Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Moderátor: Moderators
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Jedine že by som prestal jazdiť, lenže na tejto motorke tie km nabehujú nejak rýchlejšie ako na cbf. Veď dnes bolo krásne slnečno ale len 0 stupňov tak som išiel že sa trochu preveziem po meste a nakoniec z toho bolo 75 km . Ak to takto pôjde ďalej tak môj mesačný cieľ neprejazdiť viac ako 1 000 km za mesiac asi ťažko splním
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Držiak navigácie - homemade
Kedže s VFR plánujem objavovať ešte neobjavené miesta, musel som vymyslieť kam umiestnim navigáciu.
Pri hľadaní miesta mi do oka udrela plastová krytka krku riadenia a po jej odmontovaní sa objavilo super miesto
kam by sa dal upevniť držiak. No kedže som žiaden držiak nemal a na internete som nič vhodné ani nenašiel,
začal som skúšať do nej strčiť čo som našiel v garáži. Nakoniec tam najlepšie zapasoval klúč na vyťahovanie
sviečok ešte zo sady náradia na focusíka. Potom už len vymuslieť ako pripevniť taštičku navigácie ku kľúču,
nakoniec aj tu pomohlo že som nevyhodil staré veci s focusíca a držiak tiahla ovládania sytiča tam zapasoval
ako ,,riť na šerbeľ" . Následne už len oblepiť izolačnou páskou aby sa to celé netočilo a držiak bol hotový
Na záver som ešte použil kus brzdového lanka z bicykla a starú karabínku ako istiaci prvok, keby všetko zlyhalo.
Dokonca je to celé stabilnejšie ako to čo som mal na malej cbfke
12V zásuvku namontoval už predchádzajúci majiteľ na riaditká. Hoci som ju chcel premiestniť do kapotáže, nakoniec som od toho upustil,
lebo to je hneď pri navigácií a prakticky ničomu nezavadzia.
Kedže s VFR plánujem objavovať ešte neobjavené miesta, musel som vymyslieť kam umiestnim navigáciu.
Pri hľadaní miesta mi do oka udrela plastová krytka krku riadenia a po jej odmontovaní sa objavilo super miesto
kam by sa dal upevniť držiak. No kedže som žiaden držiak nemal a na internete som nič vhodné ani nenašiel,
začal som skúšať do nej strčiť čo som našiel v garáži. Nakoniec tam najlepšie zapasoval klúč na vyťahovanie
sviečok ešte zo sady náradia na focusíka. Potom už len vymuslieť ako pripevniť taštičku navigácie ku kľúču,
nakoniec aj tu pomohlo že som nevyhodil staré veci s focusíca a držiak tiahla ovládania sytiča tam zapasoval
ako ,,riť na šerbeľ" . Následne už len oblepiť izolačnou páskou aby sa to celé netočilo a držiak bol hotový
Na záver som ešte použil kus brzdového lanka z bicykla a starú karabínku ako istiaci prvok, keby všetko zlyhalo.
Dokonca je to celé stabilnejšie ako to čo som mal na malej cbfke
12V zásuvku namontoval už predchádzajúci majiteľ na riaditká. Hoci som ju chcel premiestniť do kapotáže, nakoniec som od toho upustil,
lebo to je hneď pri navigácií a prakticky ničomu nezavadzia.
