Co poviete na Keeway?

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#51 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Sep 21, 2006 1:04 pm

focus napísal:uz som raz pisal, ale asi som nesikovny, lebo to tu nevidim.takze,natankoval som plnu,pražil 100km okolo presova 70kou a potom som zabudol dotankovat !haha,ale ostalo mi v nadrzi necela polovica,do nadrze natlacim 4,7 vac tam nevleze.som teda spokojny aj ked presne cislo neviem,sorry. keby som jazdil adekvatne mojmu veku/pooomaly/tak to zere 2liters nabeton !
to si pisal mne do sukromnej spravy, preto to tu nevidis :wink:

ako vies, ze mas v nadrzi necelu polovicu? Moj ukazovatel stavu paliva je velmi nespolahlivy... ukazuje plnu, plnu a potom v priebehu 20-30km zbehne na prazdnu... a ked otvorim veko nadrze, pohladom dovnutra nic nezistim, lebo moja nadrz ma tvar, z ktoreho sa neda odcitat... ba ani odhadnut poriadne.

Hadam je taky problem natakovat plnu, poznacit si kilometre, po istom case (co ja viem napr. po 100-150 km) dotankovat, odcitat kilometre a trojclenkou vyratat spotrebu? Ak by si dotankoval doplna presne po 100km, ani Ti nic ratat netreba :wink:

Mne to momentalne zerie 3.5litra, v predajni CPI tuna v Bardejove mi povedali, ze ich CPIcka zeru 2 litre (no to by som chcel vidiet :twisted: )
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Vlado

#52 Príspevok od užívateľa Vlado » Št Sep 21, 2006 11:00 pm

Beham stale na ARN-ku 150. Nabehaných 1100km. Už mi po zohriatí (trasa cca 40km) začal ten zadok vrzať, ale dá sa to prežiť. Co sa spotreby tyka, tak natlačím do toho cca 5l (195-200Sk) a momentalne nalietam na plnu asi 160-180km. Dlhu trasu chodievam stálou 70-80tkou. Občas ho už pustím krátkodobo na rovinke na plný plyn - ked sa zohnem/poskladám, tak dá bez úprav 100-105km/h. No, nevymenil by som ho ani za nič-som s ním spokojný. Mam 2 metre, privítal by som akurát sedlo vyrezané trochu viac dozadu - tak 10cm...možno to časom dám spraviť.

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

#53 Príspevok od užívateľa focus » Pi Sep 22, 2006 6:27 pm

bandit,
to ti zere asi vela,mrkni ci nemas mokry spodok viac ako je zdrave,teda malo by to byt uplne suche,
a vlado,aj mne to vrzgalo ak myslis plasty okolo nadrze a uchytenie kufra,prebehol som to vsetko wd40 a pohoda
podpis som si este nenastavil

Crossbiker

#54 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Sep 22, 2006 7:18 pm

Vlado napísal:Beham stale na ARN-ku 150. Nabehaných 1100km. Už mi po zohriatí (trasa cca 40km) začal ten zadok vrzať, ale dá sa to prežiť. Co sa spotreby tyka, tak natlačím do toho cca 5l (195-200Sk) a momentalne nalietam na plnu asi 160-180km. Dlhu trasu chodievam stálou 70-80tkou. Občas ho už pustím krátkodobo na rovinke na plný plyn - ked sa zohnem/poskladám, tak dá bez úprav 100-105km/h. No, nevymenil by som ho ani za nič-som s ním spokojný. Mam 2 metre, privítal by som akurát sedlo vyrezané trochu viac dozadu - tak 10cm...možno to časom dám spraviť.
to musíš asi hodne ležať a ešte mať vietor do chrbta na tých 105 :D mne to za kamiónom ide kilo ale chcelo by ňákej tuning aby to chodilo 120 bez ležania. a na spotrebu si stiahni do mobilu aplikáciu SPOTREBA, tá ti po zadaní údajov preráta všetko na chlp presne.

