2-TAKT ALEBO 4-TAK?

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#51 Príspevok od užívateľa theruck » Po Sep 04, 2006 4:04 pm

jaj ja som zabudol ze tebe zalezi viac na farbe :)

katuš

#52 Príspevok od užívateľa katuš » Pi Sep 08, 2006 1:18 pm

theruck
ale noooo....ide aj o farbu ale aj o celkovy vzhlad skutra......urcite nechcem niakeho 10 rocneho skutra len zato ze ma super mootor :D

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#53 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 08, 2006 1:36 pm

ludix je novinka...rok ci dva na trhu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

katuš

#54 Príspevok od užívateľa katuš » Ne Sep 10, 2006 8:25 pm

alcatelko
ale nic moc co sa tyka vyzoru

Užívateľov profilový obrázok
Plexxak
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 217
Dátum registrácie: Ut Aug 15, 2006 6:27 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

#55 Príspevok od užívateľa Plexxak » Ne Sep 10, 2006 8:28 pm

jj, na speedfighte vyzeraju slecny dobre... :lol: Ale lepsie vyzeraju na klasickej Vespe...

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#56 Príspevok od užívateľa Scarp » St Sep 13, 2006 9:07 am

Ja vas stale nechapem co mate proti cinskym moto ? Jasne ze ked kupite najlacnejsiu radu od cini co stoji 20.000 nemozte od toho cakat vela ale su aj vyrobky ktore stoja cez 30.000 aklo napr. ten moj a som s nim spokojny je to pohodove jazdenie na servise vymenis olej a pokoj svaty do dalsieho servisu . Inak na Scooter show boli asi 3 Vonroady a celkom pekne :wink: ja som bol tiez proti nim ale ako ja hovorim nove je nove
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#57 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Sep 13, 2006 1:33 pm

co tam ty typci vystavovali tie moto zeta...tak 150ka ma pisany vykon 7koni...derbi predator 50ka mala vykon 7.5kona...ale ide mi o ine...v svete motocyklov je dlhodoby test tej moto zety...a zarazilo ma nasledovne: interval vymeny oleja v motore je vyrobcom predpisany kazdych 1000km a v prevodovke kazdych 3000km!!! nie po 1000 ale kazdych...to mam kazdy mesiac menit olej???vsak sa nedoplatim...a ty co ich videli, vedia ake mali spracovane sedadla...molitan abs. neopracovany...povedal by som ze prve cinske skutre (ked este stali tak 40000-50000 najlacnejsie) boli podla mna kvalitnejsie...nebolo to robene cisto na cenu...ale ked to niekomu staci a je spokojny ma vyhrane...za tu cenu...komu to nestaci kupi si znackovy skuter...ale nech potom nikto neplace ze nie je spokojny a kazi sa to :) skratka cina v tuningu sa vyrovna seriovej "europe" :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#58 Príspevok od užívateľa Scarp » St Sep 13, 2006 3:52 pm

alcatelko

Blik ja to hovorim lenze ked to niekde spomenies ze cina o moj boze cinskaq pomsta vysavace a podobne blbosti ale ako som tak par veci rozoberal a kukam tak vsetko kvalitne opracovana a presivana vnutri koza na sedadle a tak cize spokojnost a ked sa prehodi par suciastok mam v pohode moto a inak vozil si sa na tej 150 ke ja hej a bol to dobry zazitok ide to inak dobre
podpis som si este nenastavil

scrat

#59 Príspevok od užívateľa scrat » St Sep 13, 2006 4:05 pm

Každy nech si kupi čo sa mu páči, na čo má bubáky alebo podla toho načo chce scoot využívať. Vacsina dnes predávaných azijskych skutrov ma ISO 9001 a 9002 a podla ludi čo ich dlhšie predavaju a servisuju je to na kvalitativnej priečke ohodne vyššie ako boli tie prvé dovážané. Samozrejme sa to stále nevyrovná renom. eur alebo jap značkám ale pri súčastnom napredovaní čínskeho priemyslu sa možno dočkáme za niekolko rokov aj toho. Nie je to totiž tak dávno ked Škoda Favorit bol stále len posranou škodovkou. Ked si dnes kupiš Fabiu stále to nie je Mercedes ale už sa ti nikto neodváži povedať, že si si kúpil posranu škodovku. Podla môjho názoru ak chce niekto kupiť lacak tak radsen nový, a ked sa mu niečo posere má to aspon v záruke. Druhá cesta, kt. som sa vybral napr ja, je výmena (tuning) dielov za diely od renom. výrobcov a svojim spôsobom pomali ale iste ostava z pôvodneho činskeho zázraku už iba rám s kolesami a plastami, to všetko z navýšením iba o cca. 10.000 Sk.

