Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Moderátor: Moderators
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
No veď to si opakujem... Pohodlie, automatika...
(len bratovi minule zdochla baterka a boli sme nahraní, scootra neroztlačíš... , pomohli až štartovacie káble, ale to som OT)
(len bratovi minule zdochla baterka a boli sme nahraní, scootra neroztlačíš... , pomohli až štartovacie káble, ale to som OT)
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Dnes bol sice uprsany den ale predsa sme sa s priatelkou vybrali na vylet. Mal som objednane bocne kufre uz viac ako tyzden a vsak predajcovi dorazili z talianska az vo stvrtok a nie so striebornym kritom ake som mal objednane. Po telefonickom rozhovore a zhodnoteni ze asi budu dobre aj tie ktore ma skladom. (taliani su cez pradniny a nie len vtedy strasne nezodpovedny alebo to maju na haku)
Viem aka "rychla" vie byt niekedy slovenska posta a preto som nic nenechal na nahodu a isiel si pone osobne do Brna. Koncom tyzdna chceme ist na motozraz a dalsi tyzden je zraz v Kovacovej preto tie kufre jednoducho potrebujeme. Nahodili sme preto nepremoky a reflexne vesty a islo sa na vylet, najazdili sme 310km.
Strieborny vrch by sa hodil viac ale co uz. Dam si ich nastriekat a hotovo.
Celu cestu som sa snazil mat na pamati ze som siroky ako auto(v spatakoch to nevydno) aby som niekde nezavadil o auto v meste. Cesta bola uspesna, no prisiel som do garaze a skoro som ich odtrhol na dverach. (normalne si otvaram len jedno kridlo na garazovych dverach). To boli snad milimetre nastastie sa nic nestalo.
A spominane kufre su Givi Keyless 41litrov.
Viem aka "rychla" vie byt niekedy slovenska posta a preto som nic nenechal na nahodu a isiel si pone osobne do Brna. Koncom tyzdna chceme ist na motozraz a dalsi tyzden je zraz v Kovacovej preto tie kufre jednoducho potrebujeme. Nahodili sme preto nepremoky a reflexne vesty a islo sa na vylet, najazdili sme 310km.
Strieborny vrch by sa hodil viac ale co uz. Dam si ich nastriekat a hotovo.
Celu cestu som sa snazil mat na pamati ze som siroky ako auto(v spatakoch to nevydno) aby som niekde nezavadil o auto v meste. Cesta bola uspesna, no prisiel som do garaze a skoro som ich odtrhol na dverach. (normalne si otvaram len jedno kridlo na garazovych dverach). To boli snad milimetre nastastie sa nic nestalo.
A spominane kufre su Givi Keyless 41litrov.
- Prílohy
-
- Fotografia0335.jpg
- (111.89 KiB) 547 stiahnutí
-
- Fotografia0336.jpg
- (102.3 KiB) 547 stiahnutí
-
- Fotografia0337.jpg
- (89.29 KiB) 547 stiahnutí
-
- Fotografia0338.jpg
- (93.94 KiB) 547 stiahnutí
podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
paradne Tie isto museli nieco aj stat...
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
No ano stali peniaze, ale popravde som na nich usetril necelych 60€. Ak by som ich kupoval u nas kde najlacnejsie vychadzal Norco v Prievidzi stali by 299€. Ja som ich kupil na motorkar.net a cena bola 243,1€. Samozrejme pripocitaj si ktomu bud postu alebo cenu benzinu ale na motorke by som ich vyvozil aj tak a preco to nespojit ze ano
Momentalne som prekonal mnoztvo batozinoveho priestoru ake som mal na burgmane o cca 20litrov
Momentalne som prekonal mnoztvo batozinoveho priestoru ake som mal na burgmane o cca 20litrov
podpis som si este nenastavil
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Ta to už hej, to už dačo pobalíš.
Mimochodom pekná moto nech slúži.
Mimochodom pekná moto nech slúži.
Spoiler: ukázať
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Pekne. Aspoň ich strekneš celé aj s maxiou
- 9393andy
- st. skútrista
- Príspevky: 933
- Dátum registrácie: Št Feb 11, 2010 12:07 am
- Skúter: Yamasaki ym150t
- Bydlisko: Malacky
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
A nerozmyšlal si nad gps vysilač do motorky? Ja by som sa o motorku straašne bal ak by som ju mal parkovať v garažach pri bytovkach..
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Dakujem. Uvidime ako sa dokazeme pobalit so stanom a spacakmi...mucow1974 napísal:Ta to už hej, to už dačo pobalíš.
Mimochodom pekná moto nech slúži.
Cele ich striekat nebudem, len tu malu vyklopnu cast kde je ciselny kod. Len este neviem ci to bude strieborne ako som chcel alebo podobna motorke. Original suzuki farbu nezozeniem a preto to bude len podobna farba. A maxiu asi necham tak ako je.duky5 napísal:Pekne. Aspoň ich strekneš celé aj s maxiou
GPS vysielac do motorky ? hm no neviem. Staci aby ti ju nalozili do dodavky a je po vysielani. Ja riesim normalne bezpecnostne so sirenou a telefonovanim na mobil v garazi...9393andy napísal:A nerozmyšlal si nad gps vysilač do motorky? Ja by som sa o motorku straašne bal ak by som ju mal parkovať v garažach pri bytovkach..
Edit: Spotreba na nadrz 4,52l/100km. Stale vo dvoch a sem tam 140-160km/h na dialnici. Inak priemerna rychlost tak 110km/h Na cestovanie idealne...
podpis som si este nenastavil
- doktor
- motorkár
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: St Júl 25, 2007 3:53 pm
- Skúter: Kawasaki W 650
- Bydlisko: PK
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Aky zvlastny system na otvaranie kufrov, ale prakticky , neboj nic, ja som si tiez v nedlu skrtol kufor o branku, holt nezvyk mat na boku navesane tie pridavne nadrze
Inac gratulabo Lapko, v kovacovej si mozme porovnat krumple
A km ides na zraz?
Inac gratulabo Lapko, v kovacovej si mozme porovnat krumple
A km ides na zraz?
Co?Jaky podpis zase?Uz nejsom chlouba wehrmachtu....ale teraz ho mam leskly motorka
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
s tými kuframi zo zadu vypatrá jak UFO
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Prave pre to otvaranie som si ich vybral. Najskor som mal vplane kupit V35-ky, rovnake ako ma Viper. Tie su tvarovo krajsie ale tieto nemusim davat dole ked chcem znich nieco vybrat alebo vlozit dnu. Samozrejme daju sa otvorit aj cele ako kazde ine kufre a do kazdeho znich sa vmestia 2ks integralok.
V piatok planujeme ist na Tanec slnka do Starej Turej. Inak nechysta sa este niekto ?doktor napísal:... A km ides na zraz?...
podpis som si este nenastavil
- doktor
- motorkár
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: St Júl 25, 2007 3:53 pm
- Skúter: Kawasaki W 650
- Bydlisko: PK
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Asi nie Lapko, v sobotu ideme s priatelkou do L.Mikulasa. A preco chces vlastne tie kufre striekat? Podla mna to vyzera dobre
Co?Jaky podpis zase?Uz nejsom chlouba wehrmachtu....ale teraz ho mam leskly motorka
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Nieje to nutnost nastriekat, ale viac by sa mi pacili. Ak by boli tie vrchne otvaracie dvierka strieborne ako som planoval tak by som ich niako nestriekal. Uvidime
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Odjazdil som na V-strome uz 6000km a celkovy pocet km dosiahol nieco cez 18 000. Prisla preto na rad udrzba v podobe vymeny oleja a olejoveho filtra + vymena vzduchoveho filtra. Vzduchovy filter je umiestneni pod nadrzou a preto treba odmontovat a odpojit celu nadrz. Dopredu som myslel na to ze nadrz ma 22 litrov a preto som sa snazil tuto cinnost urobit vtedy ked vnej bude co najmenej paliva, pretoze samotna nadrz nieco vazi a ak by bola plna tak by som sa sam velmi natrapil. Ako odmontovat nadrz je popisane v navode na udrzbu a tak som podla toho aj postupoval.