PACOU8

#55 Príspevok od užívateľa PACOU8 » Pi Sep 22, 2006 7:32 pm

Crossbiker napísal:
Vlado napísal:Beham stale na ARN-ku 150. Nabehaných 1100km. Už mi po zohriatí (trasa cca 40km) začal ten zadok vrzať, ale dá sa to prežiť. Co sa spotreby tyka, tak natlačím do toho cca 5l (195-200Sk) a momentalne nalietam na plnu asi 160-180km. Dlhu trasu chodievam stálou 70-80tkou. Občas ho už pustím krátkodobo na rovinke na plný plyn - ked sa zohnem/poskladám, tak dá bez úprav 100-105km/h. No, nevymenil by som ho ani za nič-som s ním spokojný. Mam 2 metre, privítal by som akurát sedlo vyrezané trochu viac dozadu - tak 10cm...možno to časom dám spraviť.
to musíš asi hodne ležať a ešte mať vietor do chrbta na tých 105 :D mne to za kamiónom ide kilo ale chcelo by ňákej tuning aby to chodilo 120 bez ležania. a na spotrebu si stiahni do mobilu aplikáciu SPOTREBA, tá ti po zadaní údajov preráta všetko na chlp presne.
nevedel by si kde by sa to dalo zohnat ta aplikacia do mobilu SPOTREBA? ak vies posli mi link na to po sukromnej sprave, dik

Crossbiker

#56 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Sep 22, 2006 7:44 pm

PACOU8 napísal:nevedel by si kde by sa to dalo zohnat ta aplikacia do mobilu SPOTREBA? ak vies posli mi link na to po sukromnej sprave, dik
tu je link: http://www.scooter-forum.pover.sk/viewt ... highlight=

geetee

#57 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Sep 22, 2006 7:57 pm

focus napísal:mam jazdenku,obrusil som z varia,dal 4,4g valceky a vyfuk hebo performer,ide jak besny ale konstrukcia povodneho varia ma nepusti cez 70,zatu ju mam hned nalozenu a v meste som dabol.
odbrusil si aj ten naliatok na koši na valčeky?

geetee

#58 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Sep 22, 2006 8:30 pm

toto je seriovy focus s trocha upravenym (seriovym) variatorom, inak uplna seriovka až na iridiovu osmičku sviečku.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
kvoli seriovemu výfuku to malo maximálku pri 8600-8700ot/min
toto bolo fotené za sedu, a kopce tu nemáme, akurat som mal vietor trochu v chrbte.

Vlado

#59 Príspevok od užívateľa Vlado » Pi Sep 22, 2006 8:35 pm

Crossbiker napísal:to musíš asi hodne ležať a ešte mať vietor do chrbta na tých 105 :D mne to za kamiónom ide kilo ale chcelo by ňákej tuning aby to chodilo 120 bez ležania. a na spotrebu si stiahni do mobilu aplikáciu SPOTREBA, tá ti po zadaní údajov preráta všetko na chlp presne.
No, zalahnem ako sa dá - ruky k telu, brada kusok nad tachačom a valí sa 8) . Takže ak niekto stretnete poskladaného blbca na ciernom ARN-ku, tak som to ja :D . Jediný problém problém je s tými nenormálnymi koľajami na cestách v PB a celom okolí PB :roll: . To sa ide clovek na motorke/skutri zabiť :evil: .
K tuningu: Asi by stačilo z variatora kusok odobrat, aby siel remen vyssie, ale nechce sa mi do toho rýpať. Niekedy by som však ocenil, keby mal skuter možnosť dlhodobej jazdy aspon 100km/h => kamionisti su velmi nepríjemný :? .

geetee

#60 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Sep 22, 2006 8:39 pm

Vlado napísal:
Crossbiker napísal:to musíš asi hodne ležať a ešte mať vietor do chrbta na tých 105 :D mne to za kamiónom ide kilo ale chcelo by ňákej tuning aby to chodilo 120 bez ležania. a na spotrebu si stiahni do mobilu aplikáciu SPOTREBA, tá ti po zadaní údajov preráta všetko na chlp presne.
No, zalahnem ako sa dá - ruky k telu, brada kusok nad tachačom a valí sa 8) . Takže ak niekto stretnete poskladaného blbca na ciernom ARN-ku, tak som to ja :D . Jediný problém problém je s tými nenormálnymi koľajami na cestách v PB a celom okolí PB :roll: . To sa ide clovek na motorke/skutri zabiť :evil: .
K tuningu: Asi by stačilo z variatora kusok odobrat, aby siel remen vyssie, ale nechce sa mi do toho rýpať. Niekedy by som však ocenil, keby mal skuter možnosť dlhodobej jazdy aspon 100km/h => kamionisti su velmi nepríjemný :? .
aj to sa dá poriešiť, ale su to len milimetrove rozdiely na viacerych suciastkach a treba k tomu sustruh, ARN 125 chodi potom nieco malo cez 120km/h