cabinko

#60 Príspevok od užívateľa cabinko » Št Máj 17, 2007 11:14 pm

tak 2-takt ci 4-takt? ja mam 4-takt, lebo si myslim ze viac vydrzi, a ci to zere 2, ci 2,5 litra to je fuck! den som bral plnu za 180:)

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#61 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 17, 2007 11:19 pm

ked sa ti posere tak sa nedoplatis...sice viac vydrzi ale oprava ta vyjde x-krat viac...a ako sa vravi kde nic nie je tam sa nic nepokazi...2t ma asi len tretinu pohybujucich sa casti...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

cabinko

#62 Príspevok od užívateľa cabinko » Pi Máj 18, 2007 5:23 pm

takze 4-takt je p......a a t-takt je to prave! Viete preco? lebo usetrite na opravach! A skoro vobec sa tam nic nehybe... nema sa co pokazit! Takze usetrite3x cena je mensia, lecnejsi servis a skoro sa tam nema co pokazit! To je niaka haluz, nie??? Preco prestali vyrabat 2-taktne automotory? asi ze boli lepsie! som myslel ze trend je robit veci lepsie a nie horsie:))) tod reakcia na alkatelka:)))
Naposledy upravil/-a cabinko v Pi Máj 18, 2007 5:49 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#63 Príspevok od užívateľa Scarp » Pi Máj 18, 2007 5:33 pm

cabinko napísal:takze 4-takt je p......a a t-takt je to prave! Viete preco? lebo usetrite na opravach! A skoro vobec sa tam nic nehybe... nema sa co pokazit! Takze usetrite3x cena je mensia, lecnejsi servis a skoro sa tam nema co pokazit! To je niaka haluz, nie??? Preco prestali vyrabat 2-taktne automotory? asi ze boli lepsie! som myslel ze trend je robit veci lepsie a nie horsie:)))
Hmm zaujimavy nazor preco sa uz tak nevyraba 2 takt jednoduche mozno 2T su rychlejsie a lacnejsie na udrzbu ale 4T su lepsie na spotrebu a vydrzia dlhsie kazdy pise ze ked sa pokazi ale ono sa menej kazia ze sa nedoplatim za opravu hmm mozno ked ho zadrem . A ked su 2T take dokonale preco sa v cestnych motorkach nepouzivaju ? A inak ked je uz rec o 2T tak sa aj pochvalte ti co ho mate upraveny kolko papa :D by som asi litrovy supersport lacnejsie uzivil ako upraveny 2T
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#64 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Máj 18, 2007 5:39 pm

neviem co tu za sraky zase riesite ...vsetko ma svoje vyhody a nevyhody...4T ma tych vyhod viac ale jasne ze ne cinan....2T je jednoduchy a lacny ale viac zere a este v sucastynej dobe ... do toho ekologia... :shock:
podpis som si este nenastavil

cabinko

#65 Príspevok od užívateľa cabinko » Pi Máj 18, 2007 5:47 pm

VSETKO JE C CINY!!!
ja mam motor vyrobeny v cine? vas je kde vyrobeny??? to som zvedavy! VSETKO JE Z CINY!!!

scrat

#66 Príspevok od užívateľa scrat » Pi Máj 18, 2007 6:20 pm

cabinko napísal:VSETKO JE C CINY!!!
ja mam motor vyrobeny v cine? vas je kde vyrobeny??? to som zvedavy! VSETKO JE Z CINY!!!
všetko nie!!! Alciho Puch je z Indie. Ale zas je pravda, že v dnešnej dobe su dve tretiny dielov robene v azii

cabinko

#67 Príspevok od užívateľa cabinko » Pi Máj 18, 2007 6:24 pm

obhaj PUCHA! Nedaj sa!

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#68 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Máj 18, 2007 6:29 pm

mozno aj moj motoforce je z ciny....len neviem ci cina toci nikasil 11500ot.. :D ...sak letaju sikmooky do kozmu ta co
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"