Strana 1 z 2

Odblokovanie

Napísané: Ut Sep 12, 2006 2:44 pm
od užívateľa 4BALL
Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?

Re: Odblokovanie

Napísané: Ut Sep 12, 2006 3:31 pm
od užívateľa scrat
4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
maximálne tak zadreš... :)

Re: Odblokovanie

Napísané: Ut Sep 12, 2006 3:39 pm
od užívateľa FastHaly
4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
ved ked to zabehnes tak nic by si nemalo /aspon myslim/ :)

Napísané: Ut Sep 12, 2006 4:30 pm
od užívateľa alcatelko
ak napr. odbrusujes z varia,tak to mozes posrat...ak sa nevymeni tryska, ak sa to zle zlozi...ale inac by sa nemalo nic...to iste ako pri neodblokovanom motore akurat sa jemne rychlejsie opotrebuva...

Re: Odblokovanie

Napísané: Ut Sep 12, 2006 4:47 pm
od užívateľa scrat
FastHaly napísal:
4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
ved ked to zabehnes tak nic by si nemalo /aspon myslim/ :)
Zle si myšlíš, lebo napr. na mojom skutriku ked som ho odblokol, motor začal chodiť do otáčok kt. pred tym nikdy nedosahoval, tryska prestávala stíhať, sviečka biela jak matroš na zrkadle a po 20min. jazdy na 3/4 plynu sa už začínal zakusaváť.

Napísané: Ut Sep 12, 2006 4:55 pm
od užívateľa Scarp
scrat
Ako viem ze triska nestiha ?

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:11 pm
od užívateľa alcatelko
biela sviecka...motor zacina vynechavat....take ze ide a na sek. ako keby zdochol podom sa na chvilu rozbehne zase chcipne...alebo na plny plyn klesnu otacky...a 2scart...ked ti odblokli tak ti asi nedali vacsiu trysku...to je ta chyba...

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:18 pm
od užívateľa scrat
Scarp napísal:scrat
Ako viem ze triska nestiha ?
Podla toho ako moc nestiha. Ty máš 4T. Ak nestiha velmi, motor sa dusí, niekedy vôbec nejde do otáčok a skuter sa len vleče. Ak len nedostatočne, spoznáš to na sviečke, je vypálená do biela.

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:21 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:biela sviecka...motor zacina vynechavat....take ze ide a na sek. ako keby zdochol podom sa na chvilu rozbehne zase chcipne...alebo na plny plyn klesnu otacky...a 2scart...ked ti odblokli tak ti asi nedali vacsiu trysku...to je ta chyba...
Mne nikto nič neodblokoval, od začiatku som si všetko robil sám. 4T majú jedinú blokáciu na karburátore. V jeho veku je taký šrobik kt. bráni plnému otvoreniu šupátka a otáčky sa dostanú na max. 6000

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:24 pm
od užívateľa 4BALL
Pocuvaj tu mas nieco take neviem ci to je ono :

zúženie otvoru sánia...
Obrázok

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:34 pm
od užívateľa scrat
4BALL napísal:Pocuvaj tu mas nieco take neviem ci to je ono :

zúženie otvoru sánia...
Obrázok
zase si mýlime pojmy z dojmami.
Je velký rozdiel medzi 1. saním, kade prudi už obohatená zmes (benzín+vzduch), nachádza sa medzi motorm a karburátorom a 2. Nasávaním vzduchu do karburátora cez filter...

Napísané: Ut Sep 12, 2006 5:52 pm
od užívateľa Scarp
scrat
No ja sa pytam preto lebo ked napr idem na plny plyn mama asi 6500 otacok zo 7000 pustim plyn uplne a zas pridam a skoro nic to nespravi vobec nezrachluje potrebuje to asi 10 sek kym zacne zaberat tak ako predtym kym som to pustil . Inak mam ho odblokovany

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:05 pm
od užívateľa scrat
Scarp napísal:scrat
No ja sa pytam preto lebo ked napr idem na plny plyn mama asi 6500 otacok zo 7000 pustim plyn uplne a zas pridam a skoro nic to nespravi vobec nezrachluje potrebuje to asi 10 sek kym zacne zaberat tak ako predtym kym som to pustil . Inak mam ho odblokovany
Poznám.....0-40km/h pri 6000rpm zrýchluje v pohode, potom výkonová diera asi do 50 a dalej už len pomalé zrýchlovanie na 65-70/6500rpm. Je to spôsobené príliš ťažk. valčekmi. Daj tam 5.6-5.7g a posunie sa ti to na 8000. Vačšina 50cc 4T motorov má totiž najvačší výkon v rozmedzí 7500-8000rpm a tvojou ulohov je dostať otáčky motora od začiatku až po maximálku čo najbližšie k tymto otačkam. Kedže však vo výrobe nikto nerátal s tým, že motor bude niekedy odbloknutý alebo bude bežať na maximálny výkon prispôsobovali tomu aj trysku. Preto je vhodné pre pokojný spánok trysku radšej vymeniť za vačšiu a mať tak istotu, že sa motor ani po dlhšej prevádzke na maximálnom výkone nebude prehrievať.

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:19 pm
od užívateľa alcatelko
scrat...trosku by som ta opravil...motor ma pracovat v pasme najvyssieho krutiaceho momentu...ako je najvyssi krutiaci moment by mala zabrat spojka a variator udrziavat v tomto rozmedzi otacky...vtedy je max. zrychlenie a stupavost(tah)...max. vykon je len na dosiahnutie max. rychlosti...takze asi tak...ked je to nastavene na max.vykon je to lenivejsie a nevladze to do kopca...a zbytocne to zerie...lebo min.specificka spotreba je pri otackach max. momentu a potom uz len stuuuuuuupa :)

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:27 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:scrat...trosku by som ta opravil...motor ma pracovat v pasme najvyssieho krutiaceho momentu...ako je najvyssi krutiaci moment by mala zabrat spojka a variator udrziavat v tomto rozmedzi otacky...vtedy je max. zrychlenie a stupavost(tah)...max. vykon je len na dosiahnutie max. rychlosti...takze asi tak...ked je to nastavene na max.vykon je to lenivejsie a nevladze to do kopca...a zbytocne to zerie...lebo min.specificka spotreba je pri otackach max. momentu a potom uz len stuuuuuuupa :)
jasan máš pravdu ale azijské 50cc 4T majú kruťak aj max. výkon v tej istej úrovni. Vela manualov totiž píše, že maximal kruťak je pri 6000 a výkon pri 8000, niektoré dokonca, že 8000 a 8000, ale z vlasnej skúsenosti a svojich testov viev, že motor znatelne ožíva až po presiahnutí 7300, takže tých mojich 7500-8000 je také optimum

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:31 pm
od užívateľa alcatelko
ked chces mat idealne naladene chce to brzdu a vediet co v tom skutocne je...krivky do katalogu si aj ja nakreslim doma...vid. testy supersportov... :) ale v domacich podmienkach ostava len metoda pokus omyl... :D

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:31 pm
od užívateľa Scarp
scrat
Velke dik cez zimu skuter caka par zmien hadam k lepsiemu

Napísané: Ut Sep 12, 2006 6:49 pm
od užívateľa scrat
Scarp napísal:scrat
Velke dik cez zimu skuter caka par zmien hadam k lepsiemu
čakaj, že sa v tom budeš rýpať ešte aj bud. leto. Každé riešenie totiž tvorí nový problem. Dáš lahšie valčeky, asi po 1000km zistíš, že sa ti začal maximálne opotrebovávať remeň, lebo kontrastka to nedostatočne pritláča vo vyšších otáčkach. Dáš teda silnešiu kontrastku a remen vymeníš za kevlar, lenže zmenou kontrastky sa meni aj váha valčekov, kevlar remen je o 1cm dlhší a rovnako široký ako bol origo pri kúpe, takže sa trošku zase zmenia prevody a ty budeš musieť použiť iné spojkové pružinky. No a ked sa raz rozhodneš pre kit, budeš tu kontrastku a valčeky meniť znova... :D

Napísané: Ut Sep 12, 2006 7:30 pm
od užívateľa PACOU8
ked odblokujem variator na 2T tak co vsetko je dobre vymenit? napiste take mensie zhrnutie veci co by bolo dobre kupit

Napísané: Ut Sep 12, 2006 7:48 pm
od užívateľa theruck
podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)

Napísané: Ut Sep 12, 2006 7:59 pm
od užívateľa scrat
theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
TheRuck, prosim Ťa ten kit čo máš nahodený je 50cc alebo vačší?

Napísané: Ut Sep 12, 2006 8:02 pm
od užívateľa PACOU8
theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
aha sorry no tak ja nemam ale bratranec ktory nema net, tak pisem zanho, ma CPI Oliver 50 Sport vsetko original

Napísané: Ut Sep 12, 2006 8:02 pm
od užívateľa theruck
70 preco?

Napísané: Ut Sep 12, 2006 8:04 pm
od užívateľa theruck
PACOU8 napísal:
theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
aha sorry no tak ja nemam ale bratranec ktory nema net, tak pisem zanho, ma CPI Oliver 50 Sport vsetko original
no tak variator by som nemenil ako prvy urcite
najprv by som vymenil vyfuk a valceky potom mozno variator

Napísané: Ut Sep 12, 2006 8:10 pm
od užívateľa scrat
theruck napísal:70 preco?
koli kontrastke. Tá origo ryžová prestava stihať a po nahodení kevlaru je to este citelnejšie ako to preklzuje tak sa rozhodujem medzi bielou a žltou s prihliadnutim na to, že v zime nahodim ešte aj 80cc kit...