No pekne! Tak po zhliadnutí beriem môj predchádzajúci príspevok späť....
To ozaj dement konštruktér??? musel byť magor vymletý !!!
Lebo každý scooter čo som zatiaľ videl mal náhon na olejové čerpadlo riešený cez retiazku alebo cez ozubené KOVOVÉ kolo a nie hentak cez kus plastu....Vyslovene mi to príde ako že nech to len preboha nevydrží doblba.Kto by nám potom kupoval nové scootre.
Ešte že B400 to má hnané od kluky cez retiazku....

Ale podla toho ako som pozrel tú foto sa tiež prikláňam že to bude dajaká zalievacia hmota z cievok alternátora. Predsa len zuby plastové ak ich aj ohobluje vypadajú troška inak...A k tým zubom vie sa čo je príčina?
Lebo tipujem že ten náhon je spoločný, a na jednej oske je aj olejové spolu z vodným čerpadlom, a že skorej to že vodnéčerpadlo by ťažko išlo kvôli pridretému ložisku a preto je ten prevod namáhaný viac ako normálne a preto by sa časom strhali tie zuby. Ale ak je náhon na vodnú pumpu riešený nejak inak tak nič...
