cafe racer prestavba Ducati SS 750
Moderátor: Moderators
- PeterZ
- motorkár
- Príspevky: 1727
- Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
- Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
- Bydlisko: ZH
- Kontaktovať užívateľa:
cafe racer prestavba Ducati SS 750
Už to prišlo aj na mňa... tuning zväčšením objemu ja som použil konštantu cez 10 krát proti Vive. Koncom týždňa bude u mňa v garáži nový prírastok. Rok výroby je 1994.
Air cooled, 748cc, 90° V-twin, SOHC
Power: 65.53 HP (48.2 kW) @ 8500 rpm
Torque: 70.61 Nm (7.2 kg-m) @ 6500 rpm
Final drive: Chain
Top speed: 185 km/h
Curb weight: 196 kg ň
Engine and transmission Switch unit
Engine type: 2 cylinders, 4-stroke, 90° V-twin
Displacement: 748 cc (45.7 cubic inches)
Bore × stroke: 88 mm × 61.5 mm (oversquare - shortstroke)
Cooling system: Air cooled
Power: 65.53 HP (48.2 kW) @ 8500 rpm
Torque: 70.61 Nm (7.2 kg-m) @ 6500 rpm
Throttle: Cable operated
Valves
Valve train: SOHC, variable
Valves per cylinder: 2
Fuel and ignition
Sparks per cylinder: 1
Fuel supply system: Carburetor
Ignition type: Analogue CDI (Capacitive Discharge Ign.)
Compression: 11:1
Engine mounting: Transverse
Lubrication system: Wet sump
Gear box: Manual 5-speed
Clutch: Wet, cable operated
Final drive: Chain
Spark plug pipe type: NGK, DPR9EA-9
Motor oil: Semi-Synthetic, 10W/40
Starter: Electric
Dimensions
Wheel base: 1395 mm
Seat height: 770 mm
Weight
Curb weight: 196 kg
Dry weight: 176 kg
Chassis and suspension
Frame type: steel, Trellis frame
Front
Suspension: Cartridge - upside-down
Suspension travel: 120 mm
Brake: Twin Disk
Tire: 120 / 60 R17 ZR
Tire pressure: 2.1 bar
Rear
Suspension: mono shock, Swingarm
Suspension travel: 136 mm
Brake: Disk
Tire: 160 / 60 R17 ZR
Tire pressure: 2.3 bar
Other
ABS available: No
Power-to-weight ratio: 0.25 HP/kg (4.07 kg/HP)
Top speed: 185 km/h
Fuel capacity: 17.5 l
Number of riders: 2 persons
Air cooled, 748cc, 90° V-twin, SOHC
Power: 65.53 HP (48.2 kW) @ 8500 rpm
Torque: 70.61 Nm (7.2 kg-m) @ 6500 rpm
Final drive: Chain
Top speed: 185 km/h
Curb weight: 196 kg ň
Engine and transmission Switch unit
Engine type: 2 cylinders, 4-stroke, 90° V-twin
Displacement: 748 cc (45.7 cubic inches)
Bore × stroke: 88 mm × 61.5 mm (oversquare - shortstroke)
Cooling system: Air cooled
Power: 65.53 HP (48.2 kW) @ 8500 rpm
Torque: 70.61 Nm (7.2 kg-m) @ 6500 rpm
Throttle: Cable operated
Valves
Valve train: SOHC, variable
Valves per cylinder: 2
Fuel and ignition
Sparks per cylinder: 1
Fuel supply system: Carburetor
Ignition type: Analogue CDI (Capacitive Discharge Ign.)
Compression: 11:1
Engine mounting: Transverse
Lubrication system: Wet sump
Gear box: Manual 5-speed
Clutch: Wet, cable operated
Final drive: Chain
Spark plug pipe type: NGK, DPR9EA-9
Motor oil: Semi-Synthetic, 10W/40
Starter: Electric
Dimensions
Wheel base: 1395 mm
Seat height: 770 mm
Weight
Curb weight: 196 kg
Dry weight: 176 kg
Chassis and suspension
Frame type: steel, Trellis frame
Front
Suspension: Cartridge - upside-down
Suspension travel: 120 mm
Brake: Twin Disk
Tire: 120 / 60 R17 ZR
Tire pressure: 2.1 bar
Rear
Suspension: mono shock, Swingarm
Suspension travel: 136 mm
Brake: Disk
Tire: 160 / 60 R17 ZR
Tire pressure: 2.3 bar
Other
ABS available: No
Power-to-weight ratio: 0.25 HP/kg (4.07 kg/HP)
Top speed: 185 km/h
Fuel capacity: 17.5 l
Number of riders: 2 persons
- Prílohy
-
- roundcase_cutaway.jpg
- (80.95 KiB) 417 stiahnutí
Naposledy upravil/-a PeterZ v Št Apr 25, 2013 2:41 pm, upravené celkom 3 krát.
- PeterZ
- motorkár
- Príspevky: 1727
- Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
- Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
- Bydlisko: ZH
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Tu je pár fotiek
- Prílohy
-
- 22760068a.jpg
- (53.69 KiB) 418 stiahnutí
-
- 22760068b.jpg
- (56.76 KiB) 418 stiahnutí
-
- 22760068c.jpg
- (41.63 KiB) 418 stiahnutí
-
- 22760068d.jpg
- (47.41 KiB) 418 stiahnutí
-
- 22760068e.jpg
- (47.28 KiB) 418 stiahnutí
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
takze nakoniec u teba zakotvi...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
krásna, duka je duka
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Krásavica....toto by sa aj Doktorovi páčilo...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- modreOKO
- motorkár
- Príspevky: 2472
- Dátum registrácie: Po Aug 31, 2009 8:12 pm
- Skúter: Yamaha AEROX - Modroocko :)
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
riadne sa mi páči, drzim palce nech slúži
Yamaha AEROX - r-*projekt*polini corsa 0,7deci,21DO,multivar,elektr.vodna pumpa,Xkevlar...+++najmenej kazivý scooter z fóra
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Cafe motorky to ja mozem
Send from International Space Station
Send from International Space Station
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- lacosta
- st. skútrista
- Príspevky: 947
- Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
- Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
- Bydlisko: Okres Skalica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RE: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Čo tak norton commando 961 ...
Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Board Express
Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Board Express
Hail to the king baby !
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...
- doktor
- motorkár
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: St Júl 25, 2007 3:53 pm
- Skúter: Kawasaki W 650
- Bydlisko: PK
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Sanka mi padla az na zem...tato moyorka bola aj na motosalone v tej custom sutazi,ci? A opovaz sa prist na zraz na vive a nie natejto ohnivej Rossite,ruky nohy zlamem
Co?Jaky podpis zase?Uz nejsom chlouba wehrmachtu....ale teraz ho mam leskly motorka
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
To by malo ist do muzea nie na nase cesty
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
- kubo HC
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
- Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
- Bydlisko: Hlohovec
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
na múzeum som tu ja !
gratulujem krásavica ten rozvod ! krása !
gratulujem krásavica ten rozvod ! krása !
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
- flipper
- st. skútrista
- Príspevky: 864
- Dátum registrácie: Pi Júl 24, 2009 10:10 am
- Skúter: Suzuki Burgman AN400 K7
- Bydlisko: Krupina
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Ducati je Ducati sú to nádherne motorky čo môžem potvrdiť mal som Monster 600 a do teraz ľutujem že som ju predal
- Prílohy
-
- M.600.jpg
- (197.87 KiB) 350 stiahnutí
SUZUKI BURGMAN K7,spotreba 3,2 až 3,5L,led brzdové svetlo znak suzuki,nové gripy vo farbe skútra,Yoshimura výfuk+zvod
- teck
- st. kolobežkár
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: Ne Sep 28, 2008 9:18 pm
- Skúter: Yamaha X-Max 250i M 2011
- Bydlisko: Ban.Bystrica-Zvolen
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Ten nizky posed je ako stvoreny pre PetaZ, podobne ako pre Pershinga je idealny Burgman
Yamaha X-Max 250i M 2011
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2538
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Jaaa ti nevim, ale u mna nie.. Ale ako sa vravi, 100 ludi, 100 chuti. Tak nech sluzi!!! Viem si ju predstavit niekde vo vitrinke, ale na ceste ee..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Motorka nech je to aj výstavný kúsok je určená na jazdenie a na ceste ju bude môcť obdivovať viac ľudí ako niekde v múzeu
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
z blizka az tak vystavne nevyzera...chce to dotiahnut do konca detaily co sa uz povodnemu majitelovi nechcelo...ale motorcek stoji za to...ma mokru spojku takze ziadne zvuky srotovacky co zjedla klince a aj zapestie neumiera po par kilometrovej jazde...a odl school konstrukcia
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- PeterZ
- motorkár
- Príspevky: 1727
- Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
- Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
- Bydlisko: ZH
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Nebojte bude jazdiť a dokonca niečo podoťahujem z toho čo bývalý majiteľ už neurobil. Beriem to ako výzvu pre mňa mať bike, ktorý ma poteší a zajazdím si na ňom je mimo zabehaných štandardov aj na pohľad. Keby ste ma viacej poznaly tak mám málo "štandardných vecí" skôr inklinujem k prevereným (dakedy aj starožitným poctivo remeselne spracovaným) alebo hi-tech riešeniam nič pomedzi. Majiteľ o nej písal "... kto nepozna tento typ, tak je to pomerne tvrda a drsna motorka. Perfektny ram a perfektne brzdy. " Presne také zjazdové lyže mám idú a držia aj v extrémnych podmiekach ale ak urobíš chybu neuhnú a letíš.... Myslým že mám už dostatočne hlavu vyzretú aby som kone pod zadkom zvládol a nie oni mňa.
Naposledy upravil/-a PeterZ v Št Apr 25, 2013 2:57 pm, upravené celkom 1 krát.
- doktor
- motorkár
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: St Júl 25, 2007 3:53 pm
- Skúter: Kawasaki W 650
- Bydlisko: PK
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Peto vidim ze ma pakistansku spz,odkial presne je?
Co?Jaky podpis zase?Uz nejsom chlouba wehrmachtu....ale teraz ho mam leskly motorka
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
z prievozu v blave
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
Pakistan je PK????
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cafe racer prestavba Ducati SS 750
no praveže duka bude mlynček na kavu stále, či už nová alebo stará, či už s mokrou alebo suchou spojkou, pri oboch pocujes to specificke chrapcenie , a to robí duku dukoualcatelko napísal:z blizka az tak vystavne nevyzera...chce to dotiahnut do konca detaily co sa uz povodnemu majitelovi nechcelo...ale motorcek stoji za to...ma mokru spojku takze ziadne zvuky srotovacky co zjedla klince a aj zapestie neumiera po par kilometrovej jazde...a odl school konstrukcia
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_FKSUQ2nvd4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OkTJag018gc[/youtube]