Hlasovanie September 2010
Moderátor: Moderators
- lil_b
- moderátor
- Príspevky: 824
- Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Pezinok
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
chalani, nič vzlom, ani jeden skuter sa mi nepači, asi mam iny vkus, ale jednoducho mi neda zahlasovať číslo 6 aj keby sa vymenil skuter za kopu hnoja...
podpis som si este nenastavil
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4569
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Mna by celkom pre pobavenie zaujimalo, kolko ludi sa zaregistrovalo na fore len preto, aby mohli zahlasovat.
A nemaju a ani nikdy nebudu mat ziaden prispevok..
Ale to je skor len taka retoricka otazka, heh..
A nemaju a ani nikdy nebudu mat ziaden prispevok..
Ale to je skor len taka retoricka otazka, heh..
- optik
- st. skútrista
- Príspevky: 854
- Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
- Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
- Bydlisko: L.M.
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Myslim ze nas sikovny admin bude vediet povedat kolko ludi sa zaregistrovalo od dna spustenia hlasovania
Nooo ale teraz musim poopravit moj prispevok, lebo som pozeral v zozname novych clenov a uprimne povedane az tak nestandardne vela ich za september nepribudlo. Tak vyzera ze tie vysledky su dost objektivne.
Nooo ale teraz musim poopravit moj prispevok, lebo som pozeral v zozname novych clenov a uprimne povedane az tak nestandardne vela ich za september nepribudlo. Tak vyzera ze tie vysledky su dost objektivne.
podpis som si este nenastavil
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4569
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Tak potom super, potom je vseeetko v poriadku..Len ma ktosi presviedcal o opaku..
A nakoniec sa zistilo, ze Opak je v A.M.O.
A nakoniec sa zistilo, ze Opak je v A.M.O.
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4569
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
DAKUJEM VSETKYM ZA HLASY!! BUDUCI ROK VO ZVOLENE MATE U MNA DRINKY!!
- dakujem superom, Marko - RESTEKPA!!
Gumy nahodene, idem sa vozit!!
*CMUK*
- dakujem superom, Marko - RESTEKPA!!
Gumy nahodene, idem sa vozit!!
*CMUK*
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
gratulujem Davidian. a zaroven sa ospravedlnujem za oneskorene vyhlasenie vitaza na stranke a co sa tyka hlasovania naozaj hlasovali vsetko clenovia co su tu dlhodobo. len som poslal info o tom ze tu bezi sutaz (optikov napad ) tak uvidime co prinesie dalsi mesiac. zatial si uzivaj slavu
- zip
- trojkolkár
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: So Jan 24, 2009 6:07 pm
- Skúter: piaggio ZIP-SP LIGUID-COOLED
- Bydlisko: Brána šumavy Jižní čechy
Re: Hlasovanie September 2010
Já se také připojuji ke gratulaci.theruck napísal:gratulujem Davidian. a zaroven sa ospravedlnujem za oneskorene vyhlasenie vitaza na stranke a co sa tyka hlasovania naozaj hlasovali vsetko clenovia co su tu dlhodobo. len som poslal info o tom ze tu bezi sutaz (optikov napad ) tak uvidime co prinesie dalsi mesiac. zatial si uzivaj slavu
Setup FA2ST86:MHR ložiska,spojka,zvon,převody+10%,karbec DO22mm,klapky stage6 VForce3,fukYASUNI16,varátor POLINI,Dle GPS148km/h
-
- chodec
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: So Jún 12, 2010 9:54 am
- Skúter: motowell magnet rs
- zip
- trojkolkár
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: So Jan 24, 2009 6:07 pm
- Skúter: piaggio ZIP-SP LIGUID-COOLED
- Bydlisko: Brána šumavy Jižní čechy
Re: Hlasovanie September 2010
Jen škoda že vyhrál ten co jen koupil a né ten co si stím dal práci.
Setup FA2ST86:MHR ložiska,spojka,zvon,převody+10%,karbec DO22mm,klapky stage6 VForce3,fukYASUNI16,varátor POLINI,Dle GPS148km/h
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Problém bol v zlých fotkách snáď sa to na ďalšie mesiace zmení a bude sa každá nominácia konzultovať s vlastníkom skútra.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4569
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
No neviem sice kde sa da kupit skuter s hentakym setupom, tento som kupil v serii v marci 2010, to na co mam skills som si robil sam a to na co skills este nemam mi robili ludia ktori na to skills maju, ale vylucne podla mojich predstav..zip napísal:Jen škoda že vyhrál ten co jen koupil a né ten co si stím dal práci.
A za tych 5-6 mesiacov sa teda hodne zmenil a netvrdim, ze to je finalna podoba.. Tolko k tvojej poznamke :
Co sa tyka hlavne tohoto modelu skutra specificky, je velmi tazke zohnat vobec nejake diely na opticky tuning, okrem toho sa mi takto paci, ved uz je bez nalepiek.. Mam svoj plan a na nom zakladam, len malo zarabam.. Vies jak to je
MALO SSI nahodil vela si ZAPLATIL ...
A samozrejem dakujem za gratulacie..
- zip
- trojkolkár
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: So Jan 24, 2009 6:07 pm
- Skúter: piaggio ZIP-SP LIGUID-COOLED
- Bydlisko: Brána šumavy Jižní čechy
Re: Hlasovanie September 2010
(citacia vymazana)
Vím o jakejch bankovkách je to,setup atd. Ale to není vidět já měl na mysl stránku z pohledu a to si tam dali jiní dost s fantazií starost.
### necituj posledny posledny prispevok, Ď - THeBaNDiT
Vím o jakejch bankovkách je to,setup atd. Ale to není vidět já měl na mysl stránku z pohledu a to si tam dali jiní dost s fantazií starost.
### necituj posledny posledny prispevok, Ď - THeBaNDiT
Setup FA2ST86:MHR ložiska,spojka,zvon,převody+10%,karbec DO22mm,klapky stage6 VForce3,fukYASUNI16,varátor POLINI,Dle GPS148km/h
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
malo by to byt nezistne nie ze sa dohodnes s niekym ze mu tam zavesis jeho skuter... ked tu na nejaky pekny narazis tak ho tam prasknes a je...deltoro5784 napísal:Problém bol v zlých fotkách snáď sa to na ďalšie mesiace zmení a bude sa každá nominácia konzultovať s vlastníkom skútra.
- zip
- trojkolkár
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: So Jan 24, 2009 6:07 pm
- Skúter: piaggio ZIP-SP LIGUID-COOLED
- Bydlisko: Brána šumavy Jižní čechy
Re: Hlasovanie September 2010
Tak teda já do teďka žil v představě že se tu chlubí každý se svím peřím a né jak píšeš. O čem by to potom bylo teda.??theruck napísal:malo by to byt nezistne nie ze sa dohodnes s niekym ze mu tam zavesis jeho skuter... ked tu na nejaky pekny narazis tak ho tam prasknes a je...deltoro5784 napísal:Problém bol v zlých fotkách snáď sa to na ďalšie mesiace zmení a bude sa každá nominácia konzultovať s vlastníkom skútra.
Setup FA2ST86:MHR ložiska,spojka,zvon,převody+10%,karbec DO22mm,klapky stage6 VForce3,fukYASUNI16,varátor POLINI,Dle GPS148km/h
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Theruck ja chápem ako to bolo myslené s tými nomináciami, ale ako príklad použijem fotku porkyho skútra. Tá fotka je úplne zlá a vôbec neodzrkladuje aký je ten skúter pekný. Som si istý že pri použití lepšej fotky by získal viac hlasov.
A keď už sme pri tej nezištnosti, nehovor mi že majitelia tých nominovaných skútrov si ich nenominovali medzi sebou. Myslím že to je tu každému jasné.
A keď už sme pri tej nezištnosti, nehovor mi že majitelia tých nominovaných skútrov si ich nenominovali medzi sebou. Myslím že to je tu každému jasné.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Re: Hlasovanie September 2010
bol by som hlasoval asi za http://forum.scooter-tuning.sk/download ... p?id=10177
podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
mne je jedno ako to kto nominoval ale zamer je ten ze na fore je tu kopec ludi a kopec fotiek tak ked niekto zbada nejaku co sa mu paci tak ju moze dat do sutaze a zviditelnit ju. ked ma niekto uchylku na seriove CPI tak nech si sem da fotku ved ludia budu hlasovat. konec koncov nejde o nic len o zabavudeltoro5784 napísal:Theruck ja chápem ako to bolo myslené s tými nomináciami, ale ako príklad použijem fotku porkyho skútra. Tá fotka je úplne zlá a vôbec neodzrkladuje aký je ten skúter pekný. Som si istý že pri použití lepšej fotky by získal viac hlasov.
A keď už sme pri tej nezištnosti, nehovor mi že majitelia tých nominovaných skútrov si ich nenominovali medzi sebou. Myslím že to je tu každému jasné.
- optik
- st. skútrista
- Príspevky: 854
- Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
- Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
- Bydlisko: L.M.
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Som sa chcel len spytat ci sa bude hlasovat aj za oktober ? a ci vznikne nova tema?
podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
jasne uz sa aj stalo. vzdy prveho. teda budem sa snazit
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4569
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Hlasovanie September 2010
Takže pár slov k mojmu skútru ako som sľúbil:
Začiatkom roka 2010 som sa rozhodol, že si kúpim skúter, čo bolo čiastočne motivované tým, že som mal auto už 2 mesiace po nehode v servise, končila zima, a už ma unavovalo každodenné cestovanie do práce MHD, kedže som už bol predtým zvyknutý na auto. Začal som, sa rozhliadať po nejakom skútri. Prezrel som si asi takpovediac všetky modely všetkých výrobcov porovnával som neporovnateľné, všelijaké čísla a údaje, ktoré mi nič nehovorili, potom ceny, počet koní a podobné nezmysly a nakoniec som ostal pri dvoch kandidátoch Aprilia SR 50 R a Gilera Runner SP. Priznám sa, Gilera Runner mi vtedy nič nehovorila a zdala sa mi nejaká veľká tak som sa rozhodol pre SR-ku. A koncom marca bola moja, presne 19.3.2010. Skúter som si z predajne bral už odblokovaný. Nakoľko som o skútroch nič nevedel a radil som sa prakticky len s google-om a predajcami, ktorí chceli len moje peniaze a ďalej som ich nezaujímal, som so svojou voľbou veľmi spokojný. A raz tak spokojný som aj preto, že som neskončil pri nejakej čínskej značke ako aj s tým, že má moj skúter motor Piaggio, ale to len tak naokraj.
Keďže som myslím nikdy predtým na skútri ani nesedel, moja prvá jazda trvala asi 4 hodiny, kedže som sa jej nevedel nabažiť, bol som asi všade v Bratislave, kde sa len dalo a úsmev som mal doširoka. Tak ma napadlo, veď môj sused NASA má skúter Peugeouta, že sa mu ozvem, či sa nejdeme voziť. Keďže mal už zavarené kolená na výfuku, išiel mu skúter o trošku lepšie ako mne, moje čerstvé skútristické ego to nezvládlo a ozval sa vo mne hlas mojho skútra a prahol po tuningu. Ktorý vtedy na začiatku spočíval v tom, že som sa začal rozkukávať po výfuku, čo bol pre mňa vlastne taký odrazový mostík na tejto nekonečnej ceste svetom objednávania, vyberania, montovania, a vlastne všetkého, čo s tuningom súvisí. Takže ak to tak môžem zhrnúť, nestihol som skúter ani poriadne zabehnúť (asi 456 km) a už som naň montoval tuningový výfuk – Leo Vince GP. Je to veľmi pekný a naozaj kvalitne spracovaný street/sport výfuk, s veľmi dobrým výkonom, ktorý môžem len odporučiť. Je to magnet pre oči a hudba pre uši.
Ako tak pokračovala sezóna 2010 a ja som sa zoznamoval viac a viac so svetom skútrov, resp. začal som sa pomaly zasväťovať do pre mňa nových pojmov, súčiastok a predovšetkým tuningu, alebo teda zistil som, že asi každá súčiastka na mojom skútri sa dá vymeniť, za nejakú lepšiu, krajšiu, alebo kvalitnejšiu a dostal som chorobu zvanú skúter tuning a asi každú voľnú chviľu v práci som trávil na nejakom e-shope a listoval, skúmal, vzelával sa pre začiatok aspoň v teoretickej rovine, v tomto pre mňa úplne neznámom obore.
Tak si spomínam mal som najazdených 2000 km a už na skúter putoval 70cc valec. Zhruba v máji som prehodil na Malossi Sport 70 cc a este Variátor Multivar. Niekedy v tomto období som sa prihlásil na fórum mám pocit a začal sa zoznamovať s inými skútristami z Bratislavy ale aj z iných kútov Slovenska. Takto som stretol množstvo super ľudí a získal veľa nových kamarátov a známych, čo ma jednak veľmi teší a zároveň musím povedať, že mám z toho dobrý pocit, že sa vďaka môjmu nadšeniu pre skútre zoznámilo množstvo ľudí a že sa časom podarilo spraviť v Bratislave, čo sa týka skútrov, to čo sa podarilo. (Dobrá partia, Pravidelné spoločné výjazdy, spoločné výlety, 1. Bratislavský Skútrový klub) Aj keď nás v tomto smere čaká ešte veľmi veľa dobrovľníckej činnosti. Ale tak o tom tu nechem..
Ako som už spomínal po tom čo som nahodil do skútra nový valec a vario, sa to už s tuningom len tak rozbehlo a postupom času som dokupoval a menil dá sa povedať skoro systematicky skoro každý komponent, ktorý si výmenu pýtal, alebo priam vyžadoval. Druhá vec, ktorú si treba uvedomiť, že veľa vecí si zas výmenu ani nevyžadovali, keďže skúter je tak povediac nový a ešte v záruke a aj v sérii celkom dobre vyzerá. V novej sezóne ale už budem jazdiť s novým valcom a s novým výfukom. Keďže Malossi Sport a Leo Vince GP sú už minulosťou.
V súčastnosti mám na skútri tento setup:
Skúter: Aprilia SR 50 R Diablo Black
Valec+kľuka: Stage6 Sport Pro 70c + Malossi RHQ
Výfuk: Stage6 R 1200
Variomatika: Malossi Multivar & Ventilvar + Polini Kevlar Belt
Karburátor + Klapky: Dell'Orto 19mm + Stage6 Reed Block Viton
Spojka + Zvon: Stage6 Torque Control MK II + Clutch bell "MHR"
Ďalej som samozrejme menil aj výzor skútra, zbavil som ho všetkých zbytočností, prakticky všetkých originálnych nálepiek, momentálne sa ich chystám už odstrániť úplne. Vymenil som naozaj čo sa dalo, gripy za transparentné, zadné koncové svetlo za LED, STR8 kryty smeroviek a svetiel za čierne, bočný stojan Buzetti, reflexné pásiky na kolesá, vzduchový filter Doppler, pneumatiky Dunlop, brzdový kotúč za vačší od Stage6 a v novej sezóne aj tento vymením za ešte väčší.
Najbližšie plánujem ešte tieto úpravy:
Zadná Overrange Remenica prípadne celý kit, Multimeter od Stage6, Dlhšie prevody, Polini Torsen, Prietokové chladiče a aj optický tuning, či ambient style podvietenie.. a určite aj nejaké to prekvapenie..
S mojou Apriliou SR 50 som zažil množstvo super zážitkov počas 9800 najazdených kilometrov prakticky bez nehody, z toho spomeniem pravidelné klubové výjazdy vždy v piatok u nás v Bratislave,
zraz skútrov 2010, cesta za skútristami z Gbelov, Stretnutie na Kamennom mlyne na záver sezóny atď. resp. dá sa povedať, že kde sa dalo tam som bol.
Úspechy ktoré stoja za zmienku:
1. Miesto za najvzdialenejšieho úcastníka zrazu skútrov 2010
3. Miesto Best Skúter 5. celoslovenského zrazu skútrov 2010
1. Miesto Skúter Mesiaca tuningu - september 2010
Pochvala od Oficiálneho Teamu Stage6 Development za výzor skútra!
Najazdených 9800km (túto sezonu)
Maximálna zaznamenaná dosiahnutá rýchlosť: 117km/h GPS
Začiatkom roka 2010 som sa rozhodol, že si kúpim skúter, čo bolo čiastočne motivované tým, že som mal auto už 2 mesiace po nehode v servise, končila zima, a už ma unavovalo každodenné cestovanie do práce MHD, kedže som už bol predtým zvyknutý na auto. Začal som, sa rozhliadať po nejakom skútri. Prezrel som si asi takpovediac všetky modely všetkých výrobcov porovnával som neporovnateľné, všelijaké čísla a údaje, ktoré mi nič nehovorili, potom ceny, počet koní a podobné nezmysly a nakoniec som ostal pri dvoch kandidátoch Aprilia SR 50 R a Gilera Runner SP. Priznám sa, Gilera Runner mi vtedy nič nehovorila a zdala sa mi nejaká veľká tak som sa rozhodol pre SR-ku. A koncom marca bola moja, presne 19.3.2010. Skúter som si z predajne bral už odblokovaný. Nakoľko som o skútroch nič nevedel a radil som sa prakticky len s google-om a predajcami, ktorí chceli len moje peniaze a ďalej som ich nezaujímal, som so svojou voľbou veľmi spokojný. A raz tak spokojný som aj preto, že som neskončil pri nejakej čínskej značke ako aj s tým, že má moj skúter motor Piaggio, ale to len tak naokraj.
Keďže som myslím nikdy predtým na skútri ani nesedel, moja prvá jazda trvala asi 4 hodiny, kedže som sa jej nevedel nabažiť, bol som asi všade v Bratislave, kde sa len dalo a úsmev som mal doširoka. Tak ma napadlo, veď môj sused NASA má skúter Peugeouta, že sa mu ozvem, či sa nejdeme voziť. Keďže mal už zavarené kolená na výfuku, išiel mu skúter o trošku lepšie ako mne, moje čerstvé skútristické ego to nezvládlo a ozval sa vo mne hlas mojho skútra a prahol po tuningu. Ktorý vtedy na začiatku spočíval v tom, že som sa začal rozkukávať po výfuku, čo bol pre mňa vlastne taký odrazový mostík na tejto nekonečnej ceste svetom objednávania, vyberania, montovania, a vlastne všetkého, čo s tuningom súvisí. Takže ak to tak môžem zhrnúť, nestihol som skúter ani poriadne zabehnúť (asi 456 km) a už som naň montoval tuningový výfuk – Leo Vince GP. Je to veľmi pekný a naozaj kvalitne spracovaný street/sport výfuk, s veľmi dobrým výkonom, ktorý môžem len odporučiť. Je to magnet pre oči a hudba pre uši.
Ako tak pokračovala sezóna 2010 a ja som sa zoznamoval viac a viac so svetom skútrov, resp. začal som sa pomaly zasväťovať do pre mňa nových pojmov, súčiastok a predovšetkým tuningu, alebo teda zistil som, že asi každá súčiastka na mojom skútri sa dá vymeniť, za nejakú lepšiu, krajšiu, alebo kvalitnejšiu a dostal som chorobu zvanú skúter tuning a asi každú voľnú chviľu v práci som trávil na nejakom e-shope a listoval, skúmal, vzelával sa pre začiatok aspoň v teoretickej rovine, v tomto pre mňa úplne neznámom obore.
Tak si spomínam mal som najazdených 2000 km a už na skúter putoval 70cc valec. Zhruba v máji som prehodil na Malossi Sport 70 cc a este Variátor Multivar. Niekedy v tomto období som sa prihlásil na fórum mám pocit a začal sa zoznamovať s inými skútristami z Bratislavy ale aj z iných kútov Slovenska. Takto som stretol množstvo super ľudí a získal veľa nových kamarátov a známych, čo ma jednak veľmi teší a zároveň musím povedať, že mám z toho dobrý pocit, že sa vďaka môjmu nadšeniu pre skútre zoznámilo množstvo ľudí a že sa časom podarilo spraviť v Bratislave, čo sa týka skútrov, to čo sa podarilo. (Dobrá partia, Pravidelné spoločné výjazdy, spoločné výlety, 1. Bratislavský Skútrový klub) Aj keď nás v tomto smere čaká ešte veľmi veľa dobrovľníckej činnosti. Ale tak o tom tu nechem..
Ako som už spomínal po tom čo som nahodil do skútra nový valec a vario, sa to už s tuningom len tak rozbehlo a postupom času som dokupoval a menil dá sa povedať skoro systematicky skoro každý komponent, ktorý si výmenu pýtal, alebo priam vyžadoval. Druhá vec, ktorú si treba uvedomiť, že veľa vecí si zas výmenu ani nevyžadovali, keďže skúter je tak povediac nový a ešte v záruke a aj v sérii celkom dobre vyzerá. V novej sezóne ale už budem jazdiť s novým valcom a s novým výfukom. Keďže Malossi Sport a Leo Vince GP sú už minulosťou.
V súčastnosti mám na skútri tento setup:
Skúter: Aprilia SR 50 R Diablo Black
Valec+kľuka: Stage6 Sport Pro 70c + Malossi RHQ
Výfuk: Stage6 R 1200
Variomatika: Malossi Multivar & Ventilvar + Polini Kevlar Belt
Karburátor + Klapky: Dell'Orto 19mm + Stage6 Reed Block Viton
Spojka + Zvon: Stage6 Torque Control MK II + Clutch bell "MHR"
Ďalej som samozrejme menil aj výzor skútra, zbavil som ho všetkých zbytočností, prakticky všetkých originálnych nálepiek, momentálne sa ich chystám už odstrániť úplne. Vymenil som naozaj čo sa dalo, gripy za transparentné, zadné koncové svetlo za LED, STR8 kryty smeroviek a svetiel za čierne, bočný stojan Buzetti, reflexné pásiky na kolesá, vzduchový filter Doppler, pneumatiky Dunlop, brzdový kotúč za vačší od Stage6 a v novej sezóne aj tento vymením za ešte väčší.
Najbližšie plánujem ešte tieto úpravy:
Zadná Overrange Remenica prípadne celý kit, Multimeter od Stage6, Dlhšie prevody, Polini Torsen, Prietokové chladiče a aj optický tuning, či ambient style podvietenie.. a určite aj nejaké to prekvapenie..
S mojou Apriliou SR 50 som zažil množstvo super zážitkov počas 9800 najazdených kilometrov prakticky bez nehody, z toho spomeniem pravidelné klubové výjazdy vždy v piatok u nás v Bratislave,
zraz skútrov 2010, cesta za skútristami z Gbelov, Stretnutie na Kamennom mlyne na záver sezóny atď. resp. dá sa povedať, že kde sa dalo tam som bol.
Úspechy ktoré stoja za zmienku:
1. Miesto za najvzdialenejšieho úcastníka zrazu skútrov 2010
3. Miesto Best Skúter 5. celoslovenského zrazu skútrov 2010
1. Miesto Skúter Mesiaca tuningu - september 2010
Pochvala od Oficiálneho Teamu Stage6 Development za výzor skútra!
Najazdených 9800km (túto sezonu)
Maximálna zaznamenaná dosiahnutá rýchlosť: 117km/h GPS