Strana 1 z 1

burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 2:01 pm
od užívateľa feroo
zdravím , čo nanho poviete ? zaujmaly by ma vaše názory

http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... 7-top.html

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 2:23 pm
od užívateľa Dodo
4 ročny maxik že by mal len 9 tisic km? dovoz z IT? divne

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 2:56 pm
od užívateľa 9393andy
Tak tieto stránky navštevujem denne.. A neraz sa tam písalo že po prvom majitelo ročnik 69-70-80 a pod.. Takže Km never nikdy.. A je to maxiscooter tam by som tie Km moc neriešil... to je ine ako napr na supersporte.. Treba to ísť omkrnuť :)

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 3:14 pm
od užívateľa THeBaNDiT
radsej by som doplatil 300€ a zobral overeny Lapkov Burgman 400 K7 (2006), ktory 3 roky jazdil na Slovensku, ma slovenske papiere a prislusenstvo (takze tu sa ti tych 300€ vrati) a je bezproblemovy ako maxik tak aj majitel znamy u nas na fore... 31tisic km je akurat zabehnuty :good:.

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 3:31 pm
od užívateľa gianmarco1
Dodo napísal:4 ročny maxik že by mal len 9 tisic km? dovoz z IT? divne
mam znameho v Marine di Camerota (mestečko na juhu Talianska). ma 11 ročny Malaguti Madison a najazdených 10 tisic km. km su originalne je prvym majitelom. keby som to dovliekol na SVK a povedal ze je to dovoz, všetci by tvrdili, že km su stočené. netvrdim že tento nemá stočené km, len tým chcem poukázať na to, že je možne všetko.

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 4:39 pm
od užívateľa Mitko
Mimo toho v Taliansku su skutre tak rozširene , že nie je vylučene že v rodine maju aj viac kusov popripade malý obsah na každodenné vozenie a maxik na občasne vylety. vtedy tie km tak nenabiehaju ako pri každodennom jazdení. mimo toho do Talianskej zapchy je asi lepšie mať obratnu 50ku ako maxíka.
Podla mna su tam viac rozširene tie skutre uzkej konštrukcie ako Piaggio beverly, piaggio zip, piaggio fly, a samozrejme vespa.

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 5:29 pm
od užívateľa duky5
gianmarco1 napísal:
Dodo napísal:4 ročny maxik že by mal len 9 tisic km? dovoz z IT? divne
mam znameho v Marine di Camerota (mestečko na juhu Talianska). ma 11 ročny Malaguti Madison a najazdených 10 tisic km. km su originalne je prvym majitelom. keby som to dovliekol na SVK a povedal ze je to dovoz, všetci by tvrdili, že km su stočené. netvrdim že tento nemá stočené km, len tým chcem poukázať na to, že je možne všetko.
mozne je vsetko, ale uznaj ze ten ujo je skor vynimka a neverim ze na slovensko sa vozia z 99% tieto vynimky....

najviac sa mi pacia inzeraty, 10 rocna motorka ma najazdene 9000km a je tam zdoraznene, ze bol robeny pravidleny servis...to si clovek sere sam do huby, kedze vacsina maxikov ma interval 10000km, tak aky servis by sa tam mal robit ze...

takze som skor ako na stav km treba pozerat na stav inych veci na skutri...

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 5:34 pm
od užívateľa Mitko
ako polovica inzeratov je uplne mimo čo sa týka znalosti skutra.
som už aj videl inzerat že pohon "kardan" čiže bezudržbovy pohon na Yamaha maxter.
tak som chalanovi napisal nech si to opraví lebo už len podla toho inzeratu sa mu asi nik neozve. chalan si myslel že celý priestor varia zakrytovaný je "kardan"

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 6:04 pm
od užívateľa VLADY
Treba pozrieť kotúče a pneumatiky ak budú pneu vyrobené +- ako scooter tak by to aj sedelo....kotúče bývajú po 20 000km len mierne zodraté ozaj nejaká desatinka mm.Takže na hentom by mali byť ozaj jak nové nie že budú z každej strany milimetrový zápich od doštičiek. Pneu vydrží zhruba predok cca 20 000 a zadok cca 15-17 000 km. Zvyknú na tom pískať spojky a bola aj zvolávačka na ECU kvôli volnobežným otáčkam (kolísanie)
Ale zas na obrázkoch vypadá pekne chcelo by to vidieť naživo....a okrem toho to je cena komplet ? alebo ak nie a budeš ešte riešiť KO a pod kraviny tak je ozaj lepšejšie kúpiť na značkách ten Lapkov...je to bez stresu a ozaj overený stroj a bez problémový a potom Ti dám pár tipov na vylepšenie...

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 6:34 pm
od užívateľa gianmarco1
mam znameho v Marine di Camerota (mestečko na juhu Talianska). ma 11 ročny Malaguti Madison a najazdených 10 tisic km. km su originalne je prvym majitelom. keby som to dovliekol na SVK a povedal ze je to dovoz, všetci by tvrdili, že km su stočené. netvrdim že tento nemá stočené km, len tým chcem poukázať na to, že je možne všetko.
mozne je vsetko, ale uznaj ze ten ujo je skor vynimka a neverim ze na slovensko sa vozia z 99% tieto vynimky....

najviac sa mi pacia inzeraty, 10 rocna motorka ma najazdene 9000km a je tam zdoraznene, ze bol robeny pravidleny servis...to si clovek sere sam do huby, kedze vacsina maxikov ma interval 10000km, tak aky servis by sa tam mal robit ze...

takze som skor ako na stav km treba pozerat na stav inych veci na skutri...
No jasne ze to bude vynimka to co som napisal. Ale zas na 10 rocnom skutry co ma najazdenych 9 tisic treba meni olej tak ci tak, aj ked je interval 10 tisic. Stary olej asi nerobi skutru dobre.
Mate maxiskutre chalani, mate skusenosti, tak mu budete vediet najlepsie poradit.

