2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

upravy, vylepsenia, samolepky...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#1 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 4:06 pm

Každý kto sledoval môj starý topic určite vie, čím všetkým si môj XC prešiel odkedy som ho kúpil. Cez prvú nehodu, roztrhnutý remeň, druhú nehodu až po takmer zadretý motor.
A práve zadretý motor bol impulz pre mňa, že s ním musím niečo robiť. Prvá myšlienka bola predať ho, kompletný servis ho dal do dobrého stavu, no na dlhšiu cestu by som sa s ním neodvážil. Po niekoľkých záujemcoch ale prešla moja trpezlivosť a rozhodol som sa, že nebudem s nikým vyjednávať o cene okolo 1300 za moju srdcovku. Vybral som si z účtu posledných pár eur a po dlhšej úvahe som kúpil Xciting 500i, 2007, 7000km. Bol tam ale jeden problém. 500ka bola spredu búraná tak silno, že rám v najhrubších častiach prešiel z nejakých 70tich stupňov na rovných 90. Nasledoval boj s nervami. Nevedel som, či 500ka má vôbec pojazdný motor, či diely budú na 100% pasovať, ako ju dostanem z Prahy do Košíc. Cenu 500i som nakoniec zjednal na 750 eur (pýtali okolo 950) a zhodou okolností známy mal práve v tom čase cestu Košice-Praha-Košice a tak sa mi podarilo motorku dostať domov v priebehu 2 týždňov.
Prvý pohľad na ňu bol pre mňa hrozný. Popraskané poolamované plasty, zasnežené zablatené a všetkými vetrami ošľahané celé telo. Dvaja sme ju horko-ťažko dotlačili do garáže a začali sme spolu s otcom bojovať proti technike.

Obrázok

Nasledovalo odplastovanie oboch strojov.

Obrázok

Vyberanie motora

Keďže ani jeden z nás nikdy nerozoberal motorku a už vôbec nie prekladanie motora a elektriky, zavolali sme si na jeden deň na pomoc odborníka. Večer pred tým sme vybrali motor a káble z 250tky a začali sme hľadať rozdiely, ktorých bolo neúrekom. Cez úchyty na ráme až po rôzne dĺžky káblov, rozdielne zapojenie, úplná absencia niektorých častí a rozdielna veľkosť filtrov hadíc a plastov. Prekvapilo ma ale, že aj napriek tomu, že to je Ázia bolo všetko nejak logicky zapojené a aj keď sme niektorú hadičku zabudli nazad namontovať, stále bolo jasné kam patrí. Stačilo ju voľne položiť a jej tvar nás nasmeroval presne k vývodu, na ktorý mala byť nasunutá. Celý motor držal asi na 5 šrubkách, 6 hadiciach a 500 káblikoch spojov a ktovie čoho.

Obrázok

Deň D, výmena motora a káblovania

Prišiel nasledujúci deň a s pomocou odborníka sme rozobrali aj 500ku a postupne preložili motor. bez zdviháku a stojana sme horko ťažko 3ja dvíhali a posúvali 250kilovú kravu, nech všetko sadne kde má. No nakoniec sa nám to podarilo a za 10 hodín sme stihli zapojiť aj motor, aj káble. Moment pravdy nastal, keď sme zapli štartér a nič sa nestalo. Našťastie za to mohla len vyhorená poistka. Po pár minútach bolo všetko v poriadku, no sviečka nehádzala iskru. Mohlo za to relátko pod riadidlami (trvalo nám asi 30 minút a vzalo to život jednej batérie kým sme na to prišli).

Obrázok

Skladanie

Nasledujúce tri dni som čakal na to, až príde ďalší známy a prezvára úchyty na ráme. Aj napriek krkolomným polohám 2x4 centimetrových úchytov sa nám všetky podarilo úspešne navariť. nasledujúci deň sme ešte odvzdušnili brzdy, vymenili chladiacu zmes a motorka bola hotová. Až na plasty, tie zatiaľ čakali pekne na kope vo vedľajšej miestnosti. Nedalo mi to, a hneď večer som sa do nich pustil. prešli dve hodiny a mal som za sebou asi 2/3 práce. Plasty z 500i na 250tkovom ráme perfektne lícovali a až na pár zdržaní, keď som musel presunúť hlavný kábel, nech plast sadne išlo všetko ako po masle. Na druhý deň ráno som všetko doplastoval, trochu si zanadával na kvalitu šrubiek, ktoré aj napriek tomu, že majú aj kríž aj imbusový koniec hlavy nedali sa zatiahnuť bez toho aby sa tieto zakončenia úplne zničili.

Obrázok

Výsledok

Mám Xciting 500i, r.v. 2007 za 2750 eur, získal som veľmi cenné skúsenosti ako kde a čo sa zapája a mám kopu náhradných dielov, ktoré by nové vyšli aj cez 2000 eur + GIVI kufor, ktorý mi priviezli s rozbitou motorkou zdarma, pričom normálne stojí 141 eur. Cenným poučením je pre mňa ten starý motor, odteraz budem radšej každý týždeň kontrolovať stav všetkých kvapalín a uisťovať sa, že nič nechýba.
Nikomu neprajem tie nervy, keď sme nevedeli čo a ako a prečo niečo nejde, no každému prajem ten pocit, keď som založil posledný plast, naštartoval a nechal sa unášať zvukom motora a krásnym vylešteným novým skútrom.
Tu vás budem informovať zase raz o tom, ako sa všetko vyvíja.

P.S.: samozrejme počas tejto prestavby boli povymieňané všetky kvapaliny, oleje nastavené ventily, nastavené otáčky pri voľnobehu a všetko čo patrí k bežnému veľkému servisu.

Mám kopu náhradných dielov na Xciting, tak ak niekto bude potrebovať niečo, nech ma kontaktuje. Ak to bude možné, nejako sa určite dohodneme...:)

Obrázok
*presunutá téma kam patrí a mierne upravený názov, aby bolo jasné o čo ide už z nadpisu. deltoro5784
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
Bamma_boy
motorkár
motorkár
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
Skúter: Aprilia SR50 R
Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba 250 na 500i

#2 Príspevok od užívateľa Bamma_boy » Št Mar 03, 2011 4:16 pm

Hneď keď som videl nejaké fotky na facebooku, bolo mi jasné, že sa niečo takéto chystá, ale, že až v takýchto rozmeroch, to by som nikdy nepovedal.. :)
Pekná práca, Gratulujem! :good:

Inak nespravilo to niečo s vyvážením celého skútra, rámu apod? aby sa ti nestalo, že sa ti to niekde rozpadne pod zadkom.. nie, že by som chcel rýpať, ale len tak ma to napadlo..

P.S: to budú pohľady, keď pôjdeš na 250tkovom skútri 180kmph :D

Užívateľov profilový obrázok
Lapko
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 600
Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
Bydlisko: Trenčín- DCA

Re: 2011 prestavba 250 na 500i

#3 Príspevok od užívateľa Lapko » Št Mar 03, 2011 4:27 pm

Tak 180km/h to urcite nepojde ani pri sebevcsej voli ale ine som chcel...
Ak tomu spravne rozumiem tak si nahodil na ram z 250tky ten 500ccm motor, to znamena ze mas skutra s papiermi na 250ccm s motorom 500ccm. Takze jedine co ostalo povodne su plasty a ram. Hm zaujimave. :unknown:
Naposledy upravil/-a Lapko v Št Mar 03, 2011 4:30 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba 250 na 500i

#4 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 4:28 pm

No keď stojí bez stojanu neťahá to nikam (nemá prečo, okrem rámu tam z ťažkých častí nič neostalo z 250) a na hlavnom stojane, ktorý je prerobený trochu, keďže z 500ky bol krivý jak delo stojí normálne tak ako má.

Pridávam video naštartovaného motora....:)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qsVWMejZ1PI[/youtube]

po prvej jazde do vedľajšej dediny som úplne mimo. oproti 250 nehorázna zmena, zvuk ako traktor a po rovinke som ho trošku roztiahol, no na tacho 150 som to musel ubrať kvôli zákrute. už nech je teplejšie...

papiere mám aj od tej 500ky. chystám sa dokončiť vodičák ne neobmedzené Áčko.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
11erzo11
motorkár
motorkár
Príspevky: 2773
Dátum registrácie: Ne Aug 23, 2009 3:07 pm
Skúter: Aprilia SR 50 LC Light Tuning 2004
Bydlisko: Rišňovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#5 Príspevok od užívateľa 11erzo11 » Št Mar 03, 2011 6:41 pm

fu ha uz na zvuku je poznat vysoky obsah..masivny zvuk :good:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
9393andy
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 933
Dátum registrácie: Št Feb 11, 2010 12:07 am
Skúter: Yamasaki ym150t
Bydlisko: Malacky

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#6 Príspevok od užívateľa 9393andy » Št Mar 03, 2011 6:49 pm

Pekna zmena.. Taktiež podla fb som vedel že to bude paráda..
A čo je ta páčka čo si potiahol na konci? :shock:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
m4rk0
motorkár
motorkár
Príspevky: 2579
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
Bydlisko: BA lll
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#7 Príspevok od užívateľa m4rk0 » Št Mar 03, 2011 7:12 pm

asi rucna brzda ci ?
Runner 70 sp simoncelli
viac tu --- >http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=8232

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#8 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 03, 2011 7:20 pm

rucna brzda by to mala byt... na 500ccm je pritomna, na 300/250ccm sa nedodava...

Talis, gratulujem k opat plne funkcnemu scootru a dufam, ze s nim budes spokojny... a ako som spominal cez FB, brzdove packy (i ked jedna je zlomena) nam niekam odloz/zarezervuj, kym na ne kukneme s bratom niekedy pocas sezony... :)

Vela stastnych kilometrov a pozor na zver a kruhove objazdy :D.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
viper
motorkár
motorkár
Príspevky: 1035
Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
Skúter: Kawasaki Versys 2009
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#9 Príspevok od užívateľa viper » Št Mar 03, 2011 7:35 pm

Talis gratulujem k novemu stroju :)
Ako to chces zlegalizovat ? Alebo to nechas tak ?
Kawasaki Versys Touring Edition
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#10 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 7:37 pm

Ďakujem pekne :)

Je to ručná brzda: držiak bol aj na ráme na 250 a taktiež na budíkoch svieti kontrolka, keď ju zatiahnem. Je to paráda, len mám trošku potrhanú gumu okolo nej, ale snáď tam nezatečie..:P Páčky mám, ale neviem podľa mňa nie sú dobré.. keď tak pravá jedine aj to na 70%... riadidlá dostali riadnu ranu...

Tohto roku si tam dám len STK (tam sa netestuje výkon motora ani nič) a o rok si na čestné prehlásenie spravím vodičák (ušetrím 200eur). Ak sa to nebude dať, tak si ho spravím teraz. Motor je náhradný diel, to, že nesedí v techničáku nie je podstatné. Pri výmene motora nemusíš meniť techničák, ale to sú len slová chlapov zo servisu, vraj tak sa to robí, že sa len vymení motor a keď je problém, proste to treba povedať, že bol menený. Kto ti okom zmerá, že to je 28kW a nie menej..:) ale vodičák sa určite časom dorobí. Chcem to spraviť úplne legálne bez kadejakých obchádzok, mám v pláne dlhšie výlety za hranice ak sa zadarí.
Edit: papiere k 500i kupno predajne zmluvy a všetko mám. Bola riadne kupovaná ako havarovaný voz z autobazáru, nie od ruky. Je odhlásená mám k nej český techničák, ale je to nepodstatné, lebo rám je môj, ktorý mám zapísaný ja.
Naposledy upravil/-a 123talis v Št Mar 03, 2011 7:44 pm, upravené celkom 1 krát.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#11 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 03, 2011 7:43 pm

do profilu si mozes napisat Kymco Xciting 250@500 (tak sa to pise pri pretaktovanych procesoroch :D)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#12 Príspevok od užívateľa Damo555 » Št Mar 03, 2011 7:54 pm

talis gratulujem......
A teraz trochu nechapem ako je to s papiermi :pardon: Lebo ja mam v papieroch Vin čislo a potom ešte čislo motora...Vin čislo je na štítku ktorý je prinitovany na rame a čislo motora je vyrazene na motore....
Tak teraz ti nebude sedieť čislo motora s papiermi či ??? Ako to vlastne je ?????
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
m4rk0
motorkár
motorkár
Príspevky: 2579
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
Bydlisko: BA lll
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#13 Príspevok od užívateľa m4rk0 » Št Mar 03, 2011 8:15 pm

vsak tu vyssie to pisal
Runner 70 sp simoncelli
viac tu --- >http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=8232

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#14 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 9:11 pm

Motor sa pri policajnej kontrole nepozerá. Jedine na KO ti ho prezrú. Na STK sa to nekontroluje. V pondelok na tu STK pravdepodobne pojdem tak napíšem čo a ako.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#15 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 03, 2011 9:22 pm

Ak nie je na stitku cislo motora, tak to sa asi na STK fakt nekontroluje (ako uz Talis napisal). Problem by mohol nastat jedine vtedy, ak by pracovnik STK resp. policajt bol znaly scootrov a poznal by rozdiel medzi 250ccm a 500ccm karterom :) (co ovsem pochybujem).

Skutocny problem by mohol nastat v pripade, ak by bol motocykel ucastnikom dopravnej nehody takeho rozsahu, ze by bol prevereny technickou kontrolou... to je potom ten isty pripad, ako v pripade ucastnika nehody - scootristu 50ccm 2T s nahodenym vyfukom bez E-cka, alebo s E-ckom, ale nie pre dany scooter. No to su len spekulacie z mojej strany. :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#16 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 11:23 pm

No zajtra budem vedieť ako to je oficiálne. Priateľkin otec je riaditeľ na polícii info mám od neho. Číslo motora sa nekontroluje po novom. Nové techničáky majú už len VINko (aspoň tak som to pochopil). Ale zajtra budem múdrejší.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#17 Príspevok od užívateľa Domco » Št Mar 03, 2011 11:28 pm

Pri STK sa cisla motora nekontroluju ,podla mojich skusenosti a vedomosti ,kontroluju sa jedine pri prihlasovani ,pri obhliadke vozidla ,tam ak sa natrafi na dosledneho pana policajta tak kontroluje vsetko ,ale to nie je tvoj pripad
PS: gratulujem k "novemu" vozeniu
Gilera runner => Piaggio X8

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#18 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Mar 03, 2011 11:36 pm

wow to je nadhera! pekny projekt, nech sluzi bez nehody a poruchy :)

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#19 Príspevok od užívateľa 123talis » Št Mar 03, 2011 11:56 pm

Ďakujem pekne, hlavne nech sa ten "zábeh" podarí teraz ... snáď bude všetko šľapať ako má.
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#20 Príspevok od užívateľa rspeed » Pi Mar 04, 2011 9:00 am

... jednoznacne vedies v navyseni objemu - asi ta tak skoro nikto neprekona ... dufam ze sa mi prides ukazat - Ćańa je za rohom ...

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3304
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#21 Príspevok od užívateľa duky5 » Pi Mar 04, 2011 1:24 pm

zatial tusim najrozumnejsi tuning na fore :)
gratulujem a vela km bez nehody a poruchy :)
jazdim za Obrázok, dlhodoby priemer za cca 50 000 km
moje vylety na http://www.motoduky.blogspot.com

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#22 Príspevok od užívateľa XAWIER » Pi Mar 04, 2011 9:13 pm

No pekne Talis! To som necakal, ze takto to vyriesis...mozno sa toto leto niekde stretneme na vyjazde...tak sa na tvoju prestavbu pozriem zblizka :)
Kymco Xciting 300i

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#23 Príspevok od užívateľa 123talis » So Mar 05, 2011 2:11 am

Určite sa posnažím absolvovať čo najviac výjazdov... len nech to šľape. Dnes po prvých asi 50tich (možno viac) km som akurát zistil, že to má väčšiu spotrebu... a čo sa týka sily vo vyšších rýchlostiach to je bomba... na 250 sa mi ani nesnívalo obehnúť niečo pri 120km/h... motor šľape pekne tichúčko, keď mu pridám, tak to počuť, ale ináč je úplne plynulý. Len ten remeň vŕzga, to mi robilo aj na 250tkovom... keď budú peniaze dokúpim kevlarový. už sa teším na dlhšie výjazdy a na jazdy po diaľnici. Tie som na 250tke nemohol absolvovať nikdy naplno...

Jediný problém je, že mi nezobrazuje otáčky
. Pri 5000cca má najvyšší krútiaci moment, preto myslím, že to je stav, keď najlepšie zaberá. Ten zvuk je celkom pokojný, no predsa to dosť cítiť. Kde má Xciting čidlo na otáčky nevie niekto? môže to byť tým, že budík z 250 sa nenapájal tak isto, resp, že 500i má CDI a 250ka nemá... to je posledný problém, ktorý chcem vyriešiť. V pondelok idem na STK, vyzerá to tak, že pekne vymrznem, no ale nevadí...
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Užívateľov profilový obrázok
123talis
skútrista
skútrista
Príspevky: 349
Dátum registrácie: Ut Sep 22, 2009 7:22 pm
Skúter: Honda XL1000V Varadero 2003
Bydlisko: KE okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#24 Príspevok od užívateľa 123talis » Po Mar 07, 2011 1:56 pm

Update, STK som prešiel v pohode, pozreli mi svetlá, smerovky a brzdy a dali mi nálepku a kartičku. Takže túto sezónu jazdím na tom, čo mám teraz, max možno tie otáčky skúsim vyriešiť. Snáď bude všetko ok, ešte cez víkend vymením oleje a sezóna sa môže pokojne začať. :)

Cena STK - 15eur
EX Kymco Xciting 250@500i
Teraz:
Peugeot Elyséo 125
Honda XL1000V Varadero 2003
SVK, H, AU, IT, FR, Monaco a St Tropez...

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: 2011 prestavba Kymco Xciting 250 na 500i

#25 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Po Mar 07, 2011 6:18 pm

Tak to je CENZÚRA tuning. :ROFL:
Tak je, objem ničím nenahradíš. A nemusíš špekulovať nad závažíčkami, pružinkami, debilinkami....
*Upozorňujem ťa že na fóre je zakázané používať akékoľvek nadávky aj tie vybodkované. Viem že si tu dlhšie ako ja ale pravidlá musíme dodržiavať všetci bez výnimky. deltoro5784
Tak už zasa nič.

Napísať odpoveď

Návrat na "Tuning (Maxi skútre)"