Od stredy 28. 11. 2012 som sa stal majitelom Yuki cross 125
Tak zacnem:
Celkovo ma to bralo k motorkam dlho, zacalo to pitbikom ktory kupil brat pre mna, a dvoch synovcov, musim povedat ze aj ked som sa na tom 2x slusne vytrepal, tak ma to nikdy neodradilo a rozhodol som sa ze si kupim konecne motorku, s ktorou mozem ist aj na cestu

, nemal som vela penazi, tak som samozrejme zacal hned pokukovat po skutroch, ale, neviem, skutre ma nejako nelakaju, akoze ano, ta moznost si ho vytuningovat a hrat sa s nim v podstate ako sa mne paci ma lakala, ale nebolo by to ono...Tak som zacal kukat po vacsich, ratal som s tym ze moto budem kupovat okolo parila buduceho roku, a ze by som mohol mat tak 1200-1500€ vtedy, kukal som dlho aj po Delltorkovej Cbfke, a cakal kedy na nu vyvesi inzerat, ale realita ma zasiahla, a nemohol som si ju dovolit teraz a niekto ju zobral predomnou... tiez som si uvedomil ze tych 1200 nebudem mat ani za nic , a uvidel som Tuto Yukinu. Vyzerala vazne dobre, a lepsie bolo ze je z rovnakeho okresu, dokonca neuplnych 8 kilometrov odomna, takze mi pri prepise ostala aj SPZ. Isiel som ju obzriet okolo 17:30 vecer, a v tomto case uz bola tma. Chalanovi to nevadilo, tak som ju pokukal lampasikom z telefonu, musim uznat za na tom, ze ma najazdene 15 000 a nejake drobne, tak vyzerala ozaj dobre, cistucka, ani naznak hrdze, a krajsie bolo to, ze je tam teraz motor OHV, ktory ma len 4000 kilometrov, udajne ten predtym ( bol to OHC) mu proste zo dna na den vypovedal sluzbu, a zistilo sa ze to bolo nejake lozisko a vymena bola draha, nasiel si radsej novy motor, na ktory su vraj dost lacne diely.. a musim povedat ze o tento motor sa staral prikladne, kazdych 1000km si dal menit olej u znameho (o vsetkom ma doklady), kazde rano ju nechal zahriat minimalne 10 minut a tak.. a mozem potvrdit ze to tak je, kedze som okolo nej chodil kazde rano do skoly, a videl som ako tam len stoji a je nastartovana , takze sme sa dohodli, v stredu sme sli na prepis, a hura motorka je doma, vazne nemozem byt radsej, cital som o Yuki na internete vela, viem, ze je to cina, viem ze pred par rokmi to bolo strasne, vibracie, mnoho dalsieho, a isiel som ju aj pozriet takto skepticky, ale ked som prisiel tak som chytil plasty, makke, ohybne, nastartoval som a nic som necitil, max. fakt uplne mierne vibracie, jendoducho super, a cital som aj ako ludom tato motorka sluzila cez 30 000 a potom ju predali, a ze je spolahliva, holt, niekto ma aj dobre skusenosti s cinou

, v stredu sme prisli z prepisu, a hned ako som si vychytal par much co som vedel, tak som vypadol na kopce, taha dobre, prisiel aj synovec, isiel som s nim, uplne super
Takze taky suhrn:
Predna brzda je dvojpiestikova, zadna je bubon (co nevadi, brzdi pekne, lahko sa davkuje)
Vibracie: takmer ziadne
Spotreba: Jemu vychadzala 3,5 litra, ale tak musim podoknut ze on sa mi povedal: "Mne vychadza 3,5, ale tak vies, ja mam 100 kilo, a ked ju zahrejem tak jej stale sliapam po krku, takze asi aj preto" takze by som bol rad, ak by so mnou klesla tak na 2,5-3 litre, podotykam ze nema vstrekovanie, ale karburator
SAmozrejme ale aj s nou prisli nejake problemy, hned v stredu ked prisla domov tak som menil prednu parkovacku, kontrolku dialkovych, co som spravil este aj v ten den.
Ale ma par dalsich, s ktorymi budem potrebovat od vas poradit:
Volnobeh a otacky si drzi pekne, ale ked ju zahrejem, tak aj na volnobehu z volnobeznych ak jej hned otocim plynom na max, tak ju zacne dusit, ked jej dam pekne postupne tak nema problem, len proste takto z fleku na max ju zadusi.
Bol som sa odviezt na kopcoch so synovcvom, musim povedat ze hore strmym kopcom nas tahala na trojke, co udivujem, ale isla krasne, ale vsimol som si, ze kontrolka neutralu niekedy nesvieti, ked som sa otacal tak som ho ako blby hladal a nakoniec som len pustil spojku a motorka stala, ale kontrolka nic.
Inak uz nic
Viem ze sa medzi vami najdu aj takí co mi na nu poviete, ze je to nic, lebo je to cina, ale takí, sa ani nemusite ozyvat, kedze vas aj tak budem ignorovat
Takze co s nou bude:
Momentalne asi iba vymenim olej, dolejem benzin na max a zazimujem ju, neskor pridam kufrik, a mozno jedneho dna by som ju rad prerobil na Supermoto, ale to je len taky napad

ak bude na plane nieco nove, tak to sem dopisem
Taktiez som zistil, ze tato motorka vyzera takmer identicky ako honda XR125 L, priam ako dvojca, a motor vyzera tiez rovnako (viem ze material je nekvalitnejsi, a nepresnosti vacsie), takze sa mi lahsie budu zhanat tuning. diely, ak by som niekedy chcel ladak, alebo nieco take
