cafe racer prestavba Ducati SS 750

veľké moto

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#26 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Apr 26, 2013 9:34 am

doktor napísal:Peto vidim ze ma pakistansku spz,odkial presne je?
z hornych oresan povodne

Užívateľov profilový obrázok
flipper
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 864
Dátum registrácie: Pi Júl 24, 2009 10:10 am
Skúter: Suzuki Burgman AN400 K7
Bydlisko: Krupina

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#27 Príspevok od užívateľa flipper » Pi Apr 26, 2013 1:28 pm

SnoopyBA napísal:Ten chrapčák zbožňujem!!!! :good:
a to ja som ešte mal Akrapovič výfuky so zvodom,to bol zvuk :) :Bravo: :)
SUZUKI BURGMAN K7,spotreba 3,2 až 3,5L,led brzdové svetlo znak suzuki,nové gripy vo farbe skútra,Yoshimura výfuk+zvod

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750 alias Lea

#28 Príspevok od užívateľa PeterZ » Po Apr 29, 2013 11:43 am

Lea je už doma :)
Prílohy
Lea.jpg
(577.4 KiB) 170 stiahnutí

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#29 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Apr 29, 2013 1:27 pm

Tak jej gratulujem k meninam :D

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#30 Príspevok od užívateľa PeterZ » Po Apr 29, 2013 2:05 pm

Že Ti ďakujem v jej mene k mennovej gratulácií - síce bola kúpená v piatok ale Lea sa mi k nej viacej hodilo :)

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#31 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Apr 29, 2013 2:24 pm

som zvedavy na zmeny ake ju cakaju...ked sa na to pozriem tooooooolko by sa toho dalo porobit
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#32 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Máj 23, 2013 1:18 pm

Zatiaľ aby ste mali predstavu akým faceliftom zatiaľ Lea prešla, kým pristála u mňa v garáži.
Prílohy
3.jpg
(90.38 KiB) 119 stiahnutí
4.jpg
(122.92 KiB) 119 stiahnutí
8.JPG
(417.06 KiB) 119 stiahnutí
12.JPG
(448.95 KiB) 119 stiahnutí
DSC_3882.JPG
(485.5 KiB) 119 stiahnutí

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#33 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Máj 23, 2013 1:40 pm

Dobrym smerom sa ubera

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#34 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Máj 23, 2013 11:22 pm

Ja by som povedal ze opacnym :-D


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#35 Príspevok od užívateľa mucow » Št Máj 23, 2013 11:39 pm

Pecka :good: Tešim sa až to uvidím naživo.
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#36 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Máj 30, 2013 9:28 pm

Lea prešla karboškovou plastikou prdele a dostala lopatu.
Prílohy
PK.jpg
(77.27 KiB) 57 stiahnutí
EČ.jpg
(362.04 KiB) 57 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
miiireeec
motorkár
motorkár
Príspevky: 1155
Dátum registrácie: Po Máj 26, 2008 12:13 pm
Skúter: Yamaha XT 660 X
Bydlisko: Detva

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#37 Príspevok od užívateľa miiireeec » Št Máj 30, 2013 9:33 pm

nepôjdeš v sobotu do Vlkanovej ? :-)
Yamaha - ride the right bikes

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#38 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Máj 30, 2013 10:12 pm

V sobotu a nedeľu som v dunajskej strede na scooter race podporiť náš team

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#39 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Júl 04, 2013 6:52 am

Medzičasom Vive odišla baterka (veď to je"spotrebák" ale prečo už.... ). Má ju už novú - vďaka Look za rýchle dodanie. Potom sa pobralo do kytek štartovacie relé - to dostala z Hondy, kde bolo vhodné a nebolo treba meniť uchytenie. Ďalej sa nastavila vôľa ventilov a popretesňovali výfuky. Zvyšok je nateraz už iba o jazdení, kde spoznávam ako a čo... je to stále lepšie a lepšie.

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#40 Príspevok od užívateľa PeterZ » Ne Júl 07, 2013 3:03 pm

lea a ja
Prílohy
ja a lea.jpg

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#41 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Júl 09, 2013 11:17 pm

nejaky si vytuhnuty na nej co este neopadlo vzrusenie zz kupy? :)

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#42 Príspevok od užívateľa PeterZ » St Júl 10, 2013 1:00 pm

vedúci to sa Ti len tak zdá...

