Čo kúpiť? Kymco XCITING 250 alebo Gileru Runner 200 VXR
Moderátor: Moderators
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
No čo už? Sadni na jedného na druhého a vyskúšaj, možno pri Tvojej výške Ti predsa len lepšie sadne Xciting. Ja som z neho ledva dočiahol na zem, Tebe to určite prekážať nebude. V priebehu štyroch dní som sa vozil na oboch aj je to ťažké rozhodovanie. Normálne som dal do Excelu tabuľku, jeden sĺpec jeden skúter, červeným mínusy, zeleným plusy , ostatné čiernou a viacej sa to o mňa zelenalo v Malaguti stĺpčeku.Crossbiker napísal:kurnajs váham medzi Kymcom 250i a Madisonom 250i oba krása

Opticky je rozdiel v tom, že Xciting sa dizajnovo aj veľkosťou tvári tak trocha viac ako normálna veľká moto, Madison je veľkosťou aj vzhľadom z akéhokoľvek úhla pohľadu vždy ako "iba" skúter.

Naposledy upravil/-a Bacil-BA v Pi Okt 05, 2007 10:20 pm, upravené celkom 3 krát.
Tak už zasa nič.
nemôžu po novom roku predávať karburátorové verzie lebo nebudú spĺňať EURO3 normu. aj honda dopredáva-sťahuje karburátorové motorky do konca roka.Bacil-BA napísal:Na i-čkové Xcitinga som sa pýtal u dovozcu a oficiálne sa vraj bude voziť ( a homologovať) až niekedy v apríli 2008 a neskôr. Najprv musia vyprázdniť sklady a dopredať dovezené klasické verzie.
kukolarik napísal:Opticky aj výkonom by som siel do iiiiiiičkoveho Madisona... ma všetko viac domyslene a akosi lepsie riesene... tu sa taivan nezaprie...

-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Niečo o veľkej spotrebe Madisonov som zachytil aj ja, ale utešujem sa, že sa to hádam týka iba karbecových verzií, nie í-čkových. Nehovoriac o tom, že motor je klasický Piaggio ako v malom Nexuse, alebo X8.
Čo sa týka sedadla na Xcitingu, je fajn, ale spolujazdcom by som nechcel byť. Zadné sedlo je veľmi široké, to je ako keby si obkročmo sedel s roztiahnutými nohami na kuchynskej stoličke, čo sa nedá dlho vydržať. Iba niektorým, dlhodobo zvyknutým, spolujazdkyniam by to možno nerobilo problém.
Čo sa týka sedadla na Xcitingu, je fajn, ale spolujazdcom by som nechcel byť. Zadné sedlo je veľmi široké, to je ako keby si obkročmo sedel s roztiahnutými nohami na kuchynskej stoličke, čo sa nedá dlho vydržať. Iba niektorým, dlhodobo zvyknutým, spolujazdkyniam by to možno nerobilo problém.

Tak už zasa nič.
- kukolarik
- moderátor
- Príspevky: 2142
- Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
- Skúter: nemam moto
- Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
- Kontaktovať užívateľa:
cross z jednej strany pravda... z druhej, sedalo na Madisone sa otvara len polovica, vstrek povazujem za vyhodu, jednak emisie, jednak spotreba, jednak vykon a v neposlednom rade je to spolahlivejsie ako karbec... neprechlasce sa, no nemas karbec, o jednu vec menej co sa moze pokakat... zase ked sa vstrek pokazi, srobovakom zbytocne na to pojdes...
palubny pocitac je super vec a 15ka kolo, to da na pohodlnosti, najma v meste+mensie rozmery na obratnosti... ci dvojkotuc ci jedno, brzi isto poriadne, cbs system brzdenia budes mat po 100km v rukach, osobne ho uz na Honde nepouzivam...
palubny pocitac je super vec a 15ka kolo, to da na pohodlnosti, najma v meste+mensie rozmery na obratnosti... ci dvojkotuc ci jedno, brzi isto poriadne, cbs system brzdenia budes mat po 100km v rukach, osobne ho uz na Honde nepouzivam...
podpis som si este nenastavil
nie hovoríme o oboch íčkach. nebudem brať karbec keď íčko bude stáť toľko isto. bol som u predajcu v Stupave a v Novembri by mali vedieť presné ceny a vraj nebudú vyššie ako tie súčastné ale dokonca nižšie, leba má prísť do ponuky XC 700ccm a 500ccm a 250ccm má ísť s cenou dolu.kukolarik napísal:Bajo, len upresnim, ze porovnavame XC karbes a Madison iiiiiii, takze + vykon pre dve veci - vaha + icko
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
To velice pochybujem o tej 250ke kto to kedy a jak nameral......neverím blbosť preklep reklamný ťah!!!! A k tomu sedadlu..nieje to tak naschval robené??? šak tam skoro vždy sedávajú naše polovičky.....XAWIER napísal:Mna zase zaujalo to , ze XC 250 a XC 500 ma take iste zrychlenie z 0-100 a to je 7 sec. priblizne. Myslel som, ze 250-ka bude lenivejsia!!!!


Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- XAWIER
- st. skútrista
- Príspevky: 990
- Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
- Skúter: Kymco XC 300i
- Bydlisko: SB - Sunset beach
To zrychlenie mam z nejakej stranky talianskej. Myslis, ze tych 7 sec. je prehnanych? Asi by to trebalo otestovat. Kto ma XC 250 a skusi stopnut cas z 0-100??VLADY napísal:To velice pochybujem o tej 250ke kto to kedy a jak nameral......neverím blbosť preklep reklamný ťah!!!! A k tomu sedadlu..nieje to tak naschval robené??? šak tam skoro vždy sedávajú naše polovičky.....XAWIER napísal:Mna zase zaujalo to , ze XC 250 a XC 500 ma take iste zrychlenie z 0-100 a to je 7 sec. priblizne. Myslel som, ze 250-ka bude lenivejsia!!!!Ja ak by som sa mal rozhodnúť medzi tými dvoma strojmi tak XC jedine 500vku lebo 250ka sa mi zdá slabá na tú váhu, ale aj 500vka je zas už moc ťažká na scooter predsa len cca 220kilo je dosť ....asi by som bral tú malú.....guti
Kymco Xciting 300i
6,9s
,Xawier mne je to uplne v prdely ci moja 250-tka ma o 2s pomalsi rozjazd ako 500-vka,to mozno tak este pred 10 rokmi ked som chcel byt vsade prvy,a najrychlejsi,pri tychto typoch strojov(turisticke maxiky)si sa Xawier s VLADY-m,vybrali nejako opacnym smerom,je to ako keby ste chceli porovnavat ake ma zrychlenie caravan,a nie porsche ,alebo nieco co je na to stavane,pri tychto typoch scootrov by ste sa skor mali vypytovat,pohodlia pri jazde(po hodine-dvoch v sedle a celkovy dojem z cestovania),spotreba,velkost a vyuzitie odkladavich priestoroch,ochrana pred vetrom atd.a zrychlenie,zistujte skor pri runnerovi 200,ten ma viac sportovo-mestke predpoklady.Z logiskych principov je jasne ,ze XC500,musi byt lepsie hoci je tazsia,ako XC250.


- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3308
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
podobna analogia je aj pri skutroch mp3 250 a 400ccm. prijazde v meste nie je medzi nimi rozdiel, zrychleniena cca 80 na oboch takmer na chlp rovnake. rozdiel je potom citit v maximalke, kde 400 pokracuje dalej a potom v kopcovitom terene alebo nabalenej masine, kde vacsia hmotnost viac zatazuje 250ccm.
takze na prevaznu jazdu v meste v ramci limitov neni takmer ziadny rozdiel v dynamike 250 a 500 skutrov.
takze na prevaznu jazdu v meste v ramci limitov neni takmer ziadny rozdiel v dynamike 250 a 500 skutrov.
- XAWIER
- st. skútrista
- Príspevky: 990
- Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
- Skúter: Kymco XC 300i
- Bydlisko: SB - Sunset beach
Jasne, mas pravdu. Ale pytam sa na vsetko o Xc co ma napadne...som zvedavy na kazdy detail.BAJO1977 napísal:6,9s![]()
,Xawier mne je to uplne v prdely ci moja 250-tka ma o 2s pomalsi rozjazd ako 500-vka,to mozno tak este pred 10 rokmi ked som chcel byt vsade prvy,a najrychlejsi,pri tychto typoch strojov(turisticke maxiky)si sa Xawier s VLADY-m,vybrali nejako opacnym smerom,je to ako keby ste chceli porovnavat ake ma zrychlenie caravan,a nie porsche ,alebo nieco co je na to stavane,pri tychto typoch scootrov by ste sa skor mali vypytovat,pohodlia pri jazde(po hodine-dvoch v sedle a celkovy dojem z cestovania),spotreba,velkost a vyuzitie odkladavich priestoroch,ochrana pred vetrom atd.a zrychlenie,zistujte skor pri runnerovi 200,ten ma viac sportovo-mestke predpoklady.Z logiskych principov je jasne ,ze XC500,musi byt lepsie hoci je tazsia,ako XC250.
Kymco Xciting 300i