- Prílohy
-
- 2013-01-04 15.30.34.jpg
- (137.88 KiB) 415 stiahnutí
-
- 2013-01-04 15.30.55.jpg
- (138.83 KiB) 415 stiahnutí
-
- 2013-01-04 15.31.27.jpg
- (146.06 KiB) 415 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
odpadnem ale paci sa mi to
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Lenže nezabúdaj, že v lete , ak bude svietiť slnko ,tak to bude dosť o hubu tam niečo aj vidieť......pri hentakom uhle .Chcelo b to sklopiť čo najviac dole a teda zvislo.Najlepšie na navi je nejaký mobil s AMOLED ....ten má najlepší kontrast .LCD čka sú v tomto dosť zle viditeľné na priamom slnku....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Amoled display nieje ktovieco na priamom slnku. Najlepsie je natom iphonacky retina display aj na uplne priamom slnku ma neskutocne dobru citatelnos. Pisem to z vlastnej skusenosti, kedze som mal samsung S2 a pouzival ho na navigaciu, a pri priamom slnku to nebolo dobre.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Včera som to otestoval pri slnečnom počasí a nebol problém tam vidieť. Uhol by sa dal ešte zmeniť použitím dlhších L-provilov. Ak bude potrebné prispôsobím to.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Na to zas máš odskúšané Ty.Ale mal som v ruke a porovnával som bežný LCD displej s OLED na Nokia X7 , tak bol rozdiel. A tiež ak som porovnal manželkinu Xperiu čo má tiež len LCD a môj Galaxy sa AMOLED tak tiež tam je viditeľný rozdiel v čitateľnosti. Samozrejme človek do toho hlavne na moto nemusí zas furt čumieť hlavne kvôli bezpečnosti....a zas ak neviem kade tak kľudne aj zastavím na kraji cesty zacloním rukou, pozriem kde kade ako a ide sa ďalej...skorej som chcel povedať, že pri bežných autonavigáciách čo majú klasiku LCD vôbec konštruktér nerieši nejakú lepšiu čiatateľnosť na slnku, lebo sú určené dovnútra auta . A bral som to tak že ide sa dole k moru a tam je to slnko ešte silnejšie hlavne v lete .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
ja som tiez pouzival navigaciu a ked som koli slnku nic nevidel,tak som si spravil prestavku a pozrel sa na nu z blizka. aspon som mal cas na cigaro a mohol som si naplanovat dalsiu cestu.
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Veď presne ako Vlady píše, navigácia je pre mňa len pomocník aby som vedel kedy odbočiť. V podstate sa na ňu takmer nepozerám, iba keď sa ide meniť smer si pozriem že aha za 150 m bude odbočka tak tam odbočím, pozriem o koľko bude ďalšia zmena smeru a zase na ňu nemusím pozerať. A na toto to v pohode postačuje. A tiež sa dá použiť aj to s prekrytím ruky keby to už bolo fakt nečitateľné.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Sviečky NGK Laser Iridium Premium
Kedže výrobca predpisuje meniť sviečky každých 45 tisíc km a navyše táto motorka už má 10 rokov, musel som sa podujať na výmenu sviečok. Do tejto motorky sú predpísané irídiové sviečky. Prvé čo ma zarazilo je ich cena na Slovensku. Pýtať za jednu sviečku 27 € je naozaj zderstvo, hlavne ak si zoberiem že ich potrebujem 4 ks. To by bolo za komplet sadu 112 € + robota. Našťastie máme možnosť nakupovať aj v zahraničí a tam sa ich cena pohybuje okolo 8 € za ks. Dokopy aj s poštovným z Anglicka som mal sadu 4 ks za 46 €
Samotná výmena na VFR je vďaka V-motoru komplikovaná. Najviac som sa obával výmeny na zadnej dvojici valcov, nakoľko k nim nieje žiaden prístup. Podľa návodu som mal nadvihnúť palivovú nádrž ale to by som musel mať ruky batoľaťa aby som sa tam dostal. Nakoniec som sa rozhodol dať celú nádrž preč a odrazu sa mi naskytol obrovský priestor na montáž. V skutočnosti tak výmena sviečok na zadných valcoch bola o dosť jednoduchšia ako výmena na predných kde sa dosť zle manipuluje z náradím.
Ako vidno na fotkách staré sviečky toho už mali naozaj dosť a niektoré boli za servisným limitom medzery.
Podľa skúseností z fór by mali nové sviečky zabezpečiť hladší chod v nižších otáčkach a taktiež znížiť spotrebu v niektorých prípadoch aj o pol litra. To si ale overím až na jar.
Kedže výrobca predpisuje meniť sviečky každých 45 tisíc km a navyše táto motorka už má 10 rokov, musel som sa podujať na výmenu sviečok. Do tejto motorky sú predpísané irídiové sviečky. Prvé čo ma zarazilo je ich cena na Slovensku. Pýtať za jednu sviečku 27 € je naozaj zderstvo, hlavne ak si zoberiem že ich potrebujem 4 ks. To by bolo za komplet sadu 112 € + robota. Našťastie máme možnosť nakupovať aj v zahraničí a tam sa ich cena pohybuje okolo 8 € za ks. Dokopy aj s poštovným z Anglicka som mal sadu 4 ks za 46 €
Samotná výmena na VFR je vďaka V-motoru komplikovaná. Najviac som sa obával výmeny na zadnej dvojici valcov, nakoľko k nim nieje žiaden prístup. Podľa návodu som mal nadvihnúť palivovú nádrž ale to by som musel mať ruky batoľaťa aby som sa tam dostal. Nakoniec som sa rozhodol dať celú nádrž preč a odrazu sa mi naskytol obrovský priestor na montáž. V skutočnosti tak výmena sviečok na zadných valcoch bola o dosť jednoduchšia ako výmena na predných kde sa dosť zle manipuluje z náradím.
Ako vidno na fotkách staré sviečky toho už mali naozaj dosť a niektoré boli za servisným limitom medzery.
Podľa skúseností z fór by mali nové sviečky zabezpečiť hladší chod v nižších otáčkach a taktiež znížiť spotrebu v niektorých prípadoch aj o pol litra. To si ale overím až na jar.
- Prílohy
-
- 2013-01-04 10.43.42.jpg
- (134.15 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-04 10.44.58.jpg
- (128.28 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-04 10.47.02.jpg
- (126.18 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-04 10.48.57.jpg
- (63.87 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.43.51.jpg
- (64.87 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.44.08.jpg
- (66.44 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.44.18.jpg
- (71.96 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.44.50.jpg
- (63.4 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-07 15.00.17.jpg
- (183.77 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.49.07.jpg
- (39.85 KiB) 367 stiahnutí
-
- 2013-01-07 15.21.22.jpg
- (108.86 KiB) 367 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Hentaké irídiové potvore mám v aute...Interval výmeny 50 000km. Aj sa v rovnakej krabičke .Akurát majú označenie ILKAR7A7 .....tiež tu čo som zháňal po obchodoch podľa typu auta, a aj podľa priamo označenia sviečok, tak pozerali jak puci...a že sviečka na 14ku kľúč a závit priemer10mm v aute je blbosť ....a potom mi našiel nejakú náhradu Bosch a že 30E kus.....tak som objednal z CZ za polovicu origo jak sú tam z fabriky NGKčky.A od vtedy sa vozia v kufri...nemám nejak čas ich vymeniť...už 5000km presluhujú.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- viper
- motorkár
- Príspevky: 1035
- Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
- Skúter: Kawasaki Versys 2009
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Cau Jakub,deltoro5784 napísal:Continental Road Attack 2
Kedže pôvodná zadná guma bola jazdená prevažne po diaľniciach mala poriadne sploštený tvar. Po 800 jesenných km čo som na nej ešte stihol pojazdiť začali z rovnej plochy pomaly vykúkať drôty, nastal čas zadovážiť nový kaučuk. Nakoľko predná pneu má ešte 60 % stav rozhodol som sa že dozadu dám rovnakú značku a typ aby som negatívne neovplyvnil jazdné vlastnosti. A kedže v Contimoto mali akciu - 15 % nebolo viac nad čím rozmýšľať a doprial som Véefere k Vianociam tento kúsok. Zatiaľ je ešte panenská aj s nápisom.
Dnes som ju bol aj otestovať a drží prekvapivo dobre aj na veľmi studenej a mokrej ceste
predpokladam ze si robil prieskum trhu kym si si vybral
Pozeral som si Michelin Pilot Road 3,Pirelli Angel ST,Dunlop Roadsmart 2 a tieto Continental Road Attack 2.
Preco Continental a nie ine ? Neriesme teraz cenu...
