Diky chlape aspon nekdo je na nasej CPI-ckovej strane!rspeed napísal:....mozem potvrdit ze shobull ma to CPI peknucke,ten fuck obrovsky,zvuk super len skoda ze na zraze nebol dr.snake,na nas ostatnych bolo to CPI po odblokovani na rovinke fakt rychle....ale aj z misa je poriadny hurrican...
Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Moderátor: Moderators
- Lukasso111
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 12:19 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Šaštín-Stráže
- Kontaktovať užívateľa:
podpis som si este nenastavil
- Lukasso111
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 12:19 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Šaštín-Stráže
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukasso111
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 12:19 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Šaštín-Stráže
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukasso111
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 12:19 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Šaštín-Stráže
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukasso111
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 12:19 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Šaštín-Stráže
- Kontaktovať užívateľa:
-
- st. skútrista
- Príspevky: 543
- Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
- Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Tema bola zhruba pred rokom zalozena. Chcem sa povodneho majitela tohoto topiku, ale aj ostatnych kto ma CPI informovat ake maju cca po roku skusenosti a co by poradili do buducnosti. Ja cakam az odjazdim prvu 1000km potom chcem zobrat ten KIT kratsie koleno vyfuku, valceky a ihlu do karburatora. V mopede to maju predavaju ako odblokovaciu sadu. Dik za informacie.
uz 10600km tak zase jazdim
tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
neviem, ako obycajny aragon, ale pre aragon gp spocivalo odblokovanie v nainstalovani kratsieho kolena, vo vymeneni trysky za vacsiu (nic s vymenou ihly) a vo vybrati restrikcneho kruzku vo variatore... valceky ostali povodne.
- palo1128
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 10:09 pm
- Skúter: Honda SW-T 400
- Bydlisko: Nitrianske Pravno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
KIT to je taký oje.... ja som tiež zaň zaplatil na hurikana no až noví výfuk doniesol " želaný" výkon
podpis som si este nenastavil
-
- st. skútrista
- Príspevky: 543
- Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
- Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Jasne sekol som sa pardon ma to byt tryska. Ale v tej sade su aj valceky napisali to z Mopedu.THeBaNDiT napísal:neviem, ako obycajny aragon, ale pre aragon gp spocivalo odblokovanie v nainstalovani kratsieho kolena, vo vymeneni trysky za vacsiu (nic s vymenou ihly) a vo vybrati restrikcneho kruzku vo variatore... valceky ostali povodne.
uz 10600km tak zase jazdim
tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Nemám formulu od CPI-čka ale Aragon Paddock najnovší model. Zakúpil som si ho v 2009 začiatkom leta. Dneska mám nabehaných 7 300 km. Chodím na ňom do roboty každý deň pokiaľ neprídu mrazy a ešte ho chodím prevetrať aj cez výkendy v meste a po okolí.
Plánujem si ho dať ešte trošku stuningovať, inak už teraz po základnom odblokovaní ťahá 73 km/h. Že vraj sa to dá vytlačiť až na 80-90 km/h. Už sa teším. Som s ním spokojný, okrem pravidelných servisných prehliadok som nemal žiadnu zlú skúsenosť. A každému v okolí sa ľúbi. d o p o r u č u j e m
Plánujem si ho dať ešte trošku stuningovať, inak už teraz po základnom odblokovaní ťahá 73 km/h. Že vraj sa to dá vytlačiť až na 80-90 km/h. Už sa teším. Som s ním spokojný, okrem pravidelných servisných prehliadok som nemal žiadnu zlú skúsenosť. A každému v okolí sa ľúbi. d o p o r u č u j e m
podpis som si este nenastavil
CPI Formula R 50 ccm
Lukasso, chcem sa ta opytat na tvoj skútrik Formula R 50 CPI
a predovsetkym teda vsetkych, ktori maju CPI skutrik aj ine verzie.
Chcel by som nejaky skútrik na behanie po dedinke, na zahradku a pod. . Teraz musim za kazdou malickostou vyberat auto a preto by som chcel na leto nieco lahucke a mobilno-flexibilne aby sa to dalo rychlo vybrat a ist
.
Ale co ak by som zobral svoju drahú (dokopy mame cca 130kg) a isiel by som cez nejaký narocnejsi kopec, utiahlo by nas to?
A co menej stupnove kopce? Dost ma to zaujima co sa tyka sily tohoto skutra a bol by som ti velmi vdacny ak by si mi trosku tie jazdne vlastnosti a hlavne z tvojich skusenosti aj v narocnejsich terenoch trochu popisal.
Uvazujem nad CPIčkom formulou R50 už len preto, že je to svižnejšia 2 taktová verzia (z Thaiwanu) s výkonom 2,4kw (co nieje az tak maly vykon na low-endovy skutrik o cene 1080€) a takisto aj vzhladom je velmi pekna.
Skusenosti velmi zo skutrami nemam, akurat som mal pozicany v Grecku (na Rhodose) na dovolenke Piaggio Typhoon 50 2takt z 2005 roku (bol odblokovany) a s mojou drahou sme pobehali dost velku cast ostrova kde boli skutocne velke kopce. Vzhladom na to ze to bol 2,8kw to islo do kopcov pri zatazi 130kg velmi dobre (najmenej sme cez vacsie kopce isli striedavo okolo 30-40km/hod) co nam na taku turisticku trasu velmi vyhovovalo. Cez najvacsie kopce sme sa rutili asi 20-30km/hod a na mensi velmi supajuci kopec na horu Tsambiku mimo hlavnej cesty som musel trosku pomahat nohami
. Zaujima ma ci CPIčko Formula R50 by to zvladol aspon na pribliznej urovni ako Piaggio kedze ma dost podobne preferencie. Je mi jasne ze Piaggio je lepsia znacka.
Chcem utratit max. 1100€ za novy (low-endovy) skutrik. Urcite nechcem ojazdeny high-endovy znackovy z druhej ruky ani keby to bola Yamaha s tuningom a s pozlatenym kormidlom z ruskej plachetnice
Vela krat som sa oklamal pretoze vzdy sa najde skryta zavada opotrebovane diely atd. od roznych maskovanych poruch az po falsovanie zaznamov v technickom atd. nejdem rozoberat lebo je to velmi diskutabilna tema a chcem nechat nejaky priestor aj Vam. Budem vdacny, ak sa pripoja do debaty aj ostatni skutristi ktori vlastnia tuto znacku alebo maju skusenosti s inymi CPIčkami.
Najskor som rozmyslal o Cinskej znacke 2-takt Keeway HURRICANE 50ccm o vykone 1,75 kW pri 7 250 ot/min. co je dost malo ale len za 749€.
Myslim ze najviac za leto nabeham rocne okolo 1000 az 1500km. Ale teraz je pre mna ten najlepsi cas rozhodnut sa co si o par mesiacov kupim. Mam cas a chcem sa rozhodnut co najlepsie.

Chcel by som nejaky skútrik na behanie po dedinke, na zahradku a pod. . Teraz musim za kazdou malickostou vyberat auto a preto by som chcel na leto nieco lahucke a mobilno-flexibilne aby sa to dalo rychlo vybrat a ist

Ale co ak by som zobral svoju drahú (dokopy mame cca 130kg) a isiel by som cez nejaký narocnejsi kopec, utiahlo by nas to?
A co menej stupnove kopce? Dost ma to zaujima co sa tyka sily tohoto skutra a bol by som ti velmi vdacny ak by si mi trosku tie jazdne vlastnosti a hlavne z tvojich skusenosti aj v narocnejsich terenoch trochu popisal.
Uvazujem nad CPIčkom formulou R50 už len preto, že je to svižnejšia 2 taktová verzia (z Thaiwanu) s výkonom 2,4kw (co nieje az tak maly vykon na low-endovy skutrik o cene 1080€) a takisto aj vzhladom je velmi pekna.
Skusenosti velmi zo skutrami nemam, akurat som mal pozicany v Grecku (na Rhodose) na dovolenke Piaggio Typhoon 50 2takt z 2005 roku (bol odblokovany) a s mojou drahou sme pobehali dost velku cast ostrova kde boli skutocne velke kopce. Vzhladom na to ze to bol 2,8kw to islo do kopcov pri zatazi 130kg velmi dobre (najmenej sme cez vacsie kopce isli striedavo okolo 30-40km/hod) co nam na taku turisticku trasu velmi vyhovovalo. Cez najvacsie kopce sme sa rutili asi 20-30km/hod a na mensi velmi supajuci kopec na horu Tsambiku mimo hlavnej cesty som musel trosku pomahat nohami

Chcem utratit max. 1100€ za novy (low-endovy) skutrik. Urcite nechcem ojazdeny high-endovy znackovy z druhej ruky ani keby to bola Yamaha s tuningom a s pozlatenym kormidlom z ruskej plachetnice

Najskor som rozmyslal o Cinskej znacke 2-takt Keeway HURRICANE 50ccm o vykone 1,75 kW pri 7 250 ot/min. co je dost malo ale len za 749€.
Myslim ze najviac za leto nabeham rocne okolo 1000 az 1500km. Ale teraz je pre mna ten najlepsi cas rozhodnut sa co si o par mesiacov kupim. Mam cas a chcem sa rozhodnut co najlepsie.
podpis som si este nenastavil
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Preco si nekupis nejaky starsi jazdeny skuter radsej!!?
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Davidian, neviem ci si si precital moj prispevok cely, ale asi nie. Nic sa nedeje, zopakujem este raz:Davidian napísal:Preco si nekupis nejaky starsi jazdeny skuter radsej!!?
PS: podla mna netreba len citat prispevky po sebe, ako mas uvedene velkym cervenym, ale aj po druhych ak im odpovedas.Petoh22 napísal: Urcite nechcem ojazdeny high-endovy znackovy z druhej ruky ani keby to bola Yamaha s tuningom a s pozlatenym kormidlom z ruskej plachetniceVela krat som sa oklamal pretoze vzdy sa najde skryta zavada opotrebovane diely atd. od roznych maskovanych poruch az po falsovanie zaznamov v technickom atd. nejdem rozoberat lebo je to velmi diskutabilna tema

podpis som si este nenastavil
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Trosku OT: ale posledny prispevok sa podla pravidiel necituje (to len aby si vedel, ved si novy)
Pozri, ja som si to cital, ale pytal som sa preco? Lebo tvoj argument je trosku taky pritiahnuty za vlasy.. A chces sa rozhodnut co najlepsie, ako si napisal, tak preto ta otazka.. Len som chcel vediet Tvoj nazor a nie si znova precitat to iste, ked uz teda o citani prispevkov a mozno Ti na zaklade Tvojej odpovede nieco napisat, tak skusim aspon takto.. (Mozno som sa to len zle opytal, kedze si pisal, ze to nechces rozpitvavat a nechas priestor druhym, ma to zaujimalo, co ta vedie k tomu, ze lacna cina v serii oproti jazdenej renomovanejsej znacke uz s dakymi upravami..)
Napriklad moj kamarat si kupil Apriliu SR 50 od Mitka, a cely priebeh od kupy skutra az po najnovsi tuning sa nachadzal v Mitkovej teme tu na fore. Skuter tunoval Alcatelko a kazdy, kto tu temu sledoval, tak vedel, ze tomu skutru niet co vycitat, podobne je to s Viperovym Keewayom, ktory je momentalne na predaj, a povedal by som ze su z neho vsetky cinske muchy vychytane a tiez si ho pravdepodobne kupi moj kolega. V oboch pripadoch tam bol taky tuning v takej hodnote, ako je samostatna cena skutru, za ktoru ho predavaju. A nestupili vedla..
Cital som si tvoju predstavu o kopcoch a tak dalej, uvedom si ze prevazna vacsina cinskych skutrov je vzduchom chladenych, a zrovna moc motorom nedokazu oslnit, vsetok respekt k majitelom cinskych skutrov, ale trapit to v kopcoch, hlavne v serii povedal by som je isty servis.. skor ci neskor.. a tu nejde o zaruku, ale o to, ze to tam budes musiet nosit.. Tak isto nevravim, ze sa cina neda dobre spravit, da sa - vid Porkyy, DelToro, Speedy ale ani jeden z nich nema seriu z obchodu..
Myslim si, ze keby si si nechal poradit aj s vyberom jazdenej masiny, pripadne si pockal na nejaky vhodny kus, tak tych 1000 - 1500 km rocne mozes prejst bez obav..a urcite aj viac, napr. ja som dal tento rok 10.000km (ok, berem, ze kupoval som si novu masinu v obchode, ale do konca sezony som asi tak 80% zmenil za sportovy tuning, lebo ma to proste chytilo za srdce, takze blocik a zaruku si mozem tak akurat ...)
Ved, nepredava kazdy skuter len preto, ze je na nom nieco zle.. Su skutre, ktore boli nevhodny darcek, alebo ich nahradil silnejsi brat, alebo plechovka a ludom len stoja v garazi.. Presne po niecom takom by si sa podla mna mal rozhliadnut, nie si vehementne stat za vetou, ze urcite nechcem jazdenku a to neber v zlom, alebo ako invektivu, proste sa Ti snazim len dobre poradit, ved to si koniec-koncov chcel, nech sa tu o tom diskutuje.
Si si isty, ze si chces kupit cinsky(tajvan, korea, vietnam - vsetko toto je cina pre mna) skuter? Ak ano, co Ta vedie k tomuto rozhodnutiu?
Proste dalo by sa povedat, ze skuter ktory chces je asi aj na nizsej urovni, ako nejaky co si za tu istu cenu mozes kupit na inzerat, alebo pod rukou od niekoho, kto ho uz nechce.. ale tak nebudem to tu dookola pisat, islo mi o to, ze aj toto si radsej 2x premysli.. aj ked z tvojho prispevku sa zda, ze si tak uz urobil.. Nechcem Ti brat iluzie, kazdopadne sa tesim ze do nasej skutrovej rodiny pribudne dalsi clovek, nech uz si kupis cokolvek.
Neviem, ci som Ti pomohol s Tvojou otazkou, ale ked chces len odbloknut seriu a prilezitostne na nej jazdit s frajerkou, mozno Ti to CPI bude stacit.. Mne by nestacilo.. Lebo ist pomaly vo dvojici po slovenskych cestach, bez toho aby ti otocenie plynom dalo aspon maly kick aj v kopci, je aj celkom nebezpecne.. Vlastne nevola zdrzovat v premavke bolo pre mna prvotnym dovodom, pre tuning. Neviem, ci si sa pohraval aj s touto myslienkou, ci budes tunovat. Lebo potom si zober pred kupou do uvahy aj tieto moznosti. 95% ludi pred kupou povie, ze im to staci v serii, potom si to daju odblokovat, a zas chvilku hovoria, ze im to staci.. potom im dam previezt a uz klikaju po eshopoch..
P.S.
A uvedom si, ze tie udaje o kW a krutiacom momente, nemozes brat ako smerodatne.. Nevies ani ci je to vykon na zadnom kolese, alebo na variu, ktore z neho pohlti pekne vela nez sa to cez remen prenesie na zadnu remenicu, prevody a koleso..
P.P.S.
Moc som tu o plusoch CPI nenapisal, lebo po pravde neviem o ziadnych.. Ak si chcel skor pocut nieco od CPI-ckarov, pripadne skusenejsich, tak nech sa paci, tu maju priestor podomnou
Pozri, ja som si to cital, ale pytal som sa preco? Lebo tvoj argument je trosku taky pritiahnuty za vlasy.. A chces sa rozhodnut co najlepsie, ako si napisal, tak preto ta otazka.. Len som chcel vediet Tvoj nazor a nie si znova precitat to iste, ked uz teda o citani prispevkov a mozno Ti na zaklade Tvojej odpovede nieco napisat, tak skusim aspon takto.. (Mozno som sa to len zle opytal, kedze si pisal, ze to nechces rozpitvavat a nechas priestor druhym, ma to zaujimalo, co ta vedie k tomu, ze lacna cina v serii oproti jazdenej renomovanejsej znacke uz s dakymi upravami..)
Napriklad moj kamarat si kupil Apriliu SR 50 od Mitka, a cely priebeh od kupy skutra az po najnovsi tuning sa nachadzal v Mitkovej teme tu na fore. Skuter tunoval Alcatelko a kazdy, kto tu temu sledoval, tak vedel, ze tomu skutru niet co vycitat, podobne je to s Viperovym Keewayom, ktory je momentalne na predaj, a povedal by som ze su z neho vsetky cinske muchy vychytane a tiez si ho pravdepodobne kupi moj kolega. V oboch pripadoch tam bol taky tuning v takej hodnote, ako je samostatna cena skutru, za ktoru ho predavaju. A nestupili vedla..
Cital som si tvoju predstavu o kopcoch a tak dalej, uvedom si ze prevazna vacsina cinskych skutrov je vzduchom chladenych, a zrovna moc motorom nedokazu oslnit, vsetok respekt k majitelom cinskych skutrov, ale trapit to v kopcoch, hlavne v serii povedal by som je isty servis.. skor ci neskor.. a tu nejde o zaruku, ale o to, ze to tam budes musiet nosit.. Tak isto nevravim, ze sa cina neda dobre spravit, da sa - vid Porkyy, DelToro, Speedy ale ani jeden z nich nema seriu z obchodu..
Myslim si, ze keby si si nechal poradit aj s vyberom jazdenej masiny, pripadne si pockal na nejaky vhodny kus, tak tych 1000 - 1500 km rocne mozes prejst bez obav..a urcite aj viac, napr. ja som dal tento rok 10.000km (ok, berem, ze kupoval som si novu masinu v obchode, ale do konca sezony som asi tak 80% zmenil za sportovy tuning, lebo ma to proste chytilo za srdce, takze blocik a zaruku si mozem tak akurat ...)
Ved, nepredava kazdy skuter len preto, ze je na nom nieco zle.. Su skutre, ktore boli nevhodny darcek, alebo ich nahradil silnejsi brat, alebo plechovka a ludom len stoja v garazi.. Presne po niecom takom by si sa podla mna mal rozhliadnut, nie si vehementne stat za vetou, ze urcite nechcem jazdenku a to neber v zlom, alebo ako invektivu, proste sa Ti snazim len dobre poradit, ved to si koniec-koncov chcel, nech sa tu o tom diskutuje.
Si si isty, ze si chces kupit cinsky(tajvan, korea, vietnam - vsetko toto je cina pre mna) skuter? Ak ano, co Ta vedie k tomuto rozhodnutiu?
Proste dalo by sa povedat, ze skuter ktory chces je asi aj na nizsej urovni, ako nejaky co si za tu istu cenu mozes kupit na inzerat, alebo pod rukou od niekoho, kto ho uz nechce.. ale tak nebudem to tu dookola pisat, islo mi o to, ze aj toto si radsej 2x premysli.. aj ked z tvojho prispevku sa zda, ze si tak uz urobil.. Nechcem Ti brat iluzie, kazdopadne sa tesim ze do nasej skutrovej rodiny pribudne dalsi clovek, nech uz si kupis cokolvek.
Neviem, ci som Ti pomohol s Tvojou otazkou, ale ked chces len odbloknut seriu a prilezitostne na nej jazdit s frajerkou, mozno Ti to CPI bude stacit.. Mne by nestacilo.. Lebo ist pomaly vo dvojici po slovenskych cestach, bez toho aby ti otocenie plynom dalo aspon maly kick aj v kopci, je aj celkom nebezpecne.. Vlastne nevola zdrzovat v premavke bolo pre mna prvotnym dovodom, pre tuning. Neviem, ci si sa pohraval aj s touto myslienkou, ci budes tunovat. Lebo potom si zober pred kupou do uvahy aj tieto moznosti. 95% ludi pred kupou povie, ze im to staci v serii, potom si to daju odblokovat, a zas chvilku hovoria, ze im to staci.. potom im dam previezt a uz klikaju po eshopoch..

P.S.
A uvedom si, ze tie udaje o kW a krutiacom momente, nemozes brat ako smerodatne.. Nevies ani ci je to vykon na zadnom kolese, alebo na variu, ktore z neho pohlti pekne vela nez sa to cez remen prenesie na zadnu remenicu, prevody a koleso..
P.P.S.
Moc som tu o plusoch CPI nenapisal, lebo po pravde neviem o ziadnych.. Ak si chcel skor pocut nieco od CPI-ckarov, pripadne skusenejsich, tak nech sa paci, tu maju priestor podomnou

- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
Ja by som sa k tomu tiež chcel vyjadriť kedže som bol majiteľom čínskeho keewaya focusa, čo je v podstate to isté čo CPI. Tiež som jazdil na tom prevažne s ľadvinkou a dohromady sme vážili tak do 125 kg. Keď to bola čistá séria tak sa na tom dalo jazdiť po meste, ale akonáhle sme vyšli za mesto a chceli sme zvládnuť nejaký ten kopec tak to proste išlo 20 km/h a miestami sa to aj zastavilo. Proste takú váhu to v sériovom stave do kopca neutiahne. Čo sa týka papierového výkonu tak nato zabudni. Oni tam napíšu hocijaké číslo len aby to vyzeralo schopne. Nato aby ten skúter stál zato som musel vymeniť okrem kostry a plastov kompletne celý motor. Vrazil som do toho ďaleko viac ako stál ten skúter nový a potom to už išlo veľmi dobre. Samozrejme spotreba bola dvojnásobná. V podstate keď som ten skúter takto prerobil tak výkonovo mal kúsok navrch od sériovej gilleri runner odblokovanej.
