Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje

#26 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Po Feb 01, 2010 9:37 pm

Fajka bola. :D

K burgošu sa najbližšie dostanem nasjkôr v stredu večer, potom dám ďalšie novinky. Kúpim správnu sviečku a uvidí sa.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje

#27 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Feb 01, 2010 9:39 pm

dufajme, ze to bolo len prechlastane a o NGK svieckach sa hovori, ze vraj ked ich raz zalejes, treba novu sviecku...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Burgman 200 neštartuje

#28 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Feb 02, 2010 10:36 am

Ak tam je palivo tak to je na 99% tá sviečka, (alebo potom už len kábel k nej alebo indukčka) ....Aj tak si myslím že ak tam bola nesprávna sviečka , mohla sa tým pádom zle čistiť a zanášať postupne karbonom a až časom prestala nastudeno hádzať iskru..sa to prechlastalo a jak to bolo už prechlastané tak sa tá sviečka mohla odfajčiť úplne a to je celý problém zrejme ...A tá vybratá baterka s tým nemá vôbec nič spoločné....
Naposledy upravil/-a VLADY v Ut Feb 02, 2010 8:57 pm, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje

#29 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ut Feb 02, 2010 11:49 am

Tak to vidím aj ja. Beriem si poobede voľno, aby som to mohol zavidna vyskúšať.

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje

#30 Príspevok od užívateľa Damo555 » Ut Feb 02, 2010 5:11 pm

THeBaNDiT napísal:2 davtex: damo mal zrejme na mysli nakopavanie...
ano mal som namysli nakopovanie, ved ako bi som z vypnutym kľučom(zapalovanim) pretočil el štarter???
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje

#31 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ut Feb 02, 2010 5:29 pm

Tak, a už to štartuje, všetkým vám ďakujem za pomoc. Nechal som odpariť valec, dal som novú sviečku a naskočilo to v momente. Štartuje to teraz bez problémov.

Prečo sa to po odpojení a pripojení tej baterky zahltilo, zostane asi navždy záhadou. Pri ďalších studených štartoch sa uvidí, čo je to už OK. Preventívne som vyriešil to, aby som nemusel v budúcnosti odpájať a pripájať baterku. Kúpil som motonabíjačku \"Banner\", má v balení kábliky, ktoré priskrutkuješ priamo na baterku v skútri a keď ideš baterku dobíjať, len zaklikneš káblik z nabíjačky do tohto káblika v skútri. A nabíjaš bez odpájania.

Zatiaľ sa majte fajn!

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje

#32 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Feb 02, 2010 5:31 pm

tak drzim palce, aby to uz nezlostilo, a verim, ze sa ukazes na Alcatelkovom zraze... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#33 Príspevok od užívateľa Damo555 » Ut Feb 02, 2010 5:33 pm

Predsa to bola sviečka mne skuter tiež nechcel štartovať v zime vymenil som sviećku a štartuje bezproblemovo
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#34 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ne Máj 02, 2010 3:06 pm

Doplním po čase - opäť sa mi to stalo - motor neštartuje, je prechlastaný, sviečka je mokrá a začadená. Čiže tam dám sviečku s ešte nižším číslom (prvá problematická bola 9, vtedy som ju nahradil štandardnou 8-čkou, teraz dám 7-čku). Ak sa v tejto téme cca pol roka neozvem, tak zjavne bol problém v tom a už som ho vyriešil. :)

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#35 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Máj 02, 2010 5:12 pm

Skorej tipujem na problém buď v zapalovaní že začne vynechávať a nehodí vždy iskru keď má alebo že problém v palive dáva ho veľa alebo pod.... Alebo či nieje netesný samotný vstrekovač....vtedy si tadial motor môže tak isto nasávať viac ako mu ECU dávkuje. Alebo pridretá škrtiaca klapka ak tam sú dve že jedna je servom riadená.Ale zas ECU si robí pred štartom test presunie ju hore-dole do krajných polôh a zisťuje či ide tak jak má a potom nastaví základnú polohu.Aspoň teda na mojej 400vke to tak funguje...A ak by bol zenesený vzduchový filter tak by sa tak isto nemalo stať že sa to preslope, lebo ECU by mala vedieť koľko tam ide vzduchu je tam na to snímač v airboxe a z toho zas vie koľko tam má striekať paliva ....mohlo by byť zlé napr. aj čidlo teploty chladiacej kvapaliny alebo nasávaného vzduchu a vtedy dáva bohatú zmes.Si myslí že motor je studený...ale zas by to veľa žralo a bolo by cítiť nespálené palivo aj z oleja.Ak nepomôže tá sviečka ...Ak sa bude zle čistiť tak sa bude zanášať karbonom ale nie že bude mokrá od paliva...Jedine že by sa musela tak zaniesť že až prestane dávať iskru a potom motor prestane páliť a sviečka sa nasávaným nespáleným palivom zamokrí, ale aj tak jedno číslo na sviečke +- nebýva zväčša problém taký, ako opisuješ ak je všetko ostatné v poriadku...ale zas každý motor je inakší...Ja by som to šupol ak to zmena sviečky neodstráni na diagnostiku.... tam by to mohli vidieť na jednotlivých signáloch z čidiel .... :unknown: ale v takýchto prípadoch ma vždy napadne že: ZLATÝ KARBEC... :beer:
PS: ja jazdím do roboty ráno ak je kosa nastudeno 2 x 6 km s cca polhodinovou prestávkou a nikdy sa mi také nestalo na žiadnom scootri ešte...A ozaj idem tak že motor je zohriaty ledva do polovice a počas odstavenia na tú cca pol hodinku zas znova aj vychladne....A sviečku tam mám predpísanú... :pardon:
A daj vedieť ako si to vyriešil a nie že ak sa polroka neozveš že je to OK...to je potom nie dobrá informácia a spätná väzba aby sme aj ostatní vedeli čo bola vlastne príčina.... :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#36 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ne Máj 02, 2010 7:08 pm

Dík za zaujímavé info o vstrekovaní. Verím, že tá teplejšia sviečka to porieši. Bude stále v odporúčaných limitoch podľa manuálu. Všimol som si, že v posledné dni motor naskočil až po viacerých pretočeniach. To sa už možno zahadzovala sviečka. V posledné dni som veľa jazdil len 30 km/hod - také výletové tempo po prírode. Možno to tú sviečku zahádzalo, i keď motor mal skôr tendenciu sa prehrievať kvôli slabému prúdeniu vzduchu, tak neviem... Včera večer som skúter len dva či tri krát naštartoval a po minúte stopol, čím som to asi celé zaklincoval. Pripájam sviečku ako vyzerala, keď som ju vytiahol. To, že je teraz mokrá od benzínu je myslím OK, pretože nejde naštartovať, tak palivo sa drží vo valci. Skúšal som, či hádže iskru - myslím, že nehádzala, keď som aspoň trochu očistil elektródy papierom, tak mimo valca hádzala, ale keď som ju dal do motora, tak to neštartovalo. Otvorom po sviečke vyfúkavalo benzínovú zmes... Tož dám vedieť.
Prílohy
CR8EK.jpg
Zahádzaná CR8EK
(124.63 KiB) Zatiaľ žiadne stiahnutie

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#37 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Máj 02, 2010 9:18 pm

Nič moc..... mala by byť suchá čistá do šeda až bledúčkohneda....izolátor čistý bez známok prehrievania...prípadne nejaký povlak čo sa tvorí sa zvykne olupovať dole v tenkej vrstvičke....hento vypadá na studený motor že krátka trasa pár KM alebo že to spaluje olej ..ozaj olej to nežere? :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#38 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ne Máj 02, 2010 11:20 pm

Neviem, či žerie olej... V servise mi dali olej vysoko nad risku a pokles som zatiaľ nezbadal, nepýtal som sa ich na to, že prečo dali toľko oleja, ale počul som, že to robievajú aj inde. Verím, že burgoš olej nežerie, má len 5000 km... Jazdím krátke trasy - tiež cca 6 km do roboty napriklad. Zajtra zhanam teplejsiu sviecku a budem ju priebezne checkovat v roznych prevadzkovych podmienkach. Dostat sa cez plasty ku sviecke a vybrat ju von uz zvladam velmi rychlo. :)

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#39 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ne Máj 02, 2010 11:28 pm

AKo neviem preco to robia, ale hodnota MAX tam na nieco je a urcite nie je dobre, ked je tam viac oleja. Nie lne malo oleja je na skodu, ale aj vela

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - VYRIEŠENÉ

#40 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Máj 03, 2010 12:20 am

myslim si, ze lepsie je mat menej oleja nez viac... viac oleja nez MAX moze sposobit vytlacenie akychsi gufier a poskodenie inych veci, a totiz pre vysoky tlak oleja v systeme... pricom to zrejme ziadna kontrolka nesignalizuje...

menej oleja by malo znamenat nizky tlak oleja v systeme a na to je kontrolka nedostatocneho mazania (resp. tlaku oleja), takze sa da na to zareagovat a olej doliat... proste olej ma byt pri ryske MAX resp. tesne pod nou... nie vsak nad nou.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#41 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Máj 03, 2010 5:47 pm

Troška do toho tlaku oleja vnesiem jasno. Ak by som sa v dačom mýlil tak ma dakto kto vie opravte....Tlak oleja v mazacích kanáloch je troška dačo iné ako celkový tlak ktorý vzniká v klukovej skrini a namáha guferá ktoré sú napríklad na výstupnom hriadeli klukovky , (viditeľné je po zhodení variátora) .....Tlak v mazacích kanáloch vzniká tak že tam olejové čerpadlo tlačí olej a potom sa rozvádza po motore tam kam treba. Pri malých napr. voľnobežných otáčkach môže byť tlak menší ako prevádzkový a čiže čerpadlo dodáva menej ako je potrebné, stáva sa to hlavne ak je motor už vybehaný a sú veľké vôle v jednotlivých tlakovomazaných a teda klzných ložiskách - hlavne je to ojničné ložisko na kluke a potom uloženie vačky alebo vahadiel v hlave valca. Niekedy býva priamo mazaný aj piestny čap a v ojnici je vyvrtaný kanálik na olej od dolného ložiska až po horné, alebo sa maže nepriamo rozstrekom oleja cez trysku ktorá je na boku pod piestnym čapom....Ale ak má motor vysoké otáčky tak tlak oleja reguluje tlakový ventil ( zväčša gulička a pružina plus nejaký štelovací šroub na regulovanie tlaku pružiny a teda aj celkového tlaku oleja) ktorý drží tlak na konštantnej úrovni a zbytok oleja prepúšťa nazad do klukovej skrine a je v podstate jedno či je v skrini oleja dva centimetre nad alebo pod značku na mierke oleja ,....(ešte má na tlak oleja vplyv aj hustota oleja či je studený alebo teplý-čím teplejší tým redší a lahšie prejde cez mazané miesta v motore) . Problém nastáva ak je oleja málo a v náklonoch v zákrutách sa stane že si čerpadlo nasaje vzduch (tým že sa olej preleje na bok) a vtedy nastáva opotrebovanie ložísk pretože chvíľku trvá než sa obnový tlak a aj olejová vrstva medzi trenými povrchmi.... A teraz k tomu tlaku čo sa často spomína ako škodlivý a môže vytlačiť guferá- si myslím osobne že je to len teoretické špekulovanie a nepoznám nikoho komu by sa to stalo v reále. Ten tlak čo by to mohol spraviť je asi celkový tlak v klukovej skrini ktorý tam vzniká pohybom piesta a ktorý je pri jednovalcovom motore veľmi premenlivý pretože sa podstatne mení celkový objem tým že je len jeden piest. Pri viacvalcovom motore je to vyvažované protichodným pohybom piestov napr. pri klasickom 4 valci ak idú dva piesty dole tak dalšie dva idú hore a celkový objem sa vlastne nemení , akurát sa tam do klukovej skrine ešte dostáva tlak, čo prejde cez tesniac krúžky , ale každý motor je kvôli tomu odvetraný do airboxu a to čo prejde cez krúžky sa znova nasáva do motora , aj kvôli emisiám . :pardon: A samozrejme hladina oleja je dôležitá aj kvôli tomu že ak ho tam nalejem ozaj moc , tak sa môže stať že klukovka ako sa točí tak bude narážať na hladinu oleja a bude ho vo veľkom množstve rozstrekovať vo vnútri klukovej skrine a vtedy sa bude dostávať veľké množstvo aj do airboxu cez to odvetrávacie potrubie a bude sa nasávať a spalovať v motore a zvyšovať množstvo emisí.Takže ak prelejeme olej že bude pár mm nad čiarku tak z toho sa nič zlé nestane, ale ak má byť v motore liter a dáme o polovicu viac tak to už je problém.... :pardon: Dakujem za pozornosť :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#42 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Máj 03, 2010 6:07 pm

