Pripadne co ine by to mohlo byt?
- vyskusal som dat novu sviecku (stara mala isto aspon 10tisic km, kedze ja som ju nemenil, a ktovie, ci menil predch. majitel pocas jeho 9tisic km), nepomohlo, ale subjektivne citim jemnejsi chod motora

- moze to byt karburator, trebars spinavy? (pocas mojich 10tisic km som nan nesiahol, ktovie, ci predch. majitel) Zle startovanie som si vsimol po tom, co som siel startovat Aprilku, ked predtym stala na bocnom stojane... ale teraz uz zle startuje, aj ked stala na hlavnom...
- mozu to byt ventily? (opat, pocas mojich 10tisic km sa na ne nesiahalo, ci predch. majitel, to neviem, teraz mam 19tisic km)
Opakujem pre matku mudrosti:
studeny startuje v pohode na prvy brnk (edit: ako som pisal v hornom edite, uz to neplati)
teply motor ihned po vypnuti nastartuje tiez ihned
teply motor, ked vypnem a postoji chvilu, tak potom ma problem bez plynu nastartovat
Povedal by som, ze teoreticky to moze byt automaticky sytic, ktory, ked motorka chvilu postoji, tak po nastartovani chce sytit, pricom motor este nestihol vychladnut... ale toto mi predtym nikdy nerobilo, vzdy to startovalo na prvy brnk, obcas velmi zriedkavo na druhy brnk.
Dakujem za kazdy nazor, ktory bude rozumny...
