Kymco a maxáče všobecne...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#176 Príspevok od užívateľa Anubis » Št Jún 30, 2011 2:32 pm

Dnes mi na fcb pisal chalan,,co ma tiez Dinga a vraj ma roztrhnute iedno z plynovych lank a scoot mu ide max 100. Kam vedu tie lanka? jedno urcite do karbu a to druhe?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

m.a.r.e.k.
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: St Máj 18, 2011 11:04 am
Skúter: Malaguti Madison 250
Bydlisko: Bystričany

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#177 Príspevok od užívateľa m.a.r.e.k. » Št Jún 30, 2011 4:43 pm

mne sa tak kedysi pretrhlo lanko na XT 600, normalne som ho dal prec a motorka jazdila ako predtym a obe sli do karburatora,len to jedno bolo ako keby na vracanie plynu,mi tak bolo povedane skusenejsim majstrom.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#178 Príspevok od užívateľa Damo555 » Št Jún 30, 2011 9:43 pm

deltoro5784 napísal:Tiež mám taký pocit že multivar je cítiť hlavne na malých objemoch a nad 200 cc to už je zanedbateľné.
Ja si myslím že je aj rozdiel či multivar hodiš na Činu ,alebo na Taliana. Lebo na Čine je seriove vario odfušovane... Aspoň na mojom také bolo... A keď ho vymeníš za multivar čo sú Talianske tuningove varia tak rozdiel je obrovsky... Ale zase na takom Taliane nepridá veľa lebo tam konštuktery zamakali kde sa dalo a zrejme aj na variu.... Keď sa mýlim a nie je to tak opravte ma :)
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#179 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Júl 01, 2011 8:10 am

Máš pravdu Damo tak nejak som to aj ja myslel.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#180 Príspevok od užívateľa Anubis » Pi Júl 01, 2011 10:53 am

A ja mam tajvanca :) to bude tak medzi :D
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#181 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Júl 01, 2011 11:29 am

Lenže je to viacmenej licencia hondy, tak by si mal mať kvalitné náradie.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#182 Príspevok od užívateľa TomasARN » Pi Júl 01, 2011 12:01 pm

obe lanka idu do karbu, to druhe vracia klapku

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#183 Príspevok od užívateľa Anubis » So Júl 02, 2011 8:10 am

diky Tomas.
Deltoro....tak,to som v prdeli :) mal som si kupit cinsky šunt a pocitil by som rozdiel :D
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#184 Príspevok od užívateľa Anubis » Ne Sep 11, 2011 9:32 pm

to by som nebol ja,keby zase nespekulujem :)
dostal som od Doktora do daru valceky DrPulley 20gramove,ale aj tie co mam v Dingovi su rovnako tazke.
tak som tie Doktorove zobral do dielne a nechal som odsustruzit mosadzne jadra valcekov. neviem hmotnost,ale pri cca 3mm hrubke stien mali 20 a teraz maju len 1mm :)
aplikoval som ich do varia a ....
tomu sa hovori "brutalna akceleracia" (na pomery stroja)
z 0 na 100 (tacho) co by dup :)
z 60 na 110 paradicka :)
z dvoma na palube skuter krasne obehne aj 2-3 auta iduce 80 km/h
predtym urcite nebol az taky zivy.
do prudkeho kopca leti ako dabel a este si aj pridava :)
ale.... maximalka 135 tacho oproti povodnym 152
a aj papkat mu zachutilo :)
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#185 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Sep 12, 2011 9:10 pm

Dovážil by som ich, aby mali o pár g len menej...na cca 17-18g. silikonom alebo dačím podobným alebo skúsiť tam nabúchať alebo vlepiť dajakú trubku skrátka sa s tým pohrať . :beer:
Ja zas už na tie moje objednané čakám 2 mesiace ..akurát že som neskoro až po objednaní zistil, že sa sťahujú a začnú fungovať až 10.9. Takže som zvedavý kedy mi to príde ... pri mojom šťastí ich budem môcť skúšať až na budúci rok... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#186 Príspevok od užívateľa Anubis » Ut Sep 13, 2011 9:54 am

Presne nad tym som uvazoval.
Skusim pouzit olovka z pneuservisu,kam to chodim rozoberat.
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#187 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Sep 13, 2011 2:12 pm

Mne dnes došli konečne po dvoch mesiacoch valčeky od DR.Pulley. Skúsim nahodiť a uvidím čo to spraví
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Petom
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 518
Dátum registrácie: St Máj 06, 2009 1:58 pm
Skúter: BMW K1200 LT
Bydlisko: Bratislava N48 09.642 E17 07.281

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#188 Príspevok od užívateľa Petom » Ut Sep 13, 2011 3:52 pm

Anubis napísal:Presne nad tym som uvazoval. Skusim pouzit olovka z pneuservisu.
Anubis a potom budes do oloviek zas vrtat a dolievat olovko - to sa vola ultra fine tunning :lol:

Vlady ty s Pullym budes na vylete nedostizny, dufam, ze nas pockas pri teplom pive :beer:
Mne sa stratil podpis, aj vám?

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#189 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ut Sep 13, 2011 4:42 pm

Vlady, kedy to pôjdeš rozoberať? :friends:
Rád by som sa pridal, že by sme rozobrali aj moje vario a konečne by som vymenil pôvodný remeň a valčeky. :beer:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
Bobo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 573
Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
Skúter: BMW R 1200 RT
Bydlisko: MA (teda skôr okolie)

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#190 Príspevok od užívateľa Bobo » Ut Sep 13, 2011 7:58 pm

A keď to budete mať takto vytunené na výjazde vo štvrtok (ak bude OK počasie), dúfam, že ma niekde počkáte... :shock:
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT

Užívateľov profilový obrázok
Lapko
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 600
Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
Bydlisko: Trenčín- DCA

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#191 Príspevok od užívateľa Lapko » Pi Sep 16, 2011 10:19 am

Som zvedavy ako sa budu pozdavat tebe Vlady. Ja som Dr.Pulley vymontoval a dal nazad originalky lebo mi to z miesta moc tocilo a pripadal som si ako na 50tke. Vrcalo to aj ked som chcel ist len 20km/h
Ale zrychlenie bolo naozaj dobre. Ako som uz pisal, ak niekto jazdi prevazne sam tak su dobre ale ak casto vo dvoch a nabaleny tak racej original.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#192 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 16, 2011 7:48 pm

No tak dnes to bolo už lepšie...neviem či to je len o zvyku ale asi si aj ten remeň potreboval sadnúť . Výhoda je ,že mi to točí menej ,od pôvodných otáčok o 500-1300 ot záleží na rýchlosti.... takže sa šetrí motor . A spotreba ostala rovnaká .Takže si myslím že ostanem pri tom a prípadne ešte zainvestujem a buda aj výmena toho opotrebovaného variátora... A potom sa uvidí ...nieje nič jednoduchšie ako tam dať pôvodné valčeky. A pri rozbehoch mi to točí trocha viac ale asi len o 500ot a potom ako sa scooter rozbehne tie otáčky znížim tak, že trocha povolím plyn a v podstate to potom točí aj pri rýchlostiach okolo 30-40 kmh rovnako alebo menej ak idem ustálenou rýchlosťou a nepotrebujem akcelerovať . A hlavne mi scooter pri rozjazdoch a pri šuchtaní sa krokom a následnej akcelerácii nevibruje tak silno , ako to robilo s pôvodným setupom .Zrejme kvôli tomu že sa ten motor musel rozbiehať z malých otáčok.Predsa len jednovalce majú takúto vlastnosť že potrebujú určité minimálne otáčky, aby hladko bežali a rozbiehali sa. :beer: :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Lapko
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 600
Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
Bydlisko: Trenčín- DCA

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#193 Príspevok od užívateľa Lapko » Št Sep 22, 2011 9:47 am

Je to tak ako si napisal.
Napriklad Denoo, chalan tuto od nas (moc sem nechodi) ich ma na svojom Burgmane namontovane stale a vyhovuju mu. Kupovali sme tie valceky spolu. A pochvaluje si hlavne to znizenie otacok motora pri rovnakej rychlosti ako predtym.
Testovali sme aj gramaz. On na svojom namontovane 21g Pulley (rovnaka hmotnost ako original) a ja 18g Pulley. Potom sme si skutre vymenili aby sme zistili rozdiel. Udajne tie tazsie tocia este o nieco menej ale naozaj zanedbatelne v porovnani s tym aky je ten scooter potom lenivy. Takze je najlepsie kupit Dr.Pulley valceky tak o 2-3 grami lahsie od originalov.
Na CZ fore sme to riesili dlhsie a skutocne sa vybracie ktore sposobuje spojka a aj urcite pole otacok znizili a zjemnili. Pretoze ten skuter sa rozbehne pri troska vyssich otackach a prekona prave ten prah otacok kedy nieje uplne dokonale zopnuta spojka. Dost sme nad tym laborovali a odporucania z internetu o 18g valcekoch na Burgmana 400 sa potvrdili.
Mozno by stalo za skusku este skombinovat 21g a 18g tj. vyslednych 19,5g :unknown:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#194 Príspevok od užívateľa Anubis » Pi Sep 23, 2011 8:34 pm

Chlapaci,olovka som este nedaval. Nejako mi to nevyslo casovo. Napadlo ma jednoduchsie rierenie,skombinovat 3 normalne a 3 odlahcene. Len neviem ci to neni blbost. Nebudu sa tie tazsie viacej drat?
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#195 Príspevok od užívateľa VLADY » So Sep 24, 2011 9:55 am

Ani nie dáva sa to tak bežne a nebýva s tým problém.... samozrejme ak nedáš veľmi veľké rozdiely v hmotnosti.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#196 Príspevok od užívateľa Anubis » So Sep 24, 2011 1:53 pm

stalo sa a ide to docela dobre. rozjazdy su okej,este pojdem poskusat maximalku
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#197 Príspevok od užívateľa Anubis » St Feb 01, 2012 5:40 pm

rozmyslam,ze by som namontoval do scoota autoradio. mam take male z okejka. ale neviem kam s reprakmi. napadlo ma dat ich do vetrakov,ale neviem ci sa mi nebude hriat scoot.
Prílohy
repro2.JPG
(27.33 KiB) 328 stiahnutí
repo.JPG
(53.01 KiB) 328 stiahnutí
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
Anubis
motorkár
motorkár
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
Skúter: cbr 600f
Bydlisko: Partizanske
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#198 Príspevok od užívateľa Anubis » So Feb 25, 2012 6:18 pm

toto je prepis sprav medzi mnou a Vladym,ohladom autoradia,svetiel a dobijania...

ja:
chcel by som vlozit auto repraky do otvorov pod riadidlami na dingosovi,ale neviem ci sa mi nebude moc hriat motor... neviem ci su to jedine "vyfuky" spod chladica,alebo horuci vzduch unika aj inakade.
a chcem sa este spytat,ci nevies,ci alternator utiahne aj dobijanie,svetla a aj autoradio.

Vlady:
Ak tie repráky nedáš nadoraz k tým mriežkam,a bude okolo nich môcť prúdiť vzduch od chladiča tak by to asi aj tak mohlo byť. A alternátor by to tiež mal v pohode stíhať, autorádio pri bežnom počúvaní bude brať trvalo max tak 20-30W.Ak by si chcel byť dôsledný tak ja by som mu spravil skúšku že naštartovať zapnúť predné svetlo (tlmené) a k nemu aj diaľkové a odmerať napätie na baterke či sa nezníži pod 14V Ak nie tak je to OK. Ale musíš mať väčšie otáčky ako volnobeh lebo na volnobeh to asi nebude stíhať všetko ...

ja:
hmmm,vyborny napad :) to urcite spravim. a keby to klesne na 13,uz je problem,ze. keby to nahodou nestihalo,pomohlo by xenonove svetlo? to ma tusim mensi odber

Vlady:
Nemboj ,to určite bude stíhať...je tam výkonová rezerva,on má písaný výkon neviem teraz presne ale minimálne 150W alebo 200W
A xenon neviem neviem tých ušetrených 20W je nepodstatných podľa mňa....Aj ja som ho tam chcel dať ,ale čo ak sa dačo pokazí v ňom hlavne ten elektronický bazmek (čínsky lacný) A si bez svetla úplne , a výmena na ceste je dosť blbá že treba dať dole celý predok....šak víš...A mne tam ani do paraboly tá výbojka nejak moc nepasovala...vadil mi tam nejaký okraj na tej diere a nedalo sa tam tú päticu nejak dotlačiť nadoraz ....

ja:
dnes som to meral a pri zapnutych svetlach a radiu s 2 reprakmi to ma na volnobehu 12,5 a pri 6000ot/min asi 13,5 volta (ci co to je )
staci to?
k tym xenonom: asi si objednam tieto. su lacne,tak ked sa poseru,tak to prezijem
http://autovecicky.sk/ukazka%20moto%20xenony.html#

Vlady:
Na baterke musí byť viac ...ak máš ovšem dobrý merák . Aspoň 14V pri tom že natočíš motor dáš ho do otáčok pár minút aby dotlačilo do baterky to čo sa minulo na štartovanie a už vtedy tam musí byť 14V a po zapnutí svetiel to môže na chvíľku klesnúť ale po pár sekundách by to malo zas vyliezť hore . Ak je samozrejme aj baterka OK a nie že už je pred smrťou, alebo že stála pár mesiacov a naprázdno má ledva 12V.

ja:
hmm,merak mam digitalny,ale nema svorky,ale hroty. takze sa kontaktov na baterii dotykal len velmi malou plochou a bateria ktoru som pouzil je stara z auta. pripojena bola startovacimi kablami...takze tam by mohlo dojst k stratam....
Prílohy
IMAG0536.jpg
(1.28 MiB) Zatiaľ žiadne stiahnutie
yvanrT z kápulh
k c u r e h t

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#199 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Ne Feb 26, 2012 10:03 am

Mne pravidelne voltmeter na aute ukazuje 13,5 V keď mám zapnuté svetlá, rádio a ventilátor. Cez 14 V som len keď mám denné led svetlá. Podla mňa to nieje znak chyby, inak by som asi nemohol jazdiť na tej istej baterke už 4 roky. Také hodnoty ukazovalo aj na pôvodnej aj na úplne novej baterke.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Kymco a maxáče všobecne...

#200 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Feb 26, 2012 1:22 pm

To je ok..... ak berieme do úvahy že voltemter je pripojený dakde na kábloch v elektroinštalácii a nie priamo na baterke... Zväčša taký voltmeter je propojený na pluske za spínacou skrinkou, odkiaľ je ťahaný aj na spínač svetiel. A kedže to celé je istené už hlavnou poistkou , tak pri zapnutých svetlách tam nemôže byť plné napätie v žiadnom prípade, lebo na každom kábli samozrejme pri väčšom odbere prúdu vzniká úbytok napätia a tak isto aj na poistkách.Takže s tým treba rátať a preto sa takto namerá vždy menej . Aj na samotnej obímke žiarovky sa nikdy nenamerá plné napätie ktoré ide z alternátora, alebo z baterky . A záleží to od aj stavu elektroinštalácie a aj od toho aké hrubé káble sú naťahané.A kedeže sa dnes ide zo všetkým nadoraz, tak kľudne tam môže byť rozdiel aj 1-1,5V.A tiež stačí troška horší prípoj ja na baterke ...
Keby to chcel človek merať presne tak jediné vhodné pripojenie voltmetra k baterke je cez nejaké spínacie relé, ktorého cievka bude ovládaná pluskou od spínačky. A aby tam okrem toho voltmetra nebolo nič iné napojené.lebo samotný merák má zanedbatelný odber rádovo možno mikroampére a teda aj úbytok napätia bude tak isto skoro nulový a nemeratelný .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Napísať odpoveď

Návrat na "Problemy (Maxi skútre)"