neviete co to je otacat na mieste tazku motorku/skutra....
Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Moderátor: Moderators
- Martin_Atlantic
- motorkár

- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Ut Nov 15, 2011 10:59 pm
- Skúter: Aprilia Atlantic
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
koksoooo, vy sa stazujete...? vy co mate 180cm a 90 kg....? a co mam hovorit jaa?? ked mam 230kg kravicku....
neviete co to je otacat na mieste tazku motorku/skutra....
neviete co to je otacat na mieste tazku motorku/skutra....
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Veď táto moja má 244 kg
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Či 230 alebo 244 zas 14 kilo horedole...to pri tej celkovej váhe nemôže byť poznať to je 6-7 percent z celkovej hmotnosti ....ale skorej možno že takové maxiscooter má nižšie ťažisko....lebo aj motor má v úrovni osi kolies a aj tie sú menšie než na moto... aj nádrž na benzín má zväčša dole ...to skorej bude tým. že moto potom robí dojem že je ťažšia ... To jak keď máš alebo nemáš dakoho za sebou tiež to cítiť na stabilite a na ťažisku.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- 11lero11
- skútrista

- Príspevky: 261
- Dátum registrácie: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm
- Skúter: Malaguti F12
- Bydlisko: Nitranky kraj
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
krásna mašina, videl som na vlastné oči dneska, bol si vo Vrábloch
tušim si to bol ty 
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Máš dobrý postreh, bol som to ja. 
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Prvá vec čo som svojej novej VFR a sebe doprial je ukazovateľ zaradeného stupňa Gipro X-type v bielej farbe.
Po prvých km som začal pociťovať potrebu vedieť čo tam mám zaradené, nakoľko ten motor ťahá stále a neviem tak určiť
aký kvalt tam mám zaradený. Zíde sa to aj v budúcnosti keď budem jazdiť zákrutoidné trasy a vtedy by nebolo moc žiadúce podradiť nejak výrazne, lebo pri sile tohoto motora by sa to mohlo vymknúť kontrole.
Samotná montáž nieje moc zložitá. Najskôr bolo treba určiť na ľavej strane ktorý konektor slúži ako náhon tachometru. To som robil systémom pokus omyl a to tak že som postupne rozpájal všetky konektory a zároveň otáčal zadným kolesom a keď tachometer prestal
ukazovať čísielka tak som mal ten správny. Následne sa do konektoru pripojil Gipro konektor a do neho pôvodný náhon tachometru.
To bola prvá ľahšia časť. Následne bolo treba nájsť v riadiacej jednotke vodič impulzov otáčok do tachometra. To už bol väčší oriešok, lebo tých vodičov tam bolo požehnane. V manuále sa písalo že je to zeleno žltý vodič, čo trochu okresalo počet možností, ale stále ich bolo dosť. Po asi 2 hodinách merania som jeden z nich označil za možného kandidáta a pripojil som k nemu ďalší vodič s Gipro senzora. Následná kontrola po otočení kľúčika mi dala za pravdu a ja som bol šťastný že som to našiel správne.
Následne bolo treba Gipro naprogramovať (ono sa vlastne programuje samo tak že sa učí rýchlosti a otáčky). Moja úloha len spočívala v postupnom radení rýchlostných stupňov a následnom zvyšovaní otáčok. Celé to netrvalo viac ako 2 minúty.
Posledná vec bola poschovávať všetky kábliky a upevniť ich sťahovačkami. Na VFR-ke je aj toto dosť problém, lebo je to tam všetko poriadne natesnené a akýkoľvek pohyb je komplikovaný.
Nasledovala nočná jazda na vyskúšanie funkčnosti. Všetko funguje ako má, je tam opozdenie asi 0,5 sekundy čo je v pohode.
Po prvých km som začal pociťovať potrebu vedieť čo tam mám zaradené, nakoľko ten motor ťahá stále a neviem tak určiť
aký kvalt tam mám zaradený. Zíde sa to aj v budúcnosti keď budem jazdiť zákrutoidné trasy a vtedy by nebolo moc žiadúce podradiť nejak výrazne, lebo pri sile tohoto motora by sa to mohlo vymknúť kontrole.
Samotná montáž nieje moc zložitá. Najskôr bolo treba určiť na ľavej strane ktorý konektor slúži ako náhon tachometru. To som robil systémom pokus omyl a to tak že som postupne rozpájal všetky konektory a zároveň otáčal zadným kolesom a keď tachometer prestal
ukazovať čísielka tak som mal ten správny. Následne sa do konektoru pripojil Gipro konektor a do neho pôvodný náhon tachometru.
To bola prvá ľahšia časť. Následne bolo treba nájsť v riadiacej jednotke vodič impulzov otáčok do tachometra. To už bol väčší oriešok, lebo tých vodičov tam bolo požehnane. V manuále sa písalo že je to zeleno žltý vodič, čo trochu okresalo počet možností, ale stále ich bolo dosť. Po asi 2 hodinách merania som jeden z nich označil za možného kandidáta a pripojil som k nemu ďalší vodič s Gipro senzora. Následná kontrola po otočení kľúčika mi dala za pravdu a ja som bol šťastný že som to našiel správne.
Následne bolo treba Gipro naprogramovať (ono sa vlastne programuje samo tak že sa učí rýchlosti a otáčky). Moja úloha len spočívala v postupnom radení rýchlostných stupňov a následnom zvyšovaní otáčok. Celé to netrvalo viac ako 2 minúty.
Posledná vec bola poschovávať všetky kábliky a upevniť ich sťahovačkami. Na VFR-ke je aj toto dosť problém, lebo je to tam všetko poriadne natesnené a akýkoľvek pohyb je komplikovaný.
Nasledovala nočná jazda na vyskúšanie funkčnosti. Všetko funguje ako má, je tam opozdenie asi 0,5 sekundy čo je v pohode.
- Prílohy
-
- 2012-11-21 17.39.12.jpg
- (85.21 KiB) 278 stiahnutí
-
- 2012-11-21 17.39.11.jpg
- (147.07 KiB) 278 stiahnutí
-
- 2012-11-22 09.42.40.jpg
- (147.46 KiB) 278 stiahnutí
-
- 2012-11-22 09.45.06.jpg
- (152.17 KiB) 278 stiahnutí
-
- 2012-11-21 17.39.13.jpg
- (113.36 KiB) 278 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ježišmarja.....už do toho rýpe, už to rozebírá.....
Inak pekne si to prirobil, akurát že škoda že si nekúpil oranžovú...mal by si to pekne zladené farebne.Ale zas asi je biela cez deň lepšie vidieť ako oranžová....či?
Inak pekne si to prirobil, akurát že škoda že si nekúpil oranžovú...mal by si to pekne zladené farebne.Ale zas asi je biela cez deň lepšie vidieť ako oranžová....či?
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Presne tak Vlady, oranžová (podľa výrobcu žlta) nieje dobre vidieť cez deň (upozorňuje na to na stránkach). Navyše ja som chcel mať určitý kontrast aby mi to udrelo do očí. Keby to bolo vo farbe podsvietenia tak by som to tam ťažšie hľadal.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ja keď som to pozeral na Motosalóne tak ich tam mali vedla seba vystavené všetky dostupné farby a teda ozaj niektoré boli dosť slabo vidieť a to bolo vo vnútri kde nieje silné svetlo.Myslím že dobre na tom bola aj modrá .....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Výrobca deklaruje že najlepšie viditeľná je červená, následne modrá, potom biela a zelená so žltou sú na tom najhoršie a nedoporučuje ich pokiaľ nebudú skryté pred priamymi slnečnými lúčmi.
Ja som sa bol dnes povoziť aby som to tak za denného svetla mohol zhodnotiť a výsledok je že je to vidieť úplne super. Uvidím ešte keď bude slnečno ale to si asi budem musieť počkať.
Ja som sa bol dnes povoziť aby som to tak za denného svetla mohol zhodnotiť a výsledok je že je to vidieť úplne super. Uvidím ešte keď bude slnečno ale to si asi budem musieť počkať.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- mucow
- motorkár

- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Tak toto aj ja považujem za dobrú a hlavne užitočnú vecičku. 
Spoiler: ukázať
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ktovie ako by sa to chovalo na scootri. Kedže to ráta z otáčok kolesa a motora tak by to teoreticky mohlo aj fungovať
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
A čo by ti tam ukazovalo? Stále zaradenú 1-tku? Ono to to totiž počíta otáčky a k nim zvyšujúcu sa rýchlosť. Napríklad keď budem mať pri 3 000 ot rýchlosť 50 km/h a pri 9 000 ot rýchlosť 90 km/h tak bude ukazovať stále 1-tku. Ale keď budem mať pri 3 000 ot rýchlosť 90 km/h tak to vyhodnotí že je tam trebárs zaradená 4-ka. Na skútri v podstate stále točíš okolo 8-9 tisíc len sa mení rýchlosť tak by to podľa mňa nefungovalo.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- mucow
- motorkár

- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ja som také niečo chcel na moju babičku DR-ku a ktosi kdesi mi povedal že sa to tam nedá dať. Či ?
Spoiler: ukázať
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Na všetko sa to dá dať, len niektorý predajcovia to nevedia. Pokiaľ máš náhon tachometra od predného kolesa tým šnekom, musí sa tam dokúpiť ešte jedna kabeláž so senzorom, čo bude dávať elektrické impulzy. Viem to lebo teraz som to riešil pre kamaráta na cbf 125 kde je analógový tachometer.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ale ak vyhodnocuje zmenu pomeru impulzov tak by to malo predsa fungovať . Ak máš pri jednotke pomer pomer impulzov motora a kolesa čo ja viem trepnem 10:1 tak vie že tam je jednotka ale ak sa mu zmení pomer na 5:1 tak je tam trepnem napr. trojka a to vie tiež...a len z toho ako sa mu zmení pomer impulzov voči sebe . On nemôže rátať impulzy ako také ale musí ich porovnávať. Ale ťažko na scootri ho bude naprogramovať tak ako si to robil na moto.
Ale to len tak teoretizujem len som myslel že by to dávalo obraz o tom ako je otvorený variátor....
Ale to len tak teoretizujem len som myslel že by to dávalo obraz o tom ako je otvorený variátor....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
No ved to že na skutry by si to nevedel naprogramovat. A keby ti tam dám naprogramovany z motorky tak by to aj tak veľa neukázalo, lebo tie otacky sú tam väčšinou ustálené takže by to ukazovalo stále to isté.
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- mucow
- motorkár

- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Del, ak môžeš, prosím Ťa o nejaký kontakt (link) na firmu kdesi to riešil ?
Ďakujem.
Ďakujem.
Spoiler: ukázať
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ja som to kupoval v styxe a montoval sám. Ale daj si do googla ,,,gipro x type" a nájde ti zopár e-shopov. Cena je stanovená pre celú európu rovnaká 89,90.
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Tuto dačo podobné za cca 65,-Ečiek
http://www.ebay.co.uk/itm/DATATOOL-DIGI ... 337c70300f
http://www.ebay.co.uk/itm/DATATOOL-DIGI ... 337c70300f
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Áno existuje veľa výrobcov, ale problém býva že u väčšiny to prepočítavanie nefunguje dostatočne rýchlo a potom trvá pár sekúnd kým to ukáže správne (prípadne to neukazuje správny kvalt). V tomto je Gipro asi najlepší lebo zobrazuje preradenie do 0,5 sekundy.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Je to možné....a za pár euro majú také, že dva snímače priamo na šaltpáku, a ráta to len podla toho že jeden snímač sníma pohyb smerom dole a druhý smerom hore....takže ak sa občas pritrafí že tam človek nedá kvalt na prvý krát tak už je to rozhasené... 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
mucow1974 chcel si link na ukazovateľ s mechanickým náhonom tachometru. Tak pozri tam je v balení aj tá extra kabeláž so snímačom. Dokonca lacnejšie ako som kúpil ja, zrejme to dotujúmucow1974 napísal:Del, ak môžeš, prosím Ťa o nejaký kontakt (link) na firmu kdesi to riešil ?
Ďakujem.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Včera mi prišla z anglicka leteckou poštou takáto sranda.
Je to Haynes manuál k mojej vfr-ke (vyše 200 strán textu a veľa veľa obrázkov), takže si bežné veci ako výmena oleja, výmena brzdovej a spojkovej kvapaliny, výmena chladiacej kvapaliny, výmena sviečok, a mnoho iného môžem skúsiť urobiť sám.
Je tam na začiatku aj história tohoto modelu, potom je tam kapitola kde sa popisuje bežná údržba a starostlivosť až po kapitolu, kde sa rozoberá všetko vrátane motora. Na záver sú nejaké tie elektrické schémy a na túto motorku ako som už spomínal je to ako malá elektráreň sú pekne komplikované.
Stiahol som si z netu aj dielenskú príručku kde sú ku všetkému uvedené uťahovacie momenty a postupy. Dohromady by to mohlo byť celkom zrozumiteľné aspoň si trošku vypilujem aj technickú angličtinu
Je to Haynes manuál k mojej vfr-ke (vyše 200 strán textu a veľa veľa obrázkov), takže si bežné veci ako výmena oleja, výmena brzdovej a spojkovej kvapaliny, výmena chladiacej kvapaliny, výmena sviečok, a mnoho iného môžem skúsiť urobiť sám.
Je tam na začiatku aj história tohoto modelu, potom je tam kapitola kde sa popisuje bežná údržba a starostlivosť až po kapitolu, kde sa rozoberá všetko vrátane motora. Na záver sú nejaké tie elektrické schémy a na túto motorku ako som už spomínal je to ako malá elektráreň sú pekne komplikované.
Stiahol som si z netu aj dielenskú príručku kde sú ku všetkému uvedené uťahovacie momenty a postupy. Dohromady by to mohlo byť celkom zrozumiteľné aspoň si trošku vypilujem aj technickú angličtinu
- Prílohy
-
- 2012-11-24 16.49.39.jpg
- (131.42 KiB) 161 stiahnutí
-
- 2012-11-24 16.49.59.jpg
- (176.01 KiB) 161 stiahnutí
-
- 2012-11-24 16.50.35.jpg
- (90.39 KiB) 161 stiahnutí
-
- 2012-11-24 16.50.55.jpg
- (106.67 KiB) 161 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Panebože...tá schéma je strašná...veď to nemôže hentak vôbec fungovať....

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.