
OZNAM OZNAM
Moderátor: Moderators
- ŠAKUL
- st. skútrista
- Príspevky: 457
- Dátum registrácie: Po Dec 04, 2006 11:13 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
vies co ako vydel som vela ARNniek ktore mali sice od 4000 az do 9000 napr. nabehane ale boli take hnoje ze och boze, ja som sa o motorku staral aj staram je stale ako nova ani kuok hrzde nic, Kuko a ostatny mozu potvrdit, sice ma 18 000 km ale ide bez problemou a motorku predavam ze mame 250 a nie kvoli tomu za by bola zla a chcel by som sa jej zbavit a do je moji mili rozdiel.............
takze ja viem co mam a za 25 000 tisic??????? to si ho radsej neham na behanie po meste a na dlhe trasy bude Kymco. Motorka ma pravidelny servis vsetko som jej dal co potrebovala a na zaklade toho ma skutocnych a zdravych 18 000 km, sak som bol aj vo Zvolene a 80 v kuse isla takye viem co predavam, a to kopec neznamych neviem

podpis som si este nenastavil
- ŠAKUL
- st. skútrista
- Príspevky: 457
- Dátum registrácie: Po Dec 04, 2006 11:13 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
A Tomasko
ps: ARN ma 4taktny motor, takye musi vydrzat 40 000km, ja mozem mat moorku odstavenu na hajzlaku roky a ani kapku oleja nenajdes. Pokial das nastavit ventily neni o com. Pri mojom style jazdy ARN by mi vydrzalo asi 80 000km
LUDIA UZ NEJAZDIME NA JAWACH kde spravis 8000 a GO motora......
ps: ARN ma 4taktny motor, takye musi vydrzat 40 000km, ja mozem mat moorku odstavenu na hajzlaku roky a ani kapku oleja nenajdes. Pokial das nastavit ventily neni o com. Pri mojom style jazdy ARN by mi vydrzalo asi 80 000km
LUDIA UZ NEJAZDIME NA JAWACH kde spravis 8000 a GO motora......

podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
je to jedno nehádať...inak dosť zle sa predávajú aj aftá terazky ,manželka nemohla predať 3,5 ročné cca 60 000km Clio nakoniec ho vykúpili na pritiúčet v Renaulte za polovicu nákupnej ceny nového .... a to bola rada že sa ho zbavila lebo po ňom ani pes neštekol... a pritom žiaden problém jak nové a plus k nemu elektróny a na plecháčoch zimné gume....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

Xawier,pri tych 125km/h uz to toci 7700ot./min.,cervene pole je 8000ot.,max.vykon je pri 7250ot./min.Nevybruje nejako,(XC 250 ma tvrdy,ale vynikajuji podvozok)ale mam pocit,ze to motoru uz nevyhovuje,snad na rychle predbiehanie,ale inak,XC 250 (ja z vlastnej skusenosti) si myslim,ze sa najlepsie citi medzi 5500-6500ot.(max.kutak je okolo 6250ot.),medzi tymito otackami si motor kludne pradie,a vdaka krutaku ulozenemu v tychto otackach,je motor pruzny,a ma este rezervu mam pocit,ze mu to vyhovuje,tymto otackam zodpoveda rychlost 80-110km/h.chodim vacsinou solo,cize z dvoma neviem ako sa sprava,to staci ak ma niekto ine skusenosti(tao,bobo,atd.)nech ma opravia,Xawier na normalnu turisticku jazdu okolo(70-90km/h),pokial nemas cez 100kg,a nechces chodit vo dvojici tak je to postacujuce,ak ano tak potom asi porozmyslaj o tej XC500.
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Tao, Tá rýchlosť čo píšeš je podľa tacho? Nakoľko je reálna?Tao napísal:maximalka xc250 je 125km/h co das v podstate hned a ak kasles na otacky tak to da aj 135km/h (teda aspon v mojom pripade pokial idem sam a to je ako keby na tom scoote nesedel nikto)
Dnes som sa vozil na Malaguti Madison 250, ktorý je menší, ľahší a išliel som mnou max. 125 v protivetre a podľa tacho. Na GPS mi ukázalo max.124, čo je slušné. Tak ma vážne zaujíma, ako je na tom Kymco, lebo aj Kymco XC250 je vážny kandidát do mojej garáže. Madison je zasa fešák s iskrou v oku, viď druhá foto.

