poradte niekoho, kto vie zrestaurovat stare Vespy
Napísané: So Aug 04, 2012 9:37 pm
Zdravím scootristov!
Obraciam sa na vás s prosbou o radu. Disponujem dvoma Vespami, rally 200 z roku 1972 v ošumelom no pôvodnom laku (t.č. rozobratá v krabici, nepojazdná (chýba sedačka, zámok na skrinku, rozbitý tachometer, elektrika etc.)) a ďalej GS 160 prima serie z roku 1962. Tá je kompletná a techničák mala do roku 2007, jazdila, predtým ako som ju rozobral do krabice - karoseria nema povodný lak, ale je nebúraná, nekorodovaná. Obe motorky majú originál motor aj karosériu
Kedže tieto kúsky dorazili na slovensko minulý týžden, nemám prehlad o tom, či existuje niekto v čechách či na slovensku, resp. či nemáte kontakt na niekoho, kto by vedel tieto vespy dať do pôvodného stavu s použitím starých nových piaggio dielov (old new stock). (u rally 200 vzhľadom na historickú hodnotu pôvodného laku u veteránov by sa jednalo o repas všetkého, mimo karosérie.)
Ak by ste ma vedeli nasmerovať dorbým smerom, veľmi by som Vám bol vďačný. Som už dlhé roky nadšený Vespista, svojho času som prešiel celý juh európy na Vespa Cosa 125. Tieto vespy som kúpil v Keni, kde som pôsobil ako lekár na rozvojovom projekte. Plánujem ich dať do parády, registrovať ako veterány a jazdiť, jazdiť a jazdiť Smile
Za radu Ďakujem
Vela štastia a čoskoro dovidenia na Vespa zraze
Dr. Bodo Ján
Trnavská fakultná nemocnica, Trnava
Obraciam sa na vás s prosbou o radu. Disponujem dvoma Vespami, rally 200 z roku 1972 v ošumelom no pôvodnom laku (t.č. rozobratá v krabici, nepojazdná (chýba sedačka, zámok na skrinku, rozbitý tachometer, elektrika etc.)) a ďalej GS 160 prima serie z roku 1962. Tá je kompletná a techničák mala do roku 2007, jazdila, predtým ako som ju rozobral do krabice - karoseria nema povodný lak, ale je nebúraná, nekorodovaná. Obe motorky majú originál motor aj karosériu
Kedže tieto kúsky dorazili na slovensko minulý týžden, nemám prehlad o tom, či existuje niekto v čechách či na slovensku, resp. či nemáte kontakt na niekoho, kto by vedel tieto vespy dať do pôvodného stavu s použitím starých nových piaggio dielov (old new stock). (u rally 200 vzhľadom na historickú hodnotu pôvodného laku u veteránov by sa jednalo o repas všetkého, mimo karosérie.)
Ak by ste ma vedeli nasmerovať dorbým smerom, veľmi by som Vám bol vďačný. Som už dlhé roky nadšený Vespista, svojho času som prešiel celý juh európy na Vespa Cosa 125. Tieto vespy som kúpil v Keni, kde som pôsobil ako lekár na rozvojovom projekte. Plánujem ich dať do parády, registrovať ako veterány a jazdiť, jazdiť a jazdiť Smile
Za radu Ďakujem
Vela štastia a čoskoro dovidenia na Vespa zraze
Dr. Bodo Ján
Trnavská fakultná nemocnica, Trnava