VTIPI

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

VTIPI

#1 Príspevok od užívateľa Jostobb » St Dec 13, 2006 8:10 pm

Karol je po prvý krát pozavný k priteľkiným rodičom na obed. Po jedle odídu ženy umívať riad. Karol zostane v izbe sám s otcom a psom Dunčom, ktorý leží pod Karolovou stoličkou. Kedže jedlo bolo výborné, Karol sa neudrží a opatrne ale dosť hlasno si prdne.
-Dunčo - zvolá otec.
-Super... - pomyslý si Karol - on si myslý že to prdí ten pes....
A tak spustí ďaľši, ešte intenzívnejší, hlasnejší i smradlacejší prd.....
- Dunčo !!! - zvolá otec hlasnejšie - Choď preč, než sa ti karol vyserie na hlavu...
_______________________________________________________________
Otázka: Ako sa musí držať kladivo, aby ste si nebuchli po prstoch ??
Odpoveď :Oboma rukami!! :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ErikR
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 58
Dátum registrácie: So Feb 04, 2006 12:09 am
Skúter: Malaguti Madison K400
Bydlisko: Želiezovce

#2 Príspevok od užívateľa ErikR » St Dec 13, 2006 8:51 pm

umívať?????

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Dec 13, 2006 9:05 pm

Dispecer, majici preplneny letovy prostor, navedl 727 na dalsi okruh.
Pilot 727: Vis o tom, ze kazdy okruh navic nas stoji 2 tisice dolaru?
Vez: Rozumim a zadam o 4 tisice!


Vez: Halo, let 56, jestli mne slysite, zamavejte kridly...
Pilot: OK, vezi, jestli mne slysite, zamavejte vezi!


Vez San Jose - Pilot DC1, ktery to neubrzdil kvuli vysoke pristavaci
rychlosti:
"American 751, na konci drahy zatoc doprava, pokud to pujde. Pokud ne,
najdi Exit smer "Guadeloupe" na dalnici 101 a u semaforu doprava, aby
ses zase vratil na letiste..."


Pilot: Vezi, co dela vitr?
Vez: Vane (smich v pozadi)

Lufthansa (nemecky): Kontrolo, sdelte cas povoleni startu.
Kontrola (anglicky): Kdyz chces odpoved, musis mluvit anglicky!
Lufthansa (anglicky): Jsem Nemec v nemeckem letadle v Nemecku, proc bych
mel mluvit anglicky?
Neznamy hlas s anglickym prizvukem: Protoze jste prohrali tu zasranou
valku!
(Odposlechnuto mechanikem z Pan Am 727 v Mnichove)


Pilot k vezi: Prosim o sdeleni casu, staci jen priblizne
Vez: Je utery, prosim!


Vez: Byl jsi pri pristani trochu vlevo od stredove cary ranveje...
Pilot: Vim, a muj druhy pilot trochu vpravo!


Neznamy dustojnik letadlove lodi k pilotovi po jeho sestem nepovedenem
pokusu o pristani na palube: Mas posledni pokus o pristani, pak na tebe
kaslu, za deset minut tu konci vydej obedu!


Pilot vrtulniku: Jsem na hladine 3000 stop
Druhy hlas na teze frekvenci: NEE, to nemuzes, na te letove hladine jsme
MY!
Chvili ticho a pak pilot hlasite: Kretene, vzdyt jsi muj druhy pilot!


BOAC: "Heathrow Centre, tady British Airways Speedbird let 723"
Heathrow Centre: "British Airways Speedbird let 723, tady Heathrow
Centre, slysim!"
BOAC: "Heathrow Centre, British Airways Speedbird let 723 chce predat
zpravu."
HC: "British Airways Speedbird let 723, Heathrow Centre pripraven
prijmout zpravu"
BOAC: "Heathrow Centre, British Airways Speedbird let 723, predavam
zpravu: Mayday, Mayday, Mayday..."