Tým chcem povedať že nato čo si popísal že chceš skúter využívať ti sériový čínsky či aký skúter stačiť nebude a skôr či neskôr začneš uvažovať o vylepšení výkonu, čo ťa v konečnom dôsledku bude stáť rovnako, alebo dokonca ďaleko viac ako nový taliansky skúter. Nehovorím o tom že sa určite stretneš s množstvom problémov ako väčšina ľudí čo sa do tunningu pustia. Tým si proste treba prejsť aby si to pochopil.
Na jednej strane chápem tvoje obavy z kúpy jazdeného talianskeho skútru (tiež som si tým minulý rok prešiel keď som si kúpil jazdenú značkovú hondu a mala skryté chyby), ale všetko sa dá opraviť a potom to už môže byť veľmi dobrý stroj. Keď si si neni istý tak si zober pri kúpe niekoho kto sa tomu rozumie na pomoc.
A ešte jedna vec. To že si kúpiš novú čínu so zárukou neznamená že s ňou nebudeš mať problémy. Práve naopak, ja som ich mal dosť a najviac ma štvalo že v servise tomu rozumeli oveľa menej ako ja čo som si niečo prečítal na internete. Jednoducho tu sa na záruku a servis nedá moc spoliehať.
Rozhodnutie je na tebe, len som ti chcel povedať moju skúsenosť kedže si podobný prípad ako ja čo sa týka požiadaviek. Prajem šťastný výber.
Tým chcem povedať že nato čo si popísal že chceš skúter využívať ti sériový čínsky či aký skúter stačiť nebude a skôr či neskôr začneš uvažovať o vylepšení výkonu, čo ťa v konečnom dôsledku bude stáť rovnako, alebo dokonca ďaleko viac ako nový taliansky skúter. Nehovorím o tom že sa určite stretneš s množstvom problémov ako väčšina ľudí čo sa do tunningu pustia. Tým si proste treba prejsť aby si to pochopil.
Na jednej strane chápem tvoje obavy z kúpy jazdeného talianskeho skútru (tiež som si tým minulý rok prešiel keď som si kúpil jazdenú značkovú hondu a mala skryté chyby), ale všetko sa dá opraviť a potom to už môže byť veľmi dobrý stroj. Keď si si neni istý tak si zober pri kúpe niekoho kto sa tomu rozumie na pomoc.
A ešte jedna vec. To že si kúpiš novú čínu so zárukou neznamená že s ňou nebudeš mať problémy. Práve naopak, ja som ich mal dosť a najviac ma štvalo že v servise tomu rozumeli oveľa menej ako ja čo som si niečo prečítal na internete. Jednoducho tu sa na záruku a servis nedá moc spoliehať.
Rozhodnutie je na tebe, len som ti chcel povedať moju skúsenosť kedže si podobný prípad ako ja čo sa týka požiadaviek. Prajem šťastný výber.

Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
-
- motorkár
- Príspevky: 1321
- Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
- Skúter: Aprilia sr street
- Bydlisko: Sliač
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
mimo toho kvalita značkovych skutov je niekde uplne inde.
a si zober ked kupiš jazdenku vždy možeš vymeniť komplet diely v motore a bude to ako novy stroj.
za cenu CPIčka noveho kupiš v pohode Yamahu aerox jazdenu.
alci pisal, že sa da zohnať v dobrom stave Neos do tych 600-800ečok. a ten ked trošku porobiš tak je to skuter na dobre jazdenie.
a si zober ked kupiš jazdenku vždy možeš vymeniť komplet diely v motore a bude to ako novy stroj.
za cenu CPIčka noveho kupiš v pohode Yamahu aerox jazdenu.
alci pisal, že sa da zohnať v dobrom stave Neos do tych 600-800ečok. a ten ked trošku porobiš tak je to skuter na dobre jazdenie.
podpis som si este nenastavil
- nigdais02
- motorkár
- Príspevky: 1857
- Dátum registrácie: Po Sep 01, 2008 4:28 pm
- Skúter: Kašlem na to nechce sa mi to stale prepisovať... :D
- Bydlisko: Kamenec p. Vtáč. okr. Prievidza
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
tak tak ako vraví mitko ja mám podobný scoot ale keby mala už padnúť voľba vyberú tak určite niečo iné 
### medzitm už má niečo iné...
Takto to dopadne, keď sa človek v podstate odvoláva na podpis, ktorý si vak medzičasom zmení...
- THeBaNDiT

### medzitm už má niečo iné...


....To ťa musí baviť....
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
-
- motorkár
- Príspevky: 1321
- Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
- Skúter: Aprilia sr street
- Bydlisko: Sliač
Re: Co hovorite na skuter CPI Formula R 50 ccm????
mimo toho jazdenka je vždy lepšia na tuning podla mna ako novy skuter.
lebo kupiš funglovku ako ja aprilku za 2000ečok a hned som tam nahadzoval tuning veci.
čiže zbytočne som platil za polovicu veci na novom skutri ked aj tak išli namiesto nich skoro všetko veci malossi.
keby som mal ten rozum vtedy čo mam teraz kupim jazdenku a porobim si ju podla seba.
dnes už ide ozaj asi kupiť všetko. na roxov a aprilky teda určite všetko. od plastov až po filter vzduchovy.
tou cestou by som sa uberal byť tebou. aj ked kupiš nove CPI Aragon stoji okolo 1600ečok prve čo ti povedia na prvej serviske je že Ti ho možu odbloknuť tou sadou vyfukovou. čiže už tam Ti daju chrobaka do hlavy o tuningu.
malokto čo si kupi skuter nepodlahne tuningu. je to proste v podstate človeka skušať jazdiť rychlejšie.
po čase budeš špekulovať s variom, spojkou a nakoniec aj s valcom. ved nikto netvrdi že musiš davať hiend tuning. stači 70ccm liatinka a ide to dobre. mimo toho alci si nevie vynachvaliť svoj respektive otcov neos ma tam 70ccm malossi liatinku a ide mu to krasne.
jedno je iste...či budeš mať nove CPI alebo jazdenku budeš sa v tom šprtať tak či tak. otazkou je kolko času straviš servisovanim CPI a kolko Yamahi alebo Aprilie.
to je podobne ako ked chalani pisali že Motowell vyhraval preteky. ale po lepšej kontrole bolo zrejme že v tom motore bol motowel už len karter...
alebo v seriovkach mal chalan ku každym pretekom k uživaniu novy motor od sponzora.
lebo kupiš funglovku ako ja aprilku za 2000ečok a hned som tam nahadzoval tuning veci.
čiže zbytočne som platil za polovicu veci na novom skutri ked aj tak išli namiesto nich skoro všetko veci malossi.
keby som mal ten rozum vtedy čo mam teraz kupim jazdenku a porobim si ju podla seba.
dnes už ide ozaj asi kupiť všetko. na roxov a aprilky teda určite všetko. od plastov až po filter vzduchovy.
tou cestou by som sa uberal byť tebou. aj ked kupiš nove CPI Aragon stoji okolo 1600ečok prve čo ti povedia na prvej serviske je že Ti ho možu odbloknuť tou sadou vyfukovou. čiže už tam Ti daju chrobaka do hlavy o tuningu.
malokto čo si kupi skuter nepodlahne tuningu. je to proste v podstate človeka skušať jazdiť rychlejšie.
po čase budeš špekulovať s variom, spojkou a nakoniec aj s valcom. ved nikto netvrdi že musiš davať hiend tuning. stači 70ccm liatinka a ide to dobre. mimo toho alci si nevie vynachvaliť svoj respektive otcov neos ma tam 70ccm malossi liatinku a ide mu to krasne.
jedno je iste...či budeš mať nove CPI alebo jazdenku budeš sa v tom šprtať tak či tak. otazkou je kolko času straviš servisovanim CPI a kolko Yamahi alebo Aprilie.
to je podobne ako ked chalani pisali že Motowell vyhraval preteky. ale po lepšej kontrole bolo zrejme že v tom motore bol motowel už len karter...

podpis som si este nenastavil