Derbi GP1i 250 - Luthar
Moderátor: Moderators
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Mýtus zbořen Vlady ale pekne si nam to tu objasnil
Aspon si pripravený na dalsiu sezonu a my ostatny ked sa nam daco podobne stane sme o nieco mudrejsi
Aspon si pripravený na dalsiu sezonu a my ostatny ked sa nam daco podobne stane sme o nieco mudrejsi
podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Never všetkému čo kto napíše....toto tu sú také krčmové reči zväčša...len vyšší level, nakoľko sa používa k tomu aj výpočtová technika....
Inak ja som na mojom Burgeri ventile nikdy ani nekontroloval....a už mám 40000km. Lebo ani nemám čas a hlavne chuť dávať dole šecky plasty...údajný poznatok z praxe vyčítaný z Burgman US fóra je taký, že aj po 50000km je to v stave ako nové .... teda všetko v tolerancii.
Ale mierky už mám zakúpené....len teda neviem kedy a či ich vôbec použijem...
Inak ja som na mojom Burgeri ventile nikdy ani nekontroloval....a už mám 40000km. Lebo ani nemám čas a hlavne chuť dávať dole šecky plasty...údajný poznatok z praxe vyčítaný z Burgman US fóra je taký, že aj po 50000km je to v stave ako nové .... teda všetko v tolerancii.
Ale mierky už mám zakúpené....len teda neviem kedy a či ich vôbec použijem...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Takze dnes som sa naobliekal nachystal skuter startujem a znova nic ani naznak, pomaly som sa uz rozplakal
no tak som znovu pozrel na ventily nastavil som ich tak podctivo ako ani z vyroby neboli, a stale ani naznak chytenia, no tak som znovu pozrel na vstrek vybral ho a pozeram ze pri startovani nevstrekuje palivo!!! pohnem dvoma kablikmi a vstrekuje, cize cely problem bol koli blbemu prelomenemu kabliku ktory ide ku konektoru vstrekovania !!! potom som dokonca aj nastartoval ale akonahle som pohol kablikmi tak to zdochlo.
Tym sa aj oddovodnuje spravanie pocas jazdy na dialnici
Takze huraaa opravit konektor a veselo sa jazdi
no tak som znovu pozrel na ventily nastavil som ich tak podctivo ako ani z vyroby neboli, a stale ani naznak chytenia, no tak som znovu pozrel na vstrek vybral ho a pozeram ze pri startovani nevstrekuje palivo!!! pohnem dvoma kablikmi a vstrekuje, cize cely problem bol koli blbemu prelomenemu kabliku ktory ide ku konektoru vstrekovania !!! potom som dokonca aj nastartoval ale akonahle som pohol kablikmi tak to zdochlo.
Tym sa aj oddovodnuje spravanie pocas jazdy na dialnici
Takze huraaa opravit konektor a veselo sa jazdi
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
A na druhej strane, si si aspoň poriadne nastavil vôľu ventilov
Spoiler: ukázať
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
ja som odzacatku tym ventilom neveril
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Jak sa môže na novej masine toto stať? A ešte k tomu, že sa to ani nehýbe...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Takze po celodennom patrani som dosiel k zaveru ze kabelaz je v poriadku, problem bude v samotnom vstrekovaci, teda skor miesta kde sa zasuva konektor, v tom mieste staci po nastartovani malinko zalomcovat a v momente to zdochne, cize nakoniec budem musiet kupit novy vstrek, lebo ten sa rozobrat neda.
cize nakoniec je nejaky zly kontakt v konektore na vstreku.
na foto je vidiet tu sedu cast, tam sa zapaja konektor a v tom mieste to bude pototo...
cize nakoniec je nejaky zly kontakt v konektore na vstreku.
na foto je vidiet tu sedu cast, tam sa zapaja konektor a v tom mieste to bude pototo...
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Na scootlande a aj skutrvrakovisti maju pouzite za 32 € takze to nieje take hrozne
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Nemoze to byt iba daky studeny spoj v tom konektore? Skus to upiect ako sa to robi z grafikami na pc na nete je vela navodou sak uz nemas co stratit len plasty aby sa neroztopili ak na tom dake su.
podpis som si este nenastavil
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
To urcite nebudem tak robit, aj keby sa to podarilo, tak by som uz nemal v to doveru
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Bežne sa stáva že sa rozpojí spojenie medzi plieškom konektrora a drôtom ktorým je vinutá cievka elmg. Nebýva to totiž spoj ktorý by bol letovaný ale je to zvyčajne riešené ako pružný kontakt v pliešku je vytvorený zárez a v ňom je zastrčený koniec drôtu z vinutia....časom sa to vyklepe a je problém.....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Takze problem je uz finalne vyrieseny, objednal som novy vstrekovac, uz pri vybaleny z krabice som zbadal rozdiel ktory vidno aj na fotke, a to vychylenie sedej zasuvky do ktorej ide konektor,
Cely problem bol v tom ze konektor bol pootoceny na nespravnom mieste a pri jazde a pruzeni skutra sa konektor dotykal zo spodu sedadla a pomaly sa vyhol a prerusil kontakt.
Novy konektor som pootocil tak aby sa to uz nestalo, takze takato blbost sposobi tolke problemy. V lavo je novy v pravo stary nepatrne vyhnuty.
Cely problem bol v tom ze konektor bol pootoceny na nespravnom mieste a pri jazde a pruzeni skutra sa konektor dotykal zo spodu sedadla a pomaly sa vyhol a prerusil kontakt.
Novy konektor som pootocil tak aby sa to uz nestalo, takze takato blbost sposobi tolke problemy. V lavo je novy v pravo stary nepatrne vyhnuty.
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Tak plasty mam konecne doma od lakosa. A vyzeraju neskutocne, odviedol bezchybnu pracu do najmensieho detailu
- KRAES
- skútrista
- Príspevky: 311
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:25 pm
- Skúter: KEEWAY SilverBlade 125EFI
- Bydlisko: Rožňava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Zdravíčko, pri hľadaní nie čo o pneumatikách som našiel že máš obuté pneu Metzeler FeelFree Wintec, tak sa chcem spýtať, koľko km vydržali a ako sa správajú v horúčavách, keď sú navrhnuté pre chladné a mokré podmienky, aspoň sa píše, že sú to celoročky.
KEEWAY SilverBlade 125EFI - od 4/2014 = 21 950km; spotreba od 2,53l do 3,3l/100km; sviečka Denso Iridium Power; 12V zásuvka; variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight ;
-
- st. trojkolkár
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: Po Feb 08, 2016 9:51 pm
- Skúter: Beverly 250-RST BV-300 Tourer BV-350 ST
- Bydlisko: Ta Prešof
Re: Derbi GP1i 250 - Luthar
Presne takto ulomeny vštrekovač som mal, núdzovo som použil z felicie 1.6 ktorý je tvarovo úplne identicky ako aj od toho isteho výrobcu, zrejme len asi trocha iné parametre.
Aktuálne Piaggio BV 250RST, Liberty 125 pracant, BMW R850R klasika.