Dispecer: "USA353, ohlas se na frekvencii 135,60, Cleveland Center."
Pauza
Dispecer: "USA353, ohlas se na frekvencii 135,60, Cleveland Center."
Pauza
Dispecer: "USA353, jsi jak moje zena, nikdy se neozves."
Pilot: "Vezi, tu USA553, kdyby sis nepletl jmeno svoji zeny, tak by se
take ozvala!"


Dispecer: "Odkladame start, viditelnost je nula!"
Pilot: "V metrech nebo stopach?"


Vez: "Airline XXX, vypada to, ze mate otevrene dvere zavazadloveho
prostoru!"
Kapitan (po rychlem pohledu na kontrolky): "Diky, vezi, ale divate se na
nase dvere od APU!*"
Vez: "OK, Airline XXX, mate povoleni ke startu!"
Kapitan: "Povoleni ke startu, Airline XXX"
Vez: (kdyz letadlo roluje ke startu): "Airline XXX, eee.... vypada to,
ze tvoje APU trousi zavazadla!"
*APU, (Auxiliary Power Unit - jednotka pomocneho napajeni) = pomocny
motor dodavajici na plose elektrickou, popr. hydraulickou ci
pneumatickou energii.


American 702: "Vezi, prepiname na Odlety. Jeste poznamka: Kdyz jsme se
vznesli, videli jsme na konci drahy jakesi zvire!"
Vez: "Continental 635, mate povoleni ke startu, prejdete na Odlety na
124,7. Slyseli jste, co hlasil American 702?"
Continental 635: "Continental 635, povoleni ke startu zruseno, slyseli
jsme American 702 a upozornili uz nasi catheringovou firmu!" (=zasobuje
letadla jidlem)


Odposlechnuto na frekvenci BNA (letiste Nashville, Tennessee):
Clen posadky: "Moment, udali jste nam hodnoty, jako bysme byli 15 stop
pod zemi!"
Vez: "Tak vysunte periskop a koukejte plavat smer rampa!"


Cessna 152: "Moje letova hladina je tri tisice sedmset (370 tisic
stop)."
Dispecer: "V takovem pripade se zkontaktuj s kosmickym centrem v
Houstonu!"
* Pozn. Z nepochopitelnych duvodu pocitaji po stovkach!


Dispecer: "HPO, stoupej ctyri tisice o sest tisic a tam se drz."
Pilot: "Stoupam na hladinu 100."
Dispecer: "Jdi na hladinu 60 a tam zustan!"
Pilot: "No, ale ctyri plus sest je deset, ne?"
Dispecer: "Ty nesecitej, ty jenom stoupej!"
* Pozn. Z nepochopitelnych duvodu pocitaji po stovkach!


Prvni let raketoplanu Columbia - prelet nad Spanelskem:
Columbia: "Vezi Saragossa, tady Columbia. Slysite mne?"
Vez Saragossa: "Slysim vas velmi vyrazne. Jake je vase volaci jmeno?"
Columbia: "COLUMBIA"
Vez Saragossa: "A v jake vysce jste?"
Columbia: "Jedna, nula, nula, nula, nula, nula, nula, nula..."


Byl jeden vyborny pilot, ale vyjadrovani mu jaksi neslo.
Jednou letadlu pristavajicimu pred nim praskla pneumatika a jeji kusy se
rozletely po pristavaci draze, takze musel letat okolo a cekat, az ty
zbytky uklidi a musel to nejak vysvetlit cestujicim.
Ucinil tak slovy: "Damy a panove, obavam se, ze budeme mit urcite
zpozdeni v priletu. Dole uzavreli letiste az do doby, nez se podari
odklidit to, co tam zbylo z letadla, ktere pristavalo pred nami!"


Pekny slunecni den pobliz letiste Billund v Dansku:
Vez: "Piloti 82 i D5, jaka je vase pozice a vyska?"
Pilot 82: "Nad jezerem, 6400 stop."
Pilot D5: "Stejna pozice, stejna vyska!"
Dispecer: "Takze mam zacit hledat formular Hlaseni o srazce?"


Pilot pristal velmi tvrde. Vedeni jeho aerolinek tvrde vymahalo, aby se
po pristani objevil ve dverich pilotni kabiny se slovy:
"Dekujeme, ze jste leteli se spolecnosti XYZ."
Prilis se mu nechtelo, protoze cekal nadavky, ale vstala jen nejaka
babicka o holi se slovy:
"Synku, mohu se te na neco zeptat?"
"Jiste, oc jde?"
"To jsme pristavali nebo jsme byli sestreleni?"


Pilot: "Radare, jsme v rade s dvema A10, vlastne nad vami a, eee, to...
zapomneli jsme, jaka mame volaci jmena..."
Dispecer: "Zadny problem, pridelim vam nahradni jmena: Tupec 1 a Tupec
2!"


Pilot: "V jake jsme vzdalenosti od jineho letadla?"
Dispecer: "Tri mile."
Pilot: "Nam se ta vzdalenost tri mile nezda!"
Dispecer: "Jste od neho puldruhe mile, on od vas puldruhe mile,
dohromady tedy tri mile!"


Pilot maleho letadla: "Hm, kontrolo, potvrdte, ze chcete, abych letel
pred 747."
Dispecer: "Ted by to slo, uz je nazrany!"


Po velmi tvrdem pristani v bouri s blesky v Memphise, steward linky
Northwest ohlasil:
"Davejte velky pozor, az budete otevirat skrinky na prirucni zavazadla
nad vami, protoze se tam po te supe vsechno promichalo a spadne vam to
zcela urcite na hlavy!"


Vez: "Jaka je vase vyska a pozice?"
Pilot: "Mam 180 centimetru a sedim vlevo vpredu!"


Vez: "Mate dost paliva ci ne?"
Pilot: "Ano."
Vez: "Ano - co?"
Pilot: "Ano, pane!"


Vez: "Cessna N1234, pozor na turbulence za UA 737"
Cessna: "Vezi San Jose, Cessna je pred 737!"
(delsi prestavka)
Vez: "UA 737, pozor na turbulence za Cessnou 172!"


Vez na letisti Mnichov II:
"LH 8610 - povoluji start."
Pilot LH 8610: "Ale my jsme jeste nepristali!"
Vez: "Dobra, a kdo teda stoji na draze 26?"
Pilot LH 8801: "LH 8801!"
Vez: "OK, v takovem pripade mate povoleni ke startu vy!"


Pilot - ucen se ztratil behem samostatneho letu.
Dispecer chtic zjistit jeho polohu na radaru se pta:
"Jaka byla tva posledni pozice?"
"Na betonu pred hangarem!"


Kdyz zacaly letat Concordy z Anglie pres more, vymysleli heslo
vychvalujici rychlost letadla.
Znelo: "Snidane v Londyne, obed v New Yorku."
Nekdo jim k tomu nastrikal sprejem: "Zavazadla v Bangkoku!"


Opozdeny start VIP letadla Ala Gore'a z letiste ALB v patek vecer
zpusobil zmatky v pristanich na severozapade.
Po dalsi zmene v poradi pristani se dispecer pta:
"Commuter 5678, vydrzis cekat na pristani ve vzduchu jeste tak
pulhodinu?"
"Ale jo, paliva mam jeste dost, ale musim podotknout, ze polovina mych
pasazeru uz presla do tabora Republikanu!"


Nervozni kandidat na namorniho pilota zapne misto vnitrniho interkomu
radio a mluvi do sveta: "Pane, vsechno se mi to posralo!"
Vez ve Whiting: "Pilot, mluvici sproste, okamzite nahlaste sve jmeno!"
Instruktor (po male prestavce):
"Muj zak rikal, ze se mu to posralo a ne ze je hloupy!"


Zamestnanec aerolinii Southwest Airlines:
"Vitame vas na palube letu Southwest z X do Y. Abyste si zapjali pasy,
vsunte kovovou cast do protizavlacky. Pas se chova jako kterykoliv jiny
a pokud nevite, jak se zapina, neodchazejte nikdy z domu bez doprovodu.
Pokud dojde k poruseni hermeticnosti, od stropu spadnou kyslikove masky.
Tehdy prestante kricet, chytnete masku a prilozte si ji na oblicej.
Pokud cestujete s malym ditetem, nejprve si prilozte svoji masku a pak
teprve diteti. Pokud cestujete s dvemi detmi, rozhodnete se, ktere mate
radeji..."


Kapitan interkomem k cestujicim:
"Omlouvam se, start se o neco opozdi. Bohuzel, zarizeni, ktere obvykle
nici vase zavazadla ma poruchu a jeji obsluha musi vase zavazadla nicit
rucne!"


Jine hlaseni kapitana: "Pred opustenim paluby letadla nezapomente
zkontrolovat, jestli jste si vzali sebou zavazadla. Cokoliv tu
zapomenete, rozdeli si posadka. Z tohoto duvodu tu nezapominejte deti a
manzelky!"


Letiste Houston:
Jeden let byl opozden pro technickou zavadu, ale blokoval nastupni
misto, na kterem melo stat uz letadlo jine. Proto ho odtahli na jine
nastupni misto a pasazery pozadali, aby si presedli na nahradni letadlo.
To uz bylo na jinem (tretim!) nastupnim miste. Cestujici vesli na palubu
a stevardka je pro kontrolu upozornila:
"Omlouvame se za zmenu nastupniho mista. Tenhle let je Washingtonu DC.
Kdo neleti do Washingtonu DC., musi ted vysednout!"
Otevrela se pilotni kabina, vysel pilot s taskou, cely rudy ve tvari, se
slovy:
"Prominte, popletl jsem si letadla!"


Kontrola letu: "Cessna G-ABCD, co planujete?"
Cessna: "Ziskat pilotni licenci a dalsi letecke..."
Kontrola letu: "Myslel jsem pristich pet minut a ne pet let!"


Kontrola: "Piper N444D, pozor na letadlo na hodine druhe, 500 stop
nize."
Piper N444D: "Hm, vidime nejake svetylko, ktere se k nam blizi..."
Kontrola: "Podivejte se poradne, za tim svetylkem je urcite letadlo!"


Vez (ve Stuttgartu): "Lufthansa 5680, zpomal na 190 uzlu."
Pilot: "Jako ve Frankfurtu. Muzeme bud 210 nebo 170... no, ale my jsme
prizpusobivi."
Vez: "Lufthansa 5680, my jsme take prizpusobivi. Zpomalte na 193,25
uzlu."


Nemecti dispeceri ve Frankfurtu jsou povazovani za netrpelive.
Ocekavaji, ze budete vedet, kde je vase misto pro nastupovani, ale i ze
tam dojedete bez podpory veze. Tento rozhovor zachytili v Pan Am 747:
Speedbird 206: "Dobry den, Frankfurte, Speedbird 206 opustil pristavaci
drahu."
Pozemni stredisko: "Guten Morgen. Jed na svoje misto."
Velky British Airways 747 vjel na hlavni drahu a zastavil
Pozemni kontrola: "Speedbirde, vis, kam mas jet?"
Speedbird 206: "Moment, kontrolo, hledam moje misto."
Pozemni stredisko (arogantne): "Speedbird 206, copak jste nikdy nebyl ve
Frankfurtu?"
Speedbird 206 (klidne): "Ale byl, v roce 1944, ale v jinem Boeningu, ale
jen jsem tu neco shazoval, ale nezastavoval jsem se tu!"


Letadlo spolecnosti SABENA se zastavi za letadlem KLM na preplnene draze
a ceka na povoleni ke startu
SABENA ke KLM: "KLM, ctvrty ve fronte na start, ohlas se na 3030."
Za par minut SABENA vola znovu: "KLM, treti ve fronte na start, ohlas se
na 3030."
Opet zadna odpoved, SABENA vola pozemni kontrole: "Vezi, reknete stroji
KLM pred SABENA 123, aby se nam ohlasili na 3030"
Teprve ted se pripoji posadka KLM: "Vezi, rekni SABENe, ze
profesionalove z KLM holandskych aerolinii nelezou na privatni kanaly v
dobe, kdyz jsou povinni byt na prijmu z veze."
SABENA: "Vezi, nebudu se dohadovat, jen reknete tem profesionalum z KLM,
ze si zapomneli odstranit blokovaci zavlacky podvozku!"
KLM: "Vezi, KLM 123 zada o povoleni vratit se na puvodni misto."


Zaucujici se pilot: "Ztratil jsem se, jsem nad nejakym jezerem a letim
smer vychod."
Letecka kontrola: "Udelej nekolikrat zatoceni o 90 stupnu, abych te
nasel na radaru..."
(kratka pauza) "... Jo, dobre."
To jezero je Atlanticky ocean, doporucuji fofrem zatocit na zapad!"


Vez: "Delta 351, objekt na hodine 10, vzdalenost 6 mil!"
Delta 351: "Udej to jinak, my mame vsichni digitalky!"


Letecky den (po vojenskem cviceni)
Dispecer do F-117 (Stealth): "Pred tebou je F-16 na hodine 2, smer
jizni, stoupa na 6000"
Pilot F-117: "Prijato, vidim ho!"
Dispecer do F-16: "Pred tebou F-117 na hodine 2, 12 mil, v opacnem
smeru, hladina 5"
Pilot F-16: "Prijato, vidim ho..."
Pilot F-117: "A do prdele!"
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

#4 Príspevok od užívateľa scrat » St Dec 13, 2006 9:50 pm

Obyvateľovi kansaského Olathe sa pokazilo auto. Pokusy o opravu vlastnými silami zlyhali a tak sa vodič rozhodol privolať pomoc. Aby ho na rušnej ceste niečo nezrazilo, postavil sa vedľa - na koľajnice. Strojvodca neskôr vypovedal, že muž mal pri jednom uchu mobilný telefón a druhé si zapchával, aby ho nerušil hluk prichádzajúceho vlaku.

Častým námetom kreslených vtipov je odpílenie konára pod sebou. Tridsaťročný Joshua z Havaja bol múdrejší. Pod rúškom tmy sa vybral ukradnúť konár z chráneného stromu koa, ktorého tvrdé drevo sa veľmi cení. Joshua nerezal pod sebou, ale priamo nad sebou - vetva mu rozbila hlavu a jeho telo našli ochrancovia poriadku na druhý deň stále na strome, v 7-metrovej výške.

Brazílsky farmár zo Sao Paula mal tiež problém so stromom. Na jeho pomarančovníku sa totiž usadil včelí roj. Hoci presne nevedel, čo robiť, vedel, že včely treba vydymiť a zároveň sa vyvarovať ich žihadiel. Preto si na hlave dôkladne utesnil igelitové vrecko a do ruky vzal pochodeň. Po pár hodinách ho našla jeho manželka mŕtveho. Cez vrecko sa nedostal ani dym, ani žihadlá... a ani vzduch.

Muž, ktorý v Anglicku odrezával choré vetvy zo stromov, šetril čas originálnym zlepšovákom. Aby nemusel odpílené konáre postupne odnášať, založil oheň priamo pod stromom a vetvy hádzal rovno pod seba. Plamene, samozrejme, zachvátili celý strom a šetreniu času bol koniec.

Talianska polícia našla v kaluži krvi 23-ročného povaľača Andreasa. Jeho ľavá noha bola prakticky odrezaná motorovou pílou. Obeť sadistického vraha? Kdeže! Andreas sa dohodol s 29-ročným bratancom na poistnom podvode. Za zmrzačenie by dostal od viacerých poisťovní takmer milión dolárov. Komplic však odrezal nohu tak nešťastne, že krvácanie sa nedalo zastaviť. Andreas sa nominoval na Darwinovu cenu, jeho bratanec skončil vo väzení.

Z Británie pochádza ďalší adept na ocenenie - 22-ročný Marc, ktorý sa inšpiroval akčnými filmami. Jeho obľúbenou zábavou vo voľnom čase bolo skákanie z budovy na budovu. Pri pokuse o preskočenie medzery medzi dvoma poschodovými parkoviskami v Maidenheade však precenil svoje schopnosti. Sedemmetrový skok bol očividne nad jeho sily. "Keď sme sa nudili, robili sme hlúposti," povedal jeho kamarát.

Obzvlášť smrtiacou kombináciou (a istou nomináciou na Darwinovu cenu) sú hlupáci a strelné zbrane. Dvaja opilci vo Wisconsine chceli vyskúšať, aké to je, nechať sa postreliť cigaretovým ohorkom. Jeden z nich nabil špaky do pušky a zaistil ich v hlavni nábojmi. Vystrelil z dvoch metrov - jeho priateľ zomrel po zásahu dvoma "ohorkami" do hlavy...

Podľa hlasovania návštevníkov stránky je horúcim kandidátom aj istý Gerald z Colorada, ktorého polícia zastavila pre nesprávnu jazdu. Milý Gerald vybehol z auta (mimochodom ukradnutého) a pustil sa na útek po vlastných. Policajti ho prenasledovali a tak začal strieľať naslepo ponad plece. V behu sa mu podarilo trafiť vlastnú hlavu...

Holandský dôchodca síce zanechal po sebe 14 detí a tým už genetický fond ľudstva ovplyvnil, prešpekulovanosťou svojej smrti si však miesto medzi kandidátmi nepochybne zaslúžil. Bývalého inžiniera našli doma so strelnou ranou v krku. Policajti pôvodne predpokladali, že išlo o samovraždu. Názor museli zmeniť, keď jedného z nich len o chlp minula guľka po tom, ako otvoril skriňu. Nastúpili pyrotechnici, ktorí našli ďalších neuveriteľných 19 pascí nastražených v stenách, strope a nábytku. Okrem viacerých brokovníc spúšťaných napnutými lankami objavili napríklad nálož, ktorá mala vybuchnúť po odobratí určitého počtu fliaš piva z prepravky. Odstraňovanie pascí trvalo tri týždne. Aby si 79-ročný starec pamätal, kde ich nastražil, mal po dome rozmiestnené lístky so šifrovanými odkazmi na filmové scény. Jedna pasca sa mu však nakoniec stala osudnou. Dom zamínoval, aby sa nedostal do rúk jeho rodine, s ktorou sa už dávnejšie rozhádal.

Medzi adeptov Darwinovej ceny sa dostal aj 19-ročný Rus v Tomiline. Do baru vošiel chlapík, ktorý mal so sebou skrytú zbraň. Vyhadzovač ju pri vstupnej prehliadke našiel. Začali o ňu zápasiť a vyhadzovač ju vyrazil tak, že dopadla na biliardový stôl. Jeden z hráčov ju chcel podať vyhadzovačovi - nabral pištoľ koncom tága a zdvihol ju. Zbraň sa skĺzla až k nádejnému kandidátovi a rozširujúce sa tágo stlačilo spúšť.

V Albuquerque v Novom Mexiku chceli traja mladíci olúpiť muža, ktorý v novinách inzeroval predaj pištole. Na dohodnutej schôdzke ho napadli slzným plynom. Aké však bolo ich prekvapenie, keď muž inzerujúci predaj zbrane, ktorého chceli o túto zbraň okradnúť, bol ozbrojený! Jeden z lúpežníkov zaplatil za túto neuváženosť životom.

Šiesti diaľniční lupiči v Bangladéši zjavne sledovali príliš veľa gangsterských filmov. Predbehli kamión s kravami a zablokovali mu cestu svojím osobným autom. Šofér ťažkého nákladiaka však nedokázal zabrzdiť a auto so zlodejmi doslova prevalcoval. Piati zomreli na mieste, šiesty bol ťažko zranený. O život prišla aj jedna krava.

V Kentucky si 21-ročný mladík pripomenul detské roky, keď naskakoval za jazdy na vlaky a po pár metroch jazdy z nich zoskakoval. Rozhodol sa svojím umením ohúriť priateľov, pri naskakovaní na súpravu si však nevšimol druhý vlak idúci oproti po vedľajšej koľaji.

Na vlak doplatili aj dvaja adepti Darwinovej ceny z Iowy. Dobrodruhovia sa rozhodli zlaniť do údolia rieky Des Moines zo železničného mosta. Laná si priviazali o to najpevnejšie - oceľové koľajnice. Keď si vychutnávali výhľad visiac nad priepasťou, prišiel pravidelný osobný vlak...

Rašád (19) z Houstonu sa rozhodol ohúriť svojich priateľov ruskou ruletou. Nanešťastie k tomu použil poloautomatickú pištoľ kalibru 0.45, ktorá na rozdiel od revolvera po stlačení spúšte zakaždým posunie náboj do komory. Rašád asi ani nezistil, že jeho šanca na víťazstvo v ruskej rulete bola v tomto prípade nulová.

V roku 1999 sa absolútnymi víťazmi stali traja palestínski teroristi. Na svoj plánovaný útok si vybrali práve obdobie, keď sa menil čas zo zimného na letný. Na palestínskych územiach však "sionistický" čas neuznávajú a bomby nastavili podľa pôvodného času. Teroristi si však na svojich hodinkách nastavili izraelský čas. Bomby v autách fungovali perfektne a vybuchli naraz - atentátnici ich však ešte stále viezli k zamýšľaným cieľom...

Američan Matthew sa s priateľmi o tretej v noci sánkoval na penovom vankúši, keď narazil do stožiara lanovky a na mieste zomrel. Jeho provizórne sánky pritom pochádzali práve z dotyčného stožiara. Matthew z neho ukradol žltý penový vankúš, ktorý mal ochrániť lyžiarov v prípade nárazu.

Poľský farmár Krystof Azninski chcel dokázať, že je najväčší frajer. Keď spolu s priateľmi popíjali, začali sa pretekať, kto viac vydrží. Jeden z nich zobral motorovú pílu a odrezal si koniec nohy. Nato 30-ročný Azninski povedal: "Pozeraj na toto"... a odrezal si hlavu...

Arizonskí policajti našli v r. 1995 v púšti trosky, o ktorých si mysleli, že pochádzajú z havarovaného lietadla. Vyšetrovanie však ukázalo, že ide o automobil. Bývalý seržant letectva si k svojmu Chevroletu 1967 Impala primontoval rakety na tuhé palivo, ktoré sa používajú na uľahčenie štartu ťažkých dopravných lietadiel. V arizonskej púšti našiel dlhý rovný úsek cesty a svoj "zlepšovák" vyskúšal. Miesto "štartu" našli policajti podľa spáleného a roztopeného asfaltu. Auto prešlo 4 km rýchlosťou 400-480 km/h za 15-20 sekúnd. Potom sa vodič pokúsil zastaviť - brzdy a pneumatiky však nevydržali. Vozidlo sa sa doslova katapultovalo do vzduchu a po 2-kilometrovom lete narazilo do 40 m vysokého útesu. Vodič po sebe zanechal kráter, zopár úlomkov kostí a niekoľko vlasov.

Darwinove ceny sa udeľujú aj spätne. V rebríčku historických ocenení vedie americký právnik Clement Vallandigham, ktorý vo svojom poslednom prípade v roku 1863 obhajoval klienta obvineného z vraždy. Obvinený tvrdil, že obeť uchopila vlastnú zbraň tak nešikovne, že z nej vyšiel smrtiaci výstrel. Vallandigham to porote názorne predvádzal - s nabitou zbraňou. Prípad vyhral...

midži

#5 Príspevok od užívateľa midži » Št Dec 14, 2006 11:23 pm

:banghead:

Kokyno
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 49
Dátum registrácie: Po Júl 03, 2006 8:57 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Bratislove
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa Kokyno » Pi Dec 15, 2006 1:16 pm

anketa o najdlhsi vtip??? :lol:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
tomask
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 48
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 9:41 pm
Skúter: Yamaha Versity XC 300
Bydlisko: Martin

#7 Príspevok od užívateľa tomask » So Dec 16, 2006 10:48 pm

nie len to nie (najdlhsi ftip).Komu sa to potom xce citat :shock:

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

#8 Príspevok od užívateľa focus » So Dec 23, 2006 4:56 pm

ta darvinova cena nema chybu.!!!!
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"