co kupit

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#51 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Máj 11, 2009 4:16 pm

Tak to som ozaj nevedel. Som zvedavy, kedy mu bude 300i malo. Mozno uz aj je, tak tolko OT :)

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#52 Príspevok od užívateľa mmv38 » Po Máj 11, 2009 9:54 pm

tak dnes som odblokoval predne teleso variatora, bol tam kruzok ktory mal 7 milimetrove osadenie ktore blokovalo medzeru uplneho otvorenia variatora, dal som to na sustruh, toto osadenie sa zrusilo (2 min. roboty), maximalna rychlost sa mi zvysila z 50 km/h na 65 km/h, uvidim ako sa to prejavi na spotrebe, a opotrebovani motora, rozmyslam este o tazsich valcekoch, len na vyskusanie ci sa mi variator otvara uplne, uvidim, lebo ak dobre rozumiem funkcii valcekov tak by som to prirovnal funkcii zotrvacnika na aute, alebo ja to hlavne poznam na traktore, dalej ma zaujima ako maju vyzerat nove valceky, na mojich mam asi tak 2-milimetrovu rovnu plochu-2 krat, na 180 stupnoch otocenia, podotykam je sumerna, ci je to normalne alebo treba menit, majte so mnou strpenie, dakujem
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#53 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Máj 11, 2009 10:57 pm

o nieco malo tazsimi valcekmi sa teoreticky moze dosiahnut vyssia maximalka, ale vacsinou je daňou za to vyrazne horsie zrychlenie... valcekmi sa nastavuje, v akych otackach motora sa bude variator otvarat, a ma sa to vyladit tak, aby variator pracoval v otackach, v ktorych ma motor najvyssi krutiaci moment...

ojazdene valceky spoznas tak, ze scooter ma vyrazne hluche miesto, trebars diera vo vykone medzi 25 a 45km/h (priklad), ci su 2mm plosky znakom ojazdenych valcekov, to ti nepoviem, ale ak nemas dieru vo vykone, tak by som ich este neriesil... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#54 Príspevok od užívateľa mmv38 » Št Máj 14, 2009 9:41 pm

takze dnes som si porovnal spotrebu po odblokovani na variatore (ked som kupoval na inzerat mal scooter vymenenu trisku za vecsiu- sucast scootra, vhodna vymena po zabehu), pred odblokovani variatora bola 2,8L/100km, po odblokovani variatora je asi 2.1 km/h co je velmi prijemne zistenie, merane-jazda sam-rovina a sem tam nejaky ten kopcek, chcem da len spytat ci sa sa da tato hranica posunut realne este nizsie bez nasledkov na opotrebovanie motora, a bez nejakych vecsich nakladov?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Naghost15
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 616
Dátum registrácie: Ut Feb 03, 2009 5:33 pm
Skúter: Suzuki GSX-R 600
Bydlisko: Komárno
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#55 Príspevok od užívateľa Naghost15 » Pi Máj 15, 2009 3:18 pm

ja by som radil ze ked manzelke chces tak jej kúp Piaggio ZIP je to pekny scoot pre dámi ..
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: co kupit

#56 Príspevok od užívateľa Rips. » Pi Máj 15, 2009 3:31 pm

2L je super spotreba :good: Myslim že to už tažko znižiš :D napadli ma dve možnosti možeš ho tlačiť alebo mala váha = malá spotreba takže treba držať jarnú diétu :lol: :ROFL: Sry za OT
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: co kupit

#57 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Máj 15, 2009 11:30 pm

Ťažšie valčeky néééééé! to sa zhorší rozbeh a dosť . Si myslím že vario zo sériovými valčekmi býva otvorené naplno už cca pri 3/4 max otáčok. Skorej lahšie aby mal motor vyššie točky .Alebo to nechaj tak .... všetko nemôžeš mať naraz vždy býva dačo za dačo a aby Ti to žralo o liter viac a išlo rýchlejšie o 5km je zbytočnosť
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#58 Príspevok od užívateľa mmv38 » Ne Máj 24, 2009 5:16 pm

kedze musim na tom mojom tatosovi vymenit olej, a najradsej aj vzduchovy filter, olej som uz vymenil, ale rozmyslam ci by som uz nedal taketo nieco http://vltava2000.cz/scooter-tuning/goo ... mentID=907 , v podstate by sa mal dat prat, a velky original by mi odpadol, preto sa chcem spytat-1,neposkodim si tym spotrebu, motor ? 2, zanasa sa takyto typ filtra rychlejsie?
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#59 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ne Máj 24, 2009 7:41 pm

