Integra je vo svojej funkčnej podstate vlastne maxiscooter, pretože:
1.) sedíš na tom ako na maxiscootri (nohy dopredu)
2.) medzi nohami nezvieraš nádrž
3.) máš dvojspojkovú automatickú prevodovku, takže rovnako ako na (maxi)scootri sa nestaráš o radenie, len pridáš a ideš až po maximálku
4.) miesto spojkovej páčky máš tam zadnú brzdu rovnako ako u scootrov
5.) a v neposlednom rade vyzerá ako maxiscooter, najmä zo strany výfuku, keď nevidíme reťaz a nehľadáme karter

)
Ale keďže má Integra, pokiaľ viem, rám a kolesá rovnaké ako NC typu S a X, tak má aj rovnaké jazdné vlastnosti ako tieto dva motocykle.

(A keďže má reťaz, priložme jej aj starostlivosť o reťaz.)
Takže ak by som to zhrnul, Integra su kolesá, rám a motor z NC obskladané do maxiscootrovského vzhľadu a funkčnosti...

A áno, úložný priestor je menší než u bežných maxiscootrov, ale nemôžeme chcieť všetko a som toho názoru, že hlavnou devízou maxiscootrov nie je úložný priestor pod sedadlom, ale pohodlný posed a ochrana pred vetrom a počasím pri cestovaní mimo mesta...
