, 2014 7:26 pm

Co takto nalepit nejaku foliu na to plexi? Samozrejme nieco profi nie nejaku nalepku :-)
Nemate niekto s takym niecim skusenosti? Samozrejme doskriabane skolo pose.... celý zážitok z jazdy.
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Honda SH 125i - potapac

#183 Príspevok od užívateľa VLADY » So Sep 27, 2014 8:10 pm

Ja som uvažoval kúpiť leštiacu sadu čo s apoužíva hlavne na svetlá na autách, niekde na nete som našiel aj predajcu dá sa to kúpiť aj ako malá-veľká sada a aj vyskladať s komponentov jednotlivo....Ale v praxi som nič také ešte nerobil. A neviem či má význam do toho nejakých cca 20-30E investovať , nakoľko reálne počas jazdy cez to plexi aj tak moc nepozerám ...Ak ho mám stiahnuté dole tak vôbec nie, a ak ho mám celkom hore tak v podstate len ak čumím pred scootra. Takže neviem . A inak niekto zas písal ohľadom leštenia najmä krycieho polycarbonátového skla na reflektoroch na autách že ide to pomerne pekne, ale že následná trvácnosť nič moc. Ak to porovnávali s pôvodným, ktoré má na sebe povrchovú úpravu proti poškrabaniu. Tak či sa do toho pustiť vôbec...A fóliu ? na autá čo sa dáva tak vždy z vnútra kde je to namáhanie menšie. A zas plexi je dosť klenuté ak to robí človek prvý raz...možno skorej vybehnúť niekde kde lepia autá a opýtať sa na cenu . A podla toho sa rozhodnúť .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#184 Príspevok od užívateľa potapac » Ne Sep 28, 2014 1:22 pm

OK.. ja som to myslel tak, ze nechat nalepit u profikov. Co sa tyka toho lestenia polykarbonatu, robim to kazdu szonu, lebo mam zial bohu
na aute umelaky :-) a po jednej sezone (maju uz 11 rokov) musim vzdy prelestit, aby bola zasa svieticost OK.
Sada stoji v mototechne 9,50.. a staci na dva krat.. cize mozno by to na jedno plexi aj stacilo, ale nechcel by som to robit... jedno svetlo na aute je asi tak 30min. :-)
mozno potom zainvestovat do tych nanosraciek.. videl som to na zivo u suseda... kupil to asi za 60€ ale najpodstatnejsia cast je na obnovu laku a mala flaska je na okno. Ono to v podstate vyrovna mikrotrhliny. Viditelne lepsie po tom steka voda a viezli sme sa ked przalo a nad 40kmh nebolo treba stierace.
Uvidim.. namontujem povozim a uvidim v akom bude stave. Kupil som ho original za 57€.. tak asi najlepsie bude po par sezonach kupit nove.. mozno aj folie by boli drahsie :-)
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#185 Príspevok od užívateľa potapac » So Nov 08, 2014 3:05 pm

Ahojte.. kedze je dnes vonku skaredo (aspon u nas) aspon sa poradim..
Rozhodol som sa ist do kitu Yuminashi 164ccm + dvojite pruziny na ventily, nova vackovka a vahadla ventilov.
V druhom kole (po dalsich cca 10.000 pride na rad variator, skrtiaca klapka, ... /ozaj aky je slovensky ekvivalent pre Throttle body/..vstrekovac)

V tejto suvislosti hladam zrucneho mechanika v okoli BB,ZV,KA,MT,RK.. (alebo hocikde na slovensku), kto by mi pomohol s vymenou.
Aby som objasnil.. myslim ze som dostatocne zrucny na to aby som to zvladol sam ale mam trochu obavu pri skladani a nastaveni
casovania rozvodou...
Na Skodoveckach (110R, 120, 130L) som si v poho menil hlavu, ventily, nastavoval casovanie, volu... ale u tychto elektronickych
hovadiniek /ma to start stop/ bude zalezat asi na know-how :D..

Ak by sa niekto nasiel, na jar by som sa asi do toho dal.
Btw. ak mate niekto skusenosti s kitom na SHcku ,PCXku(125) privitam akekolvek poznatky..

Dik
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
dreamer
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 8:44 pm
Skúter: Aprilia SR MAX 300
Bydlisko: Bratislava

Re: Honda SH 125i - potapac

#186 Príspevok od užívateľa dreamer » So Nov 08, 2014 4:00 pm

Nebudem ta odhovarat, koniec-koncov toto je tuningove forum, ale osobne si myslim, ze lepsi tuning je Acko vodicak a vyssia kubatura, 300ccm a viac. Toto je len taka docasna naplast pre pubertiaka, co este nemoze na Acko.
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#187 Príspevok od užívateľa potapac » So Nov 08, 2014 4:51 pm

Rozmyslal som aj o tom.. ale mne teraz nejde o vodicak..
Ja som uz z tej druhej strany pobertakov.. 50tka na krku.. a casu tiez nemam na denno denne jazdenie.
Na terajsej konfiguracii mi v podstate az tak moc toho nevadi.. fakt chyba len par konikov trochu malo tocaku naviac a aby sa dalo pri 90tke bezpecne predbiehat.
Da sa aj teraz ale akceleracia za 90tkou uz dost vadne..
Na dialnice sa moc nechystam, len v pripade nudze a ked to ostane v "Becku" moze na tom jazdit aj syn aj manzelka.

Za sezonu /teda od Juna/ som spravil len nieco malo cez 6.000 km a kupoval som skuter novy... myslim ze co dam do tuningu
by som stratil pri predaji..
Jedine ze by sa nasiel niekto, kto da z fleku za SH125i ABS 2990,- :D /zartujem/...
Uvazoval som o SH300i alebo Forze 300 ovke.. ale stratili by sa vyhody/vyuzitie vid vyssie.
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#188 Príspevok od užívateľa potapac » So Nov 08, 2014 4:59 pm

http://youtu.be/d1e5pZtlanw - celkom pekne si to prdkaaa... na 125 staci..
http://youtu.be/IXcndhq_JY8 - tu je aj s variatorom, vymenena vacka a pruziny..
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Čeme
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 580
Dátum registrácie: St Jún 04, 2014 9:41 am
Skúter: Ziaden

Re: Honda SH 125i - potapac

#189 Príspevok od užívateľa Čeme » So Nov 08, 2014 5:05 pm

Obe videa su dost dlhe ale mam pocit ze ide v kuse dole kopcom mierne.

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#190 Príspevok od užívateľa potapac » So Nov 08, 2014 5:17 pm

:D clovece Ceme ty si ako inspektor Colombo :D .. to je jedno.. mne nejde o nejaku maximalku. Mne ide o to ze ked mi pribudne
par konikov a nejaky ten Nm tak som spokojny. Ako vravim.. nie je to ani teraz zle.. ale ked idem za nejakym autom co ide 70-80
a chcem predbiehat musi byt doooooost dlha rovina bez aut...
V lete som siel po dialnici a tam kde je 110 pred Blavou ma moc aut nepredbiehalo ani teraz.. ale na normalnej (130) uz je to o hubu.
Ale ani dialnica nie je v mojom primarnom zaujme.. ist na hociakej motorke nad 110 uz je aj kvoli hluku "nekomfortne".. da sa ale na co?
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Čeme
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 580
Dátum registrácie: St Jún 04, 2014 9:41 am
Skúter: Ziaden

Re: Honda SH 125i - potapac

#191 Príspevok od užívateľa Čeme » So Nov 08, 2014 5:32 pm

Velmo dobre viem o com pises mal som SH dva roky :Yahoo!: a nemozem ani jedno zle slovo na nu povedat. A to sme mali teda mas skor naj motorku co do rychlosti lebo ked tu citam ze ludia na Keeway ci ako sa to pise 125i idu ledva do kopca 60km tak toto na SH nehrozilo na Babu som siel a to je dost do kopca v pohode aj 80km rychlostou. To obiehanie presne ako pises ale dalo sa na to zvyknut. Akurat som sa dnes bol na novej CBR 500 sa povozit cca 50km kamarat siel za mnou na mojej SW chcel znova ocitit hadzanie rychlosti ale po dlhom case fajn ale celu sezonu radsej skuter ako saskovat lavou nohou. Ale podstata toho je ze som mal pocit ze to ide podobne ako skuter 400 vka moja.
Tvoj tunning schvluje. Hlavne preto ze to ostane v Bčku a moze jazdit cela rodinka. Tesim ked sa stretneme a testneme to. Verim ze najdes super technika na to. :beer:

Užívateľov profilový obrázok
dreamer
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 8:44 pm
Skúter: Aprilia SR MAX 300
Bydlisko: Bratislava

Re: Honda SH 125i - potapac

#192 Príspevok od užívateľa dreamer » So Nov 08, 2014 7:42 pm

@potapac: Tak, ano to rodinne becko je padny argument, ale zaroven aj jedina vyhoda celej investicie. Mysli aj na to, ze mozno obetujes aj cosi zo spolahlivosti. Niektore diely budu viac namahane ako povodne zamyslal vyrobca, znizi sa ich zivotnost a tym padom nikdy nevies co kedy prdne. Taketo upravy by som robil len na nejakom hobby vozitku pre zabavu, alebo z dlhej chvile, ale nikdy na dopravnom prostriedku na ktory sa musim v beznej premavke spoliehat, ze ma dovezie bezpecne domov.

A to co pises o rychlostiach a hluku, v tom sa trochu mylis. Hluk a vietor zavisi len na tom ako ma moto vyriesene obtekanie vzduchu a aku kvalitnu mas helmu. Na velkej moto som pravidelne jazdieval dialnicnymi rychlostami 140-150 km/h bez nejakeho nadmerneho hluku, ci inej nepohody. Na mojom skutri to je velmi podobne, aerodynamika a krytie pred vetrom je vynikajuce, snad este lepsie ako na byvalej moto a hluk je aj na dialnici v norme, asi aj preto, ze pouzivam stale tu istu helmu.

Mozno len spekulujes, lebo zistujes, ze si sa celkom netrafil pri vybere skutra, ale to sa stava. Iny skuter by ti mozno poskytol uz v zaklade to, co sa teraz snazis nahradit tuningom.

Ozaj, kolko ta to bude asi stat?
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207

Užívateľov profilový obrázok
KRAES
skútrista
skútrista
Príspevky: 311
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:25 pm
Skúter: KEEWAY SilverBlade 125EFI
Bydlisko: Rožňava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Honda SH 125i - potapac

#193 Príspevok od užívateľa KRAES » So Nov 08, 2014 7:58 pm

Čeme - Honda SH 125i má taký istý výkon a do konca aj motor, ako KEEWAY SilverBlade 125EFI ktorý už je v kategórii MAXI skútrov a preto je aj jeho hmotnosť o 38kg vyššia. Keď pripočítam k tomu mojich 118kg, myslím že tých 50-60km/h v prudkom stúpaní je asi v pohode. A chcel by som však vidieť tých 80km/h v prudkom stúpaní s Hondou SH125i.
KEEWAY SilverBlade 125EFI - od 4/2014 = 21 950km; spotreba od 2,53l do 3,3l/100km; sviečka Denso Iridium Power; 12V zásuvka; variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight ;

Užívateľov profilový obrázok
KRAES
skútrista
skútrista
Príspevky: 311
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:25 pm
Skúter: KEEWAY SilverBlade 125EFI
Bydlisko: Rožňava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Honda SH 125i - potapac

#194 Príspevok od užívateľa KRAES » So Nov 08, 2014 8:20 pm

"potapac" - Tiež uvažujem o tejto variante (YUMINASHI LIGHT BORE KIT 164CC ), je to síce najdrahšia možnosť, ale neviem či má význam kvôli 2-3kW získaného výkonu toľko investovať a riskovať. Ja som ten kit našiel tu: http://www.yuminashi.com/sh125i-abs-164 ... t-bore-de/
Asi by som len k tomu vymenil ventilové pružiny, ale vačku by som nechal. Ale to je hudba budúcnosti. Výmenu valca robil „alert_01 „ na KEEWAY SB 125i na valec 153cc od Airsal a urobil mu to „Luthar“.
KEEWAY SilverBlade 125EFI - od 4/2014 = 21 950km; spotreba od 2,53l do 3,3l/100km; sviečka Denso Iridium Power; 12V zásuvka; variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight ;

Užívateľov profilový obrázok
dreamer
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 8:44 pm
Skúter: Aprilia SR MAX 300
Bydlisko: Bratislava

Re: Honda SH 125i - potapac

#195 Príspevok od užívateľa dreamer » So Nov 08, 2014 8:51 pm

Priklad: Kymco Downtown 125i, cena 3300€, rozdiel oproti Honde SH 125 cca 300-500€, ale 2.3kW v prospech Kymca. To mas zhruba hodnotu tvojho tuningu a zostava aj vyhoda "B" vodicaku. Komfort a pohodlie vsak asi niekde inde, kedze sa jedna o maxiskuter. Kymco je zabehnuta znacka a citam od majitelov vacsinou len pozitivne ohlasy. Nechcem sa pustat do debaty typu Honda je Honda, o tom rec nie je, len uvadzam priklad inej alternativy. A to SH-cko predas bez problemu, stratis zo dve-tri stovky, ale taky je zivot a nieco si si na nej uz aj tak odjazdil.
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207

Užívateľov profilový obrázok
Čeme
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 580
Dátum registrácie: St Jún 04, 2014 9:41 am
Skúter: Ziaden

Re: Honda SH 125i - potapac

#196 Príspevok od užívateľa Čeme » So Nov 08, 2014 9:15 pm

Kraes: ja som tu neni od toho aby som nieco dokazoval. Kup si Yamahu, Hondu, Suzuku a potom porovnavaj. Uplne ina technologia motora je v Honde ako u teba tak reč o tom ze je to ten isty motor to sa mi uz len tazko cita. Ano mozno rovnake KW a podobne ale to neznamena ze ten motor ide rovnako alebo nebodaj ma rovnake jazdne vlastnosti brrrrrrrr...... No treba otestovat a potom je clovek mudrejsi.

Užívateľov profilový obrázok
bobe1
cyklista
cyklista
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Pi Okt 03, 2014 9:42 pm
Skúter: maxsym 600i ABS executive

Re: Honda SH 125i - potapac

#197 Príspevok od užívateľa bobe1 » Ne Nov 09, 2014 10:38 am

zdravím páni.
ak dovolíte,pripojím sa k diskusii.motor na honde je ten istý ako na keeway,čiže je to presná kópia 153MI-2 GY6,čo sa týka kitu YUMINASHI LIGHT BORE KIT 164CC,pravdepodobne budeš musieť zväčšiť otvor v kartroch pre válec.Pozor na priemer pistneho čapu,YUMINASHI má 13mm a ty máš myslím 14mm.
http://www.racing-planet.de/motor-c-266 ... 895-1.html
153CC uplne stačí,mám ju na mojej Benelli,rýchlosť sa zvýši o 10-15 km,ale ťah motora už od spodu je parádny,variator Malossi+ostrá vačka a výfuk J-COSTA.

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#198 Príspevok od užívateľa potapac » Ne Nov 09, 2014 12:23 pm

diky za postrehy...

to co pise Ceme... nedavno som si bol zajazdit s "velkymi" motorkami pri ukonceni sezony a isli sme cez Donovaly.
Kto ten kopec pozna vie o com je rec. Nemal som ziadny problem drazt s nimi rychlost medzi 70 - 90. V tom najstrmsom stupani
pod Motyckami a pod Donovalmi som siel do 60kmh ale to aj motorkari isli do 2ky a plne gule...


Dreamer: stat by ma to mohlo do nejakych 400 -500€ aj s robotou. Spolahlivost by sa nemala nijako dramaticky menit. Motor je presne ten isty ako je na SH150i. Nie je v nom absolutne ziadny iny rozdiel ako v priemere valca, piesta a samozrejme ina je hlava. Ale ostatne je na chlp to iste.
to ze som netrafil dobry skuter tiez nie je pravda. Ja som skusal pred kupou kade co, co sa dalo ale SHcko som kupil kvoli jazdnym vlastnostiam.. 16tky kolesa a tuhost ramu, kvalita motora, spotreba. Dokonca aj bez tuningu som sa vyblaznil a za 4 a pol mesiaca som dal 6.000 km v uuuuplnej pohode.
No a tie rychlosti.. ja nehovorim o jogurtoch.. isiel som na kamosovej Forze300ovke po dialnici .. cca 130 a to uz kazdy bocny vetrik, kazdy naklon hlavy atd vyzadoval maximalne sustredenie atd.. mne fakt bezpecnych 90 a reakcia plynu pri predbiehani statci... ale mas pravdu nemam tolko skusenosti s velkymi motorkami.

KRAES, DREAMER - motor ak ide o stvortakt s rozvodom SOHC atd.. 125ccm ma rovnaky dokonca aj FIat aj Moskvic aj Hyundai.... :: :D samozrejme ze Hondu som si vybral kvoli 100 rocnej historii, technologiii vyroby a spolahlivosti. Bez urazky ale KEEWAY ma ten isty motor ako honda.. prehodil si slovosled, lebo cinania okopiruju vsetko AUDI,BMW, Mercedes. Ale isto to nie je ten isty motor.. ma inu technologiu spustania /tu je alternator a starter v jednom, ma vyoseny valec kvoli Idle stop atd aby piest zastal v hornej uvrati atd.../.
Dokonca by som ani v najhorsom sne neuvazoval predat Hondu a kupit cinsky skuter .. naozaj chalani bez urazky .. ale to by som neurobil.
Ako som pisal SH bola AJ JE volba kvoli jazdnym vlastnostiam, spolajlivosti, vzhladu, spotrebe .. inac by som kupil PCX alebo Burgmana 125 alebo Yamahu..

bobe1 - nic nemusis zvacsovat .. ani otvor na kartri, sedi aj cap v ojnici, zostava origos hlava aj ventily. Dokonca v prvej faze netreba menit ani vacku.
Ale kvoli "valve floating" kedi ti este pred elektronickym omedzenim otacok obmedzi vykon v hornej casti kmitanie ventilov a rotacia ventilovych pruzin, uvazujem aj o vacke a dvojitych pruzinach.
YUMINASHI robi kit specialne pre motor HONDA esp a to v dvoch verziach do r.v2012 a od 2012 kde PCX a SH ma tie iste parametre.


Aj tak vam dakujem za rady, nazory a prispevky. Ak mate nieco dalsie rad pokecam.. :beer: :good: :friends:
Naposledy upravil/-a potapac v Ne Nov 09, 2014 12:55 pm, upravené celkom 1 krát.
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Čeme
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 580
Dátum registrácie: St Jún 04, 2014 9:41 am
Skúter: Ziaden

Re: Honda SH 125i - potapac

#199 Príspevok od užívateľa Čeme » Ne Nov 09, 2014 12:42 pm

Ja len tolko k tomu. Naozaj nemam nič proti čine sam som zacal na cinskom skutry potom talian a potom uz len Japonec. Ale chcem. Poprosit naozaj poprosit ludi co vlastnia Cinske skutre a myslia si ze za polovicnu cenu maju kvalitu ok. Ale nepiste tu ze maju rovnake vlastnosti ako skutre ktore sa robia 100rokov a stoja viac. Proste ak ste si nekupili značku tak ju aspoň nehante slova ako ze je to iste su proste zle. Vsetkym prajem vela stastnych km na hoc akom skutri alebo motorke. :beer:
Naposledy upravil/-a Čeme v Ne Nov 09, 2014 2:38 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Honda SH 125i - potapac

#200 Príspevok od užívateľa potapac » Ne Nov 09, 2014 1:04 pm

KRAES napísal:Čeme - Honda SH 125i má taký istý výkon a do konca aj motor, ako KEEWAY SilverBlade 125EFI ktorý už je v kategórii MAXI skútrov a preto je aj jeho hmotnosť o 38kg vyššia. Keď pripočítam k tomu mojich 118kg, myslím že tých 50-60km/h v prudkom stúpaní je asi v pohode. A chcel by som však vidieť tých 80km/h v prudkom stúpaní s Hondou SH125i.
.. fakt nechcem obhajovat Čemeho.. ale ja mam 107kg ale 80km/h do kopca aj dost prudkeho .. trebars Šturec, Donovaly, Pezinska Baba.. nie je s SHckom problem.. a tych 38 kg je predsa dost :D .. ak mas celkovu nosnost 180kg tak to je 20% pocitaneho vykonu :: ... btw KEEWAY ma vykon vacsi o 0,2kw oproti Honde podla papierov...
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"