Ak tam das ten filter a chyti ta dazd, tak si dojazdil

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#60 Príspevok od užívateľa mmv38 » Ne Máj 24, 2009 8:48 pm

ale to by musel dojazdit kazdy kto ma taky filter.
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#61 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ne Máj 24, 2009 10:27 pm

ved skoro nikto ani nejazdi ked ma taky filter, lebo nasaje vodu. Ved pockaj na reakcie

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#62 Príspevok od užívateľa mmv38 » Po Máj 25, 2009 12:20 am

ok, porad filter maly objemom, lahkym cistenim, a aby to nebola jednorazovka?, nevyznam sa vo filtroch.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: co kupit

#63 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Máj 25, 2009 8:45 pm

Nechápem načo ideš dávať do sériového 4T open filter??? myslíš že to dačomu pomôže??? Ak samozrejme neberiem do úvahy rozhasenie zmesy a potom väčšiu spotrebu? :o Viac tam toho aj tak nedostaneš...je to obmedzené priemerom sacieho potruba a aj ventilu a aj samotným časovaním....A okrem toho ja mám aj tak stále ten dojem že taký tuning filter tam toho jemnučkého bordelu púšťa určite viacej ako je zdravé....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#64 Príspevok od užívateľa mmv38 » Po Máj 25, 2009 10:23 pm

nemyslel som tym filtrom zvysenie vykonu, ale to, ze stary velky filter mi odpadne, a takyto filter je aj jednoduchsie cistit, a ten link bol len informacny, ci tam takuto podobnu vec mozem dat.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: co kupit

#65 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Máj 26, 2009 7:24 pm

Dať môžeš...len rátaj s tým že to bude troška zložité doladiť správnu zmes a trysku . Leda že by dakto poradil už konkrétnyn typ filtra a konkrétnu trysku na taký alebo podobný scooter čo má už overené...ale kedže tu je dosť málo poldecových 4t tak to asi nebude nikto....kto by to tak presne vedel. :no:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#66 Príspevok od užívateľa mmv38 » Ut Máj 26, 2009 8:29 pm

ok seru na to, ale bolo by to pekne keby ...
Prílohy
912265_41.JPG
(122.47 KiB) 362 stiahnutí
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
miiireeec
motorkár
motorkár
Príspevky: 1155
Dátum registrácie: Po Máj 26, 2008 12:13 pm
Skúter: Yamaha XT 660 X
Bydlisko: Detva

Re: co kupit

#67 Príspevok od užívateľa miiireeec » Ut Máj 26, 2009 8:54 pm

nakoľko máš kufor tam dať dole blatník problém nebude... ( nebude ti fŕlať spod kolesa voda aj na teba) ale s tým airboxom to už bude horšie
Yamaha - ride the right bikes

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#68 Príspevok od užívateľa mmv38 » Po Júl 13, 2009 2:21 pm

no pisem do rejto temy po dlhsom case, mal som nejake zbytocne ceske ochechule, tak som si objednal
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... t-kymco-1/ , tyzden som sa vozil, a bol som dost sklamany z tejto veci, maximalka sa mi sice zdvihla z 65 na 76, ale iba dole kopcom, kopce ktore som isiel predtym 50, teraz 35, slaby zatah motora, o dost vyssie otacky motora ako predtym, dlhy cas dosiahnutia akotak pohodovej rychlosti,tak som dnes skusal kombinovat, variatory s kontrastkamy, valceky s remenicami, najhorsia bola kombinacia multivar so starou kontrastkou, ktora je tvrdsia ako malossi biela, to bolo uplne v pi.., tak som nakoniec nechal kombinaciu seriove vario, a meksia kontrastka malosii, cosi to pomohlo, oproti seriovemu stavu, ale chcel by som sa opytat niekoho kto ma 50ccm 4T s motorom v seriovom stave, a s multivarom, ake pouzil valceky-gramaz, ja som mal 6g, seriove valceky boli tazsie, ale neviem zistit hmotnost, s tymi to islo lepsie, ale nebolo to vobec nejake dobre, a ci naozaj sa mu naozaj
zlepšuje průběh akcelerace a zvýší maximální rychlost, velmi razantně se také změní odezva na plyn. Tato úprava navíc nemá vliv na životnost ostatních komponentů, výsledek je tedy pouze kladný a to zaručené zvýšení výkonu.
dakujem
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: co kupit

