AA250 horsie startuje VYRIESENE: prasknute palivove cerpadlo

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

AA250 horsie startuje VYRIESENE: prasknute palivove cerpadlo

#1 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 10, 2009 9:07 pm

Takze. Za studena moj maxik startne na brnk po tlacidle (edit: to platilo vcera, dnes uz tazsie startoval aj pri studenom, bolo treba pridat plyn), ale momentalne ak je motor teply a chvilku postoji, tak mu musim pridat plyn, aby ihned nastartoval, inac toci starterom prilis dlho, kym chyti... Zacalo to robit iba nedavno (pred par dnami). Minulu sezonu mal obcas zle startovanie, ale na druhykrat chytil hned. Pred tyzdnom-dvomi som cistil vzduchovy filter, bol uz fest spinavy... moze to byt dovod, trebars ze teraz je chudobnejsia zmes, lebo to ma viac vzduchu? Az na to startovanie za tepleho motora s tym nie je ziaden problem, motor slape vyborne, spotreba oleja nulova, spotreba benzinu v pohode...

Pripadne co ine by to mohlo byt?
- vyskusal som dat novu sviecku (stara mala isto aspon 10tisic km, kedze ja som ju nemenil, a ktovie, ci menil predch. majitel pocas jeho 9tisic km), nepomohlo, ale subjektivne citim jemnejsi chod motora :D
- moze to byt karburator, trebars spinavy? (pocas mojich 10tisic km som nan nesiahol, ktovie, ci predch. majitel) Zle startovanie som si vsimol po tom, co som siel startovat Aprilku, ked predtym stala na bocnom stojane... ale teraz uz zle startuje, aj ked stala na hlavnom...
- mozu to byt ventily? (opat, pocas mojich 10tisic km sa na ne nesiahalo, ci predch. majitel, to neviem, teraz mam 19tisic km)

Opakujem pre matku mudrosti:
studeny startuje v pohode na prvy brnk (edit: ako som pisal v hornom edite, uz to neplati)
teply motor ihned po vypnuti nastartuje tiez ihned
teply motor, ked vypnem a postoji chvilu, tak potom ma problem bez plynu nastartovat

Povedal by som, ze teoreticky to moze byt automaticky sytic, ktory, ked motorka chvilu postoji, tak po nastartovani chce sytit, pricom motor este nestihol vychladnut... ale toto mi predtym nikdy nerobilo, vzdy to startovalo na prvy brnk, obcas velmi zriedkavo na druhy brnk.

Dakujem za kazdy nazor, ktory bude rozumny... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#2 Príspevok od užívateľa jurajc » St Jún 10, 2009 9:18 pm

Neviem asi ti nepomozem, ale toto som si vsimol aj na mojom Aragone. Za studena brnk a je nastartovane. Ked som mal pauzu a motor je este teply niekedy mu treba pomoct plynom. :sorry: Takze nieco podobene. Pridam a uz ide.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

kredenc1001
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 903
Dátum registrácie: Ut Nov 18, 2008 4:50 pm
Skúter: nemám
Bydlisko: Sielnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#3 Príspevok od užívateľa kredenc1001 » St Jún 10, 2009 9:20 pm

Mne to robi to iste...
nemám skúter takže sem nepatrím

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#4 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 10, 2009 9:24 pm

lenze ja som uz zhyckany pocas mojich 10tisic km na Atlanticu, v drvivej drvivej vacsine startov startoval krasne, stlacim tlacidlo a do polsekundy nastartovane... ci motor teply, ci studeny, ci vonku teplo, ci zima... :) A teraz so mnou takto srandovat zacal... asi zacina ziarlit na bratove XC 300i (s elektronickym vstrekovanim), ktoremu staci za kazdych okolnosti priam polovicne brnknutie do tlacidla startera... :crazy:

Ale idem postupne, sviecka vymenena, na buduci tyzden sa mi/mu pozru v servise na karburator, a asi aj na ventily... Len by som rad vedel vas nazor. 8)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#5 Príspevok od užívateľa jean » St Jún 10, 2009 11:13 pm

za studena sa zapína sýtič. Tak je zmes bars bohatá a dobre štartuje. Za tepla je zmes chudobná. Pri karburátore je normálne, že treba troška pridať plyn.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#6 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 10, 2009 11:19 pm

no jo, logicky to aj mne takto vychadza, ale ako pisem, jazdil som so scootrom aj minule leto (a bolo horuce), a nebol problem so startovanim ani pri teplom motore - vzdy bez plynu...

Na jednej strane si davam do suvisu to, ze som nedavno cistil vzduchovy filter (bol fakt uz dost spinavy) a vycistil som aj ruru veducu zvonku do airboxu, ktora mala vdaka prachu dokonca zuzeny priemer... takze teraz ma motor asi viac vzduchu nez predtym... ale to mi nesedi s logikou zleho startu pri teplom motore. (edit: alebo teda myslis, ze nechce chytit preto, lebo je prilis chudobna zmes?)

Viac mi tu sedi, ze sytic ide sytit zmes, pricom motor este nevychladol - a teda je prilis bohata zmes a scooter nechce chytit... ale ked pridam plyn, zmes sa znormalizuje? Nahodim sem o chvilku fotku sviecky, ktoru sme dnes vybrali zo scootra... na posudenie.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#7 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 10, 2009 11:24 pm

tu je ta povodna sviecka, farba podla mna v pohode... ci nie? :)

A este jeden postreh - ked nechce startovat a napokon nastartuje, tak otacky su pomerne nizke a az tak v priebehu 3-4 sekund sa postupne dvihnu na standardny volnobeh (podla sluchu, nemam otackomer).

(dufam, ze pomoze vycistenie karburatora niekedy na buduci tyzden, resp. nastavenie ventilov)
Prílohy
P1200058 resized.jpg
(179.5 KiB) 1465 stiahnutí
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - pri teplom motore zacal horsie startovat

#8 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Jún 11, 2009 10:09 am

aktualita: dnes to bohvieako dobre nechytalo ani rano so studenym motorom (teplota vzduchu 15 stupnov Celziovej stupnice), po pridani plynu chytilo...

Tak som zvedavy, "Cim to je, cim to je?" :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#9 Príspevok od užívateľa jean » Št Jún 11, 2009 10:37 am

Inak olej ti tlačí cez tesnenie ako sa patrí, taká j.. sviečka od oleja sa každý deň nevidí :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#10 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Jún 11, 2009 11:57 am

no neviem, mechanik povedal, ze sviecka je v pohode (ale aj tak sme ju vymenili) a olej to nezerie, pravidelne kontrolujem a vzdy je medzi ryskami, skor pri tej hornej... alebo myslis, ze je to cerstvy problem? Skusim pozriet na tu staru sviecku opat (az budem doma), mne sa vidi, ze ta farba tam dole je stara zaschnuta... a potom pozriem aj na aktualnu novu sviecku.

Ta stara sviecka tam bola minimalne 10tisic kilometrov (tolko som nabehal na scootri ja), a ktovie, kolko z predoslych 9tisic...


edit: tu som nasiel nieco o svieckach... ako maju byt vypalene, co sposobuje chudost ci bohatost zmesi a pod.
http://www.offroad-lm.szm.sk/technika/z ... y/rady.htm
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#11 Príspevok od užívateľa duky5 » Št Jún 11, 2009 12:27 pm

sviecka moze byt ok, ale ten zavit je dost zadr...od oleja....ale nemusi to suvisiet s tymto problemom.

ja by som to tipoval na bohatu zmes, resp. prechlastanie, ked pomaha pridanie plynu pri starte....to trebalo robit ked som prechlastal staru jawu...ale mozem sa aj silno mylit :)
jazdim za Obrázok, dlhodoby priemer za cca 50 000 km
moje vylety na http://www.motoduky.blogspot.com

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#12 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 11, 2009 3:15 pm

Tá sviečka nemá moc peknú farbu.Sa mi zdá nejaká tmavá ako keby sa zle samočistila, sviečka správnej tepelnej hodnoty by mala byť u 4T bledohnedá ...Samozrejme ak si ju vybral po dlhej jazde z dobre ohriateho motora .By som povedal že to asi bude žrať olej a motor už nebude najtesnejší alebo možno len ťahá olej cez guferá na ventiloch. To že je celý závit od oleja .... bola dobre dotiahnutá? nepodfukovalo ju? Ak je karbec motor tak býva presne tak že sa teplý musí štartnúť s plynom akurát že každý inak viac alebo menej alebo aj vôbec netreba a dakedy býva problém že človek nevie či treba pridať alebo nie to treba odskúšať v tomto bývajú dosť rozdiely aj u rovnakej typovej rady motorov že každý sa chová ináč a pritom to nieje že je dačo v neporiadku. Skrátka každý je inakší. :shock:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#13 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Jún 11, 2009 3:38 pm

hmm...

trosku sa menia podmienky - dnes rano som bez pouzitia plynu nenastartoval studeny... ale teraz ako teply chyta na prvy resp. na druhykrat.
K tomu oleju, je ho stale rovnako, tak, ako za celych 10tisic km, co som na scootri nabehal, a totiz stale tesne pod rysku MAX... (scooter som kupil s 9tisic na tachometri, olej bol meneny pri 12tisic a pri 18tisic).

Dnes som skontroloval sviecku (novu), je na nej nabehanych cca 70km, a podla foto to vyzera na chudobnu zmes (dava to zmysel, kedze nedavno som vycistil nielen airbox od 6tisickilometrovej spiny, ale aj tu ruru v nom, co vedie zvonku do airboxu, a fakt v nej bolo vela prachu na stenach... zuzeny priemer).

Co vy vravite na sviecku? (vid obr.) Chudobna zmes, ci nie? Moze sa nieco pokafrat, ak budem na scootri jazdit, pokial pojdem na buduci tyzden na vycistenie a nastavenie karburatora? Scooter sa mi pri jazde nijako neprehrieva, teplota pocas jazdy stale na ryske optimalnej teploty (resp. tesne pod nou, to je standardny stav odjakziva). Teplota stupne, len ked stojim (na semafore trebars).

Obrázok

A laicka otazka: ako mechanik dokaze nastavit karburator? Podla coho sa bude riadit?
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#14 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 11, 2009 4:53 pm

Sviečka vypadá jak vybalená z krabice ... treba dlhšie pojazdiť a o chudobnú zmes nemaj obavy prečo by taká mala byť keď sa nikto v ničom doteraz nevŕtal? A vôbec na 4T vodníku to až tak moc nieje kritické na rozdiel od 2T.A ak by to malo chudobnú zmes tak by to istotne aj neťahalo a dusilo sa pri pridaní plynu.Daj ju tam tú novú sviečku a jazdi .A mechoš môže nastavovať bohatosť podla citu a praxe a sluchu alebo by mohol mať nejaký merač CO a samozrejme len na volnobehu a to nastavenie je potom poznať len pri plyne cca do 1/3, takže pri jazde ak máš napr 1/2 plynu alebo 3/4 tak už na tom nezáleží pretože vtedy robí pomer zmesi viacmenej hlavná tryska a výška ihly plus množstvo vzduchu ktoré je dané otvorením klapky a zdvihnutím šúpatka ktoré zas zdvíha membrána podla podtlaku . Bohatosť sa nastavuje tak aby mal motor čo najrovnomernejší chod na volnobeh pri čo najmenej bohatej zmesi a robí sa to za prvé šroubom bohatosti zmesi a dorazovým šroubom na škrtiacej klapke. :roll:
PS: ináč aj mne GD štartoval dosť zle na studeno teda nie že nie alebo že by nebol dobrý sytič ale ak som ho natočil bez plynu a teda nepomohol som mu tak dakedy skapal a teda som štartovával aj studený tak že som mu troška tým plynom musel pomôcť samozrejme mal som dosť stiahnuté volnobežné otáčky aby zas nastudeno ak je zapnutý sytič neťahal zadné koleso a nedrala sa spojka ak bol na bočnom stojane alebo samotné koleso ak bol na hlavnom. Ale celý čas (3r.) a 4 sezóny čo som mal GD tak som na karbec nešáhol čo sa týkalo bohatosti .Ani neviem kde tam ten štelovací šroub bol... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#15 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Jún 11, 2009 5:18 pm

VLADY napísal:o chudobnú zmes nemaj obavy prečo by taká mala byť keď sa nikto v ničom doteraz nevŕtal? A vôbec na 4T vodníku to až tak moc nieje kritické na rozdiel od 2T.A ak by to malo chudobnú zmes tak by to istotne aj neťahalo a dusilo sa pri pridaní plynu.Daj ju tam tú novú sviečku a jazdi .
podla toho, ci sa berie za "vrtanie sa v tom" vycistenie nielen airboxovho filtra, ale aj tej rurky, co do airboxu vedie... :) Ale ok, som pokojnejsi...

Necham vycistit (zrejme na buduci tyzden) ten karburator (ma takmer 20tisic km a vraj ked sa zaspini filter v airboxe, tak vraj co to vlezie aj do karburatora) a uvidime, co to spravi so startovanim...
A zaroven este dovtedy pobeham a budem sledovat farbu sviecky... co som pred chvilkou pozeral na Analyzu sviecky na nasom scootertuningackom portali, tak moja sviecka sa zatial podoba najviac prave na tu tzv. Normalnu sviecku, resp. nieco medzi Normalnou a prehrievanim? Vid obr.:

zlava: tzv. Normalna farba ----------- Moja sviecka (po 70km) --------- sviecka Prehrievanie
Obrázok Obrázok Obrázok

Uvidime, nebudem scooter nejako obzvlast trapit... a na scootlande v sekcii Tuning styrtaktu som sa docital, ze "U 4-taktu není třeba přetryskovávat karburátror, nehrozí nebezpečí zadření.", tak snad ani ja dovtedy nezadriem... teplotu motora sledujem vzdy. Takze pobeham a uvidime, ako sa sviecka vyfarbi za ten cas... Budem vas informovat... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 horsie startuje pri teplom a uz aj pri studenom motore

#16 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Jún 12, 2009 9:59 am

Dnes rano startoval v pohode. STOP. Sledujem sviecku. STOP. :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: AA250 - niekedy horsie startuje

#17 Príspevok od užívateľa VLADY » So Jún 13, 2009 9:06 am

Že ,jaký telegram.... :ROFL: :ROFL:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - niekedy horsie startuje

#18 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » So Jún 13, 2009 9:54 pm

takze aktualita!

dnes som sa bol vozit, aby sa sviecka mala sancu zafarbit, ako VLADY odporucal... a potom som siel k priatelke na navstevu... maxika som odparkoval vonku. A potom som bol upozorneny, ze mi z motorky vyteka benzin :shock: :shock: :crazy:

Najprv som podozrieval nejaku hadicku, ale vec sa ma tak, ze mi benzin vytekal cez nejaku prasklinu v tzv. vakuovej palivovej pumpe (vacuum fuel pump), je vyrobena z bieleho nepriehladneho plastu. Uz minule som si na nej vsimol akesi tmavsie skvrny v prachu, ale neprikladal som im pozornost (moja chyba). Teda v minulosti to tamadial mozno pustilo nejaku tu kvapku, avsak dnes to uz kvapkalo viac nez len slusnou kadenciou...

S pomocou priatelkinho otca sme dali dole tu ciernu plastovu krytku a zistili sme, ze benzin unika z uprostred bocnej steny tej vecicky... a kedze sa mu nechcelo prestat, dieru sme upchali akousi hmotou podobnou vazeline, ktora ma tu vlastnost, ze na suchom drzi a natahuje sa, dole sa da dat vraj mokrymi rukami. A tak som dorazil stastne domov.

Este dodam, ze scooter som mal na hlavnom stojane, ale po nakloneni na pravu stranu (teda na opacnu stranu nez je bocny stojan) kvapkanie ustalo. Nadrz bola plna (ale nie preplnena). To mi dava zmysel s tym, ze prvykrat sa vyskytli problemy so startovanim, ked som nechal scooter na bocnom stojane. Zrejme co to pokvapkalo (a vyschlo) a potom tazsie startoval.

Takze tu je foto spominanej vecicky:
Obrázok

Tu je obrazok zo stranky s nahradnymi dielmi, spominana palivova pumpa je c.1, zaujimave vsak je, ze ja mam naopak zapojene hadicky z nadrze a hadicky do karburatora:
Obrázok

A tu je obrazok zo servisneho manualu pre AA125-200, ktory to ma zapojene rovnako, ako v pripade obrazku z www stranky:
Obrázok

Takze co myslite, je to ten dovod horsieho startovania? Ja predpokladam, ze ano... Som zvedavy, ci sa mi podari zohnat novu vakuovu pumpu, alebo ci to pojde opravit, zalepit... Pripadne ci existuje nahradny diel, ktory by nebol totozny, ale dal by sa pouzit... Hm? Co myslite? :Search:
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#19 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Jún 14, 2009 7:20 pm

Teoreticky a zrejme aj prakticky by sa mala dať použiť pumpa z hocijakého scootra pretože všetky pracujú rovnako , podtlakom z klukovej skrine sa ovláda membrána ktorá prenáša pohyb na druhú membránu, ktorá čerpá benzín.Niekedy je použitá len jedna membrána obojstranne využitá. Sa mi zdá že na nejakej čínskej rárohe bolo takéto čerpadlo z AL zliatiny.Aj KYMCO to má kovové...Každý scooter čo má karbec a nádrž dole pod nohami má nejaké takéto čerpadlo. Príčina zlého štartovania by to mohla byť alebo aj poprípade príčina že karbec má málo paliva a motor potom má nedostatočný výkon kvôli malej hladine paliva v karbeci a teda aj chudobnejšej zmesi.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#20 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Jún 15, 2009 11:58 am

tak mi prisiel e-mail zo scootlandu.cz, kedze dokazu zabezpecit aj originalne diely... a originalna podtlakova pumpa na moj scooter stoji 1600Kc :shock: (+postovne), co je teda pekna palka, a doba dodania 4-6 tyzdnov. :shock: V mojom pripade to nateraz je krajne riesenie...

(a pritom v Taliansku sa isto takychto pump povaluje na skladoch v servisoch kopec)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#21 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Po Jún 15, 2009 12:15 pm

No žiaľ do Talianska idem až o 8 týždňov a vrátim sa o 10, tak zo Scotlandu to budeš mať skôr... :wink:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#22 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Jún 15, 2009 12:21 pm

skor to vidim tak, ze vyhodnejsia ponuka je toto cerpadlo RMS, stoji menej (1090Kc vs 1600Kc) a je skladom, len ci by fungovalo:

http://www.scootland.cz/zbozi/rms-podtl ... erpadlo-1/
Obrázok
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
viper
motorkár
motorkár
Príspevky: 1035
Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
Skúter: Kawasaki Versys 2009
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#23 Príspevok od užívateľa viper » Po Jún 15, 2009 1:01 pm

skus si pozriet ebay.it - tam je veci na aprilky mrte.
Alebo skus obchody - http://www.apriliayorkshire.co.uk, http://www.easyparts.nl,www.oemmotorparts.com
Naposledy upravil/-a viper v Po Jún 15, 2009 3:22 pm, upravené celkom 1 krát.
Kawasaki Versys Touring Edition
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#24 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Jún 15, 2009 2:45 pm

Určite by fungovalo ....je to v podstate furt to isté. 8)
Ale aj tak ak tam na tom pôvodnom máš len nejakú prasklinu na dom deklíku tak by sa to snáď dalo zalepiť poprípade dať na to nejakú záplatu z Al plechu aby sa zväčšila styčná plocha samotného lepidla ...netreba hneď kupovať novú súčiastku...
Už aj VIPER vie že sa dá opraviť a zalepiť aj to čo vypadá beznádejne .... :good:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: AA250 - horsie startuje - prasknuta vakuova palivova pumpa

#25 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 17, 2009 10:14 pm

VLADY napísal:Určite by fungovalo ....je to v podstate furt to isté. 8)
Vlady ma opat pravdu, je to presne take iste cerpadlo, ako som ukazoval vyssie to RMS, akurat ze to moje je Mikuni. Ale inac je to uplne to iste, ta ista forma na odlievanie, mozno aj ten isty vyrobca, len tam potom otlaci inu znacku...
A k problemu: poskodenie je zrejme vnutorne, pretoze
1.) ked fukam do vstupu a mam zapchaty vystup a podtlak, tak vzduch (predtym benzin) unika cez to kolecko na bocnej stene
2.) ked fukam do vstupu a mam vsetko otvorene, vzduch vychadza cez vystup (nemal by, nie?)
3.) a ked fukam do podtlaku, vzduch by asi nemal vychadzat odnikadial, ze? ale to si nie som isty, a to asi nie je ani podstatne

Takze tato moja pumpa ma nejaky vnutorny problem, a totiz benzin sa dostava z benzinovej casti do podtlakovej casti... rozobrat sa neda, takze sa to bude riesit novou suciastkou...

Scootland ponuka original za 1600Kc (4-6 tyzdnov doba), zaroven maju na stranke RMS za 1090Kc (ale ten mi v maile samozrejme neponukli, doba 3-6 dni), inde v CR sa da kupit aj za 1000Kc, na zahranicnych strankach za 26,60€ (802Sk), este sa poinformujem u nas v BJ na cenu a dobu, a pripadne mi to dovezie znama z Talianska, ktora ma v najblizsom case dojst... ak by to zohnala kdesi tam z obchodu.

Takze tak. :)

obrazky (to kolecko s medenymi tintitkami je trosku zababrane od plastickej hmoty (lepkava, natahovacia), ktoru sme tam nacapali, aby to netieklo a mohol som sa dostat od priatelky domov, 20km):
Obrázok

Obrázok

Obrázok
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Napísať odpoveď

Návrat na "Problemy (Maxi skútre)"