Prikladam zopar foto. Ospravedlnte kvalitu je to fotene mobilom... Na obrazkoch je vidiet co vsetko sa dostava do nasavania. Najviac ma dostal ten chrust to uz musi byt aky tah ked to vcucne aj chrusta. Alebo tam zaliezol sam a bolo mu tam fajn teplucko, len co ked sa uz nedostal von chudak.
V najblizsej dobe bude potrebne vymenit pneumatiky. Su este povodne a da sa povedat ze su uz posmrti. Aj tak slusna vydrz 18 000km. Na tuto cinnost si uz ale netrufam a navstivym domovsky servis mojho stromceka suzuki styx.
K jazdnym vlastnostiam motorky som uz pisal nieco vyssie a nemam vobec ziadnu vyhradu. Po dvoch mesiacoch som si sadol na teraz uz mojho byvaleho Burgmana a je neuveritelne ako rychlo si clovek zvykne na tu stabilitu a jazdna vlastnosti stromceka. Ked som isiel na Burgmane tak som si nebol zozaciatku vobec isty a zakruty som klopil len velmi mierne aj to s obavami a pocitmi ze sa to neako vlni. Na maxe sa ale jazdi troska inym stylom. Neda sa zapierat kolenami a da sa povedat ze som si po par zakrutach rychlo spomenul ako na to.
A vsak ked to porovnam tak je to rovnaky rozdiel ako ked si niekto sadne z 50tky skutra na 400 ci 500 maxa. Rovnako sa citim aj pri presedlani z maxa na V-strom co sa tyka podvozku a samozrejme aj nezanedbatelnym raz taky vykonom.
O brzdach bolo na internete napisane ze su slabsie. Predna nieje taka ostra a motorka sa pri razantnom brzdeni potapa na tlmicoch ale to vsetko je len o zvyku a osobnych pocitoch. O zadnej brzde som cital ze sa rada velmi rychlo zakusne. To znamena ze ak si clovek neda pozor a viac na to dupne ide lahko do smyku. Pre zaciatocnika je to dost neprijemne riesit smyk zadneho kolesa vtej najnevhodnejsej chvili. Prave pre toto som rad ze mam ABS. Stalo sa mi uz niekolko krat ze som postrehol ako nieco zvlastne puklo (zopla elektronika) a potom som uz len citil ako mi jemne stekli nohu zadne ABS-ko.
Pri terajsich uz zjazdenych gumach sa mi to stava dost casto.
Mam v plane obut tam pneumatiky Metzeler Tourace, odporucane pre jazdu na velkych cestovnych endurach ako je prave V-strom, Varadero, alebo BMW 1200GS. Je to pneumatika tak 80% urcena na cestu a 20% na lahky teren. Niesom bahnak ale rad sa preveziem aj po polnej cesticke. Pre mna jasna volba.
A k spotrebe. Najvacsia spotreba bola ta prva- 4,7 l/100km Od vtedy sa pohybujem na 4,2-4,5 a nedavno ma prekvapila na 4,14l/100km co pri 22 litrovej nadrzi robi dojazd cez 500km. 70% ciest vo dvoch a 30% sam
Takze hor sa na cesty sezona este nekonci
Prikladam zopar foto. Ospravedlnte kvalitu je to fotene mobilom... Na obrazkoch je vidiet co vsetko sa dostava do nasavania. Najviac ma dostal ten chrust to uz musi byt aky tah ked to vcucne aj chrusta. Alebo tam zaliezol sam a bolo mu tam fajn teplucko, len co ked sa uz nedostal von chudak.
V najblizsej dobe bude potrebne vymenit pneumatiky. Su este povodne a da sa povedat ze su uz posmrti. Aj tak slusna vydrz 18 000km. Na tuto cinnost si uz ale netrufam a navstivym domovsky servis mojho stromceka suzuki styx.
K jazdnym vlastnostiam motorky som uz pisal nieco vyssie a nemam vobec ziadnu vyhradu. Po dvoch mesiacoch som si sadol na teraz uz mojho byvaleho Burgmana a je neuveritelne ako rychlo si clovek zvykne na tu stabilitu a jazdna vlastnosti stromceka. Ked som isiel na Burgmane tak som si nebol zozaciatku vobec isty a zakruty som klopil len velmi mierne aj to s obavami a pocitmi ze sa to neako vlni. Na maxe sa ale jazdi troska inym stylom. Neda sa zapierat kolenami a da sa povedat ze som si po par zakrutach rychlo spomenul ako na to.
A vsak ked to porovnam tak je to rovnaky rozdiel ako ked si niekto sadne z 50tky skutra na 400 ci 500 maxa. Rovnako sa citim aj pri presedlani z maxa na V-strom co sa tyka podvozku a samozrejme aj nezanedbatelnym raz taky vykonom.
O brzdach bolo na internete napisane ze su slabsie. Predna nieje taka ostra a motorka sa pri razantnom brzdeni potapa na tlmicoch ale to vsetko je len o zvyku a osobnych pocitoch. O zadnej brzde som cital ze sa rada velmi rychlo zakusne. To znamena ze ak si clovek neda pozor a viac na to dupne ide lahko do smyku. Pre zaciatocnika je to dost neprijemne riesit smyk zadneho kolesa vtej najnevhodnejsej chvili. Prave pre toto som rad ze mam ABS. Stalo sa mi uz niekolko krat ze som postrehol ako nieco zvlastne puklo (zopla elektronika) a potom som uz len citil ako mi jemne stekli nohu zadne ABS-ko.
Pri terajsich uz zjazdenych gumach sa mi to stava dost casto.
Mam v plane obut tam pneumatiky Metzeler Tourace, odporucane pre jazdu na velkych cestovnych endurach ako je prave V-strom, Varadero, alebo BMW 1200GS. Je to pneumatika tak 80% urcena na cestu a 20% na lahky teren. Niesom bahnak ale rad sa preveziem aj po polnej cesticke. Pre mna jasna volba.
A k spotrebe. Najvacsia spotreba bola ta prva- 4,7 l/100km Od vtedy sa pohybujem na 4,2-4,5 a nedavno ma prekvapila na 4,14l/100km co pri 22 litrovej nadrzi robi dojazd cez 500km. 70% ciest vo dvoch a 30% sam
Takze hor sa na cesty sezona este nekonci
podpis som si este nenastavil
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
kamos robí na GS 1200 4,5 litra ..tie bawori žerú fakt málo na ten objem
moja guča berie 5,5 ale karbece asi nikto nikdy nenastavoval...ale pri tých 700km čo som za 2011 spravil mám to v riti
moja guča berie 5,5 ale karbece asi nikto nikdy nenastavoval...ale pri tých 700km čo som za 2011 spravil mám to v riti
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Medzicasom sa mi podarilo prezut pneumatiky na Metzeler Tourace.
Najskor som bol z pneu trosku nesvoj pretoze sa spravali zvlastne a to az tak ze som musel motorku zo zakrut priam dvihat a bojovat snou.
Casom po odjazdeni par 100 km sa tento neduh uplne vytratil a mozem povedat ze som spokojny. Motorka v zakrutach opat krasne drzi stopu ako vlak iduci po kolajniciach.
Uz pred prezuvanim sme so znamimi planovali vyjazd niekam dalej ale odkladal som to prave koli pneumatikam. Po prezuti padol napad zobrat Stromcek do Alp. Dva roky po sebe bol V-strom nemeckymi casopismi korunovany prave za Krala Alp a nevyskusat ho tam by bol snad hriech.
Pocasie nam vyslo perfektne a stihli sme to zrejme v posledny pekny vikend v tomto roku 2.10. v neďelu. Nasa trasa isla po vedlajsi cestickach mimo dialnice az do mestecka Mariazell. Je to putnicke miesto ale popravde som si tam pripadal ako na motozraze kde pri namesti bol problem odparkovat motorku. Domaci boli poobliekany do svojich rakuskych krojov. Na motorkarov su zvyknuty a kludne sa svami daju do reci.
Celkovo sme presli 680km a poviem vam ze ked sme sa vratili na slovensko tak som si vazne pripadal ako na ukrajine. Tie nase cesty a aj okolie je nieco strasne.
