Derbi GP1i 250 - Luthar

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#201 Príspevok od užívateľa Rips. » So Jan 11, 2014 1:28 am

Mýtus zbořen Vlady ale pekne si nam to tu objasnil :)

Aspon si pripravený na dalsiu sezonu a my ostatny ked sa nam daco podobne stane sme o nieco mudrejsi :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#202 Príspevok od užívateľa VLADY » So Jan 11, 2014 11:31 am

Never všetkému čo kto napíše....toto tu sú také krčmové reči zväčša...len vyšší level, nakoľko sa používa k tomu aj výpočtová technika.... :wink:
Inak ja som na mojom Burgeri ventile nikdy ani nekontroloval....a už mám 40000km. Lebo ani nemám čas a hlavne chuť dávať dole šecky plasty...údajný poznatok z praxe vyčítaný z Burgman US fóra je taký, že aj po 50000km je to v stave ako nové .... teda všetko v tolerancii.
Ale mierky už mám zakúpené....len teda neviem kedy a či ich vôbec použijem...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#203 Príspevok od užívateľa Luthar » So Jan 11, 2014 2:28 pm

Takze dnes som sa naobliekal nachystal skuter startujem a znova nic ani naznak, pomaly som sa uz rozplakal :cry:
no tak som znovu pozrel na ventily nastavil som ich tak podctivo ako ani z vyroby neboli, a stale ani naznak chytenia, no tak som znovu pozrel na vstrek vybral ho a pozeram ze pri startovani nevstrekuje palivo!!! pohnem dvoma kablikmi a vstrekuje, cize cely problem bol koli blbemu prelomenemu kabliku ktory ide ku konektoru vstrekovania !!! potom som dokonca aj nastartoval ale akonahle som pohol kablikmi tak to zdochlo.
Tym sa aj oddovodnuje spravanie pocas jazdy na dialnici

Takze huraaa opravit konektor a veselo sa jazdi :Yahoo!:

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#204 Príspevok od užívateľa mucow » So Jan 11, 2014 3:33 pm

:D A na druhej strane, si si aspoň poriadne nastavil vôľu ventilov :good:
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#205 Príspevok od užívateľa theruck » So Jan 11, 2014 5:58 pm

ja som odzacatku tym ventilom neveril :)

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#206 Príspevok od užívateľa VLADY » So Jan 11, 2014 9:37 pm

Jak sa môže na novej masine toto stať? A ešte k tomu, že sa to ani nehýbe... :unknown:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#207 Príspevok od užívateľa mucow » So Jan 11, 2014 11:00 pm

Jak to spisovne neBANovo povedať? Prostitutítko ! :ROFL:
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#208 Príspevok od užívateľa Luthar » So Jan 11, 2014 11:08 pm

Takze po celodennom patrani som dosiel k zaveru ze kabelaz je v poriadku, problem bude v samotnom vstrekovaci, teda skor miesta kde sa zasuva konektor, v tom mieste staci po nastartovani malinko zalomcovat a v momente to zdochne, cize nakoniec budem musiet kupit novy vstrek, lebo ten sa rozobrat neda.
cize nakoniec je nejaky zly kontakt v konektore na vstreku.

na foto je vidiet tu sedu cast, tam sa zapaja konektor a v tom mieste to bude pototo...
Prílohy
DSC_0076[1].jpg

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#209 Príspevok od užívateľa mucow » Ne Jan 12, 2014 10:02 am

A takýto vstrek stojí ? ... €
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#210 Príspevok od užívateľa Luthar » Ne Jan 12, 2014 12:25 pm

Na scootlande a aj skutrvrakovisti maju pouzite za 32 € takze to nieje take hrozne :-)

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#211 Príspevok od užívateľa mucow » Ne Jan 12, 2014 12:53 pm

To sa dá, :good: som predpokladal vyššiu cenu...
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#212 Príspevok od užívateľa Rips. » Ne Jan 12, 2014 1:18 pm

Nemoze to byt iba daky studeny spoj v tom konektore? Skus to upiect ako sa to robi z grafikami na pc na nete je vela navodou sak uz nemas co stratit len plasty aby sa neroztopili ak na tom dake su.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#213 Príspevok od užívateľa Luthar » Ne Jan 12, 2014 1:48 pm

To urcite nebudem tak robit, aj keby sa to podarilo, tak by som uz nemal v to doveru

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#214 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Jan 12, 2014 4:02 pm

Bežne sa stáva že sa rozpojí spojenie medzi plieškom konektrora a drôtom ktorým je vinutá cievka elmg. Nebýva to totiž spoj ktorý by bol letovaný ale je to zvyčajne riešené ako pružný kontakt v pliešku je vytvorený zárez a v ňom je zastrčený koniec drôtu z vinutia....časom sa to vyklepe a je problém.....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#215 Príspevok od užívateľa Luthar » St Jan 15, 2014 8:44 pm

Takze problem je uz finalne vyrieseny, objednal som novy vstrekovac, uz pri vybaleny z krabice som zbadal rozdiel ktory vidno aj na fotke, a to vychylenie sedej zasuvky do ktorej ide konektor,
Cely problem bol v tom ze konektor bol pootoceny na nespravnom mieste a pri jazde a pruzeni skutra sa konektor dotykal zo spodu sedadla a pomaly sa vyhol a prerusil kontakt.
Novy konektor som pootocil tak aby sa to uz nestalo, takze takato blbost sposobi tolke problemy. V lavo je novy v pravo stary nepatrne vyhnuty. Obrázok

Yamaha
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: Ne Jan 23, 2011 2:07 pm
Skúter: ZX-10R
Bydlisko: D.C Dobrohošť

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#216 Príspevok od užívateľa Yamaha » St Jan 15, 2014 9:41 pm

To je teda nový vstrekovač alebo použitý?
podpis som si nastavil

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#217 Príspevok od užívateľa Luthar » Ut Mar 31, 2015 10:22 pm

Tak plasty mam konecne doma od lakosa. A vyzeraju neskutocne, odviedol bezchybnu pracu do najmensieho detailu
uploadfromtaptalk1427833360445.JPG
uploadfromtaptalk1427833348879.JPG

Užívateľov profilový obrázok
KRAES
skútrista
skútrista
Príspevky: 311
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:25 pm
Skúter: KEEWAY SilverBlade 125EFI
Bydlisko: Rožňava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#218 Príspevok od užívateľa KRAES » Po Apr 25, 2016 2:55 pm

Zdravíčko, pri hľadaní nie čo o pneumatikách som našiel že máš obuté pneu Metzeler FeelFree Wintec, tak sa chcem spýtať, koľko km vydržali a ako sa správajú v horúčavách, keď sú navrhnuté pre chladné a mokré podmienky, aspoň sa píše, že sú to celoročky.
KEEWAY SilverBlade 125EFI - od 4/2014 = 21 950km; spotreba od 2,53l do 3,3l/100km; sviečka Denso Iridium Power; 12V zásuvka; variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight ;

JRM66
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2016 9:51 pm
Skúter: Beverly 250-RST BV-300 Tourer BV-350 ST
Bydlisko: Ta Prešof

Re: Derbi GP1i 250 - Luthar

#219 Príspevok od užívateľa JRM66 » So Apr 30, 2016 10:34 pm

Presne takto ulomeny vštrekovač som mal, núdzovo som použil z felicie 1.6 ktorý je tvarovo úplne identicky ako aj od toho isteho výrobcu, zrejme len asi trocha iné parametre.
Aktuálne Piaggio BV 250RST, Liberty 125 pracant, BMW R850R klasika.

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"