nahrada vackovej hriadele

URL linky na web stránky s užitočnými informáciami

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

nahrada vackovej hriadele

#1 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Feb 19, 2013 11:37 pm


julko6070
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 121
Dátum registrácie: Ne Okt 07, 2012 9:33 am
Skúter: Yuki cross 125
Bydlisko: Banská Štiavnica

Re: nahrada vackovej hriadele

#2 Príspevok od užívateľa julko6070 » Ne Feb 24, 2013 11:45 am

tak ak som to pochopil tak vymenili vackovu za elektronicky system.. na konci s tym saabom hovoril ze presli 60 000 bez poruchy, a ze spotreba sa im znizila o 20%.. a ze ked to doladia tak ocakavaju hlavne, ze spotreba pojde dole o 30%, a ze krutiaci moment s vykonom pojdu hore o 30%, a hovoril aj, ze toto im ako keby odstranuje limit ktory mala vackovka,a teda ze na motorkach by to malo velky vyznam, a este splietal nieco ze s tymto dokazu dosiahnut ovela vacsie otacky (skuter so 4 taktovym motorom co vytoci cez 12 000 by nebolo zle). hlavne nech sa im to podari... :)
Yuki Cross 125-CHINA POWER- In the past...

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: nahrada vackovej hriadele

#3 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Feb 24, 2013 10:42 pm

je to pneumaticky system nie elektricky a v dalsej generacii planuju vyuzit ten tlak vzduchu na napumpovanie kompresora ktory bude robit potom boost. a otestovane to maju do 25 000 otacok s tym ze to nema ziadnu zmenu otvorenia a zavretia ventilu pri zmene otacok ako pri beznych pruzinovych rozvodoch kde vsetci vyrobcovia narazaju na materialove limity pruzin

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nahrada vackovej hriadele

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Feb 25, 2013 11:15 am

pneumaticky system na zatvaranie ventilov pouziva f1 uz asi 10rokov...sice maju vacky ale s voolne riaditelnymi ventilmy sa experimentovalo uz v 1997 (cca), vtedy to bola este elektrohydraulika...
a este splietal nieco ze s tymto dokazu dosiahnut ovela vacsie otacky (skuter so 4 taktovym motorom co vytoci cez 12 000 by nebolo zle). hlavne nech sa im to podari...
nic v zlom ale 4t jednovalce sportove tocia v sucastnosti 14000otacok a 4valce okolo 18000...f1 ma limiter otacok na 19500...nemci mali dvojklukovkovy jednovalec 600ccm s ktorym jazdili supermono a ten mal 120k pri 27000otackach...limity otacok nie su len vo ventiloch (desmodromicke rozvody pustia pokial sa nerozpadne material)...najviac ta obmedzuje kluka a piest co je najvacsia hmota...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: nahrada vackovej hriadele

#5 Príspevok od užívateľa theruck » Po Feb 25, 2013 3:00 pm

on tam v tom videu vysvetluje ze tym ze je vackova hriadel dopredu nastavena na rovnaky cyklus dvihania ventilov ze je ten motor tymto najviac obmedzovany. vo formule maju v pravidlach ze vackova hriadel musi byt z kovu a z jedneho kusu takze tam to zatial nepripada do uvahy ide o to ze v kazdych otackach si mozes povedat ako a kedy otvoris ten ventil aby to bolo pre ten motor najucinnejsie

Napísať odpoveď

Návrat na "Linky"