Viete to niekto zmerať, kto máte XC250 a GPS-ko?


Tak už zasa nič.
rspeed,no to je debata na dlho,ale napisem si tu svoj nazor takze pre a proti 50cm3 tuning:lahsia,lacnejsia(aj poistka,vodicky)obratnejsia,PROTI:kratsia zivotnost motora,vo dvojici viac citit absenciu(nedostatok) vykonu,na dlhsie cesty mensie pohodlie,absencia veterneho stitu,mensie kolesa(viac citit nerovnosti),mensia nadrz,co ma za nasledok castejsie tankovanie,a mozno aj vacsia spotreba,maxiscooter ma presne vsetko opacne,zalezi hlavne na co a ako casto chces scooter pouzivat,ale celkom najhlavnejsia je cena,podla ktorej sa kazdy orientuje som si isty,ze ak by sme zarabali nejakych 50000sk mesacne tak nemas tu co riesit,maj by si aj50,aj maxika,aj pohodu zivot.Ale aby som neodbocoval od tvojej otazky tak asi je najlepsi ten stred tj.125-150cm3
,tot tolko.

-
- st. skútrista
- Príspevky: 384
- Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
- Skúter: yamaha tdm 900
no tak tak,ja idem natlacit focusa na 70ccm,ale honda psi mi nedava spavat,este len pred par dnami som zistil ze take daco existuje z casopisu,uplne sa mi pacia vlastnosti atd.stym by som isiel aj k moru vo dvox,ma to bocny stojan a paku nakopavacku?ani drahe to neni,
to xavier,my s nasimy kg budeme ryxly aj na 125 seria tak
to xavier,my s nasimy kg budeme ryxly aj na 125 seria tak

podpis som si este nenastavil
- XAWIER
- st. skútrista
- Príspevky: 990
- Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
- Skúter: Kymco XC 300i
- Bydlisko: SB - Sunset beach
Myslim, ze na nasich 50-kach ti variator nedovoli ist okolo 100-ky. Aj keby si vytunil, ostanes podla mojho nazoru na 80-90. Mozno znackove sa daju tak vytunit ale iba 2T a potom ti bude zrat 6-7 litrov!!!rspeed napísal:....citam tie V-max na maxikoch a napada ma otazocka(kedze sme na tunning fore) - ked je cestovna rychlost okolo 100 km/h nieje lepsi vlastnorucne tunovany poldecak?? ako seriovy maxac....
Takze velke scooty su fakt pohodlnejsie na to cestovanie a nemusis ani vela tunovat.
Kymco Xciting 300i
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Je to vcelku logická úvaha. Ale závisí od toho, či chceš jazdiť dlhšie trasy, alebo "pirátiť" po meste. Ten poldecák ide stále na plný kotol a maxík má stále rezervu. Tá je k nezaplateniu, keď sa rozhodneš niekoho predbehnúť. A to ešte nehovorím o predbiehaní do kopca a nebodaj vo dvojke. Ale ako sa vraví, je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Prevez sa na nejakom maxíku a spravíš si vlastný názor.rspeed napísal:....citam tie V-max na maxikoch a napada ma otazocka(kedze sme na tunning fore) - ked je cestovna rychlost okolo 100 km/h nieje lepsi vlastnorucne tunovany poldecak?? ako seriovy maxac....

KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
- shobull
- st. cyklista
- Príspevky: 247
- Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2007 9:12 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: BARDEJOV
A to este zaplaces, ked uvidis, kolko idu tie nase 50ku podla gps.XAWIER napísal: Myslim, ze na nasich 50-kach ti variator nedovoli ist okolo 100-ky. Aj keby si vytunil, ostanes podla mojho nazoru na 80-90. Mozno znackove sa daju tak vytunit ale iba 2T a potom ti bude zrat 6-7 litrov!!!

podpis som si este nenastavil
-
- st. skútrista
- Príspevky: 384
- Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
- Skúter: yamaha tdm 900
To xavier.nespekuluj a kup hondu psi 125.stoji 70tis.nova a teba odveze sveta kraj.ja o nej vazne uvazujem.myslim ze prejst s tvojeho skutrika na 500 je velky skok.viem ze jazdis kludne,tak u teba max.neni podstatna.staci ti 90km/h cestovna a obcas 110 pre adrenalin alebo dialnica,ale xapem ze xciting ti nedava spavat.je to krasavec a cestovatel.drzim palce.
podpis som si este nenastavil