Vlado

#61 Príspevok od užívateľa Vlado » Pi Sep 22, 2006 8:40 pm

focus napísal:vlado,aj mne to vrzgalo ak myslis plasty okolo nadrze a uchytenie kufra,prebehol som to vsetko wd40 a pohoda
S plastami nieje problem, to je vsetko absolutne bezchybne, mam len ten standardný problém všetkých ARN-iek - ako keby vrzal zadny tlmič, alebo niekde ten pohyblivy spoj motor-nahon zadneho kolesa :? ...

scrat

#62 Príspevok od užívateľa scrat » Pi Sep 22, 2006 9:10 pm

K tomu uberaniu vodiaceho valčeka varia by som pristupoval opatrne. Dva-krát meraj a raz rež. Na susednom fóre bol chytrák kt. to urobil v domnení, že mu vario vytlačí remen vyššie. Lenže! Dlžka origo remena bola presne vyrátaná na schopnosť vytlačenia varia a rozovretia zadnej remenice. Skrátením vodiaceho valčeku začalo vario remen tahať vyššie ale zadná remenica ho nepustila lebo sa už nedokázala viac otvoriť. Výsledkom bolo neustále prešmykovanie a šponovanie remena až sa začal obrusovať a to mu postupne dovolovalo na remenici klesnuť nižšie. Svojho teda docielil, išiel rýchlejšie, remen bol však už zošuchaný na kritickú hrúbku a po 3000km praskol. Odfajčil takto dva remene. Potom našiel nejakého chudáka kt. scoot predal a na forum nezabudol napísať, že čínu už nikdy viac nechce...

geetee

#63 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Sep 22, 2006 9:15 pm

scrat napísal:K tomu uberaniu vodiaceho valčeka varia by som pristupoval opatrne. Dva-krát meraj a raz rež. Na susednom fóre bol chytrák kt. to urobil v domnení, že mu vario vytlačí remen vyššie. Lenže! Dlžka origo remena bola presne vyrátaná na schopnosť vytlačenia varia a rozovretia zadnej remenice. Skrátením vodiaceho valčeku začalo vario remen tahať vyššie ale zadná remenica ho nepustila lebo sa už nedokázala viac otvoriť. Výsledkom bolo neustále prešmykovanie a šponovanie remena až sa začal obrusovať a to mu postupne dovolovalo na remenici klesnuť nižšie. Svojho teda docielil, išiel rýchlejšie, remen bol však už zošuchaný na kritickú hrúbku a po 3000km praskol. Odfajčil takto dva remene. Potom našiel nejakého chudáka kt. scoot predal a na forum nezabudol napísať, že čínu už nikdy viac nechce...
a ešte sa nedá dotiahnuť poriadne matica na poloremenicu, pretoze sa opre o tisichran a poloremenica potom ločká jak keby bola povolená a zničí sa tisichran, poloremenica, remen, a blbo funguje nakopávačka.

Crossbiker

#64 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Sep 22, 2006 9:56 pm

scrat napísal:K tomu uberaniu vodiaceho valčeka varia by som pristupoval opatrne. Dva-krát meraj a raz rež. Na susednom fóre bol chytrák kt. to urobil v domnení, že mu vario vytlačí remen vyššie. Lenže! Dlžka origo remena bola presne vyrátaná na schopnosť vytlačenia varia a rozovretia zadnej remenice. Skrátením vodiaceho valčeku začalo vario remen tahať vyššie ale zadná remenica ho nepustila lebo sa už nedokázala viac otvoriť. Výsledkom bolo neustále prešmykovanie a šponovanie remena až sa začal obrusovať a to mu postupne dovolovalo na remenici klesnuť nižšie. Svojho teda docielil, išiel rýchlejšie, remen bol však už zošuchaný na kritickú hrúbku a po 3000km praskol. Odfajčil takto dva remene. Potom našiel nejakého chudáka kt. scoot predal a na forum nezabudol napísať, že čínu už nikdy viac nechce...
šak to je ten problém. tiež mi vzadu na spojke nepustí nižšie iba keby bol užší remeň ale to zas skape skôr, tak do toho zatial nerýpem. ibaže bych zohnal dlhší remeň.