Kawasaki Versys Touring Edition
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Čav Andrej,
pre RA2 som sa rozhodol kvôli tomu že som menil len zadnú gumu a kedže vpredu bola ešte RA2 viac ako 60%, na doporučenie viacerých skúsenejších a prečítaní rôznych článkov som nechcel miešať rôzne typy. Inak keby mením celú sadu tak idem buď do Dunlop Road smart 2 alebo viac turistickejších a najlepších na vode Michelin Pilot Road 3.
Pireli angel ST sa na VFR moc neosvedčili.
RA2 nieje to najlepšie čo som tam mohol dať ale je to taký kompromis že sú dobré aj na suchu aj na vode ale majú dosť krátku životnosť. Vždy je to niečo za niečo.
pre RA2 som sa rozhodol kvôli tomu že som menil len zadnú gumu a kedže vpredu bola ešte RA2 viac ako 60%, na doporučenie viacerých skúsenejších a prečítaní rôznych článkov som nechcel miešať rôzne typy. Inak keby mením celú sadu tak idem buď do Dunlop Road smart 2 alebo viac turistickejších a najlepších na vode Michelin Pilot Road 3.
Pireli angel ST sa na VFR moc neosvedčili.
RA2 nieje to najlepšie čo som tam mohol dať ale je to taký kompromis že sú dobré aj na suchu aj na vode ale majú dosť krátku životnosť. Vždy je to niečo za niečo.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Padacie protektory RUTAN
Samotný protektor sa upína skrz uchytenie motora o rám. Telo je tvorené duralovými doskami a padací protektor je so silónu.
Pred samotnou montážou som musel vyvŕtať diery do kapotáže, nakoľko na VFR je to jediná možnosť.
Najťažšia časť celého procesu bolo nájdenie stredu. Bola to tak trocha tipovačka a nepodarilo sa mi to hneď na prvý krát.
Nebola to však neopraviteľná chyba, nakoľko samotná diera sa ešte zväčšovala brúsením. Brúsenie bola dosť veľká piplačka
kedže som to nechcel pokaziť. Nakoniec po 2 týždňoch primeriavania a brúsenia sa dostavil požadovaný výsledok.
Ďalším zádrhelom bolo to že po vložení duralovej doštičky už nebolo možné namontovať expanznú nádobku na pôvodné miesto.
Preto musela byť mierne modifikovaná. Žiaľ ako sa to občas stáva podarilo sa mi počas vŕtania diery navŕtať aj hadicu chladiaceho okruhu a aby to nebolo málo bola to zrovna taká špecialne tvarovaná, takže prvotná náhrada hadicou z obchodu z autopríslušenstvom sa nezdarila. Musel som objednať originál ktorý nebol zrovna lacný. A ako inak v Európe sa nenachádzal tak rovno z Japonska. Dodávka prišla prekvapivo rýchlo do 2 týždňov namiesto pôvodne udávaného mesiaca.
Hlavnou funkciou protektorov nieje ochrániť samotnú kapotáž ale bočné chladiče ktoré sú extremné drahé a pri páde prídu na ranu práve oni.
Snáď si nebudem musieť overiť ich funkčnosť.
Samotný protektor sa upína skrz uchytenie motora o rám. Telo je tvorené duralovými doskami a padací protektor je so silónu.
Pred samotnou montážou som musel vyvŕtať diery do kapotáže, nakoľko na VFR je to jediná možnosť.
Najťažšia časť celého procesu bolo nájdenie stredu. Bola to tak trocha tipovačka a nepodarilo sa mi to hneď na prvý krát.
Nebola to však neopraviteľná chyba, nakoľko samotná diera sa ešte zväčšovala brúsením. Brúsenie bola dosť veľká piplačka
kedže som to nechcel pokaziť. Nakoniec po 2 týždňoch primeriavania a brúsenia sa dostavil požadovaný výsledok.
Ďalším zádrhelom bolo to že po vložení duralovej doštičky už nebolo možné namontovať expanznú nádobku na pôvodné miesto.
