Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Moderátor: Moderators
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
To je len jedna dvojstrana zo štyroch
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ďáákujem....deltoro5784 napísal:mucow1974 chcel si link na ukazovateľ s mechanickým náhonom tachometru. Tak pozri tam je v balení aj tá extra kabeláž so snímačom. Dokonca lacnejšie ako som kúpil ja, zrejme to dotujúmucow1974 napísal:Del, ak môžeš, prosím Ťa o nejaký kontakt (link) na firmu kdesi to riešil ?
Ďakujem.
Spoiler: ukázať
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Dnes som si zmeral svoju prvú spotrebu (za týždeň som dal dole 21 litrovú nádrž ) a veru som nebol moc nadšený z výsledku
6,56 l /100 km , hlavne keď si zoberiem že som ju ešte ani poriadne nevytočil, jazdil som vyslovene vlažné tempo okolo 50 km/h obec a 110 km/h mimo obec do 6 tisíc otáčok. To nechcem vedieť čo to bude keď to bude jazdiť so zapnutým V-tecom
Možno som len rozmaznaný z cbf-ky ale tam to bolo veľmi lacné vozenie
6,56 l /100 km , hlavne keď si zoberiem že som ju ešte ani poriadne nevytočil, jazdil som vyslovene vlažné tempo okolo 50 km/h obec a 110 km/h mimo obec do 6 tisíc otáčok. To nechcem vedieť čo to bude keď to bude jazdiť so zapnutým V-tecom
Možno som len rozmaznaný z cbf-ky ale tam to bolo veľmi lacné vozenie
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Martin_Atlantic
- motorkár
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Ut Nov 15, 2011 10:59 pm
- Skúter: Aprilia Atlantic
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
kazda sranda nieco stoji
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
To bude tým..deltoro5784 napísal: Možno som len rozmaznaný z cbf-ky
Spoiler: ukázať
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Máš viac ako 6x väčší objem medzi nohami, buď rád že to toľko krát nežerie
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Vtedy si jazdil pod priemer a našetril si si dačo...teraz to môžeš minúť....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Mas 800vku bratu, verim ze zachvilu prides do stadia ze nebudes kukat kolko to zere, ale skratka natankujes ked ti zasvieti a tak dokola, je to lepsie na nervy
- miiireeec
- motorkár
- Príspevky: 1155
- Dátum registrácie: Po Máj 26, 2008 12:13 pm
- Skúter: Yamaha XT 660 X
- Bydlisko: Detva
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Look to správne napísal
Yamaha - ride the right bikes
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
45 000 km
Včerajšok bol pre VFR také malé jubileum keď sa jej tachometer preklopil na hodnotu 45 tisíc (kedže to nastalo na diaľnici fotka má o niečo viac km ). Taktiež to bol deň nášho prvého pádu ale našťastie sa jednalo len o parkovací pád a konkrétne do trávnika a ruží takže okrem blata na motorke nebol ani škrabanec. Ono to bol zároveň aj test toho ako sa s takým pádom dokážem vysporiadať a žiaľ som zistil že sa nedokážem teda aspoň včera nie. Motorka na mňa padla tak nešťastne že mi pritlačila nohu vo výkrutenej pozícií čím mi znemožnila akýkoľvek pohyb. To ešte umocňoval aj mokrý šmykľavý trávnik takže som sa nemal o čo zaprieť a motorku nadvyhnúť. Našťastie to celé videla manželka a prišla ma zachrániť inak by som tam asi pekne dlho zápasil a veru nieje to nič moc mať takú kravu na nohe
Ale našťastie všetko dobre dopadlo a mohol som ju úspešne zazimovať (teda aspoň do prvého zimného oteplenia ).
Celkovo som na véefere stihol najazdiť 800 km čomu dopomohol teplý November. Celkové pocity sú zatiaľ také zmiešané. Na jednej strane je to obrovský kus dopredu, ale na druhej je tam niekoľko vecí čo mi vadí.
