Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
Moderátor: Moderators
-
- chodec
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: Ne Jún 10, 2012 9:28 pm
- Skúter: Keeway ARN 150
- Bydlisko: Prievidza-Jalovec
Re: Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
tak asi si dam aj ja niečo vyrobkat alebo to tiež vykucham alebo ešte lepšie nemate niekto na predaj niaky ten fuk?
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
THeBaNDiT napísal:predpokladam, ze cakas, kto z nas - moralno-etickej uderky - vyskoci ako prvy, tak sa ozyvam: len aby sme tam po tom zobudeni celeho Tajova neboli prvy- a hned aj posledny-krat...
Lebo potom radsej nasadime Anubis-killera...
nemaj obavy manzelka ma tamu urcite bude krotit
aj ja by som mal mat db killera
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
hmmm bohuzial,vyroba je zastavena ani nie z technickych,ale skor z organizacnych dovodov.
ale bude sa hladat alternativne riesenie
ale bude sa hladat alternativne riesenie
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
-
- trojkolkár
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
- Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
Ahojte , nebudem zakladať novu tému a šupnem to sem . Chcem si vyrobiť vlastný ladený výfuk a par veci by som si chcel upresniť .
Celé to chcem spáchať na Yamaha Maxster 125 ( motor ten istý ako Majesty )
1. ako mi ovplyvní dĺžka výfuku zvuk a výkon . Celkovú dĺžku by som nechcel viac ako 300 mm .
2. perforovanú rúru nechať po celej dĺžke výfuku rovnakého priemeru alebo urobiť tam nejaké zúženie alebo rozšírenie ?
3. všimol som si že sa používa na perforovanú rúru aj sieťovina ( asi aby to netrhalo tlmiacu vatu ) je mi to treba u tak malého výkonu ?
4. mám použiť na utlmenie len tlmiacu vatu alebo je skombinovať aj z nejakým iným materiálom ?
5. aká ma byť perforácia rúry ? čítal som že čim hustejšia tým lepšie a nie príliš veľké oká ... čo tak 3-4 mm môže byť ?
6. rozmýšľam či si neurobím aj nový a o niečo širší zvod ako je originál , pôvodný ma priemer 30 mm a či by som mohol isť na 35mm... dosiahnem tým niečo ?
7. výfuk chcem mať priamy bez nejakých prepážok a tak či budem musieť aj ladiť nejako karburátor , prípadne čo na to ventily alebo ich časovanie .
hm hm ak ma ešte čosi napadne tak to sem šupnem
a vďaka za rady.
Celé to chcem spáchať na Yamaha Maxster 125 ( motor ten istý ako Majesty )
1. ako mi ovplyvní dĺžka výfuku zvuk a výkon . Celkovú dĺžku by som nechcel viac ako 300 mm .
2. perforovanú rúru nechať po celej dĺžke výfuku rovnakého priemeru alebo urobiť tam nejaké zúženie alebo rozšírenie ?
3. všimol som si že sa používa na perforovanú rúru aj sieťovina ( asi aby to netrhalo tlmiacu vatu ) je mi to treba u tak malého výkonu ?
4. mám použiť na utlmenie len tlmiacu vatu alebo je skombinovať aj z nejakým iným materiálom ?
5. aká ma byť perforácia rúry ? čítal som že čim hustejšia tým lepšie a nie príliš veľké oká ... čo tak 3-4 mm môže byť ?
6. rozmýšľam či si neurobím aj nový a o niečo širší zvod ako je originál , pôvodný ma priemer 30 mm a či by som mohol isť na 35mm... dosiahnem tým niečo ?
7. výfuk chcem mať priamy bez nejakých prepážok a tak či budem musieť aj ladiť nejako karburátor , prípadne čo na to ventily alebo ich časovanie .
hm hm ak ma ešte čosi napadne tak to sem šupnem
a vďaka za rady.
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1
- rspeed
- motorkár
- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
Re: Výroba laufu pre 250ccm Grand dink
... u nizkoobjemoveho 4T je zvysenie vykonu zanedbatelne - vyfuk viac-menej len redukuje zvuk na unosnu uroven ktoru si kazdy este doupravi DBkillerom - v podstate mozes chodit aj bez fucku ... pri perforovani plechu - ide hlavne o to aby sa vzduch(vyfukove plyny) iduci z motora v 4T rytme mal kde roztiahnut a z fucku vychadzal rovnomerne - bez pulzovania a co najmensov rychlostov - preto co najviac dier - velkost taka aby sa cez ne nestracala vata ....