Preto musela byť mierne modifikovaná. Žiaľ ako sa to občas stáva podarilo sa mi počas vŕtania diery navŕtať aj hadicu chladiaceho okruhu a aby to nebolo málo bola to zrovna taká špecialne tvarovaná, takže prvotná náhrada hadicou z obchodu z autopríslušenstvom sa nezdarila. Musel som objednať originál ktorý nebol zrovna lacný. A ako inak v Európe sa nenachádzal tak rovno z Japonska. Dodávka prišla prekvapivo rýchlo do 2 týždňov namiesto pôvodne udávaného mesiaca.
Hlavnou funkciou protektorov nieje ochrániť samotnú kapotáž ale bočné chladiče ktoré sú extremné drahé a pri páde prídu na ranu práve oni.
Snáď si nebudem musieť overiť ich funkčnosť.
- Prílohy
-
- 2013-01-05 15.03.10.jpg
- (97.48 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-05 15.03.32.jpg
- (113.82 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-05 16.44.37.jpg
- (57.16 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-07 15.54.36.jpg
- (163.45 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-07 16.17.06.jpg
- (126.21 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-08 14.43.24.jpg
- (187.72 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-08 14.43.44.jpg
- (139.86 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-08 15.01.01.jpg
- (168.44 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-08 15.02.00.jpg
- (178.95 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-01-08 15.04.25.jpg
- (180.89 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.22.57.jpg
- (146.66 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.23.08.jpg
- (154.4 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.23.20.jpg
- (131.67 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.23.29.jpg
- (144.18 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.24.16.jpg
- (149.68 KiB) 234 stiahnutí
-
- 2013-02-03 09.24.28.jpg
- (137.73 KiB) 234 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- nigdais02
- motorkár
- Príspevky: 1857
- Dátum registrácie: Po Sep 01, 2008 4:28 pm
- Skúter: Kašlem na to nechce sa mi to stale prepisovať... :D
- Bydlisko: Kamenec p. Vtáč. okr. Prievidza
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Palec hore len dúfam že nebudeš ich mať vo zvyku používať hh
....To ťa musí baviť....
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
- modreOKO
- motorkár
- Príspevky: 2472
- Dátum registrácie: Po Aug 31, 2009 8:12 pm
- Skúter: Yamaha AEROX - Modroocko :)
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
perfektne to vyzera, nema to chybu , keby take aj na aeroxy vyabali , palec hore aj za robotu
Yamaha AEROX - r-*projekt*polini corsa 0,7deci,21DO,multivar,elektr.vodna pumpa,Xkevlar...+++najmenej kazivý scooter z fóra
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Pekne padaky, skoda ze si nenapisal ze ich zhanas, koncom leta som sa unich velkoobchodne zaregistroval
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
tak ked uz mas tie padaky tak aby si padal iba na asfalte lebo ked sa smyknes mimo cestu tak je z toho viacej skody ako osohu
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
No snáď sa mi to podarí ustáť aj bez pádu, budem sa o to snažiť aj keď niekedy adrenalín a emócie nútia skúšať koľko sa to dá sklopiť v tej zákrute
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
vzdycky sa to da este viac len ci mas na to gule gumy asfalt a priestor
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
ozaj keby si chcel prednu gumu tak mam na predaj jazdenu michelin pilot power 2CT. je to dvojzmes. tak 60% dezen. zadna by sa tiez dala ale pravu stranu ma zjazdenu po znacky. v strede tak 80% 190/55/17. alebo ak by babajaga chcela tak aj jej by som predal
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2538
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ono "ustat" sa da hocico.. http://www.youtube.com/watch?v=xzB6KSlD6ec&sns=em
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Dík za ponuku ale zadnú menil som v decembri a predná je ešte na 60 %.theruck napísal:ozaj keby si chcel prednu gumu tak mam na predaj jazdenu michelin pilot power 2CT. je to dvojzmes. tak 60% dezen. zadna by sa tiez dala ale pravu stranu ma zjazdenu po znacky. v strede tak 80% 190/55/17. alebo ak by babajaga chcela tak aj jej by som predal
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -