Honda CBF 125 - Deltoro5784 (PREDANÉ)
Moderátor: Moderators
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Ešte taká malá drobnosť na vyjadrenie solidarity s postihnutým Japonskom
- Prílohy
-
- with you japan.jpg
- (217.33 KiB) 742 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- bezoadam
- st. skútrista
- Príspevky: 973
- Dátum registrácie: So Júl 10, 2010 6:13 pm
- Skúter: Gilera runner sp50
- Bydlisko: Topolčany
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
aj ja chceeem
giannelli reverse, malossi mutlivar (5.5g), malossi x-kevlar, malossi redsponge, malossi carbon plates, GOPRO HD HERO
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
bezoadam: teraz čo myslíš?
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Bamma_boy
- motorkár
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
- Skúter: Aprilia SR50 R
- Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
nálepku.. Aj ja by som si jednu zobral.. to si sám? nakupoval..
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Návrh som si urobil sám (prikladám) a dal som to kamošovi ktorý si dal robiť reklamu tak mu to urobili grátis. Namiesto čierneho pozadia mi to vytlačili na priehladnú fóliu a potom som to už len preniesol na čierny plast.
- Prílohy
-
- with you Japan návrh.jpg
- (14.42 KiB) 704 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
velmi pekna, palec hore...
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Pre tých čo zaujímala moja spotreba s výfukom Leo Vince SBK Evo II tak po prvej jarnej nádrži mi vyšlo 2,28 l/100 km čo predstavuje nárast asi o 0,08 l /km čo je zanedbateľné. Jazdil som dosť často vo vysokých otáčkach, ale nie úplne na maximum takže možno ešte 1 dcl by to stúplo.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- davtex
- motorkár
- Príspevky: 1105
- Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
- Skúter: Yamaha FZ6N
- Bydlisko: Nitra - Stare mesto
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Inac, ak sa mozem opytat, kupoval si nieco v Styxe, ked si tam bol po mne? Alebo iba pokukaval po tych 600veckach ?
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Kamarát si bol kúpiť prilbu a pozrieť R6
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Hondička sa dočkala ďalšieho servisu tentokrát po 16 000 km. Vymieňal sa vzduchový filter, sviečka, olej, štelovali sa rozvody, brzdová kvapalina tak som si dal rovno vymeniť aj brzdovú hadičku za pancierovú. Výsledok je citeľný. Teraz stačí aby som brzdil jedným prstom a vyviniem tak tlak podobný tomu keď som brzdil 2 prstami. Navyše pri prudkom stlačení brzdy sa dvíha zadok tak musím opatrne aby som nepreletel. Taktiež nepociťujem tak výrazné vädnutie účinku bŕz pri intenzívnejšom brzdení v zákrutách a dole kopcom. Takže som spokojný. Servis som bol robiť v Nových Zámkoch a som veľmi spokojný s prístupom personálu a hlavne majiteľa. Takýto priateľský prístup k zákazníkovi sa bežne na slovensku nevidí
- Prílohy
-
- pancierová brzdová hadička.jpg
- (160.27 KiB) 632 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
nevedel som, ze CBF125-ke tak lahko odpadne predne koleso, pozor na to(!): http://pelikone.fi/pelit/autopelit/Moto-Drive/8596
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
mne neodpadlo
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Ja som zas netusil ze CBF zvladne takyto enduro teren ba dokonca az trial, ale predne koleso sa da ozaj lahko utrhnut
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Ja som s ňou v skutočnosti absolvoval enduro vložku po lesnej ceste z mega výmolami a čuduj sa svete zvládla to výborne. Zrejme vďaka svojej ľahkosti.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Cawes, deltoro5784 prečítal som si celú diskusiu a fakt si sa namakal na tej hondičke, ja mám takú istú a chcem sa ťa opýtať ohľadom tých pások na kolesá odkial si ich objednával, lebo si písal že nejdeš robiť reklamu tak by si mi prosím ťa mohol poslať kontakt na tú stránku. Email: matejko210@azet.sk Dakujem
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Pozri inzerciu ja ti ich viem vyrobit
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Už je to vybavené, len ten príspevok schalovalo 3 týždne.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Trochu dodatočne doplním info aby to malo pokračovanie:
Sezóna 2011 bola pre mňa s tých slabších nakoľko bolo strašne veľa roboty na dome a som sa aj ženil tak som ťažko horko najazdil 4 tisíc km. Do servisu som teda putoval až na jar 2012.
