Strana 1 z 1

Starate sa nejako o svoj variator?

Napísané: Pi Jún 29, 2007 7:44 am
od užívateľa THeBaNDiT
Potrebuje variator udrzbu? Pretoze ked som rozobral moj, mam tam na tej zadnej stene (tej s puzdrami) hrdzavy kruh a takisto ten valec je taky akysi hrdzavy... Takisto som nieco pocul o mazani drah pre valceky... tak ako? :?: Spustam diskusiu...



(ak tu uz take nieco bolo, ospravedlnujem sa)

Napísané: Pi Jún 29, 2007 7:51 am
od užívateľa theruck
ja nemazem a znackovy variator nehrdzavie akurat sa tam zbera taky cierny prach a sem tam ked to mam dole to vycistim inak s tym netreba nic robit.
skuter bol na to skontruovany aby nepotreboval ziadnu udrzbu tak na to serte a vozte sa

Napísané: Pi Jún 29, 2007 8:10 am
od užívateľa Scarp
theruck napísal:ja nemazem a znackovy variator nehrdzavie akurat sa tam zbera taky cierny prach a sem tam ked to mam dole to vycistim inak s tym netreba nic robit.
skuter bol na to skontruovany aby nepotreboval ziadnu udrzbu tak na to serte a vozte sa
tak tak maximalne mu sem tam vymenim valceky

Napísané: Pi Jún 29, 2007 8:11 am
od užívateľa Zoidberg
Občas přeci jen neuškodí vyfoukat ten bordel, který se dovnitř chtě nechtě dostane, ať už z venku, nebo z řemenu, sjetých válečků, atd. Taky není špatné odmastit při té příležití spojku.

Napísané: Pi Jún 29, 2007 8:44 am
od užívateľa VLADY
Nie ja som ho mal raz oddeklovaný to bolo po cca 2000kilákoch aby som videl ako to tam vlastne vypadá na takom väčšom motore a skoro tak isto jak na tom malom predošlom.A dneska mám 10000 kilákov a ani som na neho nešáhol neni prečo....všetko fachá jak má tak načo do toho rýpať??? ak bude treba tak sa to prihlási nejakým správaním typickým pre hranaté valčeky alebo vydraté vodítka ....A ojazdený remeň sa pozná podla zmenšujúcej sa maximálky ...A nejaké preventívne odmastňovanie?????to je načo dobré? od čoho by sa tá spojka alebo remenica na variu mohla zamastiť, od toho gumového remeňa??? šak taký istý princip je aj na bubnovej brzde a ešte som nepočul že by to dakto preventívne rozoberal a odmastňoval len tak po určitom čase či už na moto alebo aute.... to len ak sa človek nudí tak vymýšla čo by robil a napadajú ho podobné veci...ja mám obe vozidlá na jazdenie a nie aby som pod nimi ležal a rýpal sa v nich. Na to som mal volakedy š100 alebo žigula...ale tam to bola nutnosť ak som sa chcel občas aj povoziť....scootru zdar a vozte sa pokial je vhodný čas!!! :wink:A k tomu mazaniu valčekov na jednom som to videl už z výroby bol to nejaký Pežot ale na väčšine to je nasucho.A tak isto k niektorým tuning.varcom sa dáva vazelína v nejakom balení ale či to tam je treba alebo nie netuším...a okrem toho to nebola klasická vazelína ale taká nejaká ťahavá lepkavá podobná jak A00 .

Napísané: Pi Jún 29, 2007 8:46 am
od užívateľa alcatelko
priebezne kontrolujem valceky,vyfukavam bordel a ked ho ochytam tak odmastim remenice...lahuucke valceky je dobre trosku premazat lebo sa rychlo opotrebovavaju...ale ked motor toci tych 12tis tak vsetku vazelinu vyhadze von...

Re: Starate sa nejako o svoj variator?

Napísané: Pi Jún 29, 2007 9:12 am
od užívateľa Xlukas.cz
THeBaNDiT napísal:Potrebuje variator udrzbu? Pretoze ked som rozobral moj, mam tam na tej zadnej stene (tej s puzdrami) hrdzavy kruh a takisto ten valec je taky akysi hrdzavy... Takisto som nieco pocul o mazani drah pre valceky... tak ako? :?: Spustam diskusiu...



(ak tu uz take nieco bolo, ospravedlnujem sa)
na to reziveni je dobra vazelina i na remen, aby nepraskal :-)

Napísané: Pi Jún 29, 2007 10:24 am
od užívateľa kukolarik
VLADY napísal: ...ak bude treba tak sa to prihlási nejakým správaním typickým pre hranaté valčeky alebo vydraté vodítka ....A ojazdený remeň sa pozná podla zmenšujúcej sa maximálky ...
mna by zaujimalo, co je to spravanie typicke pre hranate valceky a vydrate voditka... ako to rozoznat?

Napísané: Pi Jún 29, 2007 10:47 am
od užívateľa alcatelko
hranate valceky...zasekavaju sa(skace variator) alebo sa vobec nepohnu
dakedy hodim foto valcekov z jedneho varia ktorym strhli tisischran na kluke...