2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Moderátor: Moderators
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Každý kto sledoval môj starý topic určite vie, čím všetkým si môj XC prešiel odkedy som ho kúpil. Cez prvú nehodu, roztrhnutý remeň, druhú nehodu až po takmer zadretý motor.
A práve zadretý motor bol impulz pre mňa, že s ním musím niečo robiť. Prvá myšlienka bola predať ho, kompletný servis ho dal do dobrého stavu, no na dlhšiu cestu by som sa s ním neodvážil. Po niekoľkých záujemcoch ale prešla moja trpezlivosť a rozhodol som sa, že nebudem s nikým vyjednávať o cene okolo 1300 za moju srdcovku. Vybral som si z účtu posledných pár eur a po dlhšej úvahe som kúpil Xciting 500i, 2007, 7000km. Bol tam ale jeden problém. 500ka bola spredu búraná tak silno, že rám v najhrubších častiach prešiel z nejakých 70tich stupňov na rovných 90. Nasledoval boj s nervami. Nevedel som, či 500ka má vôbec pojazdný motor, či diely budú na 100% pasovať, ako ju dostanem z Prahy do Košíc. Cenu 500i som nakoniec zjednal na 750 eur (pýtali okolo 950) a zhodou okolností známy mal práve v tom čase cestu Košice-Praha-Košice a tak sa mi podarilo motorku dostať domov v priebehu 2 týždňov.
Prvý pohľad na ňu bol pre mňa hrozný. Popraskané poolamované plasty, zasnežené zablatené a všetkými vetrami ošľahané celé telo. Dvaja sme ju horko-ťažko dotlačili do garáže a začali sme spolu s otcom bojovať proti technike.
Nasledovalo odplastovanie oboch strojov.
Vyberanie motora
Keďže ani jeden z nás nikdy nerozoberal motorku a už vôbec nie prekladanie motora a elektriky, zavolali sme si na jeden deň na pomoc odborníka. Večer pred tým sme vybrali motor a káble z 250tky a začali sme hľadať rozdiely, ktorých bolo neúrekom. Cez úchyty na ráme až po rôzne dĺžky káblov, rozdielne zapojenie, úplná absencia niektorých častí a rozdielna veľkosť filtrov hadíc a plastov. Prekvapilo ma ale, že aj napriek tomu, že to je Ázia bolo všetko nejak logicky zapojené a aj keď sme niektorú hadičku zabudli nazad namontovať, stále bolo jasné kam patrí. Stačilo ju voľne položiť a jej tvar nás nasmeroval presne k vývodu, na ktorý mala byť nasunutá. Celý motor držal asi na 5 šrubkách, 6 hadiciach a 500 káblikoch spojov a ktovie čoho.
Deň D, výmena motora a káblovania
Prišiel nasledujúci deň a s pomocou odborníka sme rozobrali aj 500ku a postupne preložili motor. bez zdviháku a stojana sme horko ťažko 3ja dvíhali a posúvali 250kilovú kravu, nech všetko sadne kde má. No nakoniec sa nám to podarilo a za 10 hodín sme stihli zapojiť aj motor, aj káble. Moment pravdy nastal, keď sme zapli štartér a nič sa nestalo. Našťastie za to mohla len vyhorená poistka. Po pár minútach bolo všetko v poriadku, no sviečka nehádzala iskru. Mohlo za to relátko pod riadidlami (trvalo nám asi 30 minút a vzalo to život jednej batérie kým sme na to prišli).
Skladanie
Nasledujúce tri dni som čakal na to, až príde ďalší známy a prezvára úchyty na ráme. Aj napriek krkolomným polohám 2x4 centimetrových úchytov sa nám všetky podarilo úspešne navariť. nasledujúci deň sme ešte odvzdušnili brzdy, vymenili chladiacu zmes a motorka bola hotová. Až na plasty, tie zatiaľ čakali pekne na kope vo vedľajšej miestnosti. Nedalo mi to, a hneď večer som sa do nich pustil. prešli dve hodiny a mal som za sebou asi 2/3 práce. Plasty z 500i na 250tkovom ráme perfektne lícovali a až na pár zdržaní, keď som musel presunúť hlavný kábel, nech plast sadne išlo všetko ako po masle. Na druhý deň ráno som všetko doplastoval, trochu si zanadával na kvalitu šrubiek, ktoré aj napriek tomu, že majú aj kríž aj imbusový koniec hlavy nedali sa zatiahnuť bez toho aby sa tieto zakončenia úplne zničili.