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

no teda?

#65 Príspevok od užívateľa focus » So Sep 23, 2006 7:29 pm

geetee napísal:toto je seriovy focus s trocha upravenym (seriovym) variatorom, inak uplna seriovka až na iridiovu osmičku sviečku.
kvoli seriovemu výfuku to malo maximálku pri 8600-8700ot/min
toto bolo fotené za sedu, a kopce tu nemáme, akurat som mal vietor trochu v chrbte.
to teda cumim a zavidim,jak sa da upravit vario aby to bola raketa?to akoze nemusim valit prachy za novy?
podpis som si este nenastavil

Vlado

#66 Príspevok od užívateľa Vlado » Ne Sep 24, 2006 9:37 pm

geetee napísal: aj to sa dá poriešiť, ale su to len milimetrove rozdiely na viacerych suciastkach a treba k tomu sustruh, ARN 125 chodi potom nieco malo cez 120km/h
No, tak máme teda tento materiál: ARN 150 ; "súdruha" SV18 a k nemu bývalého majstra na dielni (dedko).
Je niekde daky navod??? Možno by som sa do toho pustil, ale nemienim nič riskovať - prvorada je životnosť a spolahlivosť :idea: .

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

Re: no teda?

#67 Príspevok od užívateľa dr.snake » Po Sep 25, 2006 12:01 pm

focus napísal:
geetee napísal:toto je seriovy focus s trocha upravenym (seriovym) variatorom, inak uplna seriovka až na iridiovu osmičku sviečku.
kvoli seriovemu výfuku to malo maximálku pri 8600-8700ot/min
toto bolo fotené za sedu, a kopce tu nemáme, akurat som mal vietor trochu v chrbte.
to teda cumim a zavidim,jak sa da upravit vario aby to bola raketa?to akoze nemusim valit prachy za novy?
no na seriovom variatore toho vela nevylepsis...potom by sa asi nekupovali sportove ne?potom by si asi kazdy dal vyfrezovat lepsie stupanie hockomu za dav-tri kilka a nemusel dat 3000 za hebo
podpis som si este nenastavil

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

Re: no teda?

#68 Príspevok od užívateľa focus » Po Sep 25, 2006 12:35 pm

no na seriovom variatore toho vela nevylepsis...potom by sa asi nekupovali sportove ne?potom by si asi kazdy dal vyfrezovat lepsie stupanie hockomu za dav-tri kilka a nemusel dat 3000 za hebo[/quote]
no jasnacka,ale ked uz mam ten origos preco to neskusit a az sa pokazi potom kupim kvalitku,ta uprava ma zaujima lebo mne to vali max,72,5 a trochu by som to chcel zdvihnut.max 85.to co ma geetee bi mi bohate stacilo.uz som bol rozhodnuty pre next generation vario ale az na jar,tak uvidim.stejne som mal v plane vsetko cinske vymenit!.
podpis som si este nenastavil

geetee

Re: no teda?

#69 Príspevok od užívateľa geetee » St Sep 27, 2006 5:38 pm

dr.snake napísal:
focus napísal: to teda cumim a zavidim,jak sa da upravit vario aby to bola raketa?to akoze nemusim valit prachy za novy?
no na seriovom variatore toho vela nevylepsis...potom by sa asi nekupovali sportove ne?potom by si asi kazdy dal vyfrezovat lepsie stupanie hockomu za dav-tri kilka a nemusel dat 3000 za hebo
vole ale toto neni aerox! toto nemeni zrichlenie na raketu, ani ine charakteristyky, len odstranim blokaciu nech to ide aj rýchlejsie a valcekami trochu polepsim sprin (zo seriovych zvnutra trochu dole a na gramaznej kontrolovat váhu a nemusis kupovat milion5 malossi valcekov, samozrejme ak mas dost originalnych :D )

na pezota som si kupil Hebo a je to skoro hovn0 rozdiel za tých 3000sk

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

#70 Príspevok od užívateľa focus » Št Sep 28, 2006 6:08 pm

vole ,aj chcem takee!!!
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"