Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#26 Príspevok od užívateľa Dvasan » Ut Júl 14, 2015 11:59 pm

Už fakt neviem, čomu a komu veriť... Mam 100 chutí to vrátiť na 125 späť... Ale tajne dufam, že kupou novej baterie to bude vladat pretocit stále... Pripadne by som dal ten dekompresor namontovat, niekomu, kto to uz robil...ale nemam nikoho tu nablizku, kto sa rozumie a ma s tym skusenosti...

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#27 Príspevok od užívateľa Dvasan » St Júl 15, 2015 12:02 am

Toľko peňazí, úver, zarabam 550e, chcel som spolahlivy stroj do prace a na vylety... A mám iba obavu, ze ostanem visiet... No... a už je to celé tak pre mňa vypäté, ze ma už aj presla chuť... Isto chápete..

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#28 Príspevok od užívateľa VLADY » St Júl 15, 2015 9:08 am

Za lacno.....možno ujeté ale možnosť dať tam ručný dekompresor napr. z Babetty207 ...
Stlačíš páčku dekompresora stlačíš tlačítko štartéra a ak sa motor roztočí tak páčku dekompresora pustíš..... :D

Luthar tuším sem písal že to prerábal.... prečo sa s ním neskontaktuješ?
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
dreamer
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 8:44 pm
Skúter: Aprilia SR MAX 300
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#29 Príspevok od užívateľa dreamer » St Júl 15, 2015 10:57 am

Nuz snad si sa poucil, ked si chcel spolahlivy stroj, netrebalo do neho vrtat, ale nechat ho tak ako ho navrhol vyrobca a robit len pravidelnu udrzbu. Tuning je viac-menej zabavka pre tych, ktori maju cas aj peniaze a nie su odkazani na stroj ako na dopravny prostriedok.
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#30 Príspevok od užívateľa VLADY » St Júl 15, 2015 4:35 pm

Tak toto jak keby si mi z huby vybral...škoda že veľa ľudí na to príde až samosato... :good:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#31 Príspevok od užívateľa Dvasan » St Júl 15, 2015 5:53 pm

jasne chalani... ale načo je tunning... ak nefunguje..., chápte, človek do toho hodí peniaze, a očakáva, že to robia tak, aby to šlo...
chápem..., ak to nepôjde, tak to dám do pôvodných nastavení a už viac nebudem veriť úpravám... ale uznajte... v dnešnej dobe...a takto to podceniť... myslím, že ako zákazník mám právo byť naštvaný...ale na druhej strane máte pravdu... nemal som do toho nechať vrtať...

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#32 Príspevok od užívateľa Dvasan » St Júl 15, 2015 5:55 pm

navyše mi to navrhol predajca... a samozrejme, že som sa namotal na rýchlosť a odpik...je to daň za to...

Užívateľov profilový obrázok
Radusko
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 90
Dátum registrácie: St Apr 09, 2014 12:31 pm
Skúter: DERBI GP1 250

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#33 Príspevok od užívateľa Radusko » St Júl 15, 2015 10:06 pm

Lahko je niekomu kto jazdi na vyssom obsahu poucovat druhych naco sa vrtaju v tom a podobne pi... Nebolo to zle rozhodnutie si myslim,chcel si jazdit rychlejsie a na B vodicaku to je pochopitelne a tunnig nie je zla vec,len si mal smolu mozno na mechanika. Uz to dobojuj neako a myslim si ze tou vackou s dekompresorom nic viac uz nepokazis.Daj si to namontovat niekomu skusenenmu (ako je napr. Luthar) a na toto budes len s usmevom spominat. Mam tiez valec malossi 218,tiez mi to na hovno startuje ale stalo to za to! Nevesaj hlavu. A vy ostatni co tu chlapcovi pisete mudrosti typu na co to tam daval a podobne tak mu radsej nepiste nic lebo on potreboval poradit a nie odradit...

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#34 Príspevok od užívateľa Dvasan » Št Júl 16, 2015 12:54 am

Ďakujem za pochopenie... Ale aj s ostatnými súhlasím... Je to aj moja chyba, ale asi aj mechanika... Každopádne ďakujem za každý postreh a radu... Nech sa Vám mašinky čo najmenej kazia a všetci si pomáhajme, veď o tom tieto fóra sú...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#35 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Júl 16, 2015 11:20 am

