Triumph 955i Speed Triple 2002 - raidmax
Napísané: Ut Feb 15, 2011 1:50 pm
Takže rád by som Vám predstavil môjho Angličana. Je to plnokrvník z kráľovského rodu Triumph pod označením Speed Triple 955i ktorý bol zložený v roku 2002. Po tomto motocykli som túžil už z prvého pohľadu a to vo filme Mission Impossible. No na slovensku sa ich v tej dobe keď bol film trhákom moc veľa nenachádzalo a aj tie čo tu boli, tak boli pre svoju cenu len pre majetnejších medzi ktorých som v tej dobe nepatril keďže som bol ešte len mladíkom v školských laviciach. No potom ukončení školy som sa popri práci venoval občasnému dovozu moto z IT odkiaľ som doviezol počas 5 rokov takmer 25ks motoriek pre svojich známych nikdy som nenosil mašiny masovo len kvôli tomu že tam šli vraždy za par babiek a ak by som ich dal doma dokopy tak by som na tom krásne zarobil. Nosil som to preto aby som sa na motorkách trochu povozil a potom predal vždy to boli good stroje endurá, cruiser, superšporty, turistiky a aj naked boli to slušne zachovalé japonské a talianske mašinky. No čosi im stále chýbalo. Za tých 5 rokov čo som sa tomu občasne venoval mi prišlo pár ponúk i na Triumph no nikdy to nebola motorka ktorá by mi povedala kúp si ma. Až v roku 2010 na jar mi prišla ponuka na môjho vysnívaného zeleného tripla. A teda šlo sa do Verony po motorčeku pre mňa a pre kawu 636 pre kamoša . Cestu vám nebudem okecávať.
Triumph bol podla foto v super stave 1 majiteľ ktorý ho vlastnil 8 rokou komplet všetky papiere manuál serviska, prvá prehliadka, faktúry za 8 rokou servisu proste všetko o motorke málem som sa z toho posr..l od radosti keď mi tie papiere dal do rúk lebo taliani sú v týchto veciach hrozný ľudia. No šok prišiel až keď som uvidel mašinku mala ladený výfuk aj zo zvodmi, upravený motor a to komplet vyhodené egr sanie, kované ojnice, piesty , a kľuku - faktúra na úpravu motora. Mala aj gélové protišmyková poťahy sedadiel, športové stúpačky robbymotto a tiež aj bmc filter. Jednoducho paráda a ešte aj na cene sme sa dojednali k spokojnosti oboch. Čo viac si môžete priať. Ešte cesta do Lago di Garda pre 636ku a domou.
Posed na moto nieje klasický turistický vzpriamený ale v podrepe ako na super športe keďže rám ma spoločný z Daytonou ktorá je super šport. A to motocyklu prináša spolu z jednoramennou zadnou vidlicou vynikajúce jazdné vlastnosti.
Takže aby som to ukončil tak tu je technický popis:
Triumph SpeedTriple 955i r.v. 2002
Radový 3valec z obsahom 955 cm3 z priamym vstrekom
krúťakom 118nm pri 7950ot. s výkonom 103kw -odmerané na brzde Dynojet v IT-certifikát
Maximálku a otáčky ma obmedzené rj. na 240km/h a 10000ot/min
Má 6 stupnovú prevodovku
Spotreba okolo 10 lit/100km
Vpredu 2x 4 piestikové hydraulické brzdy nisin a vzadu 1x 2piestikový plávajúci strmeň.
A aby som vysvetlil čo chýbalo Japoncom tak v jednoduchosti nemali gule a ani žiadnu charizmu.
### nazov temy doplneny podla zvyklosti sekcie - THeBaNDiT
Triumph bol podla foto v super stave 1 majiteľ ktorý ho vlastnil 8 rokou komplet všetky papiere manuál serviska, prvá prehliadka, faktúry za 8 rokou servisu proste všetko o motorke málem som sa z toho posr..l od radosti keď mi tie papiere dal do rúk lebo taliani sú v týchto veciach hrozný ľudia. No šok prišiel až keď som uvidel mašinku mala ladený výfuk aj zo zvodmi, upravený motor a to komplet vyhodené egr sanie, kované ojnice, piesty , a kľuku - faktúra na úpravu motora. Mala aj gélové protišmyková poťahy sedadiel, športové stúpačky robbymotto a tiež aj bmc filter. Jednoducho paráda a ešte aj na cene sme sa dojednali k spokojnosti oboch. Čo viac si môžete priať. Ešte cesta do Lago di Garda pre 636ku a domou.
Posed na moto nieje klasický turistický vzpriamený ale v podrepe ako na super športe keďže rám ma spoločný z Daytonou ktorá je super šport. A to motocyklu prináša spolu z jednoramennou zadnou vidlicou vynikajúce jazdné vlastnosti.
Takže aby som to ukončil tak tu je technický popis:
Triumph SpeedTriple 955i r.v. 2002
Radový 3valec z obsahom 955 cm3 z priamym vstrekom
krúťakom 118nm pri 7950ot. s výkonom 103kw -odmerané na brzde Dynojet v IT-certifikát
Maximálku a otáčky ma obmedzené rj. na 240km/h a 10000ot/min
Má 6 stupnovú prevodovku
Spotreba okolo 10 lit/100km
Vpredu 2x 4 piestikové hydraulické brzdy nisin a vzadu 1x 2piestikový plávajúci strmeň.
A aby som vysvetlil čo chýbalo Japoncom tak v jednoduchosti nemali gule a ani žiadnu charizmu.
### nazov temy doplneny podla zvyklosti sekcie - THeBaNDiT