Pozitíva: skvelý záťah odspodu vďaka V-čkovému motoru a zároveň vysoký výkon vo vysokých otáčkach vďaka štvorvalcovému motoru.
predbiehanie je jedna báseň to ani nestihnem smerovku vyhodiť a už som pred autom
neskutočne istá v zákrutách , rám je krásne tuhý a všetky nerovnosti sú krásne filtrované, nič neodskakuje
veľa miesta pre jazdca a spolujazdca (niekedy až priveľa mám pocit že by sme sa tam zmestili aj traja )
ochrana pred vetrom je takmer dokonalá (keby tam je vyššie plexi tak absolútne bezvetrie)
zvuk V4 (hlavne prechod zo 4 na 16 ventilov je moc návyková vec )
Negatíva: vysoká hmotnosť (pri rýchlostiach pod 20 km/h a pri manipuláciou z motorkou)
zapnutie V-tecu je dosť hrubé a občas ma to naplaší keď to nečakám (možno si časom zvyknem)
spotreba je asi subjektívny názor ale bol som vychovaný na cbfke takže mám nato právo
športovejší posed, trochu ma od toho bolí chrbát a pravá ruka, ale na druhej strane sa s tým lepšie jazdí v zákrutách
silný motor ma núti ísť rýchlo (budem sa snažiť tomu odolať)
brzdy niesú dobre dávkovateľné. Fungujú systémom nebrzdia/brzdia nič medzi tým
zrejme je to požierač gúm , hlavne tá zadná mizne pred očami
Uvidím časom ako sa s tým vysporiadam ale verím že si k nej nakoniec nájdem cestu a bude to šťastné ,,manželstvo"
Včerajšok bol pre VFR také malé jubileum keď sa jej tachometer preklopil na hodnotu 45 tisíc (kedže to nastalo na diaľnici fotka má o niečo viac km ). Taktiež to bol deň nášho prvého pádu ale našťastie sa jednalo len o parkovací pád a konkrétne do trávnika a ruží takže okrem blata na motorke nebol ani škrabanec. Ono to bol zároveň aj test toho ako sa s takým pádom dokážem vysporiadať a žiaľ som zistil že sa nedokážem teda aspoň včera nie. Motorka na mňa padla tak nešťastne že mi pritlačila nohu vo výkrutenej pozícií čím mi znemožnila akýkoľvek pohyb. To ešte umocňoval aj mokrý šmykľavý trávnik takže som sa nemal o čo zaprieť a motorku nadvyhnúť. Našťastie to celé videla manželka a prišla ma zachrániť inak by som tam asi pekne dlho zápasil a veru nieje to nič moc mať takú kravu na nohe
Ale našťastie všetko dobre dopadlo a mohol som ju úspešne zazimovať (teda aspoň do prvého zimného oteplenia ).
Celkovo som na véefere stihol najazdiť 800 km čomu dopomohol teplý November. Celkové pocity sú zatiaľ také zmiešané. Na jednej strane je to obrovský kus dopredu, ale na druhej je tam niekoľko vecí čo mi vadí.
Pozitíva: skvelý záťah odspodu vďaka V-čkovému motoru a zároveň vysoký výkon vo vysokých otáčkach vďaka štvorvalcovému motoru.
predbiehanie je jedna báseň to ani nestihnem smerovku vyhodiť a už som pred autom
neskutočne istá v zákrutách , rám je krásne tuhý a všetky nerovnosti sú krásne filtrované, nič neodskakuje
veľa miesta pre jazdca a spolujazdca (niekedy až priveľa mám pocit že by sme sa tam zmestili aj traja )
ochrana pred vetrom je takmer dokonalá (keby tam je vyššie plexi tak absolútne bezvetrie)
zvuk V4 (hlavne prechod zo 4 na 16 ventilov je moc návyková vec )
Negatíva: vysoká hmotnosť (pri rýchlostiach pod 20 km/h a pri manipuláciou z motorkou)
zapnutie V-tecu je dosť hrubé a občas ma to naplaší keď to nečakám (možno si časom zvyknem)
spotreba je asi subjektívny názor ale bol som vychovaný na cbfke takže mám nato právo
športovejší posed, trochu ma od toho bolí chrbát a pravá ruka, ale na druhej strane sa s tým lepšie jazdí v zákrutách
silný motor ma núti ísť rýchlo (budem sa snažiť tomu odolať)
brzdy niesú dobre dávkovateľné. Fungujú systémom nebrzdia/brzdia nič medzi tým
zrejme je to požierač gúm , hlavne tá zadná mizne pred očami
Uvidím časom ako sa s tým vysporiadam ale verím že si k nej nakoniec nájdem cestu a bude to šťastné ,,manželstvo"
- Prílohy
-
- 2012-11-29 15.23.45.jpg
- (148.69 KiB) 382 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Takže treba to brať tak, že nie moto veľa žere ale konštruktér spravil malú nádrž...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Nádrž patrí k najvačším má objem 22 litrov.
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Zatiaľ pri dvoch tankovaniach to bolo zhruba 250 km a v nádrži ostali 4 litre paliva takže do vyprázdnenia nádrže by to dalo asi 300 km. Trochu ma to štve, lebo na fórach píšu že pri normálnej turistickej jazde spravia 300 až 350 km po rezervu. Nájdu sa aj experti čo spravia 400 km.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
-
- st. skútrista
- Príspevky: 376
- Dátum registrácie: Ne Jan 23, 2011 2:07 pm
- Skúter: ZX-10R
- Bydlisko: D.C Dobrohošť
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Možno kvôli tomu že je chladno ti to viac žerie
podpis som si nastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Je to jedna z možností. Druhá ku ktorej sa prikláňam ja že sú rozštelované podtlaky a tiež ventily. Posledná možnosť je že na tej motorke jazdím zle a budem musieť zmeniť jazdecký štýl (myslím tým radenie a točenie motora do vyšších otáčok).
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- raplik
- motorkár
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Št Aug 14, 2008 1:54 pm
- Skúter: PIAGGIO X9 EVO 500
- Bydlisko: Veľká Lehôtka (časť Prievidza)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
presne to som ti chcel napísať, že nie vždy nízke otáčky znamenajú aj nízku spotrebu... časom to zmapuješ
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Tak 125 si potreboval viac točiť ale zase povedzme si na 800vku 6,5l je akuratna spotreba, myslim ze spodná zdravá hranica je 5,5-6.Zase jazdiť na nízkych otáčkach sa ti prejaví na karbonizovaní motora a jedno s druhým. Čo sa týka otáčok, ja som na začiatku jazdil 2500-3000, take maximum bolo 3500. Teraz keď nemám 5000 tak mam pocit že to chcípne
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Máš pravdu, táto motorka chce otáčky aby to bolo zaujímavé. Ono to ťahá krásne už od 3 000 okolo 4 000 to má zvláštne vibrácie (vraj je to charakteristické pre tento motor) a potom od 5 000 do tých 6 800 to ide celkom hladko a tam by som sa asi mal držať. Najväčšia zábava je to samozrejme nad 7 000 až po tých 12 000 ale to už na 2 prevodovom stupni porušujem všetky rýchlostné limity vrátane tých diaľničných. Nehovoriac o tom že prestávam vnímať realitu okolo seba
Ale stále mi vŕta hlavou a prenasleduje ma taký zvláštny pocit či je toto to pravé pre mňa ja som taký typ jazdca čo si jazdu radšej vychutnáva a nie preteká. Možno by mi sedel viac dvojvalec čo nieje tak výkonný a ťažký. Budem musieť nejaký vyskúšať ak sa podarí
Ale stále mi vŕta hlavou a prenasleduje ma taký zvláštny pocit či je toto to pravé pre mňa ja som taký typ jazdca čo si jazdu radšej vychutnáva a nie preteká. Možno by mi sedel viac dvojvalec čo nieje tak výkonný a ťažký. Budem musieť nejaký vyskúšať ak sa podarí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ked sa stretneme dám ti poťažkať, sice kaburatorova verzia, ale 2 valec ma svoje čaro
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ok mozeme porovnat Veckove 2 a 4 valce
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Asi si vysoko zatal zo 125 na 800. Chcelo by to medzi stupen
Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2
Odoslané z GT-I9100 cez Tapatalk 2
- miiireeec
- motorkár
- Príspevky: 1155
- Dátum registrácie: Po Máj 26, 2008 12:13 pm
- Skúter: Yamaha XT 660 X
- Bydlisko: Detva
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
nerozmýšľal si nad tým skúsiť Transalp alebo niečo podobné ?
Yamaha - ride the right bikes
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Áno uznávam že je to veľký skok, ale zase už mám odjazdených cez 30 tisíc km tak niesom nevyšantený tínedžer čo bude jazdiť plný kotel všade a vždy. Zatiaľ čo som jazdil tak som sa držal na uzde a ono sa dá jazdiť hlavou na hocičom. Kľudne aj na litrovom superbike-u akurát to nieje ono, chýba tam tá radosť z jazdenia aspoň zatiaľ to tak pociťujem.
Vysvetlím prečo to tak vnímam. Zatiaľ čo na cbf 125 som jazdil v podstate plný plyn stále a zákruty tak na 90 % plyn tak som jazdil maximálne 100 až 110 km/h ale mal som na tom cbf-kovom podvozku pocit že jazdím ,,strašnú paľbu" proste bola to jazda na hrane, pretože som jazdil tesne pod obmedzovačom a ten jednovalec triasol celou motorkou a bolo to proste cítiť že sa podomnou niečo deje. Tu sa pohybujem v podstate rovnakou rýchlosťou (dokonca zákruty oveľa vyššou) ale všetko je to v nízkych otáčkach a vfr-ka má taký dobrý podvozok že niekedy mám pocit že idem strašne pomaly a že je to docela nuda. Nato aby som pociťoval to čo na cbf-ke by som musel točiť oveľa vyššie ale to by už rýchlosť bola niekde úplne inde. To ja zase nechcem tak jazdiť či už kvôli pokutám ale hlavne aj kvôli snahe prežiť kedže na ceste je toho nebezpečenstva dosť veľa a čím rýchlejšie človek ide tým menšiu má šancu zareagovať a vyhnúť sa potencionálnej prekážke. Jediný adrenalín som zatiaľ pociťoval z toho zrýchlenia, ktoré je fakt excelentné údajne 0-100 km za 3,5 s.
Takže nieje to o tom že by som tú motorku nezvládal (nerobí mi problém na nej ísť 180) ale zdravý rozum a určitá zodpovednosť voči svojej rodine a okoliu mi to nedovoľuje.
Vysvetlím prečo to tak vnímam. Zatiaľ čo na cbf 125 som jazdil v podstate plný plyn stále a zákruty tak na 90 % plyn tak som jazdil maximálne 100 až 110 km/h ale mal som na tom cbf-kovom podvozku pocit že jazdím ,,strašnú paľbu" proste bola to jazda na hrane, pretože som jazdil tesne pod obmedzovačom a ten jednovalec triasol celou motorkou a bolo to proste cítiť že sa podomnou niečo deje. Tu sa pohybujem v podstate rovnakou rýchlosťou (dokonca zákruty oveľa vyššou) ale všetko je to v nízkych otáčkach a vfr-ka má taký dobrý podvozok že niekedy mám pocit že idem strašne pomaly a že je to docela nuda. Nato aby som pociťoval to čo na cbf-ke by som musel točiť oveľa vyššie ale to by už rýchlosť bola niekde úplne inde. To ja zase nechcem tak jazdiť či už kvôli pokutám ale hlavne aj kvôli snahe prežiť kedže na ceste je toho nebezpečenstva dosť veľa a čím rýchlejšie človek ide tým menšiu má šancu zareagovať a vyhnúť sa potencionálnej prekážke. Jediný adrenalín som zatiaľ pociťoval z toho zrýchlenia, ktoré je fakt excelentné údajne 0-100 km za 3,5 s.
Takže nieje to o tom že by som tú motorku nezvládal (nerobí mi problém na nej ísť 180) ale zdravý rozum a určitá zodpovednosť voči svojej rodine a okoliu mi to nedovoľuje.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -