
Moje postrehy : Brzdy - sú veľmi ostré ( Brembo

Podvozok - nastaviteľný a teraz ho mám na tvrdo ( plasty mi hrkocú na nerovnostiach , cez zimu ich poriadne odhlučním a zafixujem )
pri manipulácii dosť cítiť váhu 120 kg ale ak sa hýbem s motorom nieje čo vytknúť , ovláda sa ľahučko aj v meste .
Prevedenie - veľmi poctivé , plasty sú tvrdé a lícujú veľmi dobre . ( okrem predných smeroviek ktoré majú už vylomené úchyty a drží ich len jedna
šrubka,tu musím niečo vymyslieť )
Design - veľmi agresívny a športový ( pri rýchlostiach okolo 100km vás bičuje všetok vietor , daň za pekný vzhľad

Posed - ja mám 171 cm a miesta na nohy veľmi veľa a taktiež kamarát čo má cez 180 mal ešte miesta dosť .Sedadlo je veľmi príjemné.
Ani po hodine a pol ma zadok nebolel ( chrbát už bolo cítiť ale nie som navyknutý na dlhé trasy ).
Hlinkové stúpačky ktoré sa tak ľahko nezlomia.
Úložný priestor - vojde sa tam aj moja veľká integrálka . ( toho som sa bál že priestoru bude málo )
Budíky - štandard ( digitálny tachometer z tripom a časom , plus indikácia stavu batérie ) chýba mi tam otáčkomer .
Motor - Zdá sa mi dosť lenivý na rozbeh oproti môjmu Neosovy ( váha + 40 kg a štvortakt sa prejavuje ) ale plynule ťahá do 90 km/h .
Maximálna tacho bola 120 km/h , v pohode udrží 100 km/h
Po diaľnici som šiel hodinu a pol pri rýchlostiach 90 až 110 a vôbec nestratil ťah , chladenie to v pohode stíhalo .
Prekvapila ma spotreba ktorá bola skoro presne 3.5 litra na 100/km pri takmer plnom plyne.

//upravený názov podľa pravidiel sekcie - Bamma_boy