nahrada vackovej hriadele
Moderátor: Moderators
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
nahrada vackovej hriadele
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0[/youtube]
-
- st. kolobežkár
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: Ne Okt 07, 2012 9:33 am
- Skúter: Yuki cross 125
- Bydlisko: Banská Štiavnica
Re: nahrada vackovej hriadele
tak ak som to pochopil tak vymenili vackovu za elektronicky system.. na konci s tym saabom hovoril ze presli 60 000 bez poruchy, a ze spotreba sa im znizila o 20%.. a ze ked to doladia tak ocakavaju hlavne, ze spotreba pojde dole o 30%, a ze krutiaci moment s vykonom pojdu hore o 30%, a hovoril aj, ze toto im ako keby odstranuje limit ktory mala vackovka,a teda ze na motorkach by to malo velky vyznam, a este splietal nieco ze s tymto dokazu dosiahnut ovela vacsie otacky (skuter so 4 taktovym motorom co vytoci cez 12 000 by nebolo zle). hlavne nech sa im to podari...
Yuki Cross 125-CHINA POWER- In the past...
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahrada vackovej hriadele
je to pneumaticky system nie elektricky a v dalsej generacii planuju vyuzit ten tlak vzduchu na napumpovanie kompresora ktory bude robit potom boost. a otestovane to maju do 25 000 otacok s tym ze to nema ziadnu zmenu otvorenia a zavretia ventilu pri zmene otacok ako pri beznych pruzinovych rozvodoch kde vsetci vyrobcovia narazaju na materialove limity pruzin
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahrada vackovej hriadele
pneumaticky system na zatvaranie ventilov pouziva f1 uz asi 10rokov...sice maju vacky ale s voolne riaditelnymi ventilmy sa experimentovalo uz v 1997 (cca), vtedy to bola este elektrohydraulika...
nic v zlom ale 4t jednovalce sportove tocia v sucastnosti 14000otacok a 4valce okolo 18000...f1 ma limiter otacok na 19500...nemci mali dvojklukovkovy jednovalec 600ccm s ktorym jazdili supermono a ten mal 120k pri 27000otackach...limity otacok nie su len vo ventiloch (desmodromicke rozvody pustia pokial sa nerozpadne material)...najviac ta obmedzuje kluka a piest co je najvacsia hmota...a este splietal nieco ze s tymto dokazu dosiahnut ovela vacsie otacky (skuter so 4 taktovym motorom co vytoci cez 12 000 by nebolo zle). hlavne nech sa im to podari...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahrada vackovej hriadele
on tam v tom videu vysvetluje ze tym ze je vackova hriadel dopredu nastavena na rovnaky cyklus dvihania ventilov ze je ten motor tymto najviac obmedzovany. vo formule maju v pravidlach ze vackova hriadel musi byt z kovu a z jedneho kusu takze tam to zatial nepripada do uvahy ide o to ze v kazdych otackach si mozes povedat ako a kedy otvoris ten ventil aby to bolo pre ten motor najucinnejsie