zakonom stanovene pravidla
Moderátor: Moderators
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
hej ale ak mam skuter so slov TP a ma vynimku a nema znacky tak ich nemusisim mat
Praktická rada: Technické preukazy vozidiel, osvedčenia o evidencii vozidiel a technické osvedčenia vozidiel vydané predo dňom nadobudnutia účinnosti tohto zákona (teda pred 1. 3. 2005) zostávajú v platnosti
nenasiel som tam nic aby som bol povinny ak mam vynimku ze nemam spz poziadat DI o vydaie SPZ..alebo mas iny nazor rep picu daco ine v zakone ak ano daj LINK
Praktická rada: Technické preukazy vozidiel, osvedčenia o evidencii vozidiel a technické osvedčenia vozidiel vydané predo dňom nadobudnutia účinnosti tohto zákona (teda pred 1. 3. 2005) zostávajú v platnosti
nenasiel som tam nic aby som bol povinny ak mam vynimku ze nemam spz poziadat DI o vydaie SPZ..alebo mas iny nazor rep picu daco ine v zakone ak ano daj LINK
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
musis mat sk technicak...a podla toho ake mas tak bud nemusis mat spz alebo musis...babeta musi mat tiez technicak...ak nema niekedy sa to toleruje ale casto nie...(vyhovorky ved je to len babetta uz teraz vecsinou prd platna...tak isto aj z helmou na babette...)
napr u nas idu aj tvrdo po cyklistoch...ak nafuka chcu zobrat vodicak (pekna kravina)...nemas svetla alebo odrazky hned za 500...
napr u nas idu aj tvrdo po cyklistoch...ak nafuka chcu zobrat vodicak (pekna kravina)...nemas svetla alebo odrazky hned za 500...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
sak mame slovensky technicak...ak mame vynimku ze netreba spz a bolo to raz vydane OU a zakon to nezrusil tak to plati...netreba nam na skuter spz ne???...theruck tu ale daco ine rozpraval ale zakon tie stare nerusi TP a vynimky ani neuklada ist si s takymi skutrami po spz
podpis som si este nenastavil
- Wasi
- st. skútrista
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: Po Mar 05, 2012 6:10 am
- Skúter: Jawa 353, Vespa GTS300
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: zakonom stanovene pravidla
r. 2016 podla vsetkeho prinesie viac novych modelov motocyklov, konstrukcnych rieseni, inovovanych a modifikovanych motorov v skratke "kazitok", ako sme boli doposial zvyknuty:
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/ne ... ty3rGdOWmQ
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/ne ... ty3rGdOWmQ
-
- st. cyklista
- Príspevky: 220
- Dátum registrácie: Ne Jún 28, 2015 9:20 pm
- Skúter: Kymco Downtown 125i ABS
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: zakonom stanovene pravidla
Jedna pani povedala, ze napriklad ABS bude povinne pre vsetky skutre. Odkedy to neviem, teda napamatam si.
Kymco Downtown 125 i ABS od 6.5.2015
- macostr
- skútrista
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: Ne Máj 11, 2014 4:37 pm
- Skúter: Kymco Downtown 300i, 2010
- Bydlisko: KE/TV
Re: zakonom stanovene pravidla
vsetky nove modely ktore sa vyrabaju aj s ABSkom sa musia na slovenskom trhu predavat s ABS od 1. Januara 2016. Do konca roka ale plati vynimka ze ak sa dany model vyrabal aj bez ABS, moze sa takyto skuter predavat na Slovensku ale len do konca tohto roka... aka da sa ocakavat ze koncom roka budu vyrazne zlavy na skutre bez ABS aby sa ich predajcovia zbavili a nieco z toho mali
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách
web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
- Wasi
- st. skútrista
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: Po Mar 05, 2012 6:10 am
- Skúter: Jawa 353, Vespa GTS300
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: zakonom stanovene pravidla
Ono ma to aj svoju vyhodu. Ak chcu vyrobcovia zachovat vykon a zaroven splnat normu, u atmosferakov je cesta zvysenim objemu a naslednym obmedzenim na hodnoty normy. Co pozvysuje krutaky. Viď prve lastovicky Kymco Downtown 300i 298cc na 350i 320cc, alebo Sym GTS z 264cc na 278cc. Horsie to je u 125cc, kde takyto vzorec asi uplatneny nebude. Najviac som ale zvedavy na Vespu PX 2T, ktora podla mojho nazoru tento rok skonci alebo ju budu musiet prekopat od zakladu...nech je jej zem lahka
- dreamer
- st. skútrista
- Príspevky: 376
- Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 8:44 pm
- Skúter: Aprilia SR MAX 300
- Bydlisko: Bratislava
Re: zakonom stanovene pravidla
Akym podielom na emisiach sa podielaju motocykle v porovnani s tankermi, ci lietadlami, alebo SUVckami s 3 litrovymi karcinogennymi dieslami? Navyse sa treba zamysliet kolko take motocykle v priemere najazdia kilometrov, su to sezonne, casto len vikendove vozidla. Uplne nezmyselne stekanie na nespravny strom.
