Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Petom
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 518
Dátum registrácie: St Máj 06, 2009 1:58 pm
Skúter: BMW K1200 LT
Bydlisko: Bratislava N48 09.642 E17 07.281

Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#51 Príspevok od užívateľa Petom » Pi Nov 12, 2010 8:43 am

Este ma napadla jedna vyhoda: da sa na tom jazdit aj naliaty, nemusis drzat rovnovahu :lol:
Mne sa stratil podpis, aj vám?

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#52 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Nov 12, 2010 10:19 am

Presne skalní a presvedčení jazdci....Tak jak si skalný motorkár asi nikdy nekúpi scooter lebo mu chýba na ňom prevodovka a spojka a možnosť hádzať rýchlosti , tak aj hentakú vec si v živote nekúpi skalný a presvedčený scootrista. Ja to neodsudzujem alebo nezatracujem a zas možno s výhľadom do budúcna ani nevylučujem že by som si nejakú MP3 nikdy nekúpil....Ale za dnešného stavu som zatiaľ spokojný s dvoma kolesami.A to je to podstatné, čo u mňa rozhoduje.2KOLESÁ takže nie 3 alebo dokonca 4.To už je potom skoro ako auto. :beer: Ale zas väčší je pohodlnejší..tak ako u auta tak aj u moto alebo scootra to platí tiež.Dakto by si nekúpil nové a tým pádom viacmenej bezproblémové aj keď malé auto už len s princípu....kúpi si radšej za tie isté peniaze veľkú ojazdenú rárohu do ktorej potom tlačí penaze za rôzne opravy ale vozí sa jak továrnik...Holt, každí jeden z nás máme svoju hlavu a svoje nároky.
A možno že ak má dakto potrebu mať 3 alebo 4 kolku tak si na tých 2 kolesách až tak moc neverí...aj to je možná príčina. :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

pupin
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: So Aug 14, 2010 11:20 am
Skúter: GILERA FUOCO 500
Bydlisko: Zvolen

Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#53 Príspevok od užívateľa pupin » St Jún 15, 2011 9:29 am

Nexus je preč,prišlo FUOCO idem davat vario Malossi,spojku Malossi,čip tuning,vyfuk neviem Akrapović alebo Mivv rozmišlam.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#54 Príspevok od užívateľa alcatelko » So Jún 18, 2011 1:05 pm

za kratky cas som mal moznost vyskusat mp3 250-400 aj fuoco...a kazdy ma kus svojej pravdy...

jazdne vlastnosti...velmi tazky predok a nie je az tak dobre citi cestu (da sa prirovnat k auto s posilovacom riadenia)...ale ta istota ked ide na tom clovek do zakruty je super...a aj na uzamykanie riadenia sa da velmi rychlo zvyknut a potom to cloveku na normalnom skutri chyba...sirka skutra je rovnaka ako na beznom maxiku plus ma vyhodu v manevrovatelnosti ze ho netreba tak naklanat pri kluckovani cize sa vrpace aj do uzsieho priestoru...a co je novinka mp3 yourban tak to uz nie je taka lod ale klasika mensi maxik s 3 kolesami (z trojkoliek by to bola asi moja volba tesne pred fuocom...)

ale ma to aj minusi...a to strasna pretechnizovanost...zamykanie riadenia je sice na pohlad brutalne jdnoduche (kotucova brzda a zamknutie tlmicov) ale tato blbosticka vyuziva cidla v kolesach na ktorych sa obcas ulomi kablik (problem starsich rocnikov, nove to uz maju jemen upravene) + je cidlo v sedadle jazdca takze bez jazdca sa neda riadenie odomknut a ani sa neda pridat...obcas sa stava ze skutru chvilu trva nez sa spameta ze niekto chce na nom odist...(neda sa len tak skocit nan brnk do startera a plny kotol...proste obcas to par sekund trva nez zaregistruje povel...)

tak ako maxik nie je pre kazdeho tak ani 3-4kolka nie je pre kazdeho...hlavne je si to vyskusat a potom hodnotit...keby to dokazali este zjednodusit a odlahcit tak to nema konkurenciu...moj sen je to zobrat na okruh a trosku sa na tom vyblaznit...


http://www.malossi.com/MULTIMEDIA/VIDEOGALLERY_EN.html dajte si tam 02...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

DesTiny
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Po Jún 06, 2011 6:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Rajec

Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#55 Príspevok od užívateľa DesTiny » So Jún 18, 2011 3:50 pm

ja by som sa chcel na tom vyblbnut v zime :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

Re: Re: Je to ešte vlastne scooter? Ale inak je to bomba....

#56 Príspevok od užívateľa duky5 » So Jún 18, 2011 5:00 pm

alcatelko napísal:
jazdne vlastnosti...velmi tazky predok a nie je az tak dobre citi cestu

V tom ja vidím naopak výhodu, ťažký predok, lepšia adhézia pri brzdení. Necítiš dobre nerovnosti na ceste-veď to je sen na naše cesty :)


ale ma to aj minusi...a to strasna pretechnizovanost...zamykanie riadenia je sice na pohlad brutalne jdnoduche (kotucova brzda a zamknutie tlmicov) ale tato blbosticka vyuziva cidla v kolesach na ktorych sa obcas ulomi kablik (problem starsich rocnikov, nove to uz maju jemen upravene) + je cidlo v sedadle jazdca takze bez jazdca sa neda riadenie odomknut a ani sa neda pridat...obcas sa stava ze skutru chvilu trva nez sa spameta ze niekto chce na nom odist...(neda sa len tak skocit nan brnk do startera a plny kotol...proste obcas to par sekund trva nez zaregistruje povel...)

Že nejde odblokovať zámok pokiaľ na tom nesedíš je imho v praxi fajn...ale inak ten senzor v sedadle ide ľahko odpojiť káblikom, riešené na anglických fórach

tak ako maxik nie je pre kazdeho tak ani 3-4kolka nie je pre kazdeho...hlavne je si to vyskusat a potom hodnotit...keby to dokazali este zjednodusit a odlahcit tak to nema konkurenciu...moj sen je to zobrat na okruh a trosku sa na tom vyblaznit...


Plne súhlasím :) bral by som mp3 600 ccm :)
V texte :)
jazdim za Obrázok, dlhodoby priemer za cca 50 000 km
moje vylety na http://www.motoduky.blogspot.com

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"