Yamaha
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 376
Dátum registrácie: Ne Jan 23, 2011 2:07 pm
Skúter: ZX-10R
Bydlisko: D.C Dobrohošť

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#43 Príspevok od užívateľa Yamaha » Ut Aug 12, 2014 7:29 pm

podpis som si nastavil

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#44 Príspevok od užívateľa PeterZ » St Aug 13, 2014 9:43 am

Áno to je presne príbeh mojej Lei :) Všimol som si ju na výstave Motocykel v Blave minulý rok v custom show. To som ešte netušil že o pár týždňov mi bude hovoriť "pane". Demo - jej predchádzajúci majiteľ mi dal veľa fotiek z prestavby. Bola trochu zanedbaná čo sa týka servisu (bola skôr na prestavávanie ako na jazdenie ), taktiež nebolo jasné čo všetko treba na nej poopravovať ale s tým som za tú cenu do toho šiel. Tak som použil metódu jazdiť a jazdiť. Nastavili sa a vymenili sa kamene desmodromických ventiloch
desmodromic.JPG
zhorelo relátko na spínanie štartéra, utesnili sa výfuky koncovky, odišla batéria. Tento rok som vymenil olej, poopravoval elektriku, zapojil meranie teploty oleja lebo Demo ho nevedel sfunkčniť. V Ducati v Banskej Štiavnici sa vymenili rozvody. Postupne doťahujem aj optický vzhľad to čo demo nedotiahol alebo neurobil celkom perfektne. Potom nastala fatalita so zaseknutou ihlou na karburátoroch a zaplavení olejovej vane cez valec/piestne krúžky benzínom a po naštartovaní zadretie kľuky (bolelo to oprava bola cca 1€ na 1cm3). Popri tom som mal ale šťastie v nešťastí iného - pred 5 rokmi jeden chalan položil na diaľnici takú istú ako mám ja a kúpil som od neho komplet motor aj s kopou dielov čo z nej zostali. Motor poslúžil ako darca kľuky a šálok tie sa vymenili a Lea žije a jazdí o 106. Ten moment keď som kupoval diely bol emočne ťažký.... chalan zostal po havárií na vozíku a chýbali mu peniaze tak to predal pod cenu v celku lebo po súčiastkach by to trvalo dlho.
Ale teraz trošku optimistickejšie.
Toto o nej písal jej predchádzajúci majiteľ:
Ducati je ako v gastronómii ustrice... pre niekoho delikatesa, pre niekoho vec nepochopiteľná... :-)
ale SS750 je podla mňa (jednu mam) pomerne drsná mašina, nekompromisná, presná, v zákrute drží , brzdi vynikajúco, motor ťahá užasne, ale aj vibruje a slzí olej ... jedným slovom je to taký drzý stroj... ak s tým počítaš a zvykneš si na to môže to byt nadlho...


no a ja: Lea vyžaduje plnú koncentráciu,cit pre chod motora a obzvlášť cit pre manipuláciu so spojkou. Je to skvelá zábava, ale až keď ju pochopíš. Do tej doby budeš vyzerať ako šašo - a trvá to dlhšie ako sa naučiť jazdiť so 4valcom. Nemôžeš ísť pod otáčkami,nemôžeš hocikedy skopnúť dva kvalty dole,nemôžeš zo začiatku príliš rýchlo púšťať spojku. Ak cítiš únavu (psychickú) zlez z nej dolu...ona Ti nič neodpustí. Jo a ešte - všade budeš počúvať aká je to Ducati "nahovno" motorka a prečo si to vôbec kupoval. Ak si na to sám nenájdeš odpoveď skončíš na inom stroji. Ja som pri nej zostal a nadlho.
V skratke:
- musíš na nej makať
- je tuha
- drží stopu
- nevlní sa
- musíš na nej makať
- pre-výkonovaná nie je
- na začiatočnícka ovšem výkonu viac než dosť
- mirnix dirnix turistické kochanie po okreskách na nej nerob
- pozor na gule pri brzdení a hrbolcoch
- chybu ti neodpusti
- pocity z jazdy keď sa do nej vložíš sú neopísateľné
...a aby som nezabudol: musíš na nej makať
Clipboard01.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750

#45 Príspevok od užívateľa PeterZ » Ne Aug 17, 2014 6:42 pm

DarkFelon písal : Demo postavil tento dobrý a jedinečný stroj, kdo bude mít chuť číst, toto jsem stáhl z netu!
,,Café racer, co tenhle termín vlastně znamená? K napsání tohoto článku mne přivedly takovéhle dotazy, a to často od lidí, kteří motocykl opravdu nevidí poprvé. Jak to, že všichni znají choppery ze vzdálené zámořské krajiny a jejich téměř domácí evropský protipól jen málokdo?
Takže, café racer je nejen druhem motocyklu, ale také typem jezdce. Oba termíny mají své kořeny v šedesátých letech v prvotních anglických motorkářských partičkách jako Rockers nebo Ton Up Clubu. Přesto, že se podobní mladíci v kožených bundách vyskytovali také v Itálii a Německu, je anglická škola tou nejklasičtější. Také proto, že svislé jedno- a dvouválce z ostrovů se na stavbu kafáče výborně hodí. Rockers byli rebelskou subkulturou a oblíbili si upravené biky pro přesuny mezi kavárnami u nově postavených britských dálnic. Mnoho z nich toužilo pokořit hranici 100 mph (160 km/h) jednoduše nazývanou The Ton, což se hodilo pro record races z kavárny k domluvenému bodu a zpátky. Musíte ale dojet dříve, než dozní oblíbený song z jukeboxu. Jejich otisk je v rockabilly stylu jasně patrný dodnes.
Dodnes také vydrželo označení café racer pro stroje, na kterých jezdili. Může jít o upravený starý Norton nebo i moderní motor vtěsnaný do odpovídajícího trubkového rámu, rozhoduje styl. Nemusí už přímo navazovat na Rockers, ale je určitě dobový. Otrhané jeans, krátká kožená bunda s nášivkou, vysoké boty a na hlavě otevřená helma, nejlépe značky Davida. Oblečení, jako byste si vyjeli do kavárny, ne na dobití Marsu.
Pokud jde o café racer jako motorku, je podomácku upravená na rychlost a co nejlepší ovládání, spíše než na pohodlí. Vzorem jsou speciální stroje ze závodních tratí, čili jednoduchá a přehledná technika, už ale schopná poskytovat silné zážitky a vysokou rychlost. Kapotované café racery se vyskytují minimálně, často je tu ale kulatá polokapota či štítek. Celkově se stavbou přibližují dobovým strojům z Grand Prix, pro sportovně nataženou pozici těla jsou vybaveny dlouhou nádrží, ideálně z leštěného hliníku, a maličkým dozadu vysunutým sedlem, za nímž následuje aerodynamický bobek. Sólosedlo je víceméně povinnost. Jednoduchá nízká řídítka zlepší kontrolu nad rychlým motocyklem, skloněný řidič není tak vystaven náporu větru a může jet rychleji. Setkáme se se dvěma variantami řídítek, dvoudílnými clip-on šroubovanými na vidlice nebo clubman ve tvaru písmene M, která se uchytí do standardních držáků, ale jsou umístěna nízko a vpředu. Z toho vyplývající ergonomie často také vyžaduje posunutí stupaček směrem vzad. Nejzadnější částí stroje by mělo být kolo, přečnívající blatníky jsou věci na škodu. Café racer je syrový a hrubý vysvlečený stroj, s motorem vyladěným na maximální výkon. Lehký, štíhlý, dobře ovladatelný motocykl, který jeho majitel postavil dle svého vkusu a technických dovedností. Stejně jako chopper tak trochu odráží osobnost majitele. Nejlepším příkladem takových mašin z minulosti jsou doma vyráběné kombinace rámů Norton Featherbed s motory Triumph Bonneville nazývané Triton. Používaly nejdostupnější a zároveň nejsportovnější motor a nejlépe ovladatelný podvozek té doby. Kdo neměl dostatek financí spokojil se s Tribsa – motorem Triumph v rámu BSA. Dnes se možnosti otevírají a kombinace motorů, rámů a doplňků jsou téměř neomezeny.,,

Napísať odpoveď

Návrat na "nad 25kw"