
Kymco a maxáče všobecne...
Moderátor: Moderators
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Šak ale sú dve možnosti vypustenia oleja ...jedným je vypúšťací šroub na boku olejovej vane taký cca M12 na 16-17ku kľúč a p=otom sa dá aj priamo cez velkú zátku kde je ten akože olejový filter-sítko. Inak ten bočný vypúšťak je ozaj trošku vyššie ako spodok vane takže tam vždy troška ostane ...Aspoň čo si pamätám 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- trojkolkár
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
- Skúter: BMW R 1100 RT
- Bydlisko: ZM - okolie
Re: Kymco a maxáče všobecne...
"Anubis" Presne takto som aj ja riešil ten istý problém. Vysal som všetok olej cez napúšťací otvor veľkou injekčnou striekačkou s hadičkou. Mám strhané hrany na vypúšťacom šróbe. Už je čas po 3000km na ďalšiu výmenu oleja. Nechcem už takýto spôsob výmeny opakovať, lebo predsa sa všetko určiťe vysať nedá. Mám už aj nový vypúšťací šrób, ale ako vyšróbujem ten strhaný? Chlapy dajte nejaký návod.
podpis som si este nenastavil
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
to by som aj ja rad vedel,pretoze mam presne taky isty problem. neviem preco tie sroby robia z cokolady? 

yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- davtex
- motorkár
- Príspevky: 1105
- Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
- Skúter: Yamaha FZ6N
- Bydlisko: Nitra - Stare mesto
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Jedine asi nejakym nasilnym sposobom, urcite ale budes potrebovat trpezlivost. Najhorsim sposobom je odvrtanie a vytiahnutie s tym specialnym vrtakom. Dalej ak sa da, spravit s karbobruskou zarez a odsrobovat to. Pripadne pekne zobrat pilnicek a zbrusit hlavu o jedno cislo. Ak nie je az tak poskodena hlavicka, skusit blitzky, alebo ten samoutahovaci kluc.
Najjednoduchsie sa mi ale javi obrusenie z dvoch stran a pouzitie nastavitelneho kluca.
Najjednoduchsie sa mi ale javi obrusenie z dvoch stran a pouzitie nastavitelneho kluca.
podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Chlapci...ak by ste používali poriadny vercajch, tak sa Vám to nestane....Ako sa dá strhnúť hrany na šroube, ktorý je našroubovaný v AL odliatku a teda je dotiahnutý pomerne slabo na rozdiel od iných šroubov? Jedine že máte nie poriadny nástrčkový gola kľúč alebo očkový kľúč , ale dajaký ohrdzavený vyťahaný vidlicový možno storočný však....A inak aby som nebol za superodborníka a stopercentného tak mne sa pre zmenu podarilo na Kymkáči keď som ho ešte mal pri jednej výmene oleja ten bočný vypúšťak pri doťahovaní tak nejak zľahka pretiahnuť a cítil som že nejak povoli závit v bloku motora...Tak som ho pre istotu zalepil A od vtedy som to vždy vypúšťal radšej s tým veľkým filtrovým na spodku...Ten treba tiež opatrno lebo je to celé AL odliatok...už sem dakto písal že mu praskol ako začína závit...takže menej je dakedy viac....
A inak ak je problém povoliť ten spodný filtrový vypúšťak tak by som to riešil tým narezaním drážky a ak nie, tak už je to jedno a netreba sa báť pretože aj tak tam treba nový kus , takže skúsiť hasák alebo blicky a ak ani tak nepôjde povoliť ,tak sekáčik a kladívko alebo vyvrtať dve dierky po krajoch od spodku dačo podobné ako je na karbobrúske ... 


Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- moderátor
- Príspevky: 6105
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
- Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
- Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Vlady, mudro pises. Mne ten srob nerobil problem, ked bol kymkac este mojim majetkom. Stacila dobra gola
-
- trojkolkár
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
- Skúter: BMW R 1100 RT
- Bydlisko: ZM - okolie
Re: Kymco a maxáče všobecne...
S tým kvalitným vercajchom je to úplná pravda. Ja ho mám a používam a kto ho nemá, tak nech sa radšej ani do ničoho nepúšťa, lebo škody budú ešte väčšie. Avšak mne tento šrób takto "upravil" predchádzajúci majiteľ. Ja si s tým poradím, len som chcel vedieť aj nejaký iný spôsob. 

podpis som si este nenastavil
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
ja som mal kvalitny kluc,presneho rozmeru,asi pol roka stary....
nasunul som,pootocil a hrany boli fuc
som vyuceny strojar,takze klucom a srobom by som mohol trochu rozumiet

