DERBI GP1i 250 - tonyboy

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

DERBI GP1i 250 - tonyboy

#1 Príspevok od užívateľa tonyboy » Ne Nov 25, 2012 11:22 pm

tento prispevok by som nazval - Za vsetko moze Luthar :wink:

jedneho dna som si povedal ze Adams 50 ktory v tedy sice vyzeral retro imidzovo jazdil ako sopel do kopca musi ist z domu prec a hladal nahradu. Lenze najst nieco co ma zaujme nebolo lahke a s pomedzi tych favoritom SR MAX 300 Nexus 300 Runner a Yamaha 250 zvitazil prave tento nenapadny ale za to riadne nervozny skuter z oznacenim GP1i ... Lenze problem v tom case bol iba taky banalny, ze uz sa nerobia a zohnat dobry kus na SK bolo priam nemozne. Rocniky 2006 az 2009 som nechcel z prozaickeho dovodu. Az tu mi jeden dobrodinec na fore poslal link na jedneho z KE ze predava geepecku tak hor sa na skusi. Dosiel som otestoval a spokojnosz za mna povedala ze beriem, lenze pan dotycny sa rozhodol ze skuter nepreda resp preda ale dobremu svojmu znamemu ta ak bolo po radosti. Rozchodil som to a hladal dalej. Az som natrafil na jednu s.r.o co dovazala skutre a slubili mi ze uplne novy jeden kus bude do dvoch tyzdnov na SK a ak chcem je moj ... no viac mi netrebalo a o5 som cakal a cak 2 tyzdne 3 tyzdne mesiac ..volal a volal a nic. Medzi tym mi Luthar poslal link na duefratelli v samorine ze tam niekto doniesol GP na predaj ... HNED som vzal telefon a povedal ze ho beriem a ze nech pajac da na web ze je RESEVRE :)

tyzden som cakal az nastane den D v tomto pripade sobota a sadol v KE do hnusneho dodavkoveho auta jednej nemenovanej znacky z logom zenskeho prirodzenia a o 5:30 vyrazil smer samorin. Cesta bola sialena ...sama hmla a idioti z xenonami z ciny co oslepovali az do bezvedomia plus sem tam zver prebehujuca cez cestu. Navigacia v madarsky hovoriacich obciach kolabovala ... mal som tam byt o 10:00 no dorazil som az o 11:20 a o 12 zatvarali. Vpalil som to dodavkou na dvor a vrhol sa k mojej potencionalnej novej hracke. Vybehol akysi madarsko slovensko hovoriaci clovek ze rezerve tato rezerve ... a ja ze ved to som ja co som si ju zarezervoval. A on ze no igen ok ok ze pod dnu .... das si kavu? Odkial si ... po asi 5 min debate som si pozical prilbu - vykrojenu vonku 5 stupnov ja mikina pod nou tricko a sustiaky a hor sa na test ...no uz pri cca 80 tke som sa otocil a povedal si ze nema to vyznam a z asi 10 km testu som sa vratil spet. Vtrhol do kancliku a povedal BEREM ... a prilozil ruky o radiator nech sa viem aspon podpisat na kupnopredajnu zmluvu. Vybavili sme papiere dokupil som oil filter a plachtu a podme nakladat. Dokladne som si ju upevnil a opatrne vycuval z dvora ... a z pocitom vytaza hor sa smer KE ... kazdych 5 min som kontroloval ci sa motorka moc nenaklana a na kazdej pumpe som jej doprial cerstveho vzduchu :D a sebe pohlad na tu krasu ...

Doma bola teplota podobna tej v samorine no to uz bolo aj 19 hodin a nedalo mi sa neist previest tak som vybrat helmu rukavice bundu a jazdil ... ludia okolo v autach iba cumeli a mysleli si svoje. A ja tiez :) to proste nevymyslis to je zivot ... na semaforoch som vyrazal ako raketa a osobaky daaaleko zamnou ostavali ...proste pocit dokonalosti. Na pumpe som si dal teply caj urobil par koleciek okolo milacika a sups domov ... prikryt a dat si teplu sprchu.

par poznatkov

tipek co ju mal predtym ju vysperkoval trapnymi nalepkami THE DOCTOR a podobne .... a dal ich tma pozehnane no a pri stahovani dole sa podarilo stiahnut aj farbu. Myslel som ze ma ebne. Prelepil som to Derbi nalepkou. vid foto. Potom to prelakujem az bude cas. Uz mam aj farbu namiesanu. Z baterie akosi odpadla hadicka na prebytocny elektrolyt a ten ked vytekal tak poleptal hlinikove casti kostri. Musel som to prelestit uz je to ok. Smerovka na lavej strane nefungovala ... dovod bol odtrhnuty kabel od fastonu. Opravene aj to ... musel som odstrojit polku motorky od plastov. Skrabance som prelakoval takze aj to je ok. Momentalne vyzera ako cukrik :beer:

stav pri kupe

predana na SK v auguste 2012
kupena mnou v septembri 2012

rok vyrobi 2012, stav km: 1040, cena 2800, komplet dokumentacia plus 2x kluc

foto zatial mobilom nakolko som nemal fotak doma
Prílohy
gp.jpg
GP1i tonyboy
(1.3 MiB) 34 stiahnutí
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#2 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Nov 29, 2012 2:07 am

Parada je to cukrik. Musime sa cez sezonu stretnut niekedy a pojazdit :-)

Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#3 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Št Nov 29, 2012 8:35 am

Gratulujem k peknému skútru. Inak to s tou vypadávajúcou hadičkou je asi výrobná chyba piaggo group lebo viem minimálne o dvoch ďalších skútroch čo sa im stalo to isté a poleptalo plasty a rám :(
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#4 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Nov 29, 2012 10:53 am

Mne sa na derbi stalo to iste. Ale uz som konecne vyrazil tu hnusnu baterku cinsku a kupil kvalitku yuasu bezudrzbovu. Teraz to startuje na brnk ;)

Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#5 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Nov 29, 2012 11:52 am

To je ozaj zlý sen, ak si značkový výrobca dovolí dať vôbec do scootra klasickú dolievaciu obyčajnú baterku... :bad:
Na lacnom čínskom scootri a ak je baterka dole pod nohami tak to ešte pochopím. :pardon:
....Ja viem, treba optimalizovať výrobné náklady!!! :good:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#6 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Nov 29, 2012 12:21 pm

Len problem bude ten, ze kazda bezudrzbova baterka co som hladal je dlhsia ako original priestor na bateriu. Takze som to musel trosku upravit aby tam vosla. A teraz bezproblemov startuje.

Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#7 Príspevok od užívateľa tonyboy » Pi Nov 30, 2012 9:06 pm

pri dnesnom shopingu som sa rozhodol ze skuter dostane novy olej nakolko nik mi nevedel povedat ci meneny bol alebo nie ... kua sak ten olej a filter je drahsi ako do auta hehe ... 2L Repsol 4T 5W40 full synt plus filter cakum prask 45 eur dpc. Ale zas ta radost az to tam nalejem a dam si kolecko :) . V januari by mal dorazit new Akrapovic pre 200 - 300 vky piaggo tak som zvedaf co to urobi hlavne na to pridanie koni ... aj ked teraz nevravim ze ich je malo na take male zihadlo. Ja by som v ziem tiez pobehal ale mozem iba ked je sucho lebo tie origo Continental co mam menit nebudem nakolko su uplne new ale v malych teplotach su akesi nesvoje v zatacke ... snad neskor mu dam nieco lepivejsie. Gelovka nepasuje do derbiny no ja som stiahol tu hadicku k baterke tak nieje sanca bay vyskocila. Pilit ten oddelovaci plast od kablov sa mi nechcelo este. Baterka mi zatial stertuje na sup
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
Martin_Atlantic
motorkár
motorkár
Príspevky: 1486
Dátum registrácie: Ut Nov 15, 2011 10:59 pm
Skúter: Aprilia Atlantic
Bydlisko: Bratislava, Slovakia

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#8 Príspevok od užívateľa Martin_Atlantic » Pi Nov 30, 2012 11:27 pm

na tie koniky od vyfuku by som sa moc neposliehal....je to podla mna len zvukovy efekt

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#9 Príspevok od užívateľa Luthar » Pi Nov 30, 2012 11:38 pm

Tolko prachov za olej a filter to si kde kupoval ved ja tam lejem malossi olej a aj malossi filter.
Filter stoji 7 eur a liter oleja 10 eur

A tie gumy som mal aj ja na derbi a su uplne nahovno, radsej prezuj kym sa nevytrepes. Odporucam pneu METZELER feelfree tie drzia jak svina.
A gelovka tam vojde staci to trosku upravit.
A ten akrapovic bude parada som zvedavy :-)


Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#10 Príspevok od užívateľa VLADY » So Dec 01, 2012 10:22 am

Ten olej musí byť asi zlatý.... za 7E máš liter oleja plná syntetika...len treba hľadať a nekúpiť hneď v prvom obchode.
A hlavne vôbec nieje nutné tam dávať špeci motooleje, do scootra je zbytočný, kľudne tam môže ísť bežný olej pre 4T motory, pretože netreba nič extra kvôli spojke a prevodovke ako do normálnej klasickej moto.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Davidian
moderátor
moderátor
Príspevky: 4569
Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#11 Príspevok od užívateľa Davidian » So Dec 01, 2012 12:36 pm

A este k tomu repsol, ked pojdes nabuduce daco kupit prvykrat, radsej sa spytaj na forku. A za usetrene prachy si natankuj!!

najdeziluzionizujúcejší príspevok mobilný..

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#12 Príspevok od užívateľa tonyboy » So Dec 01, 2012 10:03 pm

ked som hladal olej tak mi v predajni kde maju Motul doporucili iba motul ze to je best ale aj cena bola best 22 ecka za liter. Repsol som kupil za 9 € za liter takze 2 za 18 , iny 5W40 som nemal k dispozicii hned u nas a Castrol tam nedam Castrol je hnoj nie olej... zvysok stal filter ale ten som kupil v Samorine v Duefratelli ... nic si uz odtial nekupim nakolko si myslim zeich ceny su ..nechcem byt sprosty a hresit tu ... da ti ecko zlavu a tvari sa ako bozkaj mi ruky od vdaky. Uz som si omrkol aj ja ine shopi kde to viem kupit lacnejsie. Na buduce tam dam seleniu olej - do taliana taliansky za 6,50 liter a kakam vsetkym predrazenym predajcom na ich prestiz .... do dnesneho dna mi Duefratelli neposlalo odhlaseny technicky na mna ... zacinam mat nervi kua
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#13 Príspevok od užívateľa tonyboy » So Dec 01, 2012 10:11 pm

dalsia vec ... ani tyzden po predaji skutra ponuka nezmizla z inzercie ..... divne

http://derbi-gp1.autobazar.eu/250-id3824421.html
http://www.duefratelli.sk/motocykle-skl ... bi-gp1-250
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#14 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Dec 02, 2012 1:12 am

MOTUL je drahý to je pravda, ale neviem prečo alebo v čom by mal byť lepšejší ako iné značky oleja??? Alebo že by motor vydržal dlhšie ak bude mať len takýto predražený olej??? Asi sotva, na bežné jazdenie ten motor nezoderieš. Ja som zástanca že radšej meniť častejšie a lacnejší olej ako mať tam drahý a z toho dôvodu potom na ňom natočiť viac KM...Ale to je len môj názor osobný :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#15 Príspevok od užívateľa Luthar » Ne Dec 02, 2012 1:54 am

Z tym technicakom sa to bezne robi tak ze im das naprklad o 200 eur menej, a potom ked ho odhlasia ti ho poslu na dobierku na 200 eur. Aby si mal istotu ze ho dostanes. A ne ze im budes vyvolavat. A duefrateli stoja za hovno od nich ani nalepku, a podobne to je v BA... cele zle z tym servisovanim.

Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#16 Príspevok od užívateľa tonyboy » Ne Dec 02, 2012 8:24 pm

Viem viem ako sa to robi ale v sobotu za 10 12ct mi pani z duefratelli oznamili ze vsetko bude ok a ze to poslu nech sa nebojim proste aj ja som sa ponahlal a odflakol som to ... atd atd ..priznavam ze som to trosku urychlil a nedotiahol do konca ako som si to planoval. Dufam ze na to nedoplatim a ze to poslu ako slubili nech niesu zbytocne trouble.

dnes v ramci nudy a sedenia v garazi ... cumenia na skuter som cekol olej reku vymenim ho a skoro som padol na zadok, zo zohriateho skutra cca po 15 km v jazdy snehu a dazdi :) som dorazil do garaze a vypustil olej ... vyzeral podotykam po 1070 km ako z vetriesky po 20 tkm ... taky maglajzovy smradlavy ... vid fotot ... urobil som aj porovnanie na servitke jazdeny vs uplne new olej. Zlaty klinec bol origo filter podla duefratelli vraj prvovyroba ktora bola ina ako to co v skutri ... mierne kratsia uzsia s inym tesnenim ale pasovala chvala bohu ... sak za tu cenu kua ...

sitko pod srubou na vypust oleja bolo zatrepane akousi si emulziou a spinou ... tak som to radsej preplachol a az tak nalial new Repsol. Po nastartovani som pocul ten najkrajsi zvuk ... skutrik si krasne priadol o 100perc lepsie ako predtym. Este za ma napadlo a ze som ten olej vymenil , mal som pocit ze oni mi vraveli ze skuter je po servisnej kontrole na 1000km ... vraj. Co si neurobis sam nemas
Prílohy
2012-12-02 11.02.21.jpg
(1.15 MiB) 20 stiahnutí
2012-12-02 11.09.19.jpg
(1.19 MiB) 20 stiahnutí
2012-12-02 11.10.43.jpg
(1.28 MiB) 20 stiahnutí
2012-12-02 10.54.01.jpg
(1.07 MiB) 20 stiahnutí
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#17 Príspevok od užívateľa Luthar » Po Dec 03, 2012 12:55 am

Kua takto nevyzera olej ani po 5000km a nie po 1000, to smrdi stocenymi km. :-O

Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2

Užívateľov profilový obrázok
Dodo
cyklista
cyklista
Príspevky: 159
Dátum registrácie: Ne Máj 22, 2011 2:25 pm
Skúter: Gilera Runner 50SP 2010
Bydlisko: Bratislava

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#18 Príspevok od užívateľa Dodo » Po Dec 03, 2012 9:12 am

duefratelli v samorine to je znama firma, to co pises je tam pravidlom uz asi :D a s tymi kilometrami by som ruku do ohna za nich veru nedaval, osobne som videl ako im tam bol niekto vycitat ze mu predali pravdepodobne stocenku
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#19 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Dec 03, 2012 10:35 am

Aj vonku sa za lacno sa dá kúpiť skoro vždy len vylietaná rároha....A kedže celý ten servis okolo predaja aj dačo stojí, (a aby bolo z čoho zaplatiť aj asistentku s jemnými zúbkami ) :oops: tak sa to musí stočiť ....kúpil by si dakto scooter čo má cez 100 000 natočené?Ja ani nie

A k tomu olejovému filtru neviem aký si presne kupoval a koľko stál, ale ja napríklad používam HIFLO filtre, a na Piaggio motor 125-200-250 ide HF 183. Bežná cena v eshopoch okolo 6,-E.
A robím to tak, že vždy toho kúpim viac , že olej aj na dve tri výmeny, a k tomu nejaké 2-3 filtre a prípadne aj do auta olej a filter a nejaké také veci okolo auta prísady do nafty VIF a pod veci ,aby som platil čo najmenšia poštovné, prípadne od určitej sumy aj žiadne. Ono si to v pivnici počká, jak rýchlo rýchlo kupovať na poslednú chvílu potom dakde na pulte o polovicu drahšie. :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#20 Príspevok od užívateľa tonyboy » Po Dec 03, 2012 9:15 pm

Otazka znie .... kde najdem nejake indicie podla ktorych zistim ze ci skuter stoceny bol aalebo nie pripadne nieco co nasvedci urcite ze nesedia km?
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#21 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Dec 03, 2012 9:55 pm

Skus pozriet kolko mal na KO , ja som si cez to zistil o svojej

Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

tonyboy
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 86
Dátum registrácie: Ne Nov 04, 2012 7:10 pm
Skúter: Triumph Street Triple R
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#22 Príspevok od užívateľa tonyboy » Po Dec 03, 2012 10:08 pm

moju predal importer v tomto pripade BPD s.r.o v auguste 2012 na slovensku Duefratelli a ti ju v ten den predali zaujemcovy ... ten ju nasledne s 1038 km vratil do duefratelli v novembri a to ju predalo mne ...

doklady: COC certifikat o zhode zo spanielska od vyrobcu - pouziva sa u prveho prihlasenia vozidla pokial este nebolo registrovane na SK, technicky prefoteny, faktura o kupe od predch. majitela, 2x kluc, kniha udrzby, plastovy technicky,

podla COC vyrobene 10.2011 co suhlasi lebo koncila vyroba v 2011 ... pneu 6mesiac alebo tyzden skor ...2011 cize 0611
moto vyzera uplne cistucko neopotrebovana okrem naslapov a flekov od kyseliny ... plus 2-3 malinke skrabanceky. Inak fakt ako cukrik ... tak neviem teraz
Street Triple 675R www.svadbastuzkova.sk

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#23 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Dec 03, 2012 11:19 pm

Na gume to poznáš...na kotúčoch tiež...ak sú kotúče jak nové, alebo aj platničky , tak to môže mať nabehaných pár tisíc km...A guma hlavne zadná tipujem že vydrží asi tak do 15 000. Nestresuj ak by to aj bolo stočené tak reálne to môže mať nabehané tak do 10 000 a to je nič. A olej...ja som menil po roku teraz na konci sezóny aby som mal na jar bez roboty, a mal natočené asi 4-5 000 a bol už tiež dosť taký hnedý. Ono dostáva kapky lebo jazdím po meste nastudeno krátke trasy. A to je poznať potom.Takže vymeň ešte brzdovku a teš sa na novú sezónu...Predsa na celkovom stave scootra ošúchaní plastov musí byť ako tak poznať že či je to nové alebo jazdené viac ako pár tisíc km. Ja som kupoval mojeho po cca roku a teda jednej sezóne a cca 7000 km a bol jak nový .Samozrejme kde tu škrabanček a pod .Ale inak všetko ostatné ozaj nepoškodené bez známok používania.
Napríklad dosť je vidieť používanie na drôtovom oku ktoré zapadá do zámku a drží sedadlo pred otvorením. Tam to všetky viac jazdené scootre mávajú opotrebované ako sa to búcha a šúcha pri jazdení a zaťažení sedadla kov o kov. Tak isto nášlapy na nohy, alebo plast okolo spínačky kde zväčša hrkocú zvyšné kľúče pri jazde čo sú na spoločnom krúžku z kľúčom od spínačky a pod.To je vidieť zmena povrchu môžeš to striekať obnovovačom plastu skrátka ten zodratý povrch nijak nedáš nazad tú hrbolatú štruktúru.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#24 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Ut Dec 04, 2012 9:00 am

Inak ja som na cbf-ke menil olej každých 4000 km čiže 2 krát za sezónu (4 mesiace) a vždy išiel odtiaľ totálne čierny olej ako zo starej lokomotívy. Ono to bol síce vzducháč ale tieto jednovalce sa dosť točia tak ten olej dostáva zabrať.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: DERBI GP1i 250 - tonyboy

#25 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Jan 04, 2013 3:31 pm

k filtru: ak je tam znak piaggio je to origo filter...piaggio priebezne meni dodavatelov vsetkeho takze to co bolo origo pred rokom sa nemusi zhodovat s origo teraz...su dva druhy tych gumiciek a vzajomne pasuju...no problem...

kolka serviska toho skutra to bola? ak to bola prva vymena oleja, nediv sa ked vytecu kovove piliny, kusky tesneni, spinavy olej...preto sa meni uz po 1000km...zabeh je svina zvlast ak sa nezabehava tak ako sa ma...

km spoznas podla gum, podla zaznamov v servisnej knizke (mali by byt servisne zanami aj na servery piaggia ale na slovensku to nik nevyplna nakolko soft na to sa rozbiehal az minuly rok), pripadne si vyziadat ci boli na ten skuter reklamacie...v reklamacii je vzdy uvedene kolko mal pri reklamacii km...a bez zaznamu importer nepovoli vykonat opravu s vymenou dielu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"