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 8:49 pm
od užívateľa feroo
hej pozeral som aj ten čo je tu na fore a zdalo sa mi to že henten s (čiech) by sa asi oplatil viac kedže má tak málo km , samozrejme aj mne to bolo divné preto som chcel očut vaše názory ,vlady tvrdíš že podla teba sa to oplatí viac ten lapkov? hej tá cena je na talinaskych papieroch ešte by som musel íst pre neho do čiech čo mám tak cca 400 km . a zaújmaly by ma tie rady aj teras :) , lebo určite burgmana nejakeho kupim a tento model sa my páči , ajked som čítal na skutrforum tuším,že do roku od 2003 do 2006 boly obre tie burgmany . len mne sa tento model ovela viac páči , ajked je drahší ale zase nekupujem to na pol roka :)

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Po Aug 15, 2011 10:45 pm
od užívateľa THeBaNDiT
30tisíc km na Burgmanovi 400 sú v pohode, ak o scooter bolo starané... maxíky sú stavané na väčšie vzdialenosti, to nie sú poldecáky... :)

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Ut Aug 16, 2011 9:26 am
od užívateľa VLADY
Burger mal do 2006 starý motor mal už síce vstrekovanie ale furt to bol motor pôvodný ktorý sa začal robiť dakedy pred rokom 2000 ešte..... Ale od 2007 je nový motor ktorý je trošku silnejší má väčší objem na rovných 400ccm tuším. ale hlavne je DOHC rozvod takže nemá vahadlá a netreba tak často stavať a kontrolovať ventily , A nemá problém zo zvýšenou spotrebou oleja . A dizajnovo sa mne osobne viac páči a to nie preto že by som ho mal ale preto že som sedel na oboch a skúsil a ten novší sa teda mne osobne viac pozdával. Aj keď zas má takú vec že na starom bol vzduchový filter napríklad penový a dal sa vyprať a znova použiť, na novom je papierový a ten treba meniť...aj keď sa som ho vypral a vyčistil a je jak nový a mám to overené že nieje problém že by som mal dajakú zvýšenú spotrebu alebo dačo ...takže dá sa ale aj kúpiť K-N filter už ho začali robiť aj na nové Burgmany ale stojí 2x toľko ako papierový teda cca 60E čo je na zváženie , čo sa oplatí viac...

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Ut Aug 16, 2011 11:42 pm
od užívateľa feroo
a kolko podla vás vydrží taký skuter cca 60-70 tisic km ? potom uš aj ten lapkov ma ten motor s rozvodom DOHC ale nie ? tuším to bol prelomový rok ten 2006...
a ventily sa po kolko km davaju nadstavovat ?
Dizajnovo sa my páči zo všetkých skutrov najviac a aj my bude určite vyhovovat kedze mám skoro 2 metre :)

Re: burgman 400 .2007

Napísané: St Aug 17, 2011 9:14 am
od užívateľa Lapko
Vidim ze sa tu prebera aj moj Burgman tak sa teda zapojim do debaty.
Ano moj skuter ma DOHC rozvody. Vsetky Burgmany od roku 2006 vyssie (nanjovsi design) maju rovnaky motor.
Maxi skuter je to iste ako hoc ktora motorka, ak mu doprajes to co treba tak snim musis bez problemov spravit aj 100 tisi.(olej, filtre, platnicky a podobny spotrebny material). Ventili sa maju kontrolovat pri 24 000 km ale velmi malo ludi to riesi pretoze ak neklepu a necvrlikaju tak nieje dovod cele to rozoberat. A vacsinou ten co si to dal pozriet aj tak zistil ze je to vsetko v norme a netreba nic nastavovat.
Odkial vlastne si ?

Re: burgman 400 .2007

Napísané: St Aug 17, 2011 11:08 am
od užívateľa VLADY
S nastavovaním ak by teda bolo treba je to potom trocha zložitejšie (ako na staršom motore kde bola jedna vačkovka a klasika vahadlá so štelovacími šrobami) lebo sa musí dať dole komplet obe vačky , lebo nastavovanie sa robí tak ako aj na iných DOHC motoroch zmenou vymedzovacích podložiek...Ale tak v reále to netreba vôbec dačo meniť a nastavovať...robí sa len kontrola normálne mierkou, a ak by bola miera vôle daktorého ventilu mimo toleranciu tak potom sa to až nastavuje zmenou podložky....ale z praxe to vydrží zväčša na celý život motora...čo poznám aj staré autá, peugeot alebo fiat tak 200 000 km a nebol problém...

Re: burgman 400 .2007

Napísané: Št Aug 18, 2011 9:21 pm
od užívateľa feroo
som z galanty , dakujem za vysvetlenie ohladom tých ventilov