Strana 1 z 1

Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Ut Sep 29, 2009 8:31 am
od užívateľa Martin091
Caute, mam otazku ci treba pri zmene motora menit aj napr karburator, vzduchovy filter a take veci. Lebo raz pocujem ze ano raz ze nie, tak kde je prosim pravda?

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Ut Sep 29, 2009 1:36 pm
od užívateľa VLADY
Ani aj nie...záleží na akom motore ...ak chceš meniť valec na 4T zo 125 na 180 tak nepočítaj s tým že to bude velký skok ak tam necháš pôvodné ostatné veci..ak tam dáš väčší karbec tak zas ťa bude brzdiť priepustnosť ventilov v hlave valca ..a potom zas dačo iné a napokon do toho narveš penazí a, výsledok nebude adekvátny.... a na vzduchovom filtri ak je aj séria tak nezáleží až tak moc jedine že zväčšiť vstupný otvor lebo ten to brzdí a nie samotná filtračná vložka...tá má vždy rezervu. :pardon:

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Ut Sep 29, 2009 1:42 pm
od užívateľa TomasARN
Aj ja som mu vravel, ze tam nebude velky rozdiel vo vykone. Ze sa to neoplati

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: St Sep 30, 2009 9:32 pm
od užívateľa Tronic
Chcete powedat ze pri zmene valca zo 125 na 180 nebude aspon niecoviditelne? tak ja co chcem ked chcem zvacsit na 160 mi nehovorte ze pojde tak isto

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: St Sep 30, 2009 9:37 pm
od užívateľa TomasARN
rozdiel bude maly, len aby stacilo zivit ten valec. A vymena valca nie je vsetko, ked ta variator nepusti dalej

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Št Okt 01, 2009 12:48 am
od užívateľa alcatelko
vecsi bude hlavne zatah motora (krutiaci moment)...aj ked u cina motora je limitujucich faktorov vela...u 180ccm mam pocit ze uz musis frezovat karter aby tam vliezol valec (ale to sa hovorilo aj o 90ccm valcoch na 50ccm 4t cinu a vosiel tam s rezervou...) u takehoto skoku v objeme bude hlavnou brzdou hlava s pidi ventilikmi...a potom vydrz klukovky (jednobuch je jednobuch...)...myslim ze investicia/vysledok nebude nic moc...

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Št Okt 01, 2009 12:42 pm
od užívateľa VLADY
A dalšia vec je chladenie.... ak je vetrák a celý ten systém robený na 125ku a teraz tam narveš 180ku valec tak musia byť zákonite na valci menšie rebrá a teda menšie rebrá-väčšia teplota a ak je tam ešte aj väčší valec tak ešte väčšia teplota a potom neviem ako to bude v lete s chladením.Možno by to chcelo aj väčší vetrák potom-ak sa ovšem vyrába...Ak by to bol vodník, tak tam by som problém nevidel má predsa len väčšiu rezervu v chladení a je to riadené termostatom ale vzducháč chladí furt rovnako je to závislé len od teploty okolia . Viem že toto je čiste teoretické zamyslenie, ale treba s tým rátať.

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Pi Aug 27, 2010 1:07 am
od užívateľa geetee =)
pridam sem moju skusenost s 180kovou konverziou na ARN150
je tam problem stym ze treba frezovat blok aby sa vosiel valec
druhy problem ze to je valec na daku inu cinu a nesedia uchytne sroby co idu s hlavy do bloku (dve diery) treba zavarit a urobit o 5mm vedla nowe
menili sme hlavu za tu s vecsimi ventilmy ale veko ventilov s KW nesedelo sa objednavalo s dakeho adamsa aj s tesnenim, tema tu http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... 464#p57464
dalej tam sla ostra vacka
open vyfuk s CBR125
vecsi podtlakovy karb
malossi remen
malossi vario

vysledok, prestavba trvala cca 4mesiace a ked som sa na tom viezol som nevedel ci to ide lepsie ako predtym (budiky neboli, vmax neviem)
cize za mrte penazi vysledok neoslnivy

co by som ale odporucal za par korun si od dovozcu nechat poslat 150ccm valec, piest atd a za polovicu ceny 180ccm valca mas vecsi objem a citelnu zmenu vykonu aj maximalka o par km/h hlavne do kopca a tak

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Pi Jún 22, 2012 10:35 am
od užívateľa Tom.krsko
chcem sa opitat mam ARN 150 jaky tam mam dat set 180 či 170 či 160?????ked sa tu pisalo že si objednaj 150 valec od dovozcu asi myslene na arnko 125nie??

Re: Keeway arn zo 125 na 180

Napísané: Št Apr 24, 2014 10:40 am
od užívateľa Dusan
To uz tu nikto nerobil ziadne zmeny objemu? Nejake skusenosti 150ccm a viac?