Výsledok
Mám Xciting 500i, r.v. 2007 za 2750 eur, získal som veľmi cenné skúsenosti ako kde a čo sa zapája a mám kopu náhradných dielov, ktoré by nové vyšli aj cez 2000 eur + GIVI kufor, ktorý mi priviezli s rozbitou motorkou zdarma, pričom normálne stojí 141 eur. Cenným poučením je pre mňa ten starý motor, odteraz budem radšej každý týždeň kontrolovať stav všetkých kvapalín a uisťovať sa, že nič nechýba.
Nikomu neprajem tie nervy, keď sme nevedeli čo a ako a prečo niečo nejde, no každému prajem ten pocit, keď som založil posledný plast, naštartoval a nechal sa unášať zvukom motora a krásnym vylešteným novým skútrom.
Tu vás budem informovať zase raz o tom, ako sa všetko vyvíja.
P.S.: samozrejme počas tejto prestavby boli povymieňané všetky kvapaliny, oleje nastavené ventily, nastavené otáčky pri voľnobehu a všetko čo patrí k bežnému veľkému servisu.
Mám kopu náhradných dielov na Xciting, tak ak niekto bude potrebovať niečo, nech ma kontaktuje. Ak to bude možné, nejako sa určite dohodneme...
*presunutá téma kam patrí a mierne upravený názov, aby bolo jasné o čo ide už z nadpisu. deltoro5784
A práve zadretý motor bol impulz pre mňa, že s ním musím niečo robiť. Prvá myšlienka bola predať ho, kompletný servis ho dal do dobrého stavu, no na dlhšiu cestu by som sa s ním neodvážil. Po niekoľkých záujemcoch ale prešla moja trpezlivosť a rozhodol som sa, že nebudem s nikým vyjednávať o cene okolo 1300 za moju srdcovku. Vybral som si z účtu posledných pár eur a po dlhšej úvahe som kúpil Xciting 500i, 2007, 7000km. Bol tam ale jeden problém. 500ka bola spredu búraná tak silno, že rám v najhrubších častiach prešiel z nejakých 70tich stupňov na rovných 90. Nasledoval boj s nervami. Nevedel som, či 500ka má vôbec pojazdný motor, či diely budú na 100% pasovať, ako ju dostanem z Prahy do Košíc. Cenu 500i som nakoniec zjednal na 750 eur (pýtali okolo 950) a zhodou okolností známy mal práve v tom čase cestu Košice-Praha-Košice a tak sa mi podarilo motorku dostať domov v priebehu 2 týždňov.
Prvý pohľad na ňu bol pre mňa hrozný. Popraskané poolamované plasty, zasnežené zablatené a všetkými vetrami ošľahané celé telo. Dvaja sme ju horko-ťažko dotlačili do garáže a začali sme spolu s otcom bojovať proti technike.
Nasledovalo odplastovanie oboch strojov.
Vyberanie motora
Keďže ani jeden z nás nikdy nerozoberal motorku a už vôbec nie prekladanie motora a elektriky, zavolali sme si na jeden deň na pomoc odborníka. Večer pred tým sme vybrali motor a káble z 250tky a začali sme hľadať rozdiely, ktorých bolo neúrekom. Cez úchyty na ráme až po rôzne dĺžky káblov, rozdielne zapojenie, úplná absencia niektorých častí a rozdielna veľkosť filtrov hadíc a plastov. Prekvapilo ma ale, že aj napriek tomu, že to je Ázia bolo všetko nejak logicky zapojené a aj keď sme niektorú hadičku zabudli nazad namontovať, stále bolo jasné kam patrí. Stačilo ju voľne položiť a jej tvar nás nasmeroval presne k vývodu, na ktorý mala byť nasunutá. Celý motor držal asi na 5 šrubkách, 6 hadiciach a 500 káblikoch spojov a ktovie čoho.
Deň D, výmena motora a káblovania
Prišiel nasledujúci deň a s pomocou odborníka sme rozobrali aj 500ku a postupne preložili motor. bez zdviháku a stojana sme horko ťažko 3ja dvíhali a posúvali 250kilovú kravu, nech všetko sadne kde má. No nakoniec sa nám to podarilo a za 10 hodín sme stihli zapojiť aj motor, aj káble. Moment pravdy nastal, keď sme zapli štartér a nič sa nestalo. Našťastie za to mohla len vyhorená poistka. Po pár minútach bolo všetko v poriadku, no sviečka nehádzala iskru. Mohlo za to relátko pod riadidlami (trvalo nám asi 30 minút a vzalo to život jednej batérie kým sme na to prišli).