Veď mu bolo poradené : vačka s dekompresným systémom z 200vkovej verzie. Nikto mu tu nič zlé nenapísal. A že sa chlapec popálil....ešte toho bude za života a možno aj horšie veci, lebo stáva sa kadečo, tým nechcem strašiť alebo poučovať , ale skrátka život je aj o tom že občas sa niečo celkom presne nezadarí, ako si človek naplánuje....poznám ľudí čo prišli o tisíce, o strechu nad hlavou, hypotéka na krku, od banky splátkový kalendár pomali do dôchodku a žijú ďalej....a stalo sa im to tiež nie vždy celkom svojou vinou. Takže nejaký scooter a nepotrebná vačka odložená na poličke je proti tomu nič. Ja Ti ozaj želám aby si to zvládol dať do stavu keď budeš len jazdiť a liať olej a benzín a škeriť sa spod plexi na blembáku... :beer: :good:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#36 Príspevok od užívateľa Dvasan » Pi Júl 17, 2015 6:34 pm

Založili sme novú batériu a zatiaľ 15 štartov po sebe svižne nakoplo.. Z toho 2krát cuklo a nepretočilo, opakovane však naštartoval hneď, ... Cez víkend budem skúšat kratšie jazdy s vypínaním... Dúfam, že to naozaj spôsobuje len oslabené napätie batérie... Dúfam... Bude to stále strach v očiach, ak niekde zastanem... Ale zatiaľ nemám na výber...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#37 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Júl 17, 2015 7:16 pm

To čo dvakrát cuklo a nepretočilo bolo najskorej že piest ostal na začiatku kompresného zdvihu a teda bol to štart do maximálnej záťaže bez rozbehu. Nechcem strašiť, ale problém môže nastať, ak sa bude týždeň dva nejazdiť, baterka bude troška mimo maximálneho nabitia, k tomu studený hustejší olej a motor nastudeno zvykne mať vyššiu kompresiu, a môže to začať robiť problémy znova.
Ozaj by možno bolo riešenie zistiť že či nemajú vyššie objemy aj silnejšie štartéry a ak by boli rozmerovo totožné tak by to stálo za pokus zohnať niečo aj použité.
Prípadne prekáblovať silové káble a teda kostru od baterky a aj plusku od baterky po spínacie relé a potom k štartéru . Ono to tiež môže robiť rozdiel napätia na štartéri aj 0,5V.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#38 Príspevok od užívateľa Dvasan » So Júl 18, 2015 12:31 am

...bateria je nová... A prvých 10startov vyzeralo, ze je vsetko v poriadku... Nechali sme zohriať 5min...skúter a kolega ho vypol, kym som odbehol na par min... Ostal ešte zohriaty, kym som sa ustrojil na cestu... A akonahle som chcel naštartovať, už nepretocilo úvrať... Ani ak sme dali kable z nabijacky napriamo... Ostali sme rozmyslat, co dalej... Ukazovalo 14.6V ale ani to nepomohlo, len cukal starter... Potom vydal zvuk, ako keď kopne... A zjavne vtedy úvrať pohlo... A už naštartoval... To znamená, ze to vobec bateriou nieje, ale je to kompresiou pri zohriatom skutri... Kedy ma problém pretocit...Dosiel som, samozrejme bez vypnutia motora domov... A doma uz zase nakopol normalne, ak som po vypnutí znova skusil naštartovať... Koncim s tuningom a nesiem skúter tam, kde mi to robili a dam späť valec... Necham len variator... Je to nepouzivatelna vec... Pretoze clovek musi aj motor zastaviť a znova kdekolvek naštartovať...
Také je teda resumé z malossi tunningu, ktorý mi úplne zrušil dobrý pocit z motorkárčenia
Mal som proste smolu

Užívateľov profilový obrázok
Davidian
moderátor
moderátor
Príspevky: 4568
Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Kontaktovať užívateľa:

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#39 Príspevok od užívateľa Davidian » So Júl 18, 2015 12:39 am

sak co tam nedas tu vacku s dekompresorom? to ta vyjde lacnejsie nez ten trip co si si zaumienil..

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#40 Príspevok od užívateľa Dvasan » So Júl 18, 2015 1:06 am

navrhnem to ešte u mechanika, ktorý mi to robil... teda predajca..., nech si napravia, čo pokašlali... dal by som to urobiť niekomu aj inde..., ale neviem, nepoznám nikoho, kto by to tu nablízku vedel robiť... treba rozobrať komplet celý skúter... som možno len čerstvo sklamaný a v afekte som sa vyjadril, že už kašlem na to... neviem.. zavolám tam a zistím, čo mi k tomu povedia... ešte raz ďakujem všetkým za rady a postrehy...

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#41 Príspevok od užívateľa Dvasan » So Júl 18, 2015 1:06 am

navrhnem to ešte u mechanika, ktorý mi to robil... teda predajca..., nech si napravia, čo pokašlali... dal by som to urobiť niekomu aj inde..., ale neviem, nepoznám nikoho, kto by to tu nablízku vedel robiť... treba rozobrať komplet celý skúter... som možno len čerstvo sklamaný a v afekte som sa vyjadril, že už kašlem na to... neviem.. zavolám tam a zistím, čo mi k tomu povedia... ešte raz ďakujem všetkým za rady a postrehy...

Užívateľov profilový obrázok
Radusko
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 90
Dátum registrácie: St Apr 09, 2014 12:31 pm
Skúter: DERBI GP1 250

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#42 Príspevok od užívateľa Radusko » So Júl 18, 2015 8:15 am

Mne to robi na opak,ak je studeny tak na sekundu-dve starter nechce pretocit ale potom sa rozbehne a ked je zohriaty tak toci jak besny. U mna ta 218 malossi bola dobra volba. Daj tam tu vacku,tych par eur ta nezabije uz a budes vysoko spokojny.

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#43 Príspevok od užívateľa Luthar » So Júl 18, 2015 1:38 pm

Ach jaj sa tu stale toci dokola o tom istom, akorat vcera som jednemu chalanovy nahodil dekompresor na runnera ktory ma malossi 209 valec. Štartuje to ako nic uplne hladko bez akehokolvek zadrhania alebo podobne.
Sprav si vylet do BA ja zozeniem vacku a dekompresor a spravim ti to na pockanie a potom uz veselo starujes a jazdis. :-)

Užívateľov profilový obrázok
Radusko
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 90
Dátum registrácie: St Apr 09, 2014 12:31 pm
Skúter: DERBI GP1 250

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#44 Príspevok od užívateľa Radusko » So Júl 18, 2015 2:02 pm

Luthar aj mne? :)

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#45 Príspevok od užívateľa Dvasan » Ne Júl 19, 2015 12:32 pm

Toto beriem... Luthar... Lebo to stoji za to... Ale budem musieť ísť na jedno nastartovanie... Kamosa na prespanie mám prípadne... No... Znie to dobre, len mam obavu, ci dojdem

Užívateľov profilový obrázok
črepnikMHR
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Po Okt 27, 2008 9:49 pm
Skúter: gilera runner 125

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#46 Príspevok od užívateľa črepnikMHR » Po Júl 20, 2015 3:17 pm

Koľko koštuje ta vačka a dekompresor? Novy. Chcem aj ja 218. Inak pokiaĺ je to možne vie mi niekto nejak prikladne opisať ten rozdiel keď nahodil 218ku? Ak sa da..
Ja po rovinke mam tak 98-100
Keď zaĺahnem 108-110
Samozrejme dole kopcom dal som 124 ale to sa nerata.
Čo môžem čakať pri 218ke ..
OFF ROAD

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#47 Príspevok od užívateľa Dvasan » Po Júl 20, 2015 4:51 pm

Maximálka tam veľmi nieje rozdiel... Ide mi to tak 115-123 max...ale rozbeh a zrýchlenie je neporovnatelný.. Do kopcov, čo ma stale hnevalo, ze tazko bolo v 80tke horkotazko predbehnúť, teraz dávam kamiony a autobusy 90-95, vravim do kopcov...o bezpečnosti jazdy... Predbehnúť, spolahnut sa na zrychlenie...a zaradiť sa... Do 110 to ťahá ako divé... Jasne.. Nie je to neviem čo, ale v porovnaní so 125 je to drak. Mne šlo o to.. Sila a odpik... Toto som bol az prekvapený, aký je to rozdiel... Na druhu časť o cenách... Skôr asi Luthar bude vedieť...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#48 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Júl 20, 2015 5:16 pm

Na vyššiu maximálku by to chcelo ťažší sekundárny prevod nakoľko motor nemá po zvýšení objemu aj vyššie otáčky ale zväčša len výkon a točivý moment.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Radusko
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 90
Dátum registrácie: St Apr 09, 2014 12:31 pm
Skúter: DERBI GP1 250

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#49 Príspevok od užívateľa Radusko » Po Júl 20, 2015 6:13 pm

Pred nahodenim valca mi skuter tahal 112,po nahodeni valca 218 mi ide ledva 109... ale zrychlenie nenormalne. Dviha sa to na zadne. Pre vyssiu rychlost treba zmenit prevod.

Užívateľov profilový obrázok
črepnikMHR
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Po Okt 27, 2008 9:49 pm
Skúter: gilera runner 125

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#50 Príspevok od užívateľa črepnikMHR » Po Júl 20, 2015 6:37 pm

A vam to štartovanie neni problem... či u koho ako?
Šak prinajhoršiom poriešime dekompresny ventil..
Diky chlapy..
OFF ROAD

Napísať odpoveď

Návrat na "Skútre nad 125 ccm (Maxíky)"