nasunul som,pootocil a hrany boli fuc

som vyuceny strojar,takze klucom a srobom by som mohol trochu rozumiet




yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
A blickami sa to nedá poriadne chytiť? Mám na mysli také naozaj veľké blicky aby vznikol naozaj poriadny pákový efekt.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
blicky su podla mna posledna volba. vacsinou narobia viac skody,ako uzitku.
pri dalsej vymene zbrusim dve strany a pouzijem nastavovaci kluc
pri dalsej vymene zbrusim dve strany a pouzijem nastavovaci kluc
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
-
- trojkolkár
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: Ut Nov 09, 2010 5:26 pm
- Skúter: BMW R 1100 RT
- Bydlisko: ZM - okolie
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Ja som bol pri rozoberaní mojej Majesty dosť prekvapený z japonských (mäkších) šróbov. Napríklad tie na dekli variatora, alebo matice ako na spojke tak aj na variatore. Dosť často som to rozoberal, ked som menil veci. A po desiatom zložení a doťahovaní na odporúčaný moment sú šróby aj matice zrelé na výmenu, lebo sa mi môže stať to isté ako na tom vypúšťacom šróbe. Dokonca som musel na väčšine orechov kvalitnej gole zbrúsiť zaoblenú hranu aby hlbšie sedeli. Tiež som vyučený mechanik strojov, tak ma to prekvapilo. 

podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Boris veď ten šrób tak či tak musíš vymeniť, tak je to snáď jedno že ho zničíš či nie?
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Moment máš mať v ruke a hentaké šrouby tak tie treba ťahať ozaj radšej menej ako viac...ja som volakedy dávno na prvom scootri tie šrouby origo čo tam boli M6 a mali hlavy na 8ku kľúč a dokonca boli také dajaké závitorezné alebo čo, lebo mali taký trojuholníkový profil v priereze dal preč a dal som tam imbusáky a pod hlavy velkoplošné pérovky , aby som to mohol len zľahka doťahovať a pritom som mal mal istotu že pérovka to istí aby sa to ozaj nepovolilo. Dneska sa ozaj robí všetko nadoraz, Takže načo by tam konštruktér dával dačo aby to vydržalo doblba , ak ráta s bežným servisom a ten vychádza možno 10 krát na celú rátanú životnosť scootra? 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
pravda je ze ten srob ma za sebou cca 10 vymen... to by sedelo na to co hovori Side... proste je stary.
deltoro,teraz ho necham tak,az do dalsej vymeny...
deltoro,teraz ho necham tak,az do dalsej vymeny...
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Chcem sa spytat.. utiahne alternator naraz aj svetla aj mobil a navigaciu a ešte aj dobijanie?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Myslím že by nemal byť problém. Veď navigácia si potiahne pár watov a podobne aj mobil. Výrobca tam určite dáva nejakú rezervu.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
-
- moderátor
- Príspevky: 6105
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
- Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
- Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Uplne bez problemov
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3308
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Kymco a maxáče všobecne...
nemas v manualy napisane kolko moze byt zataz? ja to mam uvedene plus este vedla zasuvky tu hodnotu aj vyrazenu, je to tusim 180 W. cize bezproblemov 

- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Chlapaci,chcem sa spytat. Ked idem aj s ladvinkou a mam protivietor,alebo kopec,tak sa dingovi moc nechce obiehat,aj rychlost dost klesne... tak uvazujem o novom variatore. Asi kupim multivar. Len chcem vediet,ci je naozaj taky dobry,ako pisu. Bude s nim scoot pruznejsi a zivsi?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
kazdy pise, ze Multivar je oproti serii o dost zivsi, znatelne zivsi a i. Ja mozem za seba a moju Aprilku povedat, ze to jazdi prakticky rovnako, mozno o nejaky slaby kustik lepsie, ale rozhodne to nie je rozdiel triedy. Brat si tiez kupil a nahodil Multivar do svojho Kymca XC300i a prave vcera sme to porovnali so seriovym XC300i (XAWIER) a ide to prakticky narovnako, pricom bratovi to akceleruje v 7600ot. a Xawierovi v 6900ot. Zrychluje nam to rovnako vsetkym tromAnubis napísal:Ked idem aj s ladvinkou a mam protivietor,alebo kopec, ... aj rychlost dost klesne...


A co brat subjektivne porovnaval pruznost, ked skusal Xawierov XC, tak Xavierov XC v serii je o nieco malo pruznejsi v rychlostiach do 0-60 a bratov XC s Multivarom sa mu vidi byt pruznejsi/ochotnejsi v rychlostiach 60-100...
Na NETe si Multivar kazdy velmi chvali, trebars aj tu na fore Damo555 ho nahodil do svojho 150ccm a ze vraj riadny rozdiel... tak si vyber...

- bobo222
- trojkolkár
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: So Júl 12, 2008 7:45 pm
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
a nieje možné, že ten multivar viacej pôsobí na menšie kubatúry? povedzme tak do 200ccm? ja nad ním tiež rozmýšľam v hĺbke duše, ale len ak tento čo mám teraz, už bude nanič
podpis som si este nenastavil
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Dohodol som sa s GeeTeem,ze mi ho objedna a ze dame Dinga na valce a porovname seriu s valcekmi dr pulley a Multivar... potom sem dam vysledky testov (tak za 3 tyzdne) skor nemozem.
Teraz ma tak napadlo... ake by to bolo,Multivar a dr Pulley
Teraz ma tak napadlo... ake by to bolo,Multivar a dr Pulley
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco a maxáče všobecne...
Tiež mám taký pocit že multivar je cítiť hlavne na malých objemoch a nad 200 cc to už je zanedbateľné.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -