Strana 1 z 2
Čo to znamená EURO3 (u scootrov)
Napísané: Št Máj 31, 2007 8:52 pm
od užívateľa Jostobb
Kedže to tu už niekto spomenul že od nového roka by sa mali dodávať len Euro 3 scootre ...TAkže ja by som sa chcel spýtať že čo vlastne musí mať taký Euro3 scooter !!?? v čom to je iné v čom to bude horšie a v čom to bude lepšie ?
Napísané: Št Máj 31, 2007 9:16 pm
od užívateľa owwidius
Napísané: Št Máj 31, 2007 10:23 pm
od užívateľa dr.snake
to znamena ze to pojde 40km nebude dymit a bude mat desat hadiciek okolo vyfuku a bude stat 50tisic...

proste na hovno
Napísané: Št Máj 31, 2007 10:30 pm
od užívateľa alcatelko
euro 3 znamena koniec cinskych 2t kopii a vecsiny europskych 2t motorov...uz len 4t so sekundarnym privodom vzduchu do vyfuku a s katalizatorom...asi uz aj rovno s trojcestnym...cize ako vravel had...ceny hore vykon dole
Napísané: Št Máj 31, 2007 10:52 pm
od užívateľa matio
Norma | Zavedenie | CO | HC | HC+Nox | NOx | PM
Euro 2 | 01/1996 | 2,20 | - | 0,50 | - | -
Euro 3 | 01/2000 | 2,30 | 0,20 | - | 0,15 | -
takto to plati pre osobne auta s benzinovym motorom, jednotky su vraj v gramoch na meter ... preco je to tak, to sa ma nepytajte

takze vybalte technicaky a mozte si skontrolovat, co ako splnate
ps: mi nexce zobrazit tie medzeri, tak si to musite domysliet, je to ako tabulka
edit: kukal som do technicaku a vsetky normy euro3 som splnil

zrejme pre moto budu tie normy prisnejsie, kedze su tam mansie kubatury a auta zacianju od cca 1000cm3
Napísané: Št Máj 31, 2007 11:00 pm
od užívateľa alcatelko
u aut je uz davno euro 4 a ide sa na euro 5... u moto je euro 2 a ide sa na euro 3...
Napísané: Št Máj 31, 2007 11:02 pm
od užívateľa matio
alcatelko napísal:u aut je uz davno euro 4 a ide sa na euro 5... u moto je euro 2 a ide sa na euro 3...
vsak ja viem, preco som asi uviedol euro 2 a euro 3??? boze boze

Napísané: Št Máj 31, 2007 11:32 pm
od užívateľa Bacil-BA
Zbohom karburátorom...

Napísané: Št Máj 31, 2007 11:37 pm
od užívateľa VLADY
Napísané: Pi Jún 01, 2007 11:42 am
od užívateľa Jostobb
Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ?

...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní

Napísané: Pi Jún 01, 2007 12:03 pm
od užívateľa VLADY
Napísané: Pi Jún 01, 2007 12:03 pm
od užívateľa geetee
Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ?

...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní

dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalo taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250

Napísané: Pi Jún 01, 2007 12:06 pm
od užívateľa VLADY
geetee napísal:Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ?

...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní

dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250

to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia....

Napísané: Pi Jún 01, 2007 12:50 pm
od užívateľa aumirek
VLADY napísal:geetee napísal:
dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250

to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia....

tak jak nepřežili 2 takty v sekačkách nepřežijou ani u skutru a nemá cenu se hadat že to není pravda mužem se akorát hádat kdy to bude
Napísané: Pi Jún 01, 2007 2:53 pm
od užívateľa Bacil-BA
Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať.

Napísané: Pi Jún 01, 2007 3:03 pm
od užívateľa geetee
Bacil-BA napísal:Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať.

mynule som cital o dakom anglickom patente 4t motora bez ventilov a vie tocit v pohode 25tis ot cize vlastne ekologicky 2t pri 12500ot
inak striekacka to isti a vecsi katalizator, cize aj v euro 5 budu 2T v pohode, a potom ak sa ti mali, das kit, odblokovane CDI a tuning fuk a mas zase 2T s doby kedy bolo dvolezite aby to dobre dimilo, lebo v tedy bolo iste ze je oleja dostatok

Napísané: Pi Jún 01, 2007 5:59 pm
od užívateľa alcatelko
pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni

Napísané: So Jún 02, 2007 8:14 am
od užívateľa Jostobb
kokos veď ale 20-30 tis ot ... to už musí robiť aj hluk nie ? či wankelov motor neni tak hlučný pri toľkých otáčkach ?
Napísané: So Jún 02, 2007 10:21 am
od užívateľa DeNy
alcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni

huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu riziko

Napísané: So Jún 02, 2007 10:27 am
od užívateľa aumirek
DeNy napísal:alcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni

huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu riziko

vodík s kyslíkem nedělá vubec nic prostě se jen smíchá tak jak benzín se vzduchem a pokud ho nezapálíš nic nedělá ale ten motor běží klidně neb nemé klikovku tudíž žádné vibrace
Napísané: Ne Jún 03, 2007 12:15 pm
od užívateľa alcatelko
vibracie ma cca 1/12 oproti beznemu motoru...a huci jak kazdy motor...povod hluku je hluk od spalovania...vodik s kyslikom sa miesa az v spalovacej komore...vzduch ide normalne ako teraz a vodik sa vstrekuje priamo do komory...cize nesedis na atomovke

tieto motory je buducnost...vid bmw co stavia uz normalne motory na vodik

Napísané: Ne Jún 03, 2007 1:34 pm
od užívateľa Jostobb
No to je síce pekné ale ako to bude s mazaním ?
Napísané: Ne Jún 03, 2007 1:44 pm
od užívateľa alcatelko
u wankela??? pri pouziti spravnych materialov nemusis do paliva davat vobec olej...staci mazat loziska...
Napísané: Ne Jún 03, 2007 1:46 pm
od užívateľa Jostobb
Ale bude na to stačiť normálny olej ?
Napísané: Ne Jún 03, 2007 1:47 pm
od užívateľa alcatelko
preco by nestacil?