Skladanie
Nasledujúce tri dni som čakal na to, až príde ďalší známy a prezvára úchyty na ráme. Aj napriek krkolomným polohám 2x4 centimetrových úchytov sa nám všetky podarilo úspešne navariť. nasledujúci deň sme ešte odvzdušnili brzdy, vymenili chladiacu zmes a motorka bola hotová. Až na plasty, tie zatiaľ čakali pekne na kope vo vedľajšej miestnosti. Nedalo mi to, a hneď večer som sa do nich pustil. prešli dve hodiny a mal som za sebou asi 2/3 práce. Plasty z 500i na 250tkovom ráme perfektne lícovali a až na pár zdržaní, keď som musel presunúť hlavný kábel, nech plast sadne išlo všetko ako po masle. Na druhý deň ráno som všetko doplastoval, trochu si zanadával na kvalitu šrubiek, ktoré aj napriek tomu, že majú aj kríž aj imbusový koniec hlavy nedali sa zatiahnuť bez toho aby sa tieto zakončenia úplne zničili.
Výsledok
Mám Xciting 500i, r.v. 2007 za 2750 eur, získal som veľmi cenné skúsenosti ako kde a čo sa zapája a mám kopu náhradných dielov, ktoré by nové vyšli aj cez 2000 eur + GIVI kufor, ktorý mi priviezli s rozbitou motorkou zdarma, pričom normálne stojí 141 eur. Cenným poučením je pre mňa ten starý motor, odteraz budem radšej každý týždeň kontrolovať stav všetkých kvapalín a uisťovať sa, že nič nechýba.
Nikomu neprajem tie nervy, keď sme nevedeli čo a ako a prečo niečo nejde, no každému prajem ten pocit, keď som založil posledný plast, naštartoval a nechal sa unášať zvukom motora a krásnym vylešteným novým skútrom.
Tu vás budem informovať zase raz o tom, ako sa všetko vyvíja.
P.S.: samozrejme počas tejto prestavby boli povymieňané všetky kvapaliny, oleje nastavené ventily, nastavené otáčky pri voľnobehu a všetko čo patrí k bežnému veľkému servisu.
Mám kopu náhradných dielov na Xciting, tak ak niekto bude potrebovať niečo, nech ma kontaktuje. Ak to bude možné, nejako sa určite dohodneme...
*presunutá téma kam patrí a mierne upravený názov, aby bolo jasné o čo ide už z nadpisu. deltoro5784
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- Bamma_boy
- motorkár
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
- Skúter: Aprilia SR50 R
- Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba 250 na 500i
Hneď keď som videl nejaké fotky na facebooku, bolo mi jasné, že sa niečo takéto chystá, ale, že až v takýchto rozmeroch, to by som nikdy nepovedal..
Pekná práca, Gratulujem!
Inak nespravilo to niečo s vyvážením celého skútra, rámu apod? aby sa ti nestalo, že sa ti to niekde rozpadne pod zadkom.. nie, že by som chcel rýpať, ale len tak ma to napadlo..
P.S: to budú pohľady, keď pôjdeš na 250tkovom skútri 180kmph
Pekná práca, Gratulujem!
Inak nespravilo to niečo s vyvážením celého skútra, rámu apod? aby sa ti nestalo, že sa ti to niekde rozpadne pod zadkom.. nie, že by som chcel rýpať, ale len tak ma to napadlo..
P.S: to budú pohľady, keď pôjdeš na 250tkovom skútri 180kmph
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: 2011 prestavba 250 na 500i
Tak 180km/h to urcite nepojde ani pri sebevcsej voli ale ine som chcel...
Ak tomu spravne rozumiem tak si nahodil na ram z 250tky ten 500ccm motor, to znamena ze mas skutra s papiermi na 250ccm s motorom 500ccm. Takze jedine co ostalo povodne su plasty a ram. Hm zaujimave.
Ak tomu spravne rozumiem tak si nahodil na ram z 250tky ten 500ccm motor, to znamena ze mas skutra s papiermi na 250ccm s motorom 500ccm. Takze jedine co ostalo povodne su plasty a ram. Hm zaujimave.
Naposledy upravil/-a Lapko v Št Mar 03, 2011 4:30 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba 250 na 500i
No keď stojí bez stojanu neťahá to nikam (nemá prečo, okrem rámu tam z ťažkých častí nič neostalo z 250) a na hlavnom stojane, ktorý je prerobený trochu, keďže z 500ky bol krivý jak delo stojí normálne tak ako má.
Pridávam video naštartovaného motora....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qsVWMejZ1PI[/youtube]
po prvej jazde do vedľajšej dediny som úplne mimo. oproti 250 nehorázna zmena, zvuk ako traktor a po rovinke som ho trošku roztiahol, no na tacho 150 som to musel ubrať kvôli zákrute. už nech je teplejšie...
papiere mám aj od tej 500ky. chystám sa dokončiť vodičák ne neobmedzené Áčko.
Pridávam video naštartovaného motora....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qsVWMejZ1PI[/youtube]
po prvej jazde do vedľajšej dediny som úplne mimo. oproti 250 nehorázna zmena, zvuk ako traktor a po rovinke som ho trošku roztiahol, no na tacho 150 som to musel ubrať kvôli zákrute. už nech je teplejšie...
papiere mám aj od tej 500ky. chystám sa dokončiť vodičák ne neobmedzené Áčko.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- 11erzo11
- motorkár
- Príspevky: 2773
- Dátum registrácie: Ne Aug 23, 2009 3:07 pm
- Skúter: Aprilia SR 50 LC Light Tuning 2004
- Bydlisko: Rišňovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
fu ha uz na zvuku je poznat vysoky obsah..masivny zvuk
podpis som si este nenastavil
- 9393andy
- st. skútrista
- Príspevky: 933
- Dátum registrácie: Št Feb 11, 2010 12:07 am
- Skúter: Yamasaki ym150t
- Bydlisko: Malacky
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Pekna zmena.. Taktiež podla fb som vedel že to bude paráda..
A čo je ta páčka čo si potiahol na konci?
A čo je ta páčka čo si potiahol na konci?
podpis som si este nenastavil
- m4rk0
- motorkár
- Príspevky: 2579
- Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
- Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
- Bydlisko: BA lll
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
asi rucna brzda ci ?
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
rucna brzda by to mala byt... na 500ccm je pritomna, na 300/250ccm sa nedodava...
Talis, gratulujem k opat plne funkcnemu scootru a dufam, ze s nim budes spokojny... a ako som spominal cez FB, brzdove packy (i ked jedna je zlomena) nam niekam odloz/zarezervuj, kym na ne kukneme s bratom niekedy pocas sezony...
Vela stastnych kilometrov a pozor na zver a kruhove objazdy .
Talis, gratulujem k opat plne funkcnemu scootru a dufam, ze s nim budes spokojny... a ako som spominal cez FB, brzdove packy (i ked jedna je zlomena) nam niekam odloz/zarezervuj, kym na ne kukneme s bratom niekedy pocas sezony...
Vela stastnych kilometrov a pozor na zver a kruhove objazdy .
- viper
- motorkár
- Príspevky: 1035
- Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
- Skúter: Kawasaki Versys 2009
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Talis gratulujem k novemu stroju
Ako to chces zlegalizovat ? Alebo to nechas tak ?
Ako to chces zlegalizovat ? Alebo to nechas tak ?
Kawasaki Versys Touring Edition
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Ďakujem pekne
Je to ručná brzda: držiak bol aj na ráme na 250 a taktiež na budíkoch svieti kontrolka, keď ju zatiahnem. Je to paráda, len mám trošku potrhanú gumu okolo nej, ale snáď tam nezatečie.. Páčky mám, ale neviem podľa mňa nie sú dobré.. keď tak pravá jedine aj to na 70%... riadidlá dostali riadnu ranu...
Tohto roku si tam dám len STK (tam sa netestuje výkon motora ani nič) a o rok si na čestné prehlásenie spravím vodičák (ušetrím 200eur). Ak sa to nebude dať, tak si ho spravím teraz. Motor je náhradný diel, to, že nesedí v techničáku nie je podstatné. Pri výmene motora nemusíš meniť techničák, ale to sú len slová chlapov zo servisu, vraj tak sa to robí, že sa len vymení motor a keď je problém, proste to treba povedať, že bol menený. Kto ti okom zmerá, že to je 28kW a nie menej.. ale vodičák sa určite časom dorobí. Chcem to spraviť úplne legálne bez kadejakých obchádzok, mám v pláne dlhšie výlety za hranice ak sa zadarí.
Edit: papiere k 500i kupno predajne zmluvy a všetko mám. Bola riadne kupovaná ako havarovaný voz z autobazáru, nie od ruky. Je odhlásená mám k nej český techničák, ale je to nepodstatné, lebo rám je môj, ktorý mám zapísaný ja.
Je to ručná brzda: držiak bol aj na ráme na 250 a taktiež na budíkoch svieti kontrolka, keď ju zatiahnem. Je to paráda, len mám trošku potrhanú gumu okolo nej, ale snáď tam nezatečie.. Páčky mám, ale neviem podľa mňa nie sú dobré.. keď tak pravá jedine aj to na 70%... riadidlá dostali riadnu ranu...
Tohto roku si tam dám len STK (tam sa netestuje výkon motora ani nič) a o rok si na čestné prehlásenie spravím vodičák (ušetrím 200eur). Ak sa to nebude dať, tak si ho spravím teraz. Motor je náhradný diel, to, že nesedí v techničáku nie je podstatné. Pri výmene motora nemusíš meniť techničák, ale to sú len slová chlapov zo servisu, vraj tak sa to robí, že sa len vymení motor a keď je problém, proste to treba povedať, že bol menený. Kto ti okom zmerá, že to je 28kW a nie menej.. ale vodičák sa určite časom dorobí. Chcem to spraviť úplne legálne bez kadejakých obchádzok, mám v pláne dlhšie výlety za hranice ak sa zadarí.
Edit: papiere k 500i kupno predajne zmluvy a všetko mám. Bola riadne kupovaná ako havarovaný voz z autobazáru, nie od ruky. Je odhlásená mám k nej český techničák, ale je to nepodstatné, lebo rám je môj, ktorý mám zapísaný ja.
Naposledy upravil/-a 123talis v Št Mar 03, 2011 7:44 pm, upravené celkom 1 krát.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
do profilu si mozes napisat Kymco Xciting 250@500 (tak sa to pise pri pretaktovanych procesoroch )
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
talis gratulujem......
A teraz trochu nechapem ako je to s papiermi Lebo ja mam v papieroch Vin čislo a potom ešte čislo motora...Vin čislo je na štítku ktorý je prinitovany na rame a čislo motora je vyrazene na motore....
Tak teraz ti nebude sedieť čislo motora s papiermi či ??? Ako to vlastne je ?????
A teraz trochu nechapem ako je to s papiermi Lebo ja mam v papieroch Vin čislo a potom ešte čislo motora...Vin čislo je na štítku ktorý je prinitovany na rame a čislo motora je vyrazene na motore....
Tak teraz ti nebude sedieť čislo motora s papiermi či ??? Ako to vlastne je ?????
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- m4rk0
- motorkár
- Príspevky: 2579
- Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
- Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
- Bydlisko: BA lll
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
vsak tu vyssie to pisal
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Motor sa pri policajnej kontrole nepozerá. Jedine na KO ti ho prezrú. Na STK sa to nekontroluje. V pondelok na tu STK pravdepodobne pojdem tak napíšem čo a ako.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Ak nie je na stitku cislo motora, tak to sa asi na STK fakt nekontroluje (ako uz Talis napisal). Problem by mohol nastat jedine vtedy, ak by pracovnik STK resp. policajt bol znaly scootrov a poznal by rozdiel medzi 250ccm a 500ccm karterom (co ovsem pochybujem).
Skutocny problem by mohol nastat v pripade, ak by bol motocykel ucastnikom dopravnej nehody takeho rozsahu, ze by bol prevereny technickou kontrolou... to je potom ten isty pripad, ako v pripade ucastnika nehody - scootristu 50ccm 2T s nahodenym vyfukom bez E-cka, alebo s E-ckom, ale nie pre dany scooter. No to su len spekulacie z mojej strany.
Skutocny problem by mohol nastat v pripade, ak by bol motocykel ucastnikom dopravnej nehody takeho rozsahu, ze by bol prevereny technickou kontrolou... to je potom ten isty pripad, ako v pripade ucastnika nehody - scootristu 50ccm 2T s nahodenym vyfukom bez E-cka, alebo s E-ckom, ale nie pre dany scooter. No to su len spekulacie z mojej strany.
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
No zajtra budem vedieť ako to je oficiálne. Priateľkin otec je riaditeľ na polícii info mám od neho. Číslo motora sa nekontroluje po novom. Nové techničáky majú už len VINko (aspoň tak som to pochopil). Ale zajtra budem múdrejší.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- Domco
- motorkár
- Príspevky: 1193
- Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
- Skúter: Piaggio X8
- Bydlisko: Nitra
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Pri STK sa cisla motora nekontroluju ,podla mojich skusenosti a vedomosti ,kontroluju sa jedine pri prihlasovani ,pri obhliadke vozidla ,tam ak sa natrafi na dosledneho pana policajta tak kontroluje vsetko ,ale to nie je tvoj pripad
PS: gratulujem k "novemu" vozeniu
PS: gratulujem k "novemu" vozeniu
Gilera runner => Piaggio X8
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
wow to je nadhera! pekny projekt, nech sluzi bez nehody a poruchy
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Ďakujem pekne, hlavne nech sa ten "zábeh" podarí teraz ... snáď bude všetko šľapať ako má.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- rspeed
- motorkár
- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
... jednoznacne vedies v navyseni objemu - asi ta tak skoro nikto neprekona ... dufam ze sa mi prides ukazat - Ćańa je za rohom ...
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
zatial tusim najrozumnejsi tuning na fore
gratulujem a vela km bez nehody a poruchy
gratulujem a vela km bez nehody a poruchy
- XAWIER
- st. skútrista
- Príspevky: 990
- Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
- Skúter: Kymco XC 300i
- Bydlisko: SB - Sunset beach
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
No pekne Talis! To som necakal, ze takto to vyriesis...mozno sa toto leto niekde stretneme na vyjazde...tak sa na tvoju prestavbu pozriem zblizka
Kymco Xciting 300i
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Určite sa posnažím absolvovať čo najviac výjazdov... len nech to šľape. Dnes po prvých asi 50tich (možno viac) km som akurát zistil, že to má väčšiu spotrebu... a čo sa týka sily vo vyšších rýchlostiach to je bomba... na 250 sa mi ani nesnívalo obehnúť niečo pri 120km/h... motor šľape pekne tichúčko, keď mu pridám, tak to počuť, ale ináč je úplne plynulý. Len ten remeň vŕzga, to mi robilo aj na 250tkovom... keď budú peniaze dokúpim kevlarový. už sa teším na dlhšie výjazdy a na jazdy po diaľnici. Tie som na 250tke nemohol absolvovať nikdy naplno...
Jediný problém je, že mi nezobrazuje otáčky. Pri 5000cca má najvyšší krútiaci moment, preto myslím, že to je stav, keď najlepšie zaberá. Ten zvuk je celkom pokojný, no predsa to dosť cítiť. Kde má Xciting čidlo na otáčky nevie niekto? môže to byť tým, že budík z 250 sa nenapájal tak isto, resp, že 500i má CDI a 250ka nemá... to je posledný problém, ktorý chcem vyriešiť. V pondelok idem na STK, vyzerá to tak, že pekne vymrznem, no ale nevadí...
Jediný problém je, že mi nezobrazuje otáčky. Pri 5000cca má najvyšší krútiaci moment, preto myslím, že to je stav, keď najlepšie zaberá. Ten zvuk je celkom pokojný, no predsa to dosť cítiť. Kde má Xciting čidlo na otáčky nevie niekto? môže to byť tým, že budík z 250 sa nenapájal tak isto, resp, že 500i má CDI a 250ka nemá... to je posledný problém, ktorý chcem vyriešiť. V pondelok idem na STK, vyzerá to tak, že pekne vymrznem, no ale nevadí...
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
- 123talis
- skútrista
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
- Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
- Bydlisko: KE okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Update, STK som prešiel v pohode, pozreli mi svetlá, smerovky a brzdy a dali mi nálepku a kartičku. Takže túto sezónu jazdím na tom, čo mám teraz, max možno tie otáčky skúsim vyriešiť. Snáď bude všetko ok, ešte cez víkend vymením oleje a sezóna sa môže pokojne začať.
Cena STK - 15eur
Cena STK - 15eur
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i
Tak to je CENZÚRA tuning.
Tak je, objem ničím nenahradíš. A nemusíš špekulovať nad závažíčkami, pružinkami, debilinkami....
*Upozorňujem ťa že na fóre je zakázané používať akékoľvek nadávky aj tie vybodkované. Viem že si tu dlhšie ako ja ale pravidlá musíme dodržiavať všetci bez výnimky. deltoro5784
Tak je, objem ničím nenahradíš. A nemusíš špekulovať nad závažíčkami, pružinkami, debilinkami....
*Upozorňujem ťa že na fóre je zakázané používať akékoľvek nadávky aj tie vybodkované. Viem že si tu dlhšie ako ja ale pravidlá musíme dodržiavať všetci bez výnimky. deltoro5784
Tak už zasa nič.