Strana 1 z 2

kotuc vs bubon

Napísané: St Jún 13, 2007 3:15 pm
od užívateľa ripper
chcem sa spytat ci je pri jazde citit rozdiel meczi kotucom a bubnom na zadnom kole alebo skor ci je to velky rozdiel dik

Napísané: St Jún 13, 2007 4:32 pm
od užívateľa marko358
rozdiel to je kotuc je ucinejsi

Napísané: St Jún 13, 2007 4:40 pm
od užívateľa ripper
ooooooooooooooo to som nevedel diiiik.. som myslel ci je to az take minus ked aj ondra ma na zipovy vzadu bubon a jazdi race

Napísané: St Jún 13, 2007 4:59 pm
od užívateľa marko358
no sak ked mas bubon v poriadku tak sa to da ale na na jawa20 co som sa vozil ked som bol mali tak nic moc
a poviem ti teraz mam vzadu zavzdusnenu brzdu kotucovu a je to take jak bubom
kotuc zabera hned bubon je taky jemnejsi
ak nemam pravdu opravte ma

Napísané: St Jún 13, 2007 7:41 pm
od užívateľa dr.snake
marko358 napísal:rozdiel to je kotuc je ucinejsi
minimalne

Napísané: St Jún 13, 2007 7:44 pm
od užívateľa struter
skôr by som povedal že je to z väčšej časti style...ale zase na druhej strane je pravda,že nie je bubon,ako bubon a nie je kotuč ako kotuč....

Napísané: St Jún 13, 2007 7:44 pm
od užívateľa dr.snake
tak...bubon akurat skorej zvadne :D

Napísané: St Jún 13, 2007 7:46 pm
od užívateľa kukolarik
No ja by som to nazval takto:

Kotuc zabera hned, ale zas ked nemas dostatok citu, tak lahsie chytis smyk. Zda sa mi byt silnejsi.

bubon zabera pomalsie, zda sa byt slabsi a tu packu akyby silnejsie musis potlacit, aby viac brzdilo, pricom pri kotuci je to akosi viac citlive...

Moje subjektivne nazory z praxe, technicky netusim aky je rozdiel

Napísané: St Jún 13, 2007 9:07 pm
od užívateľa FastHaly
ripper napísal:ooooooooooooooo to som nevedel diiiik.. som myslel ci je to az take minus ked aj ondra ma na zipovy vzadu bubon a jazdi race
ten roku zipu nemal kotuc a vela race scootrov jazdi s bubnom

Napísané: St Jún 13, 2007 9:45 pm
od užívateľa Speedfight
kotuc sa lepsie chladi ako bubon a ked sa bubon zohreje tak nebrzdi dobre

Napísané: St Jún 13, 2007 9:50 pm
od užívateľa VLADY
CHlapci moji já Vám povím takto: dneska som išiel na švagrovom scootri bývalom mojom a vzadku bubon a flekuje jak besný....ale je prevda že bubon má lanko a lanko je samozrejme pružné na rozdiel od brzdovej hadice takže je to cíťiť ....ten nábeh brzdenia je taký pomalejší a páčka mäkšia...ale v zadu bubon by som nezatracoval..keď nič iné tak aspoň kvôli udržbe..netreba tam meniť brzdovú kvapalinu :) :twisted:

Napísané: St Jún 13, 2007 10:20 pm
od užívateľa alcatelko
bubon je lepsie davkovatelny,jednoduchsi na udrzbu...kotuc ma ostry nastup a treba mat sakra cit...v krizovych brzdeniach by som povedal ze bubon ucinnejsi lebo ked sa kolo dostane do smyku ides dalej a uz nebrzdis...s bubnom tiez nie je problem dat do smyku (na race som dal 30m smyk pred prvou zakrutou :lol: )

Napísané: St Jún 13, 2007 10:52 pm
od užívateľa ripper
inscene citas? vec vyriesena :lol:

Napísané: Št Jún 14, 2007 7:01 am
od užívateľa Inscene
??? ja som ti pisal ze mne je jedno ci bubon ci kotuc ,,kazdopadne mne bubon nevadi..

Napísané: Št Jún 14, 2007 11:45 am
od užívateľa Scarp
POdla mna je tiez bubon ok zalezi ael aj od zmesi tych brzdiacich pakni co ak sa to vola tam sa tiez daju rozne zmasi kupit ale ja som spokojny tiez mi ide v pohode do smyku

Napísané: Št Jún 14, 2007 12:45 pm
od užívateľa Bacil-BA
Bubnovky sa horšie nastavujú. Buď ide koleso ľahko, ale do fleku ho nedostanem, alebo brzdí vcelku dobre, potom však na voľno trocha zadrháva. Dakedy je ťažko nájsť kompromis a potom ich aj tak treba častejšie nastavovať. :?

Napísané: Št Jún 14, 2007 12:47 pm
od užívateľa Scarp
Bacil-BA napísal:Bubnovky sa horšie nastavujú. Buď ide koleso ľahko, ale do fleku ho nedostanem, alebo brzdí vcelku dobre, potom však na voľno trocha zadrháva. Dakedy je ťažko nájsť kompromis a potom ich aj tak treba častejšie nastavovať. :?
Podla mna zalezi na zmsi napr moja origos nejaka gulata ryza asi je dost makka podla mna lebo brzdi super ale rychlo sa opotrebuvava

Napísané: Št Jún 14, 2007 1:09 pm
od užívateľa aumirek
kotouč je daleko učinějši ale porovnáváte neporovnatelné to není ani tak otázka kotouč verus buben ale kapalinová verus mechanická a to už je dost rozdíl

Napísané: Št Jún 14, 2007 1:45 pm
od užívateľa alcatelko
u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny :lol:

Napísané: Št Jún 14, 2007 1:52 pm
od užívateľa aumirek
jo souhlasím ani ten buben nezatracuji jen říkám že je učinější a proč se nedaj porovnávat jinak i v předu je ten kotouč jedovatej pro začátečníka a i pro skušeného pokud sedne na jinej stroj a ten jeho má jen bubnové

Napísané: Št Jún 14, 2007 2:06 pm
od užívateľa dr.snake
je lepsi ale urcite to nestoji za prerabanie bubna na kotc....blud

Napísané: Št Jún 14, 2007 4:20 pm
od užívateľa marko358
alcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny :lol:
no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal sa :cry:

Napísané: Št Jún 14, 2007 4:37 pm
od užívateľa aumirek
marko358 napísal:
alcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny :lol:
no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal sa :cry:
no ale netroufnu si tvrdit že spadl k vuli dobrej brzdě ale k vuli svojí chybě

Napísané: Št Jún 14, 2007 4:38 pm
od užívateľa aumirek
marko358 napísal:
alcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny :lol:
no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal sa :cry:
no ale netroufnu si tvrdit že spadl k vuli dobrej brzdě ale k vuli svojí chybě brzda má snad bejt vždy dobrá

Napísané: Št Jún 14, 2007 4:42 pm
od užívateľa VLADY
Školácka chyba!!!!veď na dvoch kolesách je to to najdôležitejšie.... to je základ naučiť sa dobre brzdiť aj v nejakých dajme tomu v kritických situáciách respektíve mať cit a vedieť kolko môžem kedy poťiahnuť to nieje len o tom ťahať za plyn to dokáže aj cvičená opica .... Sa treba cvičiť dakde na ceste kde nechodia autá že rozbehnem sa na nejakú rýchlosť a typnúť si kde asi zastavím a bude vela ludí nemilo prekvapených že tam kde si mysleli že zastavia nezastavia ale bude to až o hodný kus dalej.... :P :oops: