
2-TAKT ALEBO 4-TAK?
Moderátor: Moderators
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ludix je novinka...rok ci dva na trhu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
Ja vas stale nechapem co mate proti cinskym moto ? Jasne ze ked kupite najlacnejsiu radu od cini co stoji 20.000 nemozte od toho cakat vela ale su aj vyrobky ktore stoja cez 30.000 aklo napr. ten moj a som s nim spokojny je to pohodove jazdenie na servise vymenis olej a pokoj svaty do dalsieho servisu . Inak na Scooter show boli asi 3 Vonroady a celkom pekne
ja som bol tiez proti nim ale ako ja hovorim nove je nove

podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
co tam ty typci vystavovali tie moto zeta...tak 150ka ma pisany vykon 7koni...derbi predator 50ka mala vykon 7.5kona...ale ide mi o ine...v svete motocyklov je dlhodoby test tej moto zety...a zarazilo ma nasledovne: interval vymeny oleja v motore je vyrobcom predpisany kazdych 1000km a v prevodovke kazdych 3000km!!! nie po 1000 ale kazdych...to mam kazdy mesiac menit olej???vsak sa nedoplatim...a ty co ich videli, vedia ake mali spracovane sedadla...molitan abs. neopracovany...povedal by som ze prve cinske skutre (ked este stali tak 40000-50000 najlacnejsie) boli podla mna kvalitnejsie...nebolo to robene cisto na cenu...ale ked to niekomu staci a je spokojny ma vyhrane...za tu cenu...komu to nestaci kupi si znackovy skuter...ale nech potom nikto neplace ze nie je spokojny a kazi sa to
skratka cina v tuningu sa vyrovna seriovej "europe" 


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
alcatelko
Blik ja to hovorim lenze ked to niekde spomenies ze cina o moj boze cinskaq pomsta vysavace a podobne blbosti ale ako som tak par veci rozoberal a kukam tak vsetko kvalitne opracovana a presivana vnutri koza na sedadle a tak cize spokojnost a ked sa prehodi par suciastok mam v pohode moto a inak vozil si sa na tej 150 ke ja hej a bol to dobry zazitok ide to inak dobre
Blik ja to hovorim lenze ked to niekde spomenies ze cina o moj boze cinskaq pomsta vysavace a podobne blbosti ale ako som tak par veci rozoberal a kukam tak vsetko kvalitne opracovana a presivana vnutri koza na sedadle a tak cize spokojnost a ked sa prehodi par suciastok mam v pohode moto a inak vozil si sa na tej 150 ke ja hej a bol to dobry zazitok ide to inak dobre
podpis som si este nenastavil
Každy nech si kupi čo sa mu páči, na čo má bubáky alebo podla toho načo chce scoot využívať. Vacsina dnes predávaných azijskych skutrov ma ISO 9001 a 9002 a podla ludi čo ich dlhšie predavaju a servisuju je to na kvalitativnej priečke ohodne vyššie ako boli tie prvé dovážané. Samozrejme sa to stále nevyrovná renom. eur alebo jap značkám ale pri súčastnom napredovaní čínskeho priemyslu sa možno dočkáme za niekolko rokov aj toho. Nie je to totiž tak dávno ked Škoda Favorit bol stále len posranou škodovkou. Ked si dnes kupiš Fabiu stále to nie je Mercedes ale už sa ti nikto neodváži povedať, že si si kúpil posranu škodovku. Podla môjho názoru ak chce niekto kupiť lacak tak radsen nový, a ked sa mu niečo posere má to aspon v záruke. Druhá cesta, kt. som sa vybral napr ja, je výmena (tuning) dielov za diely od renom. výrobcov a svojim spôsobom pomali ale iste ostava z pôvodneho činskeho zázraku už iba rám s kolesami a plastami, to všetko z navýšením iba o cca. 10.000 Sk.
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ked sa ti posere tak sa nedoplatis...sice viac vydrzi ale oprava ta vyjde x-krat viac...a ako sa vravi kde nic nie je tam sa nic nepokazi...2t ma asi len tretinu pohybujucich sa casti...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
takze 4-takt je p......a a t-takt je to prave! Viete preco? lebo usetrite na opravach! A skoro vobec sa tam nic nehybe... nema sa co pokazit! Takze usetrite3x cena je mensia, lecnejsi servis a skoro sa tam nema co pokazit! To je niaka haluz, nie??? Preco prestali vyrabat 2-taktne automotory? asi ze boli lepsie! som myslel ze trend je robit veci lepsie a nie horsie:))) tod reakcia na alkatelka:)))
Naposledy upravil/-a cabinko v Pi Máj 18, 2007 5:49 pm, upravené celkom 1 krát.
Hmm zaujimavy nazor preco sa uz tak nevyraba 2 takt jednoduche mozno 2T su rychlejsie a lacnejsie na udrzbu ale 4T su lepsie na spotrebu a vydrzia dlhsie kazdy pise ze ked sa pokazi ale ono sa menej kazia ze sa nedoplatim za opravu hmm mozno ked ho zadrem . A ked su 2T take dokonale preco sa v cestnych motorkach nepouzivaju ? A inak ked je uz rec o 2T tak sa aj pochvalte ti co ho mate upraveny kolko papacabinko napísal:takze 4-takt je p......a a t-takt je to prave! Viete preco? lebo usetrite na opravach! A skoro vobec sa tam nic nehybe... nema sa co pokazit! Takze usetrite3x cena je mensia, lecnejsi servis a skoro sa tam nema co pokazit! To je niaka haluz, nie??? Preco prestali vyrabat 2-taktne automotory? asi ze boli lepsie! som myslel ze trend je robit veci lepsie a nie horsie:)))

podpis som si este nenastavil