pekne napisane... :) Dik VLADY, opat sme o nieco mudrejsi... :) Ja som o tom vytlacani gufera iba pocul/cital tusim na motoride.sk, a chytil som sa aj toho, ze v navodoch sa velkymi hrubymi pismenami s vykricnikmi pise, ze v ziadnom pripade nedavat oleja viac nez po rysku MAX, tak som si to samozrejme dal do suvisu a povazoval za hotovu vec... :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#43 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Po Máj 03, 2010 6:56 pm

Díky za tú info o oleji. No a ešte doplním, že som tam dnes dal novú teplejšiu sviečku, nenaskočilo to úplne hneď ako zvyklo, ale stále počas prvého pokusu o štart. Farbu sviečky budem priebežne párkrát checkovať, či nie je čierna a zanesená. Vďaka za vaše doterajšie komentáre.

Užívateľov profilový obrázok
Bobo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 573
Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
Skúter: BMW R 1200 RT
Bydlisko: MA (teda skôr okolie)

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#44 Príspevok od užívateľa Bobo » Po Máj 03, 2010 7:44 pm

Doplním ešte Vladyho vyčerpávajúci výklad o tom, prečo sa nemá dávať olej nad maximum. Pokiaľ sa nemýlim, je to preto, že keď sa dostane prebytok do airboxu a následne spáli vo valci, môže sa v prípade, že je motor vybavený katalyzátorom tento katalyzátor zničiť :x . Howk, dohovoril som.
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#45 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ut Máj 04, 2010 8:55 pm

Tož doplním, čo som medzičasom zistil - mohlo by to súvisieť s vysokou hladinou oleja. Pozrel som, koľko ho presne je - bolo ho úplne po plniace hrdlo. Fakt, možno nejaké 2 mm pod. Medzitým som toto všetko zistil:

1.) Skontroloval som tú novú a zároveň najteplejšiu sviečku po ubehnutí 50 km. Elektródy komplet začiernené, izolátor mierne začadený. Sviečku som následne trochu očistil od hrubých nánosov (zostala čierna).

2.) Skontroloval som ten olej. Odcucol som hadičkou z neho toľko, aby bol presne na hornej ryske meraka. Skuter som mal na hlavnom stojane. Bolo treba odobrat oleja cca 2 deci, pripajam tiez fotku, že koľko. Celkom dosť.

3.) Chcel som spraviť 50 km, nech sa zmena na sviečke prejaví, ale zostal som pri 22 kvôli sústavnému dažďu. Potom pozerám na sviečku - a začala sa čistiť. Z izolátora už takmer zmizli sadze a na elektródach sa spravili kovové plochy bez sadzí. Aspoň myslím, mal som si odfotiť sviečku po očistení, ale myslím, že tak dôkladne som ju neočistil. Fotku mierne samoočistenej sviečky tiež pripájam.

Dám vedieť viac, keď nabehnem nejaký rozumný počet km. Ale vyzerá to dobre, nie? :) Snáď to bolo množstvom oleja...
Prílohy
CR7EK_50km.jpg
Nová sviečka, 50 km, už začiernená
(149.28 KiB) Zatiaľ žiadne stiahnutie
P1180833.JPG
Odobratý olej - množstvo
(231.57 KiB) Zatiaľ žiadne stiahnutie
CR7EK_72km_menejOleja.jpg
Sviečka čiastočne očistená po ubratí oleja
(166.71 KiB) Zatiaľ žiadne stiahnutie

Užívateľov profilový obrázok
m4rk0
motorkár
motorkár
Príspevky: 2579
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
Bydlisko: BA lll
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#46 Príspevok od užívateľa m4rk0 » Ut Máj 04, 2010 9:04 pm

kokos to cela cisterna oleju ..ten golf je proti nej nic .. :D

ok uz normal ... hmmm to si ho tam mal niak velmi vela nie ?
Runner 70 sp simoncelli
viac tu --- >http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=8232

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#47 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Máj 04, 2010 9:09 pm

tak chytim sa toho, co napisal VLADY a napisem svoju hypotezu... :)
VLADY napísal:... A samozrejme hladina oleja je dôležitá aj kvôli tomu že ak ho tam nalejem ozaj moc , tak sa môže stať že klukovka ako sa točí tak bude narážať na hladinu oleja a bude ho vo veľkom množstve rozstrekovať vo vnútri klukovej skrine a vtedy sa bude dostávať veľké množstvo aj do airboxu cez to odvetrávacie potrubie a bude sa nasávať a spalovať v motore a zvyšovať množstvo emisí.Takže ak prelejeme olej že bude pár mm nad čiarku tak z toho sa nič zlé nestane, ale ak má byť v motore liter a dáme o polovicu viac tak to už je problém.... :pardon: Dakujem za pozornosť :beer:
a teda cez airbox sa ti olej dostal do spalovacieho priestora, kde ti zaciernoval sviecku... akurat ze ak by sa spaloval olej, malo by sa to zasadne podpisat na dymivosti scootra a to si tusim nespominal... hmm... :)

Ale bodaj by sa ti to poriesilo... zaujimalo by ma, ktory expert tam nalial tolko oleja... :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#48 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Ut Máj 04, 2010 9:18 pm

Ked sa bude dat znova jazdit, tak pojazdim, odfotim a uvidime. :)

Užívateľov profilový obrázok
ixoixoixo
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 31
Dátum registrácie: So Jan 30, 2010 8:08 pm
Skúter: Suzuki Burgman 200 K8

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#49 Príspevok od užívateľa ixoixoixo » Št Máj 06, 2010 8:49 pm

...a pripájam fotku sviečky po 150 km. Ubratie oleja po hornú rysku asi naozaj zabralo - sviečka sa čistí! Jedna elektróda je už takmer celá kovová, druhá z časti.
Prílohy
CR7EK_150km.JPG
Sviečka po 150 km - každým km čistejšia...
(136.9 KiB) 73 stiahnutí

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Burgman 200 neštartuje - (ne)VYRIEŠENÉ

#50 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Máj 06, 2010 8:53 pm

dokonca ani nemusis mat po hornu rysku, ale staci kusok pod nu

Napísať odpoveď

Návrat na "Problemy (Maxi skútre)"