Babetta 210

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Hefron
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Po Aug 27, 2018 8:36 pm
Skúter: babetta

Babetta 210

#1 Príspevok od užívateľa Hefron » Po Aug 27, 2018 9:13 pm

Čaute
Dostali sa mi do rúk babetky 210, všetko som spravil, jedna ide pekne, chytá na otočenie, motor pekne klepká a po pridaní pekne ide za plynom, má super ťah asviečka je stále pekne jemne hnedá, problém je s tým druhým. Aby som nemusel riešiť viacero možných chýb (ucpatý karbec, CDI, sviečka, cievka....) Spravil som si stojan na motor, celý motor som tam posadil, dal som kompletne celé zapalovanie z tej funkčnej od cievok statora (samozrejme nastavené podla zárezu), CDI a indučky.... Sviečka je nová, karbec tiež z tej funkčnej aby bolo isté že nieje ucpatý alebo že má zle plaváky. To že na každý motor sa zvlásť nastavuje volnobežná zmes spodným šrubkom viem. Takže dal som sytič, motor som rozbehol vŕtačkou a pekne chytil hneď, pekne rapká na maličkých otáčkach, nechal som ho tak chvílu ísť nech sa ohreje, pridal som plyn a asi do polovice šiel pekne ale už ďalej nie... zasa keĎ pustím plyn ostane na volnobehu ale keď pridám naplno dusí sa no keď utiahnem šrubku volnobežnej zmesy uplne na doraz tak na plny plyn idu otačky super ale zase riadne dymý no keď šrobik povolím (1/4otáčky) už ho dusí a vôbec nejde, uplne skape, rovnako tak na plný plyn ide dobre keď privrem sanie čiže má malo benzínu... ale ako to ? Plavák je nastavený, predsa ten karbec šiel na druhej uplne super, napadlo ma že saje niekde vzduch ale ako by potom bolo možné, že na volnobeh ide stiahnuť uplne na malinke otačky.
Ďalšia vec, spravil som si taký prípravok, že miesto karbecu sa dá koncovka s manometrom a miesto výfuku koncovka s ventylom, natlačil som tam 4 bary a penov z jarovej vody som penil všade kde su tesnenia, nikde nič, jediné kde velmi,velmi jemne nafukovalo bublinky bolo zo spodku rozbehovej spojky ale nie cez gufero ani pod ním ale tam kde je spodná časť zlisovaná do celého toho kvázi taniera. Avšak neviem či by toto mohlo byť na vine pretože to už je relativné dosť vysoký tlak, pri 2 baroch napr to nefučí vobec nikde a aj pri tých 4roch to naozaj len minimálne bublinkovalo, skoro to nebolo vidiet ako to nafukava bublinku takže si nemyslím že tadialto by ťahalo dosť vzduchu no je to len názor.
Ako je ale možné že na plný plyn uplne skapíňa kým mu neprivrem sanie aby dostal benzín, sviečka po asi 5 minutach je uplne utečená a začiernená. Na volnobehu sa ale správa ako má, najvyššie otáčky má ak je šrobik zmesy 1,5 otáčky povolený a ide dobre zhruba do 1/4 plynu, potom musím privierať šrobik inak kape. Benzín je tiež z funkčnej babety, je čerstvý a riedený olejom stihl 1:40, zasa, v tej dobre babete ho mám a nerobí problém, výfuk je tiež uplne čistý a medzi karbec a koleno som dal nové papierové tesnenie- bez výsledku.
Neviem už čo skusiť, snáď som na niečo zabudol tak ak ste si niečo všimli, budem vďačný lebo mne už z toho šibká :x

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"