#69 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Júl 13, 2009 10:35 pm

musis trafit take valceky, aby motor pracoval v otackach, kde ponuka najvyssi krutiaci moment... ak si nemenil nic z motoroveho systemu, teda ak sa vykon motora nemenil, tak musis naladit pomocou valcekov take otacky (pripadne o chlpok vyssie), ake si mal so seriovym variatorom... tolko moj nazor. :)

teraz mas otacky asi privysoke, a motor tam uz nema vykon, preto to chodi horsie trebars do kopca... musis skusit o nieco malo tazsie valceky...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

mmv38
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 114
Dátum registrácie: Ne Mar 08, 2009 2:15 pm
Skúter: Kymco Agility 50 4T, MBK SKYCRUISER 125

Re: co kupit

#70 Príspevok od užívateľa mmv38 » So Nov 20, 2010 1:52 am

Tak, po vyse roku pouzivania som sa rozhodol, ze napisem taku malu minirecenziu tohto scootra. Je to scooter pre nenarocnych, ktory si dobre uvedomuju nedostatky 4t motora, a nechcu trhat asfalt, takze ked mate 30 a viac rokov, nikdy ste na scootri nebehali, a pouzivate ho ako ucelne vyuzitelne vozidlo, nie na zabavu, tak sa urcite oplati. Takze zacnime kostra, podvozok - celkom ujde, vlastne pri tych rychlostiach co scooter dosahuje budete citit maly priemer kolies, a dajte si pozor na pneumatiky- velmi tvrda zmes, co znamena velka neistota za mokreho pocasia, a v kombinacii s bielou cestarskou farbou je to velmi zle !!!pozor!!! dalej motor - celkom spolahlivy, treba pokontrolovat sem tam hladinu oleja, a pravidelne vymienat vzduchovy filter. Ja som ho nevymenil, lebo som ho v obchode 2 krat objednal, a vzdy ho predali niekomu inemu, cena 1200 sk, ked som pridrel, tak ho dali do ponuky v scootland za 240 czk, nadhera, mal so najazdene asi 8000. Ale na scootlande si neobjednavajte remen variatora obycajny, ale kevlar, dlzka origo je 736mm, oni ponukaju 724mm- roztrhol som ho. Variator celkom ujde, iny by som nedaval - kedze scooter pouzivam ucelne max. rychlost je podla dedinskeho radaru 52-53 km/h, v tejto dobe kedy su policajti vsade som spokojny. Startovenie- asi mam slabu bateriu, tak za studena kopem. Problem je akurat v tom, ze remen variatora sa odiera, a ten uvolnuje male castice gumy, ktore spolu s vlhkostou pridieraju mechanizmus pakoveho startovania- sem tam treba vycistit. Velky prinos je pre mna delene sedadlo, nieje velmi pekne, ale po sklopeni nahor som nikdy nepocitoval ziadne bolenie krizov, co pred tym bolo. Ovladacie prvky su celkom v norme, ako smerovky, svetla. Kupil som si stit http://www.scootland.cz/zbozi/isotta-pl ... gility-50/ a je to parada, ziadne muchy, a pokial niesu minusove teploty pri svojom obleceni stale jazdim. Taktiez som mal maly problem ked so poskladal motor po vymene piestu, T znacka na zapalovani nezodpovedala tomu co ma, treba ju najst rucne podla polohy piestu, a si ju oznacit. Brzdy su menej ucinne ako by clovek predpokladal, ale ked clovek vie co ho caka, tak sa aj nastavi. Po roku uzivania moto mozem povedat, ze ked sa clovek o tento scooter postara aspon minimalne, tak je to drziak, v ramcii svojich moznosti - netreba cakat super vykon, ale spolahlivost.
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"