Piaggio X10 500 dr.Pulley
Moderátor: Moderators
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ahojte, kedže sa mi na skutri nepozdávali dosť silné vybrácie pri cca 3000 až 4000 otáčkach, ktoré ma otravovali hlavne v meste ,rozhodol som sa podĺa informácií na zahraničných fórach vymeniť valčeky za slidre dr.pulley. Včera vymené v jednom trenčianskom servise.Tam sa borci na tom smiali, a núkali mi multivar.Že nič iné nepomôže. Prvé dojmy po výmene sú výborné.Vybrácie takmer úplne zmizli, skúter je o poznanie živší, zrýchlenie neskutočné. Pri rozbehu má snahu stavať sa na zadné až kým nezasiahne asr a to mám cca 110 kg. Pružné zrýchlenie takisto lepšie. Max.rýchlosť som vzhĺadom k počasiu a stavu ciest neskúšal, do 135 km/h bez problémov.Dúfam, že som to neprechválil a bude to ok aj do budúcna.Váha valčekov dr.pulley,ktorú som použil je 19 gramov.
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Vidím že si tu nový. Zahraničné fórum myslíš české?
Dr pulley riešim aj ja v mojej téme...akurát to na "zadné" by som si prezrel .
Dr pulley riešim aj ja v mojej téme...akurát to na "zadné" by som si prezrel .
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Duky5,nie nie som tu novy, iba skôr čítam a neprispievam. Ani nie som žiadny cestovateĺ, ako ty.Ináč pekné tripy super blog.Skúter, motorku, používam primárne ako praktickejší rýchlejší a zábavnejší dopravný prostriedok do práce, na nákup, služobky. Zahraničné fórum som nemyslel české. A to na "zadné" som napísal, že má snahu a nie že na ňom prejdem 100 metrov. Nevidím v tom nič divné, aj naša čínska 125 s novými valčekmi a spojkou zhodila manželku z chrbta.Keď dáš plný z miesta, ide prvých pár metrov predné koleso vo vzduchu.To nehovorím o našom ďalšom skútri peugeote jet force 125 compressor, tam to nie je žiadny problém a keď ide občas na ňom žena do mesta, mám trochu strach alebo radosť( podĺa toho či ma nasrala) či sa vráti. Aj x10 si vybrala hlavne ona, bol to jej sen. Predsa sa mi to zdá bezpečnejšie, ako malý rýchly skútrik, ktorý Ťa núti vymýšlať. Chcel som iba napísať svoju skúsenosť s dr.pulley na x10 500, s tým, že to možno niekomu pomôže.
Ak je táto téma už niekde na fóre už preberaná, alebo je zbytočná, poprosím admina aby ju zamkol.
Ak je táto téma už niekde na fóre už preberaná, alebo je zbytočná, poprosím admina aby ju zamkol.
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Bumbo nechcem sa hadat a ani nespochybnujem tvoju radost s Dr. pulley valcekmi. Ale to "na zadne" by som si aj ja rad pozrel Ak prides na zraz a pojde to na zadne (čo i len sa odlepi predne koleso) mas u mna 2 velke pivá
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Dohodnuté! Trochu ešte zhodím, nech to ide lepšie. Za tie dva sudy piva mi to stojí
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Určite nezhadzuj. Čím väčšiu váhu budeš mať a čím viac dozadu si sadneš, tým väčšiu tendenciu ísť na zadné tam budeš mať, aj bez dr pulley
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Vidíš, to ma nenapadlo.Hned som to aj vyskúšal v garáži, lebo pocasie je a este asi aj dlhšie bude na ....Ruky mám dosť dlhé, takže dočiahnem aj zo sedadla pre spoujazdca, aj keď ltt. Chcelo by to ruky ako Saxana.
Späť k téme. Všimol som si, dnes keď som skúter preštartoval, že nové valčeky pri studenom motore viac rachotia, variátor je hlučnejší. Predtým som si to nevšimol, štartoval som pri vačšom hluku, na ulici. Zistil som to až teraz v tichu v garáži.Nie je to nič dramatické, ale rozdiel tam oproti originálu je.
Späť k téme. Všimol som si, dnes keď som skúter preštartoval, že nové valčeky pri studenom motore viac rachotia, variátor je hlučnejší. Predtým som si to nevšimol, štartoval som pri vačšom hluku, na ulici. Zistil som to až teraz v tichu v garáži.Nie je to nič dramatické, ale rozdiel tam oproti originálu je.
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Rachotenie je pre valčeky Dr. Pulley typické. To proste nerieš.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
-
- trojkolkár
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: Št Jún 19, 2014 7:26 pm
- Skúter: Ducati multistrada
- Bydlisko: NITRA
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ja moju Ducati dam na zadne kedy chcem
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ja už dukáty nemám, všetky som prepil
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ahoj,
teké uvažuji o sliderech Dr.Puley na mou X10. Bumbo víš jakou váhu a rozměr ti tam dali v servisu? Díky za odpověď.
teké uvažuji o sliderech Dr.Puley na mou X10. Bumbo víš jakou váhu a rozměr ti tam dali v servisu? Díky za odpověď.
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ahoj,
mna by tiez zaujimalo ake valceky pouzit - rozmer. Na anglickom fore jeden uzivatel pisal, ze zostavenie varia na X10 500 je z vyroby podla neho zle a dal udajne valceky 20x17 / 15g, a ze vraj potom je to velmi hladky chod aj pri akceleracii a nizkych otackach.
Pri servisnom intervale som tiez nasiel par dokumentov na nete. Komplet prirucku v PDF na servis, ale aj popis toho isteho modelu pre rozne krajiny, kde servisny interval pre UK bol ak si dobre pamatam 2x dlhsi ako ten pre SK.... - dokument original Piaggio.
Kupil som tento rok jazdene X10 500 a az na par vyhrad ohladom rozstreku na rame zo zarania /na Yamahe som nic take nikdy nemal ani na Xmaxe ani na XJ6.../ je to fajn skuter. Akorat menim gumu zadnu, olej.
mna by tiez zaujimalo ake valceky pouzit - rozmer. Na anglickom fore jeden uzivatel pisal, ze zostavenie varia na X10 500 je z vyroby podla neho zle a dal udajne valceky 20x17 / 15g, a ze vraj potom je to velmi hladky chod aj pri akceleracii a nizkych otackach.
Pri servisnom intervale som tiez nasiel par dokumentov na nete. Komplet prirucku v PDF na servis, ale aj popis toho isteho modelu pre rozne krajiny, kde servisny interval pre UK bol ak si dobre pamatam 2x dlhsi ako ten pre SK.... - dokument original Piaggio.
Kupil som tento rok jazdene X10 500 a az na par vyhrad ohladom rozstreku na rame zo zarania /na Yamahe som nic take nikdy nemal ani na Xmaxe ani na XJ6.../ je to fajn skuter. Akorat menim gumu zadnu, olej.
-
- chodec
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: Št Mar 06, 2014 1:14 pm
- Skúter: Peugeot Jet Force 125 compressor
Re: Piaggio X10 500 dr.Pulley
Ahoj, ja som použil 19 gr. valčeky.