Aprilia SR MAX 300
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: zakonom stanovene pravidla
A kľudne sa môže porovnať aj eu trh s 1.2l motormi a 2l dizlami vs úžasný US trh s nezmyselným 4 a viac l motormi vs počet týchto áut...
-
- st. cyklista
- Príspevky: 220
- Dátum registrácie: Ne Jún 28, 2015 9:20 pm
- Skúter: Kymco Downtown 125i ABS
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: zakonom stanovene pravidla
Najvacsim prispievatelom sklenikovych plynov je vykurovanie a chladenie budov. Ak vynechame priemysel. Automobilova doprava je az za vykurovanim. A ano americke domi maju stale absolutne katastroficke uniky energie. Trosku som to pred par romi studoval ako to je. Asi najmenej skodlive su prave tie tankery, lebo na 1 km odvezu extremne vela tovaru a preto su tie emisie male. U nich sa to pocita nejak spotreba/ km/tona a v tomto su prave vyhodne cim vacsie stroje.
Suhlasim, ze EU steka pravidelne na nespravny strom. take eko kraviny ako vymysla to nedava zmysel.
Suhlasim, ze EU steka pravidelne na nespravny strom. take eko kraviny ako vymysla to nedava zmysel.
Kymco Downtown 125 i ABS od 6.5.2015
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: zakonom stanovene pravidla
To nieje o emisiách alebo o ochrane planéty....to je zas celé len a len o prachoch ak ich vytĺcť z ľudí... Volakedy sa vyrobil poctivý motor kde sa použilo dajme tomu 100kilo železa, dnes sa z toho matrošu dobre že nevyrobia dva také motory . Ktoré ale vydržia nepomerne menej možno so sťastím 1/3 toho čo volakedy. Takže kde je ekológia ak volakedy auto jazdilo 15-20 rokov a dnes sotva polovicu? áno ušetrí sa nejaký matroš na výrobe ale auto vydrží nepomerne menej a neráta sa do toho energia potrebná na samotnú výrobu a nehovorím koľko ešte stojí akože "ekologická" likvidácia. A tak je to zo všetkým dne sa počíta že sa všetko obmení za 4-5 rokov lebo ceny ND sú tak nastavené že sa pomali neoplatí nič opravovať .Pračky chladničky TV vysavače všetko je to na spotrebu. A kde sú zarátané logistické náklady všetko sa vozí krížom krážom po svete. Načo je dobré aby som si v BA kupoval mlieko z Kežmarku akože Tatranské a východniar v KE maslo z Milexu v BA???
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Wasi
- st. skútrista
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: Po Mar 05, 2012 6:10 am
- Skúter: Jawa 353, Vespa GTS300
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: zakonom stanovene pravidla
Vlady v tomto mas absolutnu pravdu. A mozem to potvrdit viacmenej z prvej ruky.
Tiez robim v automotive priemysle.
Ukazkovym pripadom je jedna podstatna suciastka, nemenovanej europskej znacky, ktorej pouzitie je do vysokotlakeho cerpadla "prstenec o vonkajsom D cca55mm".
Tento prstenec sa musi vyrobit sustruzenim na toleranciu kruhovitosti do 0,005mm.-Co je celkom hard-core na brusku, nie este pre sustruh. Ale da sa to...
Problem vsak je, ze tato suciastka ide cez dalsie dve operacie kde sa upina-vrta a to vsetko ma svoje tlaky=deformacie. Ale aj to vyriesilo...No ako finalny produkt uz je na hranicnych hodnotach 0,0046 a pod. co je celkom fajn, lebo stale je to v predpisanych hodnotach.
Ked vsak bola tato suciastka vo faze prototypu a bolo ju naozaj problematicke vyrobit. Navstivil sa zakaznik s pripomienkou: preco to do davate vyrabat z takehoto blata na urovni roxoru. Pevnejsi material by sa lepsie obrabal, nemal by tendenciu deformacie pri prepinani, a v motoroch by vydrzal podstatne dlhsie...Zakaznik na to odpovedal, ze mu staci aby to fungovalo 5r...takze ako pises je to vsetko spotrebak.
(a len taka zaujimavost: zakaznicka cena aj pre kvalitu toho matrosu je 5€..konecna spotrebitelska 120€)
Tiez robim v automotive priemysle.
Ukazkovym pripadom je jedna podstatna suciastka, nemenovanej europskej znacky, ktorej pouzitie je do vysokotlakeho cerpadla "prstenec o vonkajsom D cca55mm".
Tento prstenec sa musi vyrobit sustruzenim na toleranciu kruhovitosti do 0,005mm.-Co je celkom hard-core na brusku, nie este pre sustruh. Ale da sa to...
Problem vsak je, ze tato suciastka ide cez dalsie dve operacie kde sa upina-vrta a to vsetko ma svoje tlaky=deformacie. Ale aj to vyriesilo...No ako finalny produkt uz je na hranicnych hodnotach 0,0046 a pod. co je celkom fajn, lebo stale je to v predpisanych hodnotach.
Ked vsak bola tato suciastka vo faze prototypu a bolo ju naozaj problematicke vyrobit. Navstivil sa zakaznik s pripomienkou: preco to do davate vyrabat z takehoto blata na urovni roxoru. Pevnejsi material by sa lepsie obrabal, nemal by tendenciu deformacie pri prepinani, a v motoroch by vydrzal podstatne dlhsie...Zakaznik na to odpovedal, ze mu staci aby to fungovalo 5r...takze ako pises je to vsetko spotrebak.
(a len taka zaujimavost: zakaznicka cena aj pre kvalitu toho matrosu je 5€..konecna spotrebitelska 120€)
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: zakonom stanovene pravidla
Vlady.Dobu ideologickú vystriedala doba ekonomická.Za komancov sa kladol preto vecsi doraz na užitkovost a trvacnost,ovsem ludia trpeli ideologicky.Dnes sa kladie doraz vyslovene len na peniaze a zisky.Preto efektivita spocíva len v tom,aby za co najmensie naklady bola co najvecsia ziskovost.O nicom inom trhova ekonomika nie je.Ona stoji vlastne na pudoch cloveka a nie na tom,aby sa hladelo na prirodu a ludí a hlavne na dlhodobu perspektívu.Tú trhova ekonomika preto nepozna a tak hladí len na kratkodobe ciele.Vlastne je to stav zvierata - ukoristit co najvecsiu korist za co najkradsí cas a za co najmensie straty (rozumej vyplaty zamestnancov apod.)To ale celkove sposobuje v rodinach a spolocnosti uponahlanost a stresy - cize utrpenie ineho druhu,nez to ideologické.Z toho vypetie,potom prepetie a nakoniec psychicke zrutenie cloveka.Ludia tak padaju moralne.To je priebeh,ktory sa postupne u kazdeho jedinca skor ci neskor v tejto dobe prejaví.Ludia vzdy sli z jedneho extremu do druheho a asi sa nedokazu poucit z toho,ze v konecnom dosledku sa vzdy usiluje o stastie jedinca,ktore sa z nevedomosti kompenzovalo nejakymi ideologiami socializmu a dnes peniazmi a hromadením materialnych haraburdí
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: zakonom stanovene pravidla
Myslím že to aj bolo trocha spôsobené tým že výroba nestíhala pokryť spotrebu novým tovarom tak sa vyrábalo a následne viackrát opravovalo. A hlavne aj preto že skrátka technológie neboli tak sofistikované a teda sa vyrábalo štýlom že vyrátalo sa ako malíček ale pre istotu sa to vyrábalo ako palec aby bola istota že to neprdne. Ak si zoberieme že taká embéčka tiež mala motor na 100 000km a potom sa robila generálka že nové vložky a aspoň zabrúsiť ventily a kluka na výbrus. Teraz taký motor vydrží viac ale dorážajú ho rôzne komponenty okolo RJ snímače, kabeláž a pod. ktoré vtedy neboli potrebné .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: zakonom stanovene pravidla
ano.kedysi sa urcovalo co sa bude vyrabat centralne z kancelarie. teraz urcuje to co a ako sa bude vyrabat trh. a vyraba sa presne to co ludia chcu kupovat. keby ludom vadilo ze sa to rozsype po mesiaci tak si to jednoducho nekupia a firma to prestane vyrabat lebo o to nie je zaujem. ale drviva vacsina ludi kasle na to ze sa nieco rozpadne. zaujma ich len cena. ked chcu nizku cenu vyrobca im ju ponukne, ale kedze za nizku cenu to asi moc kvalitne nebude. keby ludia tuzili po kvalite, ekologickosti atd, tak sa to vyraba vo velkom a cena klesne (kto chce dnes kvalitu alebo ine vlastnosti co nie su masove, musi si priplatit aj za maloseriovu vyrobu a tym vyssie naklady na vyrobu)... ludia su ale taky ze kupia si smejd lebo cena...ked sa im pokazi tak chvilku nadavaju a kupia si druhy smejd (ved mam zas nove a nove je dobre) a tak dookola...keby chceli kvalitu tak si kupia kvalitu (a za vyssiu cenu ale defacto usetria lebo im dana vec vydrzi x-krat dlhsie)...Jano napísal:Vlady.Dobu ideologickú vystriedala doba ekonomická.
