Strana 1 z 1

Pomoc..Italjet FORMULAR50cc LC

Napísané: Po Júl 04, 2011 10:03 pm
od užívateľa Yamaha_Aerox
Ahojte obraciam sa na Vas. Kamarat kupil tento scooter..Doniesol ku mne lebo nema uz rady...
Ako prve ked som ho komplet prezrel natrafil som na setup:

Valev Malossi liatina 70
Multivar Malossi 3.9g valceky sa mi zda
Kluka asi seria nevidel som ze by bola ina
vyfuk Leovince TT
filter seria

Ale co ma prekvapilo karburator mal DellOrto 12 zo 54 M6 tryskou co je podla mna mala...


Tak som zacal postupne skusat.. konecne mi naskocila volnobeh pekne drzi...Ako najle pridam tak nejde do otacok ma snahu ale nic...menil som trysky skusal som 72,75,80,85,90 ale ziadna snaha..

podla vas je to mozne ze by to potrebovalo aspon 21-tku karb, ?? alevo co ine este ? poradte nieco .. Za ochodu dakujem vypocujem (precitam) kazdeho nazor.

Re: Pomoc..Italjet FORMULAR50cc LC

Napísané: Po Júl 04, 2011 10:09 pm
od užívateľa miso sk8
no ja sa moc v skutroch nevyznam, ale mal som apriliu sr s podobnym problemom. podobny setup..mal som tam 70 DR liatinu, streetovy gianely vyfuk, seriu kluku a priblizne tak tazke valceky...a tiez karbec 12mm a mal som tam mrte velku trysku (86) a aj takt o dusilo, ale nie na volnobehu ako tebe, ale pri jazde. Ked som kupil 17,5ku karb tak vsetko islo ako malo, takze mozno mas rovnaky problem, ale neviem, len ma to tak napadlo :D

Re: Pomoc..Italjet FORMULAR50cc LC

Napísané: Po Júl 04, 2011 10:47 pm
od užívateľa Yamaha_Aerox
no ale mne na volnobehu pekne drzi . :.. velmi dobre.. ale ako chcem snim uz ist tak uz dusi a nejde.. ani snahu nema.. aj ja si myslim, ze maly je karb

Re: Pomoc..Italjet FORMULAR50cc LC

Napísané: Ut Júl 05, 2011 7:49 am
od užívateľa alcatelko
morini motor velke karby na liatine nema rad...cize na litinu max 17.5 ide krasne aj s 12kou karbom...kludne tam moze byt aj tak mala tryska, zalezi aky je to model karbu...ja som behal na 52ke tryske...

Re: Pomoc..Italjet FORMULAR50cc LC

Napísané: Ut Júl 05, 2011 2:53 pm
od užívateľa Yamaha_Aerox
ty kokos alci to fakt ?? to mas potom pravdu lebo stale vela benzinu ide.. a tryska je tam 54 a stale dusi a sviecka mokra...tak to som si nemyslel ze u moriny to je tak..

a karb je tam Dellorto 12 alci normalne ako u inych motorkach..