Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Moderátor: Moderators
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Tak po dlhom šetrení a odopierania si všetkého možného sa mi splnil dlhoročný sen a doniesol som si túto vymazlenú VFR-ku.
Je to ročník 2002 čiže prvý ročník po drastickom facelifte a totálnej zmene motora. Je tam ojedinelý motor štvorvalec do V so systémom V-Tec (variabilné časovanie ventilov) čo v preklade znamená že motorka vie ísť na 2 ventile na valec čo sa hodí na turistickú jazdu a po prekročení cca 7 000 ot/min na 4 ventily na valec čo sa zase hodí na rýchlu jazdu napríklad na okruhu. Samotné prepnutie ventilov je sprevádzané zvláštnymi vibráciami a následným prudkým zrýchlením (niečo ako silné turbo v aute) a celé je to sprevádzané nádherným zvukovým doprovodom. Motorke dochádza dych niekde pri 12 500 ot/min načo však ja momentálne nemám odvahu sa pozrieť, lebo už pri 10 tisíc som nestíhal vnímať okolie a ani neviem ako som tam mal 186 km/h.
Včera som si ju doniesol po vlastnej osy teda som na nej išiel 100 km po diaľnici pričom fúkal veľmi silný vietor a bola už tma takže to pre mňa bolo dosť náročné ísť na novej motorke. Oproti predchádzajúcej cbf 125 je to všetko iné takže sa musím učiť od začiatku. Postupne sem pridávať svoje postrehy a úpravy (taký denníček).
Motorka má takmer bezchybný lak a vyzerá že je po technickej stránke v dobrom stave. Najazdené má 44 000 km. Predchádzajúci majiteľ ju doviezol z Talianska v roku 2010 kedy prešla KO a podľa záznamov vtedy mala 33 000 km. Koľko mala predtým a či sú to reálne km netuším a asi sa to ani nedozviem. V každom prípade motorka by mala bez problémov zvládnuť 200 tisíc km pokiaľ sa nezanedbáva servis.
Najväčšia slabina ako všetkých hond sú napínáky rozvodovej reťaze (údajne boli teraz menené) a špecialnou chorobou VFR je regulátor napätia ktorý odchádza okolo 40 000 km až 60 000 km. Takže predpokladám že to bude prvá závada čo ma stretne, preto si ho radšej kúpim do zásoby a budem ho nosiť so sebou. Najdrahšia vec na servisovanie je systém V-Tec ktorý je veľmi komplikovaný a keď sa ten servis zanedbá tak to stojí dosť veľa. Práve toho sa trochu obávam, lebo podľa majiteľa sa to nekontrolovalo , otázne je či sa to kontrolovalo v Taliansku keď mala 24 tisíc km. Preto to plánujem dať pozrieť, len bude dosť ťažké nájsť servis kde to robia, nakoľko je to moc komplikované (zaberie to celý deň) a musia mať nato špeciálne náradie. Vraj tá prehliadka stojí okolo 300 € a v prípade potreby spotrebný materiál môže stáž ďalších 300 €.
K motorke som dostal aj kufre, ktoré sa mi tam vôbec nepáčia a časom by som chcel kúpiť hornú givi maxiu 55 l. Taktiež určite plánujem senzor zaradeného stupňa a bočné padáky. Motorka je ťažká krava z náplňami 244 kg a manipulovať s ňou na mieste dá zabrať a bojím sa že mi pri tom spadne.
Tak zatiaľ asi toľko postrehov, musím sa z toho ešte spamätať
Je to ročník 2002 čiže prvý ročník po drastickom facelifte a totálnej zmene motora. Je tam ojedinelý motor štvorvalec do V so systémom V-Tec (variabilné časovanie ventilov) čo v preklade znamená že motorka vie ísť na 2 ventile na valec čo sa hodí na turistickú jazdu a po prekročení cca 7 000 ot/min na 4 ventily na valec čo sa zase hodí na rýchlu jazdu napríklad na okruhu. Samotné prepnutie ventilov je sprevádzané zvláštnymi vibráciami a následným prudkým zrýchlením (niečo ako silné turbo v aute) a celé je to sprevádzané nádherným zvukovým doprovodom. Motorke dochádza dych niekde pri 12 500 ot/min načo však ja momentálne nemám odvahu sa pozrieť, lebo už pri 10 tisíc som nestíhal vnímať okolie a ani neviem ako som tam mal 186 km/h.
Včera som si ju doniesol po vlastnej osy teda som na nej išiel 100 km po diaľnici pričom fúkal veľmi silný vietor a bola už tma takže to pre mňa bolo dosť náročné ísť na novej motorke. Oproti predchádzajúcej cbf 125 je to všetko iné takže sa musím učiť od začiatku. Postupne sem pridávať svoje postrehy a úpravy (taký denníček).
Motorka má takmer bezchybný lak a vyzerá že je po technickej stránke v dobrom stave. Najazdené má 44 000 km. Predchádzajúci majiteľ ju doviezol z Talianska v roku 2010 kedy prešla KO a podľa záznamov vtedy mala 33 000 km. Koľko mala predtým a či sú to reálne km netuším a asi sa to ani nedozviem. V každom prípade motorka by mala bez problémov zvládnuť 200 tisíc km pokiaľ sa nezanedbáva servis.
Najväčšia slabina ako všetkých hond sú napínáky rozvodovej reťaze (údajne boli teraz menené) a špecialnou chorobou VFR je regulátor napätia ktorý odchádza okolo 40 000 km až 60 000 km. Takže predpokladám že to bude prvá závada čo ma stretne, preto si ho radšej kúpim do zásoby a budem ho nosiť so sebou. Najdrahšia vec na servisovanie je systém V-Tec ktorý je veľmi komplikovaný a keď sa ten servis zanedbá tak to stojí dosť veľa. Práve toho sa trochu obávam, lebo podľa majiteľa sa to nekontrolovalo , otázne je či sa to kontrolovalo v Taliansku keď mala 24 tisíc km. Preto to plánujem dať pozrieť, len bude dosť ťažké nájsť servis kde to robia, nakoľko je to moc komplikované (zaberie to celý deň) a musia mať nato špeciálne náradie. Vraj tá prehliadka stojí okolo 300 € a v prípade potreby spotrebný materiál môže stáž ďalších 300 €.
K motorke som dostal aj kufre, ktoré sa mi tam vôbec nepáčia a časom by som chcel kúpiť hornú givi maxiu 55 l. Taktiež určite plánujem senzor zaradeného stupňa a bočné padáky. Motorka je ťažká krava z náplňami 244 kg a manipulovať s ňou na mieste dá zabrať a bojím sa že mi pri tom spadne.
Tak zatiaľ asi toľko postrehov, musím sa z toho ešte spamätať
- Prílohy
-
- IMG_0001.JPG
- (241.37 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0002.JPG
- (163.57 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0003.JPG
- (227.06 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0004.JPG
- (145.06 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0005.JPG
- (205.6 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0006.JPG
- (238.1 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0007.JPG
- (139.1 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0008.JPG
- (145.62 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0009.JPG
- (232.62 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0010.JPG
- (232.67 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0011.JPG
- (234.02 KiB) 703 stiahnutí
-
- IMG_0012.JPG
- (216.41 KiB) 703 stiahnutí
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ešte som zabudol jeden údaj z 0 na 100 km/h to ide za 3,5 sekundy
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Martin_Atlantic
- motorkár
- Príspevky: 1486
- Dátum registrácie: Ut Nov 15, 2011 10:59 pm
- Skúter: Aprilia Atlantic
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
a spotreba?
edit: at ti tu nespamujem: pekne si cucne ze 10L.. chcem vidiet ako s tym po dialnici budes jazdit 110 na prvom kilometri bim 190
ale nieee... treba hlavne opatrne. prajem vela uspesnych km a at sa vzdy zdravy vratis do ciela
edit: at ti tu nespamujem: pekne si cucne ze 10L.. chcem vidiet ako s tym po dialnici budes jazdit 110 na prvom kilometri bim 190
ale nieee... treba hlavne opatrne. prajem vela uspesnych km a at sa vzdy zdravy vratis do ciela
Naposledy upravil/-a Martin_Atlantic v Ne Nov 11, 2012 1:22 pm, upravené celkom 1 krát.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Záleží ako sa tomu nakladá. Pokiaľ sa drží do 6 000 otáčok tak 5,5 l/100 km ak sa to drží nad 7 000 otáčok a jazdí sa stále so zapnutým V-tecom tak od 7 do 12 litrov. Ale sú aj experti čo na tom vedia jazdiť pod 5 l/100 km tak sa tomu budem snažiť priblížiť
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Nádhera
Bočné kufre daj do červenej a bude to krása, veľmi sa mi páčia bočné kufre na motorke
Čiže na jar dávam dole hlavný stojan, nech ti aspoň trochu stíham v zákrutách dole kopcom
Bočné kufre daj do červenej a bude to krása, veľmi sa mi páčia bočné kufre na motorke
Čiže na jar dávam dole hlavný stojan, nech ti aspoň trochu stíham v zákrutách dole kopcom
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Duky ja minimálne rok budem nekonkurencny v zákrutách takže stojan si tam kľudne nechaj
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Inak tesim sa že konečne budem schopný ísť s Vami aj ďalej do Álp bez toho aby som Vás brzdil.
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Pekny stroj, tie bočne by som teda nahradil, krasne kufre ma Aprilia RSV F1 Futura , a k tej špz Trnava do teho, Theruck sa poteší
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Peknučká je.... A ti bočné kufre tam ale aj mne nejak nesedia.Nieje to turistická motorka....Zadný tolerujem pretože ozaj chodiť ovešaný jak Mikuláš je dosť zle ...Takže ostorožno . ....to už ozaj musí byť človek na pozore ak má také pod riťú...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Vrchný kufor je pre mňa nutnosť (časom kúpim maxiu) a bočné by som riešil asi iba na nejakú dlhú cestu s polovičkou aby sme sa zbalili. Osobne som ešte s bočnými kuframi nešiel ale príde mi to že to asi dosť zmení správanie motorky, momentálne mám čo robiť so samotnou motorkou nieto ešte nabalený aj z boku
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Zaujimavy stroj hlavne ten motor, ale mne osobne sa ta motorka vobec nepaci.
a kufre na SS sa moc nehodia
Ale kazdopadne prajem vela stastnych km
a kufre na SS sa moc nehodia
Ale kazdopadne prajem vela stastnych km
Naposledy upravil/-a Luthar v Po Nov 12, 2012 1:04 am, upravené celkom 1 krát.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Blahoželám, je pekná (tie bočné kufre ani mne nerežú, ale keď musíš, tak musíš ) Nech Ti slúži k plnej spokojnosti, bez závad a hlavne bez stretov z vozovkou.
Mne moje zničené telo pri pohľade na takéto stroje kričí :nééé, ani na to nemysli...
Mne moje zničené telo pri pohľade na takéto stroje kričí :nééé, ani na to nemysli...
Spoiler: ukázať
- Bamma_boy
- motorkár
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
- Skúter: Aprilia SR50 R
- Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
heh, gratulujem. mna len pobavilo to tvoje vysvetlenie systemu V-Tec v aute to funguje tak, ze sa prepina vackova hriadel, teda zhruba nad 6500ot/min. sa motoru prestavi ostre casovanie na nastava euforia (Vtec has kicked in YO!) takze je to len jedine prepnutie vacky, nie variabilne casovanie, to je system Vvt-i.
