Kymco a maxáče všobecne...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#151 Príspevok od užívateľa VLADY » So Máj 21, 2011 4:53 pm

Šak ale sú dve možnosti vypustenia oleja ...jedným je vypúšťací šroub na boku olejovej vane taký cca M12 na 16-17ku kľúč a p=otom sa dá aj priamo cez velkú zátku kde je ten akože olejový filter-sítko. Inak ten bočný vypúšťak je ozaj trošku vyššie ako spodok vane takže tam vždy troška ostane ...Aspoň čo si pamätám :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

side
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 49
Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
Skúter: BMW R 1100 RT
Bydlisko: ZM - okolie

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#152 Príspevok od užívateľa side » So Máj 21, 2011 7:54 pm

"Anubis" Presne takto som aj ja riešil ten istý problém. Vysal som všetok olej cez napúšťací otvor veľkou injekčnou striekačkou s hadičkou. Mám strhané hrany na vypúšťacom šróbe. Už je čas po 3000km na ďalšiu výmenu oleja. Nechcem už takýto spôsob výmeny opakovať, lebo predsa sa všetko určiťe vysať nedá. Mám už aj nový vypúšťací šrób, ale ako vyšróbujem ten strhaný? Chlapy dajte nejaký návod.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#153 Príspevok od užívateľa Anubis » Ne Máj 22, 2011 7:28 pm

to by som aj ja rad vedel,pretoze mam presne taky isty problem. neviem preco tie sroby robia z cokolady? :D
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
davtex
motorkár
motorkár
Príspevky: 1105
Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
Skúter: Yamaha FZ6N
Bydlisko: Nitra - Stare mesto

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#154 Príspevok od užívateľa davtex » Ne Máj 22, 2011 7:35 pm

Jedine asi nejakym nasilnym sposobom, urcite ale budes potrebovat trpezlivost. Najhorsim sposobom je odvrtanie a vytiahnutie s tym specialnym vrtakom. Dalej ak sa da, spravit s karbobruskou zarez a odsrobovat to. Pripadne pekne zobrat pilnicek a zbrusit hlavu o jedno cislo. Ak nie je az tak poskodena hlavicka, skusit blitzky, alebo ten samoutahovaci kluc.
Najjednoduchsie sa mi ale javi obrusenie z dvoch stran a pouzitie nastavitelneho kluca.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#155 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Máj 22, 2011 8:17 pm

Chlapci...ak by ste používali poriadny vercajch, tak sa Vám to nestane....Ako sa dá strhnúť hrany na šroube, ktorý je našroubovaný v AL odliatku a teda je dotiahnutý pomerne slabo na rozdiel od iných šroubov? Jedine že máte nie poriadny nástrčkový gola kľúč alebo očkový kľúč , ale dajaký ohrdzavený vyťahaný vidlicový možno storočný však....A inak aby som nebol za superodborníka a stopercentného tak mne sa pre zmenu podarilo na Kymkáči keď som ho ešte mal pri jednej výmene oleja ten bočný vypúšťak pri doťahovaní tak nejak zľahka pretiahnuť a cítil som že nejak povoli závit v bloku motora...Tak som ho pre istotu zalepil A od vtedy som to vždy vypúšťal radšej s tým veľkým filtrovým na spodku...Ten treba tiež opatrno lebo je to celé AL odliatok...už sem dakto písal že mu praskol ako začína závit...takže menej je dakedy viac.... :beer: A inak ak je problém povoliť ten spodný filtrový vypúšťak tak by som to riešil tým narezaním drážky a ak nie, tak už je to jedno a netreba sa báť pretože aj tak tam treba nový kus , takže skúsiť hasák alebo blicky a ak ani tak nepôjde povoliť ,tak sekáčik a kladívko alebo vyvrtať dve dierky po krajoch od spodku dačo podobné ako je na karbobrúske ... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
davtex
motorkár
motorkár
Príspevky: 1105
Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
Skúter: Yamaha FZ6N
Bydlisko: Nitra - Stare mesto

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#156 Príspevok od užívateľa davtex » Ne Máj 22, 2011 8:38 pm

Hasak - to je ono :D
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#157 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ne Máj 22, 2011 10:06 pm

Vlady, mudro pises. Mne ten srob nerobil problem, ked bol kymkac este mojim majetkom. Stacila dobra gola

side
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 49
Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
Skúter: BMW R 1100 RT
Bydlisko: ZM - okolie

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#158 Príspevok od užívateľa side » Po Máj 23, 2011 8:53 am

S tým kvalitným vercajchom je to úplná pravda. Ja ho mám a používam a kto ho nemá, tak nech sa radšej ani do ničoho nepúšťa, lebo škody budú ešte väčšie. Avšak mne tento šrób takto "upravil" predchádzajúci majiteľ. Ja si s tým poradím, len som chcel vedieť aj nejaký iný spôsob. :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#159 Príspevok od užívateľa Anubis » Pi Máj 27, 2011 4:49 pm

ja som mal kvalitny kluc,presneho rozmeru,asi pol roka stary....
nasunul som,pootocil a hrany boli fuc :(
som vyuceny strojar,takze klucom a srobom by som mohol trochu rozumiet :D :D :D :D
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#160 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Máj 27, 2011 7:45 pm

A blickami sa to nedá poriadne chytiť? Mám na mysli také naozaj veľké blicky aby vznikol naozaj poriadny pákový efekt.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#161 Príspevok od užívateľa Anubis » Pi Máj 27, 2011 8:25 pm

blicky su podla mna posledna volba. vacsinou narobia viac skody,ako uzitku.
pri dalsej vymene zbrusim dve strany a pouzijem nastavovaci kluc
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

side
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 49
Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
Skúter: BMW R 1100 RT
Bydlisko: ZM - okolie

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#162 Príspevok od užívateľa side » Pi Máj 27, 2011 8:57 pm

Ja som bol pri rozoberaní mojej Majesty dosť prekvapený z japonských (mäkších) šróbov. Napríklad tie na dekli variatora, alebo matice ako na spojke tak aj na variatore. Dosť často som to rozoberal, ked som menil veci. A po desiatom zložení a doťahovaní na odporúčaný moment sú šróby aj matice zrelé na výmenu, lebo sa mi môže stať to isté ako na tom vypúšťacom šróbe. Dokonca som musel na väčšine orechov kvalitnej gole zbrúsiť zaoblenú hranu aby hlbšie sedeli. Tiež som vyučený mechanik strojov, tak ma to prekvapilo. :shock:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#163 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Máj 27, 2011 10:04 pm

Boris veď ten šrób tak či tak musíš vymeniť, tak je to snáď jedno že ho zničíš či nie?
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#164 Príspevok od užívateľa VLADY » So Máj 28, 2011 7:25 am

Moment máš mať v ruke a hentaké šrouby tak tie treba ťahať ozaj radšej menej ako viac...ja som volakedy dávno na prvom scootri tie šrouby origo čo tam boli M6 a mali hlavy na 8ku kľúč a dokonca boli také dajaké závitorezné alebo čo, lebo mali taký trojuholníkový profil v priereze dal preč a dal som tam imbusáky a pod hlavy velkoplošné pérovky , aby som to mohol len zľahka doťahovať a pritom som mal mal istotu že pérovka to istí aby sa to ozaj nepovolilo. Dneska sa ozaj robí všetko nadoraz, Takže načo by tam konštruktér dával dačo aby to vydržalo doblba , ak ráta s bežným servisom a ten vychádza možno 10 krát na celú rátanú životnosť scootra? :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#165 Príspevok od užívateľa Anubis » So Máj 28, 2011 3:25 pm

pravda je ze ten srob ma za sebou cca 10 vymen... to by sedelo na to co hovori Side... proste je stary.
deltoro,teraz ho necham tak,az do dalsej vymeny...
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#166 Príspevok od užívateľa Anubis » Po Jún 06, 2011 3:39 pm

Chcem sa spytat.. utiahne alternator naraz aj svetla aj mobil a navigaciu a ešte aj dobijanie?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#167 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Jún 06, 2011 3:48 pm

Myslím že by nemal byť problém. Veď navigácia si potiahne pár watov a podobne aj mobil. Výrobca tam určite dáva nejakú rezervu.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#168 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Jún 06, 2011 4:13 pm

Uplne bez problemov

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#169 Príspevok od užívateľa duky5 » Po Jún 06, 2011 4:26 pm

nemas v manualy napisane kolko moze byt zataz? ja to mam uvedene plus este vedla zasuvky tu hodnotu aj vyrazenu, je to tusim 180 W. cize bezproblemov :)
jazdim za Obrázok, dlhodoby priemer za cca 50 000 km
moje vylety na http://www.motoduky.blogspot.com

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#170 Príspevok od užívateľa Anubis » Po Jún 06, 2011 6:01 pm

Nemám manuál :) ok,idem si kúpiť rozbocku
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#171 Príspevok od užívateľa Anubis » Po Jún 27, 2011 8:46 am

Chlapaci,chcem sa spytat. Ked idem aj s ladvinkou a mam protivietor,alebo kopec,tak sa dingovi moc nechce obiehat,aj rychlost dost klesne... tak uvazujem o novom variatore. Asi kupim multivar. Len chcem vediet,ci je naozaj taky dobry,ako pisu. Bude s nim scoot pruznejsi a zivsi?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#172 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Jún 27, 2011 10:21 am

Anubis napísal:Ked idem aj s ladvinkou a mam protivietor,alebo kopec, ... aj rychlost dost klesne...
kazdy pise, ze Multivar je oproti serii o dost zivsi, znatelne zivsi a i. Ja mozem za seba a moju Aprilku povedat, ze to jazdi prakticky rovnako, mozno o nejaky slaby kustik lepsie, ale rozhodne to nie je rozdiel triedy. Brat si tiez kupil a nahodil Multivar do svojho Kymca XC300i a prave vcera sme to porovnali so seriovym XC300i (XAWIER) a ide to prakticky narovnako, pricom bratovi to akceleruje v 7600ot. a Xawierovi v 6900ot. Zrychluje nam to rovnako vsetkym trom :). Ale kedze sme si Multivary kupili ja i brat, tak uz to neriesime, som teraz so svojou karburatorovou 250tkou na urovni vstrekovacky 300i v XC. :)

A co brat subjektivne porovnaval pruznost, ked skusal Xawierov XC, tak Xavierov XC v serii je o nieco malo pruznejsi v rychlostiach do 0-60 a bratov XC s Multivarom sa mu vidi byt pruznejsi/ochotnejsi v rychlostiach 60-100...

Na NETe si Multivar kazdy velmi chvali, trebars aj tu na fore Damo555 ho nahodil do svojho 150ccm a ze vraj riadny rozdiel... tak si vyber... :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
bobo222
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: So Júl 12, 2008 7:45 pm
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#173 Príspevok od užívateľa bobo222 » Po Jún 27, 2011 4:16 pm

a nieje možné, že ten multivar viacej pôsobí na menšie kubatúry? povedzme tak do 200ccm? ja nad ním tiež rozmýšľam v hĺbke duše, ale len ak tento čo mám teraz, už bude nanič
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#174 Príspevok od užívateľa Anubis » Po Jún 27, 2011 7:46 pm

Dohodol som sa s GeeTeem,ze mi ho objedna a ze dame Dinga na valce a porovname seriu s valcekmi dr pulley a Multivar... potom sem dam vysledky testov (tak za 3 tyzdne) skor nemozem.
Teraz ma tak napadlo... ake by to bolo,Multivar a dr Pulley
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#175 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Jún 27, 2011 9:15 pm

Tiež mám taký pocit že multivar je cítiť hlavne na malých objemoch a nad 200 cc to už je zanedbateľné.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Napísať odpoveď

Návrat na "Problemy (Maxi skútre)"