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: zakonom stanovene pravidla
Poznám ľudí, ktorí v dnešnej dobe majú doma starý komunistický vysávač, bol možno iba jeden tip, asi viete ktorý.
Takéto niečo
Ďalej práčku starú tatramatku asi 40 ročnú.
Veci fungujú, ale majú dosť veľký odber. Taká A+ nová práčka si na seba za 2 roky nezarobí?
Ďalšia vec je kapitalistické plánované zastaranie súčiastok....To hre tiež zaujímavá téma...
Takéto niečo
Ďalej práčku starú tatramatku asi 40 ročnú.
Veci fungujú, ale majú dosť veľký odber. Taká A+ nová práčka si na seba za 2 roky nezarobí?
Ďalšia vec je kapitalistické plánované zastaranie súčiastok....To hre tiež zaujímavá téma...
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: zakonom stanovene pravidla
Dnes pozerám elektro leták nejaký a tam pračka za rovných 166,-Euri, klasika z predku plnená 1000 otáčková . No nekup ju na 731 dní. Ale v posledne dobe som opravoval dve RJ z AEG sušičiek cca 4 ročných čo teda neboli moc lacné cca 500E a bežne tam odchádza IO v napájacom zdroji. Súčiastka za 2,50. A je zaujímavé že taká istá sa používa kdekade v rovnakých alebo teda podobných aplikáciách a tam drží. A tu nie , to nemôže byť náhoda ale zámer výrobcu.
A inak k tým vysavačom za bolševika, ozaj to bol des a hrôza s tým vysávať hučalo to jak štartujúce lietadlo vysávalo to nič moc a ten bordel čo z toho pláteného sáčku letel nazad von do miestnosti to sa ozaj nedá porovnať s tým čo je teraz alebo teda posledných 10-15 rokov. Inak bolo ich viac typov ale zas to sa obmieňalo možno rok dva akože lepší model ako sa vylepšovali technológie ale inak motor asi rovnaký. Naši mali Standat taký valcový zelený ešte s bakelitovými koncami, hadica tiež ešte kovová opletená bakelitové trubky ktoré praskali na koncoch potom sa to lepilo páskou aby držali v sebe a nerozšklebovali sa. Príkon cca 500-600W.
Potom sme mali taký novší oranžový už aj s reguláciou otáčok .
A potom asi ešte jeden ETA veľký ťažký ten už mal okolo 1000W a potom si mamka kúpila vtedy najmenší Electrolux XIO a ten má tiež aspoň 15 rokov. Teraz jej prdla sacia hubica tak som kúpil novú za cca 11E vo výpredaji lebo už to je neaktuálny model.
A doma máme od roku 2002 OXYGEN od Electroluxu vo svojej dobe stál okolo 5500skk a tichučký je ešte furt aj na dnešnú dobu . A vydržal teda ozaj dosť. Všetko pôvodné aj hadica aj šnúra . Pokiaľ drží nemám potrebu kupovať nový.
A inak k tým vysavačom za bolševika, ozaj to bol des a hrôza s tým vysávať hučalo to jak štartujúce lietadlo vysávalo to nič moc a ten bordel čo z toho pláteného sáčku letel nazad von do miestnosti to sa ozaj nedá porovnať s tým čo je teraz alebo teda posledných 10-15 rokov. Inak bolo ich viac typov ale zas to sa obmieňalo možno rok dva akože lepší model ako sa vylepšovali technológie ale inak motor asi rovnaký. Naši mali Standat taký valcový zelený ešte s bakelitovými koncami, hadica tiež ešte kovová opletená bakelitové trubky ktoré praskali na koncoch potom sa to lepilo páskou aby držali v sebe a nerozšklebovali sa. Príkon cca 500-600W.
Potom sme mali taký novší oranžový už aj s reguláciou otáčok .
A potom asi ešte jeden ETA veľký ťažký ten už mal okolo 1000W a potom si mamka kúpila vtedy najmenší Electrolux XIO a ten má tiež aspoň 15 rokov. Teraz jej prdla sacia hubica tak som kúpil novú za cca 11E vo výpredaji lebo už to je neaktuálny model.
A doma máme od roku 2002 OXYGEN od Electroluxu vo svojej dobe stál okolo 5500skk a tichučký je ešte furt aj na dnešnú dobu . A vydržal teda ozaj dosť. Všetko pôvodné aj hadica aj šnúra . Pokiaľ drží nemám potrebu kupovať nový.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- driversk
- skútrista
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: Št Dec 18, 2014 10:04 am
- Skúter: Hamburger 650 Hatatitla
- Bydlisko: Trnava
Re: zakonom stanovene pravidla
Nedá mi nezareagovať na tému kazítka .
Mám služobné auto Škoda rapid, bral som ho ako nové v júli 2015 rovno zo salónu.
september 2015 najazdené 15000 km odišlo podtlakové čidlo ( zostal som visieť na diaľnici -odťahovka )
december 2015 / 38000 km nejde zaradiť spiatočka ( servis 14 dní ) - prevodovka.
apríl 2016 / 52000 rozlúčila sa so mnou vodná pumpa ( servis 12 dní ) - prehrieval sa motor.
Vodné čerpadlo sa má meniť pri 100 000 km spolu s rozvodmi ...
Servisný interval na výmenu oleja mám predpísaný na 40 000 km. donedávna bol 15 000 až 20 000 km.
Myslím že nemám viac čo dodať ku kvalite dnešných nových áut, proste spotrebák ....
Donedávna som vlastnil Citronen 2.0 HDI r.v. 2002 - prešiel som s ním pol europy bez problému.
V plechovici mám za svoj biedny život odjazdené toho pomerne veľa.
Zodral som 7 svojich áut a 5 služobných áut.
Rok čo rok je kvalita na tom horšie.
Myslím že nebude problém v mojom štýle jazdenia.
Alebo áno ?
Mám služobné auto Škoda rapid, bral som ho ako nové v júli 2015 rovno zo salónu.
september 2015 najazdené 15000 km odišlo podtlakové čidlo ( zostal som visieť na diaľnici -odťahovka )
december 2015 / 38000 km nejde zaradiť spiatočka ( servis 14 dní ) - prevodovka.
apríl 2016 / 52000 rozlúčila sa so mnou vodná pumpa ( servis 12 dní ) - prehrieval sa motor.
Vodné čerpadlo sa má meniť pri 100 000 km spolu s rozvodmi ...
Servisný interval na výmenu oleja mám predpísaný na 40 000 km. donedávna bol 15 000 až 20 000 km.
Myslím že nemám viac čo dodať ku kvalite dnešných nových áut, proste spotrebák ....
Donedávna som vlastnil Citronen 2.0 HDI r.v. 2002 - prešiel som s ním pol europy bez problému.
V plechovici mám za svoj biedny život odjazdené toho pomerne veľa.
Zodral som 7 svojich áut a 5 služobných áut.
Rok čo rok je kvalita na tom horšie.
Myslím že nebude problém v mojom štýle jazdenia.
Alebo áno ?
A / CZ / D / H / HR / I / PL / SLO / BIH / LT / LV / EST / FIN / S / DK
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: zakonom stanovene pravidla
Citroën Picasso rv 2000 dizel 1.9 tuším, najazdené už takmer 400 000 km bez poruchy, kvôli ktorej by sme nedošli do cieľa. Odťah žiadny. Pravidelný servis.