som nesmierne stastny, ze mozem pokracovat v tychto riadkoch

nexik je po servise, najazdene cez 22 500 km, tesim sa na dalsie krasne tisicky kilometrov....musim 3x zaklopat, doteraz sa nevyskytla ziadna zavada, ktora by bola vaznejsia, skuter ma nikdy nenechal v stichu. z tych banalnych zavad spomeniem slzenie vodnej pumpy, jeden cas obtiazne startoval (az kym som nezistil ze je uvolnena svorka na baterke

) a v zime mi neslo prepinat na dialkove (stacilo preklikat spinac a uz to slo, v tej zime asi zaoxidoval...)...inak ziadna prdnuta ziarovka a ine "drobnosti", klop klop. len sa meni spotrebak...
k servisu, co sa robilo :
-novy remen, original piaggio - stary malosi kevlar bol v pohode, zdal sa mi menej opotrebovany ako povodny origos, ked som ho ohol, v zahyboch medzi zubami neboli trhlinky ako na piaggio, avsak na jednej strane sa zacali robit jemne vlasky po celej dlzke
-nove valceky - original piaggio - stare malosi valceky boli celkom OK, ale opotrebovanejsie ako piaggio....na 7 z 8 valcekov bola jedna ploska sirky asi 4 mm - k piaggio valcekom som sa vratil aj z dovodu, ze malosi valceky zvysili otacky pri rozjazde, ale ten nebol taky svizny ako by sa patrilo...navyse sa mi zvysila spotreba....takze som zvedavy ako to teraz klesne (bandit boj sa

)
-vymena motoroveho oleja a filtra
-vymena vzduchoveho filtra - sice sa ma iba kontrolovat a cistit, ja ho vzdy vymienam
-vymena prevodoveho oleja
-vymena chladiacej kvapaliny po 2 rokoch
-vymena brzdovej kvapaliny po 2 rokoch (konecne sa nemusim bat brzdit na GG

)
-vymena brzdovych dosticiek - ako som spominal uz v starsich prispevkoch, dosticky boli uz dobre zodrane, zrele na vymenu. predna brzda bola zobrana az na kost, doslova. dual mal este par mm, ale do dalsej kontroly by uz nevydrzal
-vymena sviecky - v akom stave bola neviem, zabudol som sa pozriet a nechal som ju v servise...
- kontrola ventilov
- v ramci vymeny chladiacej kvapaliny som poziadal o kontrolu tej vodnej pumpy, cez ktoru mi slzilo, resp. o pretesnenie hadic, lebo uz od vyroby to bolo trosku posunute...kazdopadne slzenie sa objavilo, ked som to nechal odparkovane na sikmej ploche, ked som parkoval na rovine, neslzilo nic...kazdopadne bolo to naozaj slzenie, za cely cas nebol meratelny ubytok kvapaliny
cela ta sranda stala 129 650 forintov, to je cca 485e. je to znacne viac ako som cakal, aj vzhladom k predchadzajucej garancke...kazdopadne tu doma to nie je kde servisovat. bud je to servis, kam by som to nedal ani zadarmo, alebo servis nema zaujem zarobit ani ked pridem osobne...podnikanie po slovensky
kazdopadne skuter slape ako hodinky, som spokojny a to najdolezitejsie

. valceky tam mam teraz tazsie ako tie malossi, ale nezda sa mi ze by bol rozbeh lenivejsi, presnejsie si odsledujem spotrebu, som zvedavy na to cislo
bandit - dneska som pozrel paliho spotrebu na nexuse 300 na palubnom pocitaci a mal tam cislo 38,8 km na 1 l, to je v prepocte spotreba 2,6 l/100km...to je nadherne cislo ked uvazim ze v meste sa to sprava rovnako zivo ako moja 500vka. ty mas atlantika s karbecom alebo to je uz striekacka? lebo ta tvoja spotreba mi stale nejde moc do hlavy...
PS ak by bol velky zaujem o fotku vacekov, tak pridam, ale som lenivy a zatial som nefotil
