Co si myslite o cinskych skutroch

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#351 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 8:54 am

vidím denně že někdo nedobrzdí přesto to není vinou brzd ale řidiče.A u skutru každej skutr má brzdy na to že jeho rychlost je max 40 dostačující.
A podle mne každej skutr brzdí v podstatě stejně .Ano jsou rozdíly ale to je dáno jakej druh brzdy má kotouč buben váhou stroje jezdce a použitou pneu.Samozřejmě má také vliv material obložení kotouče a pod.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#352 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Sep 14, 2007 8:59 am

tak jak je to teda? brzdi stejne alebo nebrzdi stejne?

Užívateľov profilový obrázok
Tao
v podmienke
Príspevky: 403
Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Slov. Lupca
Kontaktovať užívateľa:

#353 Príspevok od užívateľa Tao » Pi Sep 14, 2007 9:27 am

Riesite somariny, 50ccm scootre ci uz znacka alebo china su konstruovane na rychlost 45km/h, ak tam niekto da tuning na vykon a necha povodne brzdy tak nemoze ratat s tym ze budu mat adekvatny ucinok.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#354 Príspevok od užívateľa jean » Pi Sep 14, 2007 9:29 am

Asi to tak bude, čo sme pozerali tie 50, tak majú brzdy ešte menšie ako 125 a 150, takže to bude asi nahov.no.
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#355 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 10:19 am

jean napísal:Asi to tak bude, čo sme pozerali tie 50, tak majú brzdy ešte menšie ako 125 a 150, takže to bude asi nahov.no.
no počkej přeci brzdná síla je přímo uměrná té brzdné ploše a čím vetší vykon plus ta váha je potřebná přeměnit na teplo tak také musí bejt větší brzda tekže vubec neznamená že ta 50 tka brzdí huře než 150 tka protože má menší kotouč.Fyzikálni zákony jsou jedny z mála co se nedaj podplatit tudíž platěj stejně jak pro 50 tku tak 500 ku dokonce nezáleží ani na značce

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#356 Príspevok od užívateľa jean » Pi Sep 14, 2007 10:22 am

Môj skúter sa robí aj ako 50 a je ľahší možno o 15kg ak vôbec. Adamsy takisto, cca 85kg - 50, 90kg - 125. Rozdiel v brzdových kotúčoch je tam zreteľný na prvý pohľad. Porovnávali sme to, keď chcel kúpiť skúter kamarát. Asi ozaj počítajú s tým, že to nepôjde cez 60km/h, neviem. Ja fyzikálne zákony uznávam, ale na zabrzdenie 50, ktorá bude aj s jazdcom vážiť 180kg bude treba taká istá sila, ako na zabrzdenie 150 s tou istou hmotnosťou 8)
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#357 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 10:28 am

to jsou jednoduché počty střílím sice ale příklad má li papírově ta 125 jednou tak velkej výkon jak 50 tka tak také jenou tak velkej výkon musí zvládnout ubrzdit takže logicky je musí mít větší a přesto budou brzdit obě stejně

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#358 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 14, 2007 10:37 am

ok...mozeme urobit porovnanie...kto sa hlasi? pojdeme rovnakou rychlostou a v momente zacneme brzdit...ci to bude rovnake...kto sa hlasi? mam na porovnanie puch,runner (seriove brzdy)...chcelo by to este nieco co ma oba kotuce, priemernu cinu a mozno aj babettu...(je jasne ze kazdy musi splnat normy na brzdenie...ale kazdy cm znamena vela...)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#359 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Sep 14, 2007 10:38 am

tak logicky by mali byt na tych skutroch pouzite kvalitne materialy aby sa na tom niekto nezabil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#360 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 10:48 am

alcatelko napísal:ok...mozeme urobit porovnanie...kto sa hlasi? pojdeme rovnakou rychlostou a v momente zacneme brzdit...ci to bude rovnake...kto sa hlasi? mam na porovnanie puch,runner (seriove brzdy)...chcelo by to este nieco co ma oba kotuce, priemernu cinu a mozno aj babettu...(je jasne ze kazdy musi splnat normy na brzdenie...ale kazdy cm znamena vela...)
máš pravdu a hlavně v tom že každej cm znamená hodně a ovlivnuje to mnoho faktoru a vezmeš li i dva sejné stroje jakejkoliv značky stejně bude každej mít trochu rozdíl i když oba jezdci budou stejně brzdit a budou stejně težcí.Nejhorší na brzdy co jsem měl byla babeta a zajímavé je že jako nová brzdila jakš tak potom už to byla katastrofa a to jsem dal obloženi nepomohlo koupil nové pakny zase nic dokonce jsem koupil i nová kola no teda chtěl jsem ta litá a stejně to nebrzdilo.Pomohlo potřít kalafunou ale ne na dlouho.Ale učinost brzd se samozřejmě nepozná jen podle velikosti kotouče.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#361 Príspevok od užívateľa jean » Pi Sep 14, 2007 10:51 am

Aumirek, ale na 60km/h potrebujú dve rovnaké telesá s rovnakou hmotnosťou rovnaký výkon, či to bude 50 alebo 500, stále bude treba napr. 1,5 kW. Že tá 500 dokáže hnať na 150km/h nie je podstatné. A pokiaľ je tam rovnaká hmotnosť, tak obe potrebujú rovnako silné brzdy na rovnaké spomalenie.

Dostatočnú brzdnú silu vyvinie aj 5 cm kotúčik, ale dávkovateľnosť tej sily bude veľmi zlá, preto sa to koleso ľahšie zasekne.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#362 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 14, 2007 11:05 am

vecsi kotuc nemusi znamenat lepsie brzdenie...lebo s velkostou rastie kvadraticky zotrvacnost atd atd...ved preto beringer vyvinul 20cm zdvojeny kotuc :)
s tym testom brzd to myslism vazne...mozeme skusit na opekacke...je tam novy asfalt...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#363 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 11:06 am

jean napísal:Aumirek, ale na 60km/h potrebujú dve rovnaké telesá s rovnakou hmotnosťou rovnaký výkon, či to bude 50 alebo 500, stále bude treba napr. 1,5 kW. Že tá 500 dokáže hnať na 150km/h nie je podstatné. A pokiaľ je tam rovnaká hmotnosť, tak obe potrebujú rovnako silné brzdy na rovnaké spomalenie.

Dostatočnú brzdnú silu vyvinie aj 5 cm kotúčik, ale dávkovateľnosť tej sily bude veľmi zlá, preto sa to koleso ľahšie zasekne.
to máš sice pravdu ale opravdu věříš že existuje 50 tka stejně těžká a se stejným výkonem jako 500 tovka.I když ten výkon nemusí hrát roli tak velkou protože 50 tka pojede na plnej a 500 na volnoběh a pojedou stejně rychle.

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#364 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 11:12 am

alcatelko napísal:vecsi kotuc nemusi znamenat lepsie brzdenie...lebo s velkostou rastie kvadraticky zotrvacnost atd atd...ved preto beringer vyvinul 20cm zdvojeny kotuc :)
s tym testom brzd to myslism vazne...mozeme skusit na opekacke...je tam novy asfalt...
ten test by byl zajímavej porovnat ruzné stroje a bylo by jasné jak na tom kdo je.Nedělám si iluze že by zrovna čína bodovala přesto klidně muže na tom bejt některej čínan lepší než značka ale ne proto že je lepší ale chybou udržby

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#365 Príspevok od užívateľa jean » Pi Sep 14, 2007 11:34 am

To by bol drahý test, museli by sa použiť rovnaké pneu a pre zabezpečenie akej takej presnosti, by sa meranie muselo viackrát opakovať. A aký by to celé malo zmysel? V reálnej premávke to aj tak celé pok.urvý reakčný čas jazdca, ak spanikári tak tie brzdy tam už ani mať nemusí :).
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#366 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 14, 2007 2:22 pm

prebiehalo by to takto...seriovy stroj seriove gumy,rovnaky jazdec...bevime sa o brzdeni skutrov takze rovnake gumy nemusia mat...ide o tvrdenie ze cina brzdi horsie...to jest aj s tymi gumami co maju z fabriky...a ide o ilustracny test...nejake vysledky budu... :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#367 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 2:32 pm

alcatelko napísal:prebiehalo by to takto...seriovy stroj seriove gumy,rovnaky jazdec...bevime sa o brzdeni skutrov takze rovnake gumy nemusia mat...ide o tvrdenie ze cina brzdi horsie...to jest aj s tymi gumami co maju z fabriky...a ide o ilustracny test...nejake vysledky budu... :)
dobře promyšlené a duležité je i ten stejnej jezdec a ještě tak tvuj typ jak to dopadne osobně teda nevím ale netypuji moc velkej rozdíl i když značka by na tom mohla bejt lépe ale také hodně záleži na udržbě a stavu těch brzd.A také by mne zajímalo ten rozdíl s tím abs a bez.Ale jen tak pro informaci některým ABS a to i v autě v žádném případě nezkracuje brzdnou dráhu

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#368 Príspevok od užívateľa Scarp » Pi Sep 14, 2007 2:41 pm

Ja by som sa nato dal ale asi nevyhovujem poziadavkam vpredu uz nemam seriovu gumu a inak navrhujem to spravit tak ze kazdy zrychli na povedme 50a v oznacenom mieste zacne brzdit a draha sa zmeria
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#369 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 14, 2007 2:42 pm

na opekacke pomeriame vyskusame zhodnotime a potom to sem zavesime :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#370 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 2:44 pm

Scarp napísal:Ja by som sa nato dal ale asi nevyhovujem poziadavkam vpredu uz nemam seriovu gumu a inak navrhujem to spravit tak ze kazdy zrychli na povedme 50a v oznacenom mieste zacne brzdit a draha sa zmeria
tam je ale dost podstatné aby to testoval pořád jeden člověk a nejen k vuli váze.A muže tam bejt i více kategorii ono je rozdíl i kotouč a buben
Naposledy upravil/-a aumirek v Pi Sep 14, 2007 2:45 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#371 Príspevok od užívateľa Scarp » Pi Sep 14, 2007 2:45 pm

No ja asi na opekacku nedojdem zbytocne daleko kvoli kratkej dobe a neskory termin uz bude zima
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#372 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Sep 14, 2007 2:45 pm

museli by ist vzdy dvaja naraz aby sa to dalo porovnat lebo inac nezabezpecis rovnaku rychlost. staci aby s tej dvojice brzdil vzdy len jeden - ten co je merany
to ci je rovnaky jazdec alebo ne asi az tak nezalezi lebo aj vahove rozdiely medzi skutrami su dost velke
vysledok by bol ale uplne na nic lebo aj to brzdenie treba vediet :)

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#373 Príspevok od užívateľa Scarp » Pi Sep 14, 2007 2:47 pm

Hej to mas pravdu technika brzdenia je velmi dolezita no neviem ako to spravit aby to bolo fer a vysledky presnejsie
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#374 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Sep 14, 2007 2:53 pm

theruck napísal:museli by ist vzdy dvaja naraz aby sa to dalo porovnat lebo inac nezabezpecis rovnaku rychlost. staci aby s tej dvojice brzdil vzdy len jeden - ten co je merany
to ci je rovnaky jazdec alebo ne asi az tak nezalezi lebo aj vahove rozdiely medzi skutrami su dost velke
vysledok by bol ale uplne na nic lebo aj to brzdenie treba vediet :)
tak to jsi na velkém omylu záleží nejen na váze jezdce ale i na jeho stylu brždění a že některej stroj je lehčí to nevadí at váží kolik chce mužeš říct ta a ta značka brzdí se všech nejlépe ale bude li rozdíl řidiče 50 kg tak to ovlivni
a kolko vazi ta tvoja padesatka? 60 kilo? moja 98

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#375 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 14, 2007 2:56 pm

jezis vy zas s toho robite atomovu fyziku...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"