Na motorke to bude spravene asi systemom pripnutia druhej vackovej hriadele, ktora potom zopne dalsie dva ventily na valcoch.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Na motorke to bude spravene asi systemom pripnutia druhej vackovej hriadele, ktora potom zopne dalsie dva ventily na valcoch.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Na motorke ten systém pracuje inak ako na aute ale ten názov variabilné časovanie ventilov som možno nenapísal správne ale takto sa to uvádza všade takže neviem ako sa to volá
V každom prípade to prepnutie je mooc zábavná záležitosť
V každom prípade to prepnutie je mooc zábavná záležitosť
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
A nieje to náhodou že sa mení výška zdvihu ventilov? a teda že chodia furt všetky akurát v malých otáčkach sa stláčajú a otvárajú menej ako vo veľkých .A keď už sme pritom, týka sa to len sacích zrejme.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Malo by to fungovať na mechanickom princípe a teda do 6800 ot/min sa otvárajú len 2 sacie ventily na valec a po prekročení 6800 ot/min sa zvýšením tlaku oleja posunie vačka a otvárajú sa všetky 4 ventily. Ono sa to zase vypne niekde pri 6 000 otáčkach. Niekde bolo aj video ale neviem ho ako na potvoru nájsť
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Jak pozerám na ten motor a rozvody tak pozerám a vidím že akurát tam nič podozrivé nevidím...Ale našiel som nejaké obrázky kde na novšom motore 2004 je rozvodová reťaz a na staršom do 2002 na rozvod použité ozubené kolá...A naštudoval som to že otváranie je robené olejom a teda zdvihátka sú ovládané tlakom oleja, a je dosiahnuté to že sa zdvih od vačky prenáša alebo neprenáša na ventil.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Do konca roku 2001 bol náhon ozubenymi kolesami ale ten motor nemal v-tec. Potom bol nahradeny poruchovejsou rozvodovou reťazou so systémom v-tec od roku 2002. V roku 2006 bola posledná zmena ale iba kozmetická kedy vyladili to spinanie v-tecu aby bolo hladsie. Veľa ľudí kritizovalo že tam prestali dávať ten rozvod ozubenymi kolesami nakoľko to bol bezudrzbovy systém. Existujú motorky čo mali najazdené 750 tisíc km. V-tec je konsttuovany na cca 200 až 250 tisíc km
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Ale vraj to bolo hlučnejšie a si myslím že aj motor musel byť ťažší...predsa len reťaz je ľahšia ako ozubenie kolesá a ložiská a tak....ale neverím že by reťaz bola nejaká extrémne kazová....akurát sa vyťahá časom a treba ju meniť ale zas tiež nič trgické. Ale že by na to skapal motor že sa roztrhne som ešte u moto nepočul....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Áno váha bola dôvodom zmeny, vraj ušetrili 17 kg. Ono na tom retazovom rozvode odchádzajú napinaky nie motor. A hlavne ten v-tec ak sa neservisuje.
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC Desire S cez Tapatalk 2
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2538
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Pekna masinka. Prajem vela km bez poruchy a hlavne opatrne.. Je sice takisto cervena, ako si mal, no vykon je uplne niekde inde..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Anubis
- motorkár
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2007 10:16 pm
- Skúter: cbr 600f
- Bydlisko: Partizanske
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
nadherna masina dufam,ze ma nechas aspon onuchat vyfuky.
na jar si pojdeme zařádit na skycov
na jar si pojdeme zařádit na skycov
yvanrT z kápulh
k c u r e h t
k c u r e h t
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
SnoopyBA hej máš pravdu rozdiel vo výkone medzi cbf 125 a vfr 800 je pre mňa intergalagtický. Som rád že som ju zohnal v červenej, lebo to je moja oblúbená farba na moto a hlavne tá motorka vyzerá úplne inak ako v striebornej či modrej. V inzercií boli v ponuke len 4 červené tak som rád že sa mi jedna ušla.
Anubis jasné že ti ju dám vyskúšať ale je to fakt masaker aj tá váha aj to zrýchlenie, takže treba na tom veľmi opatrne veď sám som na tom ako dosratý išiel domov. Ten Skýcov neviem neviem či budeme na jar už taký dobrý aby sme tam ,,řádili"
Anubis jasné že ti ju dám vyskúšať ale je to fakt masaker aj tá váha aj to zrýchlenie, takže treba na tom veľmi opatrne veď sám som na tom ako dosratý išiel domov. Ten Skýcov neviem neviem či budeme na jar už taký dobrý aby sme tam ,,řádili"
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Lapko
- st. skútrista
- Príspevky: 600
- Dátum registrácie: Ut Apr 08, 2008 7:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman 400 K7 / Suzuki V-Strom 650 K7
- Bydlisko: Trenčín- DCA
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Gratulacia k novej masine. Padaky si urcite kup aj ked asi len stuplove (ine sa tam nehodia). Ja som im uz neraz dakoval. Tych 200kg+ sa rado pripomina hlavne v nulovej rychlosti.
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Honda VFR 800 V-Tec - deltoro5784 (denníček)
Mám už vyhliadnuté pekné padáky (žiaľ na vfr-ke sa musí vŕtať do kapotáže) akurát čakám nech ešte trochu padne česká koruna nech to mám lacnejšie. S tou váhou pri nulovej rýchlosti máš pravdu. Otočiť túto kravu mi dá fakt zabrať a dať ju na hlavý stojan taktiež
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -