Peugeot 125 Elyseo - 123talis

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Peugeot 125 Elyseo a jeho záchrana života.

#26 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Sep 24, 2012 7:33 pm

Jak problém....zoberiem imbusový kľúč potrebného rozmeru cca 10mm a za pár minút nemám čo brúsiť.... :pardon: Sám mám takové vybrúsené lebo tiež mám auto s vagínkou.... :oops:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: Peugeot 125 Elyseo - 123talis

#27 Príspevok od užívateľa 123talis » Po Sep 24, 2012 8:44 pm

No práve, len ja som doma mal 8 a potom až asi 14. Ale dik za tip s kľučkou, hneď ho vyskúšam :)
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: Peugeot 125 Elyseo - 123talis

#28 Príspevok od užívateľa 123talis » Po Sep 24, 2012 10:18 pm

Dnešné odpovede boli dosť na rýchlo písané, tak to ešte zhrniem.
Dnes som vymenil časť oleja a filter. Posledný servis bol na 20000 v r. 2010 v originál servise. V r. 2010 ho kúpil aj bývalý majiteľ, tak to sedí. Teraz ma skúter 22000. On s tým nič nerobil. Olejový filter a výpustná šruba, to je kapitola sama o sebe. Rozobrať ten motor, resp len základné veci, ktoré aspoň raz za sezónu treba, znamená rozobrať vlastne celý skúter... Výpustná šruba sa povoliť nedá žiadnym pozemským rozmerom 6hranného ani hviezdicového (čo je vlastne tiež 6 hraný) kľúča a tak vyskúšam tú kľučku z dverí... Cez zimu ešte pobehám na tom oleji, ktorý tam je teraz (asi 0,5l starý olej neznámej značky a viskozity a 0,7l Repsol 10W40. Pevne verím, že predchádzajúci majiteľ nalial aspoň správny olej (4t 10w40) no a istotu mi dáva len nálepka, ktorá vybije oči každému, kto otvorí veko a na nej sa píše presne spomínaný typ. Tak snáď si ju všimol. Olejový filter bol dosť zachovalý, nebol čierny ako tie, čo vyberiem po 12000 z Varadera ale červený, možno keby smo ho umyl tak ho nerozoznám od nového.
Zajtra poriadne vywapkujem motor, pretože je na ňom asi 1cm súvislá vrstva oleja a hliny prachu, možno tam už niečo aj rastie... Spoje sú v dosť zachovalom stave, myslím tie elektrické, a keďže jediný chytrý ťah francúzov bol nedať spojky priamo na motor, kde sa zbytočne zanesú, vlastne nemám čo riešiť. káble sú pekne izolované, len ich vyčistím.
Baterka bude stáť 30 eur a oprava plastov - pevne verím, že do 20 Eur, keďže som dnes trval na tom, aby sa s tým nehrali, len to hocijak zalepili, nech sa to nerozpadne.
Postupne v zime si skúter prihlásim a ďalšiu sezónu ma, pevne verím, bude nosiť všade okolo domu... Predpokladám, že s valčekmi a remeňom (a baterkou) ma to bude všetko stáť do 100 Eur, takže som stále v pluse. Ako som už ale povedal, remeň pôjde na rad až po zime.
Dnešný test drive do strmého kopca s autobatériou medzi nohami bol naozaj super. Ten skúter sa vie pekne rozbehnúť, len mu to trvá.... :)
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"