Servisná prehliadka po 20 000 km (marec 2012)
Kedže ako už niekoľkokrát bolo povedané prvý majiteľ servisovaniu nevenoval žiadnu pozornosť, okrem iného si to odniesla aj reťaz. Keď som ju dostal do užívania ja reťaz už mala množstvo článkov úplne zadrhnutých a bola úplne suchá. Po nejakom tom zrepasovaní a manuálnom povolovaní jednotlivých článkov som dosiahol aspoň akú takú funkčnosť a dokázal som s ňou odjazdiť do 20 000 km. Tesne pred prehliadkou už však reťaz robila dosť nepríjemné vibrácie a bolo cítiť ako sa zadrháva pri jazde. Taktiež už bola riadne viťahaná a pri maximálnom našponovaní mala previs 30 mm namiesto požadovaných 20 -25 mm. Bolo treba kúpiť novú. Zároveň s reťazou sa menili aj predné a zadné ozubené koleso. Kedže aftermarket nebol k dispozícií siahol som po originál Honda. Cena pomerne vysoká 130 € ale zase nieje to položka čo sa mení nejak často (pokiaľ sa o ňu človek stará). Bol menený tradične aj olej.Kedže pri šponovaní reťaze som strhol závit na šponovacej skrutke musel som vymeniť celý ten úchytný systém (našťastie sa jednalo a pár eurovú záležitosť) Zadná pneumatika Continental Conti Go! mala najazdené tiež už 16 000 km a mala už len mierny dezén čo bolo cítiť na zhoršenej priľnavosti. Vymenil som za tú istú kedže si ju viem zohnať za 35 € a nič iné poriadne nieje možné zohnať.
Po odjazde zo servisu bolo okamžite cítiť zmenu k lepšiemu. Neveril som ako môže výmena reťazového kitu zlepšiť správanie motorky. Odrazu všetko išlo akosi hladko nebolo tam žiadne poskakovanie a zadŕhanie. Taktiež aj nová guma držala podstatne lepšie takže som mal s motorky veľmi dobrý pocit.
Sezóna 2011 bola pre mňa s tých slabších nakoľko bolo strašne veľa roboty na dome a som sa aj ženil tak som ťažko horko najazdil 4 tisíc km. Do servisu som teda putoval až na jar 2012.
Servisná prehliadka po 20 000 km (marec 2012)
Kedže ako už niekoľkokrát bolo povedané prvý majiteľ servisovaniu nevenoval žiadnu pozornosť, okrem iného si to odniesla aj reťaz. Keď som ju dostal do užívania ja reťaz už mala množstvo článkov úplne zadrhnutých a bola úplne suchá. Po nejakom tom zrepasovaní a manuálnom povolovaní jednotlivých článkov som dosiahol aspoň akú takú funkčnosť a dokázal som s ňou odjazdiť do 20 000 km. Tesne pred prehliadkou už však reťaz robila dosť nepríjemné vibrácie a bolo cítiť ako sa zadrháva pri jazde. Taktiež už bola riadne viťahaná a pri maximálnom našponovaní mala previs 30 mm namiesto požadovaných 20 -25 mm. Bolo treba kúpiť novú. Zároveň s reťazou sa menili aj predné a zadné ozubené koleso. Kedže aftermarket nebol k dispozícií siahol som po originál Honda. Cena pomerne vysoká 130 € ale zase nieje to položka čo sa mení nejak často (pokiaľ sa o ňu človek stará). Bol menený tradične aj olej.Kedže pri šponovaní reťaze som strhol závit na šponovacej skrutke musel som vymeniť celý ten úchytný systém (našťastie sa jednalo a pár eurovú záležitosť) Zadná pneumatika Continental Conti Go! mala najazdené tiež už 16 000 km a mala už len mierny dezén čo bolo cítiť na zhoršenej priľnavosti. Vymenil som za tú istú kedže si ju viem zohnať za 35 € a nič iné poriadne nieje možné zohnať.
Po odjazde zo servisu bolo okamžite cítiť zmenu k lepšiemu. Neveril som ako môže výmena reťazového kitu zlepšiť správanie motorky. Odrazu všetko išlo akosi hladko nebolo tam žiadne poskakovanie a zadŕhanie. Taktiež aj nová guma držala podstatne lepšie takže som mal s motorky veľmi dobrý pocit.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Pár dní po výmene zadnej pneumatiky som prišiel do garáže že sa idem povoziť a zistil som že zadná pneumatika je úplne prázdna. Dofúkal som ju a kontroloval som či niekde nieje únik. Nič som nenašiel tak som sa išiel povoziť. Po návrate som znova zmeral tlak a žiadny únik. Myslel som si teda že asi bol zle dotiahnutý ventil a nevenoval som tomu pozornosť. Na moje prekvapenie na druhý deň sa situácia zopakovala a pneumatika bola úplne prázdna. Nasledovalo teda dofúkanie na vyšší tlak a pracné hľadanie úniku. Kedže som nebol úspešný musel som teda zhodiť koleso a urobiť analýzu pod vodou. A tam som objavil niekoľko mikro-trhliniek.Vzduch unikal tesne pri ráfiku po bublinkách vzduchu (preto ten úbytok bol veľmi pomalý. Musel som teda zájsť do pneuservisu. Tam skúšali najskôr zabrúsiť ráfik kolesa ale to nepomohlo, potom skúsili zalepiť z vnútornej strany pneumatiku ale ani to nepomohlo. Tak nasledoval telefonát do firmy odkiaľ som pneumatiku objednával (Contimoto) a na moje veľké prekvapenie mi pán čo to riešil nerobil žiadne problémy a v ten deň mi aj posielal novú gumu bez toho aby som mu musel ja posielať túto poškodenú. (chcel len aby som mu poslal nejaké fotky tých trhliniek aby to mohol poslať výrobcovi). Fakt že s takýmto super prístupom sa tak často na Slovensku nestretávam. Pneumatika prišla na ďalší deň a išiel som ju dať vymeniť do NR nakoľko v ZM a v blízkom okolí nevedia koleso na malej cbf vyvážiť. Problém je vtom že je tam príliš tenká diera a nemajú nato adaptér. No čo už ale aspoň už nič neuniká a môžem jazdiť ďalej.
- Prílohy
-
- detail dierky.jpg
- (126.34 KiB) 217 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2539
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
No to si super dopadol s tou gumou. Keby boli vsetci pradajcovia taki ustretovi a ochotni..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Vyskytnuté poruchy po 20 000 km
V podstate bola len jedna a vyskytla sa pri návrate z výletu s Dukym a Petom v Rakúsku keď som to už večer hnal na plnom plyne po diaľnici domov. Zrejme sa stalo to že pri tých otáčkach motora sa postupne uvolnil jeden šrób na veku valca a začal z tade striekať olej. Všimol som si to až doma keď som odstavil motorku a cítil som smrad zpáleného oleja a celá motorka aj moje nohy boli od oleja. Na druhý deň som všetko vyčistil, dolial olej a skontroloval som čo sa vlastne stlalo. Prišiel som nato že ten závit na hlave valca je mierne strhnutý a šrób nejde dobre dotiahnuť (zrejme to spravili ešte v servise v BA keď nastavovali ventile po 12 000 km). Nakoľko je to na neprístupnom mieste oprava vyrezaním nového závitu nebola možná a rozoberať celý motor sa neodvážim ,skúšal som to vypodložkovať ale nepomohlo to. Nakoniec som len tak zo srandy vymenil šrób z druhej strany krytu valca a išlo to pekne dotiahnuť. Následne sa už chyba neopakovala a motorka fungovala bezchybne
V podstate bola len jedna a vyskytla sa pri návrate z výletu s Dukym a Petom v Rakúsku keď som to už večer hnal na plnom plyne po diaľnici domov. Zrejme sa stalo to že pri tých otáčkach motora sa postupne uvolnil jeden šrób na veku valca a začal z tade striekať olej. Všimol som si to až doma keď som odstavil motorku a cítil som smrad zpáleného oleja a celá motorka aj moje nohy boli od oleja. Na druhý deň som všetko vyčistil, dolial olej a skontroloval som čo sa vlastne stlalo. Prišiel som nato že ten závit na hlave valca je mierne strhnutý a šrób nejde dobre dotiahnuť (zrejme to spravili ešte v servise v BA keď nastavovali ventile po 12 000 km). Nakoľko je to na neprístupnom mieste oprava vyrezaním nového závitu nebola možná a rozoberať celý motor sa neodvážim ,skúšal som to vypodložkovať ale nepomohlo to. Nakoniec som len tak zo srandy vymenil šrób z druhej strany krytu valca a išlo to pekne dotiahnuť. Následne sa už chyba neopakovala a motorka fungovala bezchybne
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Presne ako hovoríš sám som bol prekvapený a preto odtiaľ budem kupovať pneumatiky pokiaľ budú mať. Nehovorím o tom že ma odtiaľ tá pneumatika vyšla o polovicu lacnejšie ako pýtali v honde.SnoopyBA napísal:No to si super dopadol s tou gumou. Keby boli vsetci pradajcovia taki ustretovi a ochotni..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Servis po 24 000 km (august 2012)
Km pribúdali a ja som si to náramne užíval počas jari a leta. Kedže sa blížil august a ja som ešte chcel urobiť celodenný trip do Rakúskych álp chcel som mať motorku v poriadku. Znova servis NZ nakoľko sa mi tam páči prístup aj ceny. Tentokrát sa okrem tradičného oleja (po 4 000 km vyzerá vždy ako z 20 ročnej ávie) menila aj sviečka a kontoloval sa vzduchový filter a štelovali sa ventile. Cena tradične do 100 € ale čo už keď to chcem predávať so servisnou históriou nemôžem si to robiť sám doma. Navyše mi to vynahradia nízke náklady na benzín keď mi to vychádza na 4 000 km cca 120 €.
Pri návrate zo servisu sa však znovu zopakovala chyba úniku oleja s pod hlavy valca. Zistil som to na pol ceste a tak som mal možnosť buď sa vrátiť do NZ alebo ísť domov a urobiť opravu svojpomocne. Nakoniec som volil možnosť B a pomalou jazdou okolo 50 km/h (strašná nuda ) som sa doterigal domov. Doma tradične všetko očistiť, doliať olej a zistiť čo sa stým dá urobiť. Nakoľko ten závit v NZ ešte viac pokazili už tam nechytal ani ten druhý šrób, musel som skúsiť nájsť v garáži podobný ale dlhší. Nakoniec po menšej úprave všetko zapasovalo a krásne to drží bez úniku. Bola to čiastočne aj moja chyba že som ich na ten strhnutý závit neupozornil, no na druhej strane technik musel vidieť že to nejde dotiahnuť dosť silno a mal ma nato upozorniť za čo má servis u mňa mínus no čo už asi som ich prechválil a stále na slovensku platí čo si sám neurobíš to poriadne nebude urobené. Nevadí jazdím ďalej a od tej doby sa už nič na motorke nevyskytlo a užívam si jazdenie hlavne teraz na jeseň to má svoje čaro
Motorka bez problémov zvládla ďalší nával km v Rakúsku čo sa o mne povedať nedá viac info TU.
Počas tohoto výjazdu som sa dostal ku svojej doteraz najnižšej spotrebe keď som po 400 km v alpách priemernou rýchlosťou 70 km/h dospel k spotrebe 1,84 l/100 km čo je teda fakt sila a motorka ma stále presviedča že táto kubatúra má niečo do seba.
Km pribúdali a ja som si to náramne užíval počas jari a leta. Kedže sa blížil august a ja som ešte chcel urobiť celodenný trip do Rakúskych álp chcel som mať motorku v poriadku. Znova servis NZ nakoľko sa mi tam páči prístup aj ceny. Tentokrát sa okrem tradičného oleja (po 4 000 km vyzerá vždy ako z 20 ročnej ávie) menila aj sviečka a kontoloval sa vzduchový filter a štelovali sa ventile. Cena tradične do 100 € ale čo už keď to chcem predávať so servisnou históriou nemôžem si to robiť sám doma. Navyše mi to vynahradia nízke náklady na benzín keď mi to vychádza na 4 000 km cca 120 €.
Pri návrate zo servisu sa však znovu zopakovala chyba úniku oleja s pod hlavy valca. Zistil som to na pol ceste a tak som mal možnosť buď sa vrátiť do NZ alebo ísť domov a urobiť opravu svojpomocne. Nakoniec som volil možnosť B a pomalou jazdou okolo 50 km/h (strašná nuda ) som sa doterigal domov. Doma tradične všetko očistiť, doliať olej a zistiť čo sa stým dá urobiť. Nakoľko ten závit v NZ ešte viac pokazili už tam nechytal ani ten druhý šrób, musel som skúsiť nájsť v garáži podobný ale dlhší. Nakoniec po menšej úprave všetko zapasovalo a krásne to drží bez úniku. Bola to čiastočne aj moja chyba že som ich na ten strhnutý závit neupozornil, no na druhej strane technik musel vidieť že to nejde dotiahnuť dosť silno a mal ma nato upozorniť za čo má servis u mňa mínus no čo už asi som ich prechválil a stále na slovensku platí čo si sám neurobíš to poriadne nebude urobené. Nevadí jazdím ďalej a od tej doby sa už nič na motorke nevyskytlo a užívam si jazdenie hlavne teraz na jeseň to má svoje čaro
Motorka bez problémov zvládla ďalší nával km v Rakúsku čo sa o mne povedať nedá viac info TU.
Počas tohoto výjazdu som sa dostal ku svojej doteraz najnižšej spotrebe keď som po 400 km v alpách priemernou rýchlosťou 70 km/h dospel k spotrebe 1,84 l/100 km čo je teda fakt sila a motorka ma stále presviedča že táto kubatúra má niečo do seba.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Zopár fotiek zo šantenia v kopcoch, ktoré ja aj motorka veľmi obľubujeme
Musím povedať že za tie 3 sezóny som si na ňu veľmi dobre zvykol a jazdenie mi stále
spôsobuje radosť, čo som rád že sa nenaplnili zvesti o tom že ma to po 3 mesiacoch
prestane baviť. Som rád že som sa dal na túto pre niekoho bezvýznamnú kubatúru
a mohol som sa tak dobre naučiť jazdiť a pripraviť sa na niečo silnejšie
Musím povedať že za tie 3 sezóny som si na ňu veľmi dobre zvykol a jazdenie mi stále
spôsobuje radosť, čo som rád že sa nenaplnili zvesti o tom že ma to po 3 mesiacoch
prestane baviť. Som rád že som sa dal na túto pre niekoho bezvýznamnú kubatúru
a mohol som sa tak dobre naučiť jazdiť a pripraviť sa na niečo silnejšie
- Prílohy
-
- image - 019.jpg
- (169.12 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 022.jpg
- (164.44 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 024.jpg
- (168.15 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 025.jpg
- (166.66 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 026.jpg
- (125.4 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 027.jpg
- (169.82 KiB) 212 stiahnutí
-
- image - 030.jpg
- (140.8 KiB) 212 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- momo
- st. skútrista
- Príspevky: 394
- Dátum registrácie: So Okt 08, 2011 10:21 pm
- Skúter: Piaggio Skipper ST 150
- Bydlisko: Merašice
Re: Honda CBF 125 - Deltoro5784
Velmi pekne si to popísal
Piaggio Skipper ST 150 ex ale v rodine
MZ ETZ 150 ex
Fiat Punto 1.9JTD ex
Suzuki gsx-r 600
MZ ETZ 150 ex
Fiat Punto 1.9JTD ex
Suzuki gsx-r 600