Nedavno som len znova hladal nieco o V-strome a znova som narazil na tento akoze pseudo "test"
http://motoride.sk/c/2911/velky-alpsky- ... mezzo.html:
Ak to niekto bude citat tak si myslim ze zaujimave je prezitat si reakcie uzivatelov. Ak by som sa mal podla takychto akoze testov rozhodovat tak si asi racej kupim bicykel.
Islo mi ale o to ze na fotkach je ten V-strom velmi podobny mojmu. Ako som ale dokladnejsie prezeral jednotlive zaberi tak je viac nez 100% istota ze dana moto na fotkach je vlastne moj aktualny V-strom. A to som si myslel ze ho zoberiem do Alp nech ma radost a pritom tam bol uz skor a bezomna
Ked som si po prvy krat prezeral tieto fotky a clanok tak som si pomyslel ze by som chcel takuto motorku. Kto by to bol povedal ze prave tu na fotkach si aj kupim
Pre tych ktory si chcu precitat skutocny test V-Stromu od uzivatela:
http://www.motorkari.cz/motodatabaze/zk ... 14509.html
Najskor som bol z pneu trosku nesvoj pretoze sa spravali zvlastne a to az tak ze som musel motorku zo zakrut priam dvihat a bojovat snou.
Casom po odjazdeni par 100 km sa tento neduh uplne vytratil a mozem povedat ze som spokojny. Motorka v zakrutach opat krasne drzi stopu ako vlak iduci po kolajniciach.
Uz pred prezuvanim sme so znamimi planovali vyjazd niekam dalej ale odkladal som to prave koli pneumatikam. Po prezuti padol napad zobrat Stromcek do Alp. Dva roky po sebe bol V-strom nemeckymi casopismi korunovany prave za Krala Alp a nevyskusat ho tam by bol snad hriech.
Pocasie nam vyslo perfektne a stihli sme to zrejme v posledny pekny vikend v tomto roku 2.10. v neďelu. Nasa trasa isla po vedlajsi cestickach mimo dialnice az do mestecka Mariazell. Je to putnicke miesto ale popravde som si tam pripadal ako na motozraze kde pri namesti bol problem odparkovat motorku. Domaci boli poobliekany do svojich rakuskych krojov. Na motorkarov su zvyknuty a kludne sa svami daju do reci.
Celkovo sme presli 680km a poviem vam ze ked sme sa vratili na slovensko tak som si vazne pripadal ako na ukrajine. Tie nase cesty a aj okolie je nieco strasne.
Nedavno som len znova hladal nieco o V-strome a znova som narazil na tento akoze pseudo "test"
http://motoride.sk/c/2911/velky-alpsky- ... mezzo.html:
Ak to niekto bude citat tak si myslim ze zaujimave je prezitat si reakcie uzivatelov. Ak by som sa mal podla takychto akoze testov rozhodovat tak si asi racej kupim bicykel.
Islo mi ale o to ze na fotkach je ten V-strom velmi podobny mojmu. Ako som ale dokladnejsie prezeral jednotlive zaberi tak je viac nez 100% istota ze dana moto na fotkach je vlastne moj aktualny V-strom. A to som si myslel ze ho zoberiem do Alp nech ma radost a pritom tam bol uz skor a bezomna
Ked som si po prvy krat prezeral tieto fotky a clanok tak som si pomyslel ze by som chcel takuto motorku. Kto by to bol povedal ze prave tu na fotkach si aj kupim
Pre tych ktory si chcu precitat skutocny test V-Stromu od uzivatela:
http://www.motorkari.cz/motodatabaze/zk ... 14509.html
podpis som si este nenastavil
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
a fotecka z cesty by nebola?
k mariazellu - ze motozraz v AT na motorkach proste jazdia...ja to stale vravim, ze vo viedni jazdi v decembri viac motoriek ako v BA v auguste a obycajna premavka v alpach nam moze pripadat ako motozraz...
no nic, zajtra musim dat nejaky vylet
k mariazellu - ze motozraz v AT na motorkach proste jazdia...ja to stale vravim, ze vo viedni jazdi v decembri viac motoriek ako v BA v auguste a obycajna premavka v alpach nam moze pripadat ako motozraz...
no nic, zajtra musim dat nejaky vylet
- viper
- motorkár
- Príspevky: 1035
- Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
- Skúter: Kawasaki Versys 2009
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Sorry za OT: teraz cez vikend som bol v Mnichove.Motorky a skutre odparkovane na uliciach ako v rakusku ci je dazd alebo sneh tam sa asi jazdi stale.
Ale na druhu stranu - nemci jazdia na dialnici ako uplni debili.Maju neobmedzenu rychlost na dialnici ,ale ON nema problem sa Vam (mal som tu slusne slovo co to vystihuje, ale cenzura ) pred auto a uplne Vas zblokovat pri predbiehani.Ze je schopny sa trepat v lavom prude aj 10km(lebo on predbieha rozdielovou rychlostou 1km/h) je uplne bezne.
A ked takehoto dementa predbehnete, tak to nieje schopny rozdychat a okamzite zahaji protiutok aby sa znova zaradil pred Vas a znova spomalil.Ked Vam dojde trpezlivost a chcete ho predbehnut tak ten hnup bude v pravom prude zrychlovat aby ste ho nehodou nepredbehli.Bohuzial je v Nemecku zakazene blikat na auto pred Vami(normalne mi je luto soferov co jazdia normalne a nemaju moznost ako takeho korunovaneho k.....a dostat do praveho volneho prudu)
Po vrateni na SK som skonstatoval - Konecne doma
Ale na druhu stranu - nemci jazdia na dialnici ako uplni debili.Maju neobmedzenu rychlost na dialnici ,ale ON nema problem sa Vam (mal som tu slusne slovo co to vystihuje, ale cenzura ) pred auto a uplne Vas zblokovat pri predbiehani.Ze je schopny sa trepat v lavom prude aj 10km(lebo on predbieha rozdielovou rychlostou 1km/h) je uplne bezne.
A ked takehoto dementa predbehnete, tak to nieje schopny rozdychat a okamzite zahaji protiutok aby sa znova zaradil pred Vas a znova spomalil.Ked Vam dojde trpezlivost a chcete ho predbehnut tak ten hnup bude v pravom prude zrychlovat aby ste ho nehodou nepredbehli.Bohuzial je v Nemecku zakazene blikat na auto pred Vami(normalne mi je luto soferov co jazdia normalne a nemaju moznost ako takeho korunovaneho k.....a dostat do praveho volneho prudu)
Po vrateni na SK som skonstatoval - Konecne doma
Kawasaki Versys Touring Edition
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
K OT
Mne sa na nemeckej dialnici jazdilo skvelo, ziadny tvoj problem som nemal.
Vadila mi akurat casto znizena rychlost na 100 + neskutocne zapchy v mnichove kvoli tej rozkopavke.
Ja som po navrate domov naopak konstatoval, bohuzial doma
Mne sa na nemeckej dialnici jazdilo skvelo, ziadny tvoj problem som nemal.
Vadila mi akurat casto znizena rychlost na 100 + neskutocne zapchy v mnichove kvoli tej rozkopavke.
Ja som po navrate domov naopak konstatoval, bohuzial doma
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
na V strom dole nádrž koli filtru...ja musím spustit agregát dole...no taliano...debili
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Ja zas musim povedat ze sa mi v Rakusku jazdilo super a pocitovo som sa tam citil bezpecnejsie na cestach co sa tyka vodicov aut. Je tam sice 50tka v obci, ale vsade kde je to len trocha mozne zvysena na 70 a soferi aut ohladuplny k motorkam. Nestalo sa mi ze by mi vodic auta vosiel do drahy na krizovatke. Praveze ked videl ist motorky tak cakal cakal aj ked sme boli dost daleko. Az ked sme presli tak vosiel do krizovatky a nikto nas za celu dobu ani neobmedzil a nieto este ohrozil ako sa to casto stava u nas. U nas sa na teba pozera vidi ta a v poslednej chvili sa ti tam vopcha. "Sak on to este stihne."
podpis som si este nenastavil
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Tak som sa zas chvilku hral alebo tiez "Ako som si vyrobil vianocny Stromcek"
Ked som si kupil bocne kufre tak ma hned napadlo ze preco Givi nerobi svetla aj do bocakov. Na internete som nasiel stranku http://www.admorelighting.com/ a tak trocha som sa inspiroval. Maju to chlapci americky celkom dobre vymyslene ale 150$ za bocne svetla a 140$ za topcase nedam.
Zacala zima a volny cas ktory som inak travil jazdenim si vyplnam aj takto:
Pouzil som na to led pasiky s smd ledkami. Urcite vsetci poznate. Da sa strihat po troch ledkach noznicami cca 5cm a svieti to naozaj dobre.
Kto si chce dorobit brdove svetla do kufra je to jednoduche, lacne a myslim ze to zvladne kazdy co uz niekedy drzal pajku v ruke. Staci priviest 12v zo svetla na + a - plosky.
Bola by ale skoda keby to svietilo len pocas brzdenia a tak som zacal prudko rozmyslat akym sposobom stoho spravit aj obrysovky. Chcelo to vymysliet neaky regulator aby ked svietia obrysovky islo do pasikov len par voltov ale dost na to aby aj fungovali. Naco vymyslat ked dnes sa da skoro vsetko kupit a upravit podla seba.
Zdroj do auta na 12v s nastavitelným vystupom od 3v - 4,5v - 6v - 7,5v - 9v - 12v.
Ja som pre svoj ucel pouzil 6v.
Takze:
+12v od obrysoviek do zdroja: na vystupe 6v za zdrojom + polovodicova dioda
+12v z brzdoveho svetla a tiez polovodicova dioda
spoločný minus
Polovodicove diody som tam dal ztoho dovodu aby neprechadzalo tych 6v aj spat do brzdoviek a celej sustavy motorky, alebo naopak 12V z brzdoveho svetla do zdroja.
Original brzdove svetla ktore som mal v topcase su rovnakoo len led pasiky. Casom vsak prestala svietit jedna polovica tychto lediek na pravej strane alebo len divno preblikovali. (casom to zacne robit na vsetkych maxiach, ako som pocul je to neaka vyrobna vada) Tak som ich nahradil rovnakymi ako som pouzil do bocnych. Vyzarovali aj troska iny odtien cervenej a fungovali az na 7,5v. Takto idu vsetky na 6v a pri brzdeni na 12v
Cena vsetkeho je cca 20€ -tj. regulovany zdroj, led pasiky, kabelaz, konektory a neaka ta binder paska.
Ked som si kupil bocne kufre tak ma hned napadlo ze preco Givi nerobi svetla aj do bocakov. Na internete som nasiel stranku http://www.admorelighting.com/ a tak trocha som sa inspiroval. Maju to chlapci americky celkom dobre vymyslene ale 150$ za bocne svetla a 140$ za topcase nedam.
Zacala zima a volny cas ktory som inak travil jazdenim si vyplnam aj takto:
Pouzil som na to led pasiky s smd ledkami. Urcite vsetci poznate. Da sa strihat po troch ledkach noznicami cca 5cm a svieti to naozaj dobre.
Kto si chce dorobit brdove svetla do kufra je to jednoduche, lacne a myslim ze to zvladne kazdy co uz niekedy drzal pajku v ruke. Staci priviest 12v zo svetla na + a - plosky.
Bola by ale skoda keby to svietilo len pocas brzdenia a tak som zacal prudko rozmyslat akym sposobom stoho spravit aj obrysovky. Chcelo to vymysliet neaky regulator aby ked svietia obrysovky islo do pasikov len par voltov ale dost na to aby aj fungovali. Naco vymyslat ked dnes sa da skoro vsetko kupit a upravit podla seba.
Zdroj do auta na 12v s nastavitelným vystupom od 3v - 4,5v - 6v - 7,5v - 9v - 12v.
Ja som pre svoj ucel pouzil 6v.
Takze:
+12v od obrysoviek do zdroja: na vystupe 6v za zdrojom + polovodicova dioda
+12v z brzdoveho svetla a tiez polovodicova dioda
spoločný minus
Polovodicove diody som tam dal ztoho dovodu aby neprechadzalo tych 6v aj spat do brzdoviek a celej sustavy motorky, alebo naopak 12V z brzdoveho svetla do zdroja.
Original brzdove svetla ktore som mal v topcase su rovnakoo len led pasiky. Casom vsak prestala svietit jedna polovica tychto lediek na pravej strane alebo len divno preblikovali. (casom to zacne robit na vsetkych maxiach, ako som pocul je to neaka vyrobna vada) Tak som ich nahradil rovnakymi ako som pouzil do bocnych. Vyzarovali aj troska iny odtien cervenej a fungovali az na 7,5v. Takto idu vsetky na 6v a pri brzdeni na 12v
Cena vsetkeho je cca 20€ -tj. regulovany zdroj, led pasiky, kabelaz, konektory a neaka ta binder paska.
- Prílohy
-
- zdroj do auta.jpg
- (9.77 KiB) 185 stiahnutí
-
- m06122011338m.jpg
- obrysove svetla
- (64.57 KiB) 185 stiahnutí
-
- m06122011339.jpg
- brzdove svetla
- (57.85 KiB) 185 stiahnutí
-
- m06122011347.jpg
- obrysove svetla
- (63 KiB) 185 stiahnutí
-
- m06122011348.jpg
- obrysove svetla
- (52.14 KiB) 185 stiahnutí
podpis som si este nenastavil
- viper
- motorkár
- Príspevky: 1035
- Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
- Skúter: Kawasaki Versys 2009
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Lapko vyzera to super Daj prosim aj foto ako mas riesene konektory z/do kufra.
Kawasaki Versys Touring Edition
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
Nemam tu kabelaz este napevno pouchytavanu ale pre nazornost prikladam jednu fotku.
Dlhsie som rozmyslal ako spravit prechod napajania od nosica do kufra ale na nic zavratne som neprisiel a ani nezohnal.
Dal som tam preto zatial obycajny konektor DC samicu na nosic a z kufra trci asi 5cm kablik na ktorom je DC samec. Takze sa to bude musiet vzdy pri nasadzovani rucne pripojit a zas odpojit
Na fotke je vidiet aj nasunuta stahovacia buzirka ktora bude chranit spoj pred dazdom.
Najlepsie by to bolo riesit rovnakym systemom ako ma givi pre zadny kufor. Tj. dosadacie plosky na nosici a pruzne piny na kufri. Akurat ze co som cital tak jedna tato serepeticka stoji 15 az 20€ a na nosice by sa to aj tak muselo neako uchytit (privarit) S dovolenim si pozicam od TheBandita fotku:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... esize.jpg/
Takze ja to mam takto, cervenym je znazornene kam by bolo potrebne privarit ten givi konektor. Na kufri je vtom mieste presne vylisok (akasi predpriprava) takze by sa to len vyvrtalo a nahodilo.
Dlhsie som rozmyslal ako spravit prechod napajania od nosica do kufra ale na nic zavratne som neprisiel a ani nezohnal.
Dal som tam preto zatial obycajny konektor DC samicu na nosic a z kufra trci asi 5cm kablik na ktorom je DC samec. Takze sa to bude musiet vzdy pri nasadzovani rucne pripojit a zas odpojit
Na fotke je vidiet aj nasunuta stahovacia buzirka ktora bude chranit spoj pred dazdom.
Najlepsie by to bolo riesit rovnakym systemom ako ma givi pre zadny kufor. Tj. dosadacie plosky na nosici a pruzne piny na kufri. Akurat ze co som cital tak jedna tato serepeticka stoji 15 az 20€ a na nosice by sa to aj tak muselo neako uchytit (privarit) S dovolenim si pozicam od TheBandita fotku:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... esize.jpg/
Takze ja to mam takto, cervenym je znazornene kam by bolo potrebne privarit ten givi konektor. Na kufri je vtom mieste presne vylisok (akasi predpriprava) takze by sa to len vyvrtalo a nahodilo.
- Prílohy
-
- m06122011349.jpg
- (65.25 KiB) 172 stiahnutí
podpis som si este nenastavil
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Suzuki DL650